Vrouwen die expres zwanger worden van ex

20-09-2019 07:04 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die stiekem zwanger worden van hun ex wanneer hun relatie kapot gaat om de relatie te redden of wanneer ze richting de 35 jaar gaan en bang zijn dat ze geen geschikte partner vinden voor hun kinderwens. Ik heb beide situaties voorbij horen komen afgelopen jaar.

Ik vind het heel triest voor (ongeboren) kind en man en ik ben van mening dat de man in zo’n geval flink mag zeuren over een abortus. Ook als zij zegt dat ze misschien geen kinderen meer kan krijgen vanwege leeftijd en het kind wel alleen op te willen voeden. Kies dan voor een zaaddonor en belast een ander er niet mee.

Hoe denken jullie over zulke situaties? Het lijkt steeds vaker voor te komen.
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
26-09-2019 08:54
Ik denk niet dat het meer of minder voorkomt dat vrouwen een donor zoeken.

Eigenlijk vind ik het wel dom om je ex ervoor te gebruiken, ik moet er niet aan denken als ik daar nog mee te maken moet hebben de rest van mijn leven.

Verder is iedereen verantwoordelijk voor zijn of haar eigen (anti)conceptie.
Moet je maar niet je piemel overal insteken omdat je geil bent.

Lang leven trouwens de anti conceptie en de keuze tot verwekking
.
In situaties waarbij de vrouw de man voorliegt over ac is het geen bewuste keuze tot verwekking (vanuit de man).
Alle reacties Link kopieren
Sooofff schreef:
26-09-2019 10:18
In situaties waarbij de vrouw de man voorliegt over ac is het geen bewuste keuze tot verwekking (vanuit de man).
Daar zijn condooms voor uitgevonden, die waren er al eerder dan de pil.
Dat deze meneer zijn ex vertrouwd en lekker zijn piemel in haar heeft gehangen ( daar was hij zelf immers bij, hij had ook nee kunnen zeggen) ligt bij hem.
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
26-09-2019 10:38
Daar zijn condooms voor uitgevonden, die waren er al eerder dan de pil.
Dat deze meneer zijn ex vertrouwd en lekker zijn piemel in haar heeft gehangen ( daar was hij zelf immers bij, hij had ook nee kunnen zeggen) ligt bij hem.
Als je samen voor een voorbehoedsmiddel kiest, in dit geval een spiraal, dan mag je er toch op vertrouwen dat de vrouw deze niet heeft laten verwijderen? Als er voor een condoom gekozen wordt, dan mogen beide partijen er toch ook op vertrouwen dat er geen gaatje in wordt gemaakt?

Het gaat om bedrog en misleiding en ik vind het bijzonder dat er zo makkelijk over gedacht wordt.
Alle reacties Link kopieren
Sooofff schreef:
26-09-2019 10:52
Als je samen voor een voorbehoedsmiddel kiest, in dit geval een spiraal, dan mag je er toch op vertrouwen dat de vrouw deze niet heeft laten verwijderen? Als er voor een condoom gekozen wordt, dan mogen beide partijen er toch ook op vertrouwen dat er geen gaatje in wordt gemaakt?

Het gaat om bedrog en misleiding en ik vind het bijzonder dat er zo makkelijk over gedacht wordt.
Het is zijn ex, niet zijn partner. Die zou ik automatisch nergens in vertrouwen. Hij is erin getrapt en heeft zijn lesje wel geleerd. Maar een abortus afdwingen, dat gaat helaas niet.

Er zijn ook genoeg mensen die beweren geen soa te hebben maar dat weet je pas als je je hebt laten testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven