Waar ontmoet je meisjes?

22-04-2018 14:20 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen. en als ik dan iemand zie ga ik er niet zomaar op af stappen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-04-2018 14:26
Maar je vraagt toch geen meisje uit als je aan het werk bent?
nee
Weywey123 schreef:
22-04-2018 19:00
nee
Maar je bent daar 2x afgewezen schrijf je toch?
Alle reacties Link kopieren
Dropdrop schreef:
22-04-2018 14:29
Bovenstaande is zo betuttelend en gewoon niet waar. Niet iedereen komt ze vanzelf tegen.

Probeer eens een betaalde datingsite. Probeer er een paar, kies welke je bevalt en geef het een paar weken een kans.

Daar heb ik mijn vriend van en ik heb meerdere succesverhalen in mijn vriendenkring.
en weet jij toevallig ook goede om te beginnen want er zijn er heel veel.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
22-04-2018 14:31
Precies mijn gedachte. Ik zou het zo niet op prijs stellen als ik uit eten ga dat daar een medewerker me op een date vraagt.
nee zo bedoelde ik het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
22-04-2018 14:50
De werkvloer vind ik sowieso geen gepaste plek om achter de vrouwen aan te gaan...

Ken je de site Nieuwe Mensen Leren Kennen, nmlk.nl? Misschien zitten daar leuke laagdrempelige activiteiten voor je bij waar zeker ook vrouwen komen.

Wat doe je in je vrije tijd? Sport je, bespeel je een muziekinstrument? Een cursus salsa dansen met daarbij behorende feesten is een leuke manier om allerlei nieuwe sociale contacten op te doen.
Nu is het lekker weer dus ik kan me voorstellen dat je met vrienden ergens op een terras of in een park belandt. De (leuke) meiden zitten overal om je heen!

Kijk de wereld in met een open blik maar straal geen wanhoop uit als je in de buurt van een vrouw komt. Als je te graag wil, stoot dat af.
hi,

Tuurlijk vanmiddag ook een terrasje gedaan met vrienden en dan zitten er wel verschillende meisjes maarja ik en mijn vrienden ook gaan er dan echt niet op af.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
22-04-2018 15:07
Dit
en op de tennisbaan.
Denk niet dat er veel jongens op een manege komen zeker niet als je daar niks te zoeken hebt.
Alle reacties Link kopieren
Weywey123 schreef:
22-04-2018 19:06
nee zo bedoelde ik het ook niet.
Hoe bedoel je het wel dan?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
via vrienden en familie. volgens mij nog de beste manier
Ik zie je 2x schrijven: 'en als ik een leuk meisje zie stap ik er niet op af'.

Niet tijdens het poolen, maar ook niet op een terrasje.
Waar ligt het meer voor de hand om een meisje iets te drinken aan te bieden dan tijdens het poolen of op een terrasje?

Waarom ga je er niet op af? Wacht je tot ze op jou afkomen? Dan kán het zijn dat je over 4 jaar weer een topic als dit opent... je moet toch een praatje aanknopen.

Bedenk een paar leuke openingszinnen of bedenk iets slims. Of eigenlijk moet ik je eerst vragen waarom je die meisjes dan niet aanspreekt, desnoods heel neutraal zodat je zonder al te erg voor schut te staan gewoon kan doorlopen met een blik van: wat een chaggrijn... ik zeg alleen dat het morgen weer afgelopen is met het mooie weer. Bijvoorbeeld.
Zegt ze niks terug, doorlopen. Zegt ze ja, jammer hé? Zeg jij snel: zullen we dan nog even iets drinken zolang de zon nog schijnt? Of zoiets... mag ook grappiger maar ik bedoel maar zo moeilijk is het niet.

Belangrijke tip: als je een meisje aanspreekt al is het maar in het voorbijgaan: vriendelijk kijken, niet van dat benauwde een lach is altijd goed (sprak Cassanova Zelluf hier hahaha ;) )
Alle reacties Link kopieren
Milnisk schreef:
22-04-2018 19:18
via vrienden en familie. volgens mij nog de beste manier
Mijn vrienden zijn allemaal single en net zo slecht met meisjes als ik.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-04-2018 19:05
Maar je bent daar 2x afgewezen schrijf je toch?
ja klopt maar ik dacht dat je klanten bedoelde. het was na werk en gevraagd aan een collega. ik werk alleen op zaterdag daar dus maakte mij niet overdreven veel uit als ze nee zei.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
22-04-2018 19:16
Waarom niet?
Dus als jij een jongen was en je ziet op een terras een groep met meisjes zitten en 1 daarvan lijkt je leuk dan zou jij er zo op af stappen?
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
22-04-2018 19:46
Ik zie je 2x schrijven: 'en als ik een leuk meisje zie stap ik er niet op af'.

Niet tijdens het poolen, maar ook niet op een terrasje.
Waar ligt het meer voor de hand om een meisje iets te drinken aan te bieden dan tijdens het poolen of op een terrasje?

Waarom ga je er niet op af? Wacht je tot ze op jou afkomen? Dan kán het zijn dat je over 4 jaar weer een topic als dit opent... je moet toch een praatje aanknopen.

Bedenk een paar leuke openingszinnen of bedenk iets slims. Of eigenlijk moet ik je eerst vragen waarom je die meisjes dan niet aanspreekt, desnoods heel neutraal zodat je zonder al te erg voor schut te staan gewoon kan doorlopen met een blik van: wat een chaggrijn... ik zeg alleen dat het morgen weer afgelopen is met het mooie weer. Bijvoorbeeld.
Zegt ze niks terug, doorlopen. Zegt ze ja, jammer hé? Zeg jij snel: zullen we dan nog even iets drinken zolang de zon nog schijnt? Of zoiets... mag ook grappiger maar ik bedoel maar zo moeilijk is het niet.

Belangrijke tip: als je een meisje aanspreekt al is het maar in het voorbijgaan: vriendelijk kijken, niet van dat benauwde een lach is altijd goed (sprak Cassanova Zelluf hier hahaha ;) )
Ik ga er niet op af omdat meisjes meestal in een grote groep zitten. ik zou dan ten eerste niet durven om ertussen te komen en ten tweede niets weten te zeggen. of als ik dan toch iets heb bedacht om te gaan zeggen van te voren loop ik vast als ik dan bij hun aangekomen ben.
Alle reacties Link kopieren
Weywey123 schreef:
22-04-2018 19:08
hi,

Tuurlijk vanmiddag ook een terrasje gedaan met vrienden en dan zitten er wel verschillende meisjes maarja ik en mijn vrienden ook gaan er dan echt niet op af.
Misschien zijn jullie nog niet klaar voor verkering,
We should have each other with cream.
Dus je vraag is niet waar je meisjes ontmoet, maar waar haal je de moed vandaan om op ze af te stappen.

Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
22-04-2018 21:13
Dus je vraag is niet waar je meisjes ontmoet, maar waar haal je de moed vandaan om op ze af te stappen.

Hoe oud ben je?
helaas moet ik toegeven. 21
Alle reacties Link kopieren
Je wilt niet graag genoeg. Meestal willen mannen juist te graag en dringen ze zich aan je op.
We should have each other with cream.
De meeste meisjes van die leeftijd vind je denk ik op een alfa-studie (ga een taal studeren!), bij studentenverenigingen, zorgopleidingen, in het winkelcentrum, etc. Je zou ook nog eens een dansschool kunnen bellen en vragen of er nog jonge dames zijn die een danspartner zoeken (doen mensen dat nog?), je zou je kunnen aansluiten bij een kookclubje voor leeftijdsgenoten, etc. En eerst maar eens kijken of je wat langer een klik met iemand hebt, voor je haar uitvraagt. En ze zijn natuurlijk ook op feestjes van wederzijdse vrienden. En in chatrooms.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :)
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens met je vriendengroep op vakantie gaan, dan is de sfeer toch wat losser en wie weet kom je allemaal leuke meiden tegen?!

Desnoods met zijn allen op ponykamp, daar zitten in elk geval meiden :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
22-04-2018 21:24
Misschien eens met je vriendengroep op vakantie gaan, dan is de sfeer toch wat losser en wie weet kom je allemaal leuke meiden tegen?!

Desnoods met zijn allen op ponykamp, daar zitten in elk geval meiden :mrgreen:
klopt. we gaan dit jaar ook.
Wat mijn vrienden wel hebben als ze alcohol ophebben is dat ze er wel makkelijker op af gaan en dan meestal wel weten wat te zeggen.
echter drink ik geen alcohol.
Alle reacties Link kopieren
Of je gaat naar de sauna, kun je in ieder geval zien hoe een vrouw eruit ziet. Voorlopig niet solliciteren naar een baantje bij een sauna.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
catskin schreef:
22-04-2018 21:46
Of je gaat naar de sauna, kun je in ieder geval zien hoe een vrouw eruit ziet. Voorlopig niet solliciteren naar een baantje bij een sauna.
Hoe graag ik dat ook zou willen mag ik daar niet in om medische redenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen uitgaan, sportschool, salsalessen nemen. Ik heb hetzelfde situatie als jij. Alleen ik kom wel vaker vrouwen in het dagelijkse leven tegen. Over Tinder of Lexa. Ik zou dat niet proberen... Het lost niks op als man zijnde.
Alle reacties Link kopieren
Sportschool

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven