Vrouw van 50+

14-06-2018 00:53 125 berichten
Ik wist niet of ik mijn verhaal hier moest plaatsen of onder "sex". Dus post ik het onder Relaties.

Ik ben 50+ en was een tijdje alleen. Op een bepaald moment heb ik een man ontmoet, ook 50+, waarmee het wel klikte en zijn we een relatie begonnen, nu al enkele maanden. Hij is heel attent en de relatie loopt heel goed, behalve wat sex betreft, maakt hij precies geen aanstalten om iets te ondernemen, hoeveel hints ik ook geef.

Is dit herkenbaar? Of juist niet?
je kan vragen of hij een keer blijft slapen. Kijk eens wat hij dan zegt
Ja, maar dan zegt hij dat hij niet kan omdat hij zijn kleindochter niet alleen kan laten. Er is nog niet lang geleden een inbraak geweest 's nachts en nu is zijn kleindochter bang 's nachts. Ik begrijp dat wel en dat is ook tijdelijk, maar dat helpt mij niet.
anoniem_641c46ce56f46 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 16:34
33.72% gewijzigd
Helemaal niks joh, die man. Ga eens op vakantie naar Scandinavië. Daar zijn de mannen veel happiger.
Ik wil niemand anders.
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 09:28
Ik wil niemand anders.
Dan zit er niets anders op dan hem een por met je rollator te geven.
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 08:48
Ik ben nog ouderwets opgevoed en recht op de man vragen durf ik niet.

Een typisch gesprek zou kunnen zijn:

"-Ik ben in de menopauze en ik neem nu oestrogeenpillen zodat sex voor mij nog aangenaam blijft"
" En hebben die pillen geen bijwerkingen, ... "
en dan gaat het gesprek verder of pillen of iets anders.

"Ik heb sex altijd leuk gevonden en zit nu al een tijd zonder"
"Ok, en hoe dikwijls deden jullie dit per week ... "

Ik heb altijd gedacht dat mannen niet veel hints nodig hebben als het over sex gaat en dat ze maar op één ding uit zijn als ze een relatie in gaan.
Als dit gesprek te kennen moet geven dat je seks met hem wilt dan ga je nog heel lang op je honger zitten...
Als jullie tijdens het kijken van een serie of film elkaars hand vasthouden, kruip je dicht tegen hem aan, leg je je hoofd op zijn schouder, kus je hem in zijn nek, kroel je door zijn haar, trek je al zoenend een spoor van zijn nek naar zijn lippen, kus je hem hartstochtelijk. Of durf je dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een hele rare gedachte, maar kan het zo zijn dat hij onzeker is over zijn bed-kwaliteiten? Echt die blauwe pilletjes nodig heeft, zich daarvoor 'schaamt' ...
Ik vind 50+ en nog geen seks gehad hebben samen best wel een "ding". Heb er geen ander woord voor.

Natuurlijk hoef je echt niet tijdens date 1 met elkaar het bed te delen; maar na een maand ( of wat ) , deel je toch het bed?

Ik zou het gewoon op de man af vragen, dan weet je wel waar je aan toe bent. Nu begrijpt hij jouw hints niet, voel jij je onbegrepen... Dat cirkeltje ga je niet uitkomen wanneer je er niet direct naar vraagt.
Als je zegt dat je pillen neemt om opnieuw van sex te kunnen genieten, is dat geen hint? Aan de mannen hier op het forum: als een vrouw zo iets zegt, is dat geen hint?

Als ik de websites lees, dan zijn mannen maar uit op één ding en dat is sex vanaf de eerste date en de rest interesseert hen niet. Toen ik begon uit te gaan met hem, heb ik hem wel gezegd dat ik enkel een vriendschappelijke relatie wilde, dit op aanraden van enkele vriendinnen. Dit om zeker te zijn dat hij mij écht wilde voordat we aan sex begonnen.
Kussen jullie dan nooit hartstochtelijk? Dan komt het toch vanzelf?
Wat maakt dat jullie een relatie hebben en geen vriendschap?
Edit : je zegt nu zelf dat je hem aangaf dat je enkel vriendschap wou. Wat maakt het dan nu een relatie?
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 09:50
Toen ik begon uit te gaan met hem, heb ik hem wel gezegd dat ik enkel een vriendschappelijke relatie wilde, dit op aanraden van enkele vriendinnen.
Dan kan ik me voorstellen dat hij wacht tot JIJ het initiatief neemt. Hij wil jou niet wegjagen door jou te bespringen. Hij wil niet dat jij over hem denkt, heb je er weer eentje die alleen maar seks wil.
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 09:50
Als je zegt dat je pillen neemt om opnieuw van sex te kunnen genieten, is dat geen hint? Aan de mannen hier op het forum: als een vrouw zo iets zegt, is dat geen hint?
Als je hem zegt dat je goed geneukt wil worden (in al je gaatjes) door hem dan is het een (goede) hint :yes:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 09:50
Toen ik begon uit te gaan met hem, heb ik hem wel gezegd dat ik enkel een vriendschappelijke relatie wilde, dit op aanraden van enkele vriendinnen. Dit om zeker te zijn dat hij mij écht wilde voordat we aan sex begonnen.

Jullie hebben nog niet eens een relatie dus, hij denkt dat jullie gewoon vrienden zijn?
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 09:17
Dat was 30 jaar geleden en toen ging alles van zelf. De trucs ken ik niet, alsof ik na 30 jaar opnieuw zou moeten solliciteren.

Je hebt in die dertig jaar nooit het initiatief genomen? o_o
Begin gewoon eens met hartstochtelijk zoenen, dan komt de rest vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ouwedibbes schreef:
14-06-2018 07:12
Je klinkt verongelijkt. Zij heeft lol en ik krijg geen seks, dat is niet eerlijk ( zeurtoontje) Zoiets.
Maar als het sinds de geboorte van de kinderen (pakweg 20 jaar geleden ?) al zo is en je hebt er de laatste tijd pas problemen mee dan heb jij toch ook steken laten vallen ? Waarom heb je (hebben jullie) dit al die tijd laten gebeuren ? Dit uit elkaar groeien ? Waarom heb je 15 jaar geleden niet aan de bel getrokken, relatietherapie voorgesteld enz. ? Zij heeft om wat voor reden dan ook allang geen zin meer in je en leidt haar eigen leuke leven en nu stoort je dat opeens en vindt je dat je tekort komt en lijkt het je een goed idee om vreemd te gaan ? Het lijkt meer op een wraakactie. Zo van : ik zal eens een bom op haar fijne leventje gooien.
Ik denk dat je te laat bent om dit nog te veranderen. Het klinkt alsof zij jou niet nodig heeft. En jij bent daar zelf mede debet aan. Als je kinderen volwassen zijn zou ik eerst netjes en in goed overleg scheiden voordat je ertoe overgaat om haar te belazeren. Zoiets keert zich altijd tegen je.
Klopt als een bus maar je staat bij de verkeerde halte te praten :-D
Misschien die man vertellen dat je toch meer in jullie ziet dan een vriendschap.
Okee misschien loopt hij weg (weet je gelijk dat er niks inzit) maar het kan ook zijn dat ook hij er meer in ziet.
Dat hij niet met je vrijt kan ook zijn dat hijzelf bang is om verliefd te worden terwijl jij waarschijnlijk alleen vriendschap wilde.
Vraag het hem ,en nee geen hints die worden echt niet opgepikt.
Vlinder1963 schreef:
14-06-2018 12:51
En nee geen hints die worden echt niet opgepikt.
Die hints ook altijd...
Je bent 50+, geen 80+. Doe niet alsof je heul oud bent en in 1896 voor het laatst seks hebt gehad.
Je bent nog jong en je bent verliefd, herontdek jezelf en laat hem weten wat je wilt. De tijd van onzekerheid is allang voorbij, leef en geniet.

Trouwens, 50 plussers solliciteren ook gewoon hoor.
Kussen jullie dan nooit hartstochtelijk? Dan komt het toch vanzelf?
Neen, dat werkt niet.

Vanavond zie ik hem en zal het hem heel duidelijk vragen. Ik zie er ergens wel tegen op.

In een andere topic komt toch hetzelfde voor:
Ik: jij zou de hond toch uitlaten?
Hij: jaaahaaa

Ik: jij zou toch stofzuigen?
Hij: Jaaahaa

Ik: jij zou toch..?
Hij: jaahaaa

Het is net de Nix 18 reclame bij ons thuis.
Dan volgt er waarschijnlijk:
Ik: Ik heb zin in sex
Hij: Jaaahaa
en hebben ze na een paar weken nog geen sex.
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 08:48
Ik ben nog ouderwets opgevoed en recht op de man vragen durf ik niet.

Een typisch gesprek zou kunnen zijn:

"-Ik ben in de menopauze en ik neem nu oestrogeenpillen zodat sex voor mij nog aangenaam blijft"
" En hebben die pillen geen bijwerkingen, ... "
en dan gaat het gesprek verder of pillen of iets anders.

"Ik heb sex altijd leuk gevonden en zit nu al een tijd zonder"
"Ok, en hoe dikwijls deden jullie dit per week ... "

Ik heb altijd gedacht dat mannen niet veel hints nodig hebben als het over sex gaat en dat ze maar op één ding uit zijn als ze een relatie in gaan.
Is dit echt??? :rofl: Echt een moodkiller.
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
14-06-2018 09:19
Helemaal niks joh, die man. Ga eens op vakantie naar Scandinavië. Daar zijn de mannen veel happiger.
Ik gok ook op scandinavie :D
Alle reacties Link kopieren
Btw To AfbeeldingAfbeelding
Dit is geen 50 hoor.
Dit is 50

Afbeelding
Afbeelding
Ik vond zijn reactie op dat je al een tijd droog staat (even simpel gezegd) wat vreemd en niet direct getuigen van romantische intenties, want hoezo over "jullie" beginnen? Maar als ik dan lees dat jij zélf hebt gezegd geen romantische intenties te hebben... Tja. Hij is niet toevallig in de veronderstelling dst je (nog) een relatie hebt? Of dat je vorige relatie pas heel recent beëindigd is en jij nog niet toe aan iets nieuws?

Ik heb trouwens met een date van in de dertig wel eens gehad dat de seksuele activiteiten steeds op een bepaald punt stopten. Werd om ook andere redenen niks, dus heb er niet meer naar geïnformeerd, maar ik vermoed dat daar wat onzekerheid bij zat. Dat is maw van alle leeftijden.
Alle reacties Link kopieren
De geiligheid spat van jouw kant in ieder geval niet van het scherm af, TO.

Je houdt zelf de deur op slot die je eerst heel demonstratief in zijn gezicht dichtgegooid hebt. Dommert.

Let op: mensen kunnen geen gedachten lezen, dus mannen ook niet.

Heb je nu genoeg handvatten om de situatie te veranderen?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Als een vrouw nadrukkelijk zegt geen sexuele relatie te willen respecteren mannen dat wel, je gaat niet je best doen om nog een paar keer 'ik heb toch nee gezegd' te horen.

En nee, over je menopauze beginnen en dat je daarvoor medicatie krijgt klinkt niet echt alsof je zin in hem hebt.

Of hij vind je wel aardig en verder niks of hij is blij dat je geen seks wil omdat hij ook een probleem heeft wat met pillen opgelost moet worden.
Of erger nog: een probleem dat met geen pilletje op te lossen is.

Ik vind het net zo vreemd als mensen die iets afslaan, een drankje of hapje en als je dan zegt 'ok, maar ik neem nog wel wat' en nog iets haal/bestel verontwaardigd zijn omdat je een paar keer aan had moeten dringen :facepalm:

Ben geen 50 maar ik zou denk ik zeggen: bespreek je menopauzeproblemen met je vriendinnen en arts, ik weet nou wel dat je geen seks wil dat hoef je niet elke keer te benadrukken, dat weet ik nou wel. Wek ik de indruk dat ik seks met je wil? Wees gerust: echt niet hoor.
Ik weet niet met wie jij denkt een relatie te hebben, maar deze vent die je hier beschrijft daar in iedergeval niet mee.
Ik denk dat je wel graag een relatie wilt, maar je hebt nu in iedergeval niets. Hooguit een vage vriendschap. Hoe kom je er toch bij om het een relatie te noemen?
sinnombre schreef:
14-06-2018 20:55
Ik weet niet met wie jij denkt een relatie te hebben, maar deze vent die je hier beschrijft daar in iedergeval niet mee.
Ik denk dat je wel graag een relatie wilt, maar je hebt nu in iedergeval niets. Hooguit een vage vriendschap. Hoe kom je er toch bij om het een relatie te noemen?
Sat is een vraag die ik ook heb gesteld maat die to negeert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven