Waar ontmoet je meisjes?

22-04-2018 14:20 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen. en als ik dan iemand zie ga ik er niet zomaar op af stappen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.
Weywey123 schreef:
23-04-2018 23:13
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb afgelopen dagen al een paar keer een terrasje gepakt. Maar of ik ben er compleet blind voor of er lacht niemand naar me.

Maar je onderste alinea. In welk scenario zie jij voor je dat een meisje iets aardigs tegen jou gaag zeggen dus eerst op jou afkomt
Je kan toch als eerste naar haar lachen of iig vriendelijk kijken bedoel ik..

En om je vraag te beantwoorden: dat gebeurd eigenlijk alleen maar als ze ergens niet bij kunnen in een winkel en komen vragen of ik dat laatste pak weetikveel voor ze uit het rek wil vissen ;)
Als je niks probeert word het nooit wat. Als die meisjes wachten tot jij naar ze lacht en andersom wordt het wachten tot je echt hulpbehoevend bent en af en toe aan een vreemde moet vragen: kunt u me vertellen waar de lift is en zorgen dat je niet valt als die mevrouw je bezorgd nakijkt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Weywey,

Zo te lezen/ zien ligt het dan inderdaad niet aan je kleding en verzorging;-)

Wat Lenn schrijft over de supermarkt vind ik wel een leuke! Misschien is dat ook wel de start; dat je gewoon soms een praatje met iemand maakt, zonder eventuele bijbedoelingen. Gewoon omdat het leuk is.

Misschien is het toch ook handig om eens te vragen aan iemand (vrouwelijk persoon) die dicht bij je staat hoe zij denkt dat jij over komt op meisjes.

Als je met vrienden gaat stappen, hangen jullie dan aan de bar met een biertje en praten jullie alleen met elkaar, of kijk je met een open blik om je heen. Een mooie. lieve glimlach is zo uitgedeeld!

Als ik je zo lees dan denk ik dat je vooral verlegen bent.
En daar kun je best aan werken zonder zelf meteen een totaal ander persoon te moeten worden.

Blijf dicht bij jezelf
heb interesse in anderen (oprechte interesse; en dat hoeft echt niet over hele ingewikkelde dingen te gaan hoor)
Besef dat ook de meisjes die jij aan zou willen spreken best onzeker zouden kunnen zijn

Als je sommige berichten op het forum leest lijkt het alsof sommige mensen de hele avond oogcontact hebben, sjans en ze flirten met iedereen. Maar je zoekt er waarschijnlijk maar i (toch?)

Het is dus helemaal niet erg dat ze niet als bijen om je heen zoemen; heb jij juist de kans om die ene hele leuke te spotten.

En denk is na: wat zoek jij in een meisje?
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
24-04-2018 01:14
Je kan toch als eerste naar haar lachen of iig vriendelijk kijken bedoel ik..

En om je vraag te beantwoorden: dat gebeurd eigenlijk alleen maar als ze ergens niet bij kunnen in een winkel en komen vragen of ik dat laatste pak weetikveel voor ze uit het rek wil vissen ;)
Als je niks probeert word het nooit wat. Als die meisjes wachten tot jij naar ze lacht en andersom wordt het wachten tot je echt hulpbehoevend bent en af en toe aan een vreemde moet vragen: kunt u me vertellen waar de lift is en zorgen dat je niet valt als die mevrouw je bezorgd nakijkt.
Hi,

Ja tuurlijk kan dat. dat doe ik ook zeker gewoon beetje lachen vriendelijk kijken.
Alle reacties Link kopieren
chocomousse schreef:
24-04-2018 10:50
Hoi Weywey,

Zo te lezen/ zien ligt het dan inderdaad niet aan je kleding en verzorging;-)

Wat Lenn schrijft over de supermarkt vind ik wel een leuke! Misschien is dat ook wel de start; dat je gewoon soms een praatje met iemand maakt, zonder eventuele bijbedoelingen. Gewoon omdat het leuk is.

Misschien is het toch ook handig om eens te vragen aan iemand (vrouwelijk persoon) die dicht bij je staat hoe zij denkt dat jij over komt op meisjes.

Als je met vrienden gaat stappen, hangen jullie dan aan de bar met een biertje en praten jullie alleen met elkaar, of kijk je met een open blik om je heen. Een mooie. lieve glimlach is zo uitgedeeld!

Als ik je zo lees dan denk ik dat je vooral verlegen bent.
En daar kun je best aan werken zonder zelf meteen een totaal ander persoon te moeten worden.

Blijf dicht bij jezelf
heb interesse in anderen (oprechte interesse; en dat hoeft echt niet over hele ingewikkelde dingen te gaan hoor)
Besef dat ook de meisjes die jij aan zou willen spreken best onzeker zouden kunnen zijn

Als je sommige berichten op het forum leest lijkt het alsof sommige mensen de hele avond oogcontact hebben, sjans en ze flirten met iedereen. Maar je zoekt er waarschijnlijk maar i (toch?)

Het is dus helemaal niet erg dat ze niet als bijen om je heen zoemen; heb jij juist de kans om die ene hele leuke te spotten.

En denk is na: wat zoek jij in een meisje?
hi,

Me kleren zijn het dus niet denk ik nee. ik ben het dus zelf wat wat fout doet.

Ik heb eigenlijk behalve werk geen contact met meisjes. en om daar nou te vragen hoe ik op ze overkom is denk ik een beetje raar.

Als wij uitgaan dan praten we meestal met elkaar. en tuurlijk lach ik soms wel naar een meisje maar daarna ga ik er niet op af.
Ja het klopt ook dat ik verlegen ben. In mijn andere topic zei dat meisje dat ook al tegen mij.

Wat ik zoek in een meisje. is denk ik gewoon een eerlijk iemand die het niet erg vind dat ik wat verlegen ben. Zo zou ik bijvoorbeeld het zeker aan het begin als je uberhaubt een relatie krijgt geen aanstalte durven te maken met zoenen etc.
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet een aardig buurmeisje, een nicht of zo? Of de vriendin van een goede vriend of zo?

Ik zou je adviseren om eerst gewoon te gaan 'oefenen' met contact maken.

En besef: meisjes zijn ook gewoon mensen.
Je bent een leuke kerel, en je bent goed zoals je bent. Misschien is het ook wel zo dat wanneer je minder zoekt je veel eerder aanspraak zult hebben.

En ben je eenmaal aan de praat en spreekt het betreffende meisje je aan, maak een beetje oogcontact, plaag haar een beetje en houd verder toch een beetje afstand, Dat triggert haar waarschijnlijk eerder dan wanneer het er allemaal te dik bovenop ligt zeg maar
Alle reacties Link kopieren
chocomousse schreef:
24-04-2018 12:31
Heb je niet een aardig buurmeisje, een nicht of zo? Of de vriendin van een goede vriend of zo?

Ik zou je adviseren om eerst gewoon te gaan 'oefenen' met contact maken.

En besef: meisjes zijn ook gewoon mensen.
Je bent een leuke kerel, en je bent goed zoals je bent. Misschien is het ook wel zo dat wanneer je minder zoekt je veel eerder aanspraak zult hebben.

En ben je eenmaal aan de praat en spreekt het betreffende meisje je aan, maak een beetje oogcontact, plaag haar een beetje en houd verder toch een beetje afstand, Dat triggert haar waarschijnlijk eerder dan wanneer het er allemaal te dik bovenop ligt zeg maar
Hi,
Helaas alleen buurmeisjes van <10. nichten wonen allemaal al samen en zijn ook een stuk ouder. zie ik ook bijna nooit hooguit 1x per jaar.
En mijn vrienden kennen ook niet echt meisjes. Ik denk dat ik nog het meeste contact heb met meisjes via werk.

Als ik ze even ken zoals bij werk kan ik wel gewoon praatje maken etc. alleen nee ik krijg het gewoon niet voor elkaar om erop af te stappen.

je zegt eenmaal aan de praat plaag haar een beetje. maarja hoe doe je dat al bijvoorbeeld ik heb echt geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met een beetje humor.

Misschien is het ook nog een idee om eens anders te gaan stappen? Onderneem je vaak dezelfde dingen? Woon je in een stad of in een dorp? Dat maakt misschien ook nog wel verschil. Ik kom zelf uit een dorp, maar ik kan me voorstellen dat je meer aanspraak zult hebben op plaatsen waar meer mensen komen. Als je in een klein gehucht woont en daar ook gaat stappen bijvoorbeeld dan wordt het misschien al lastiger (als je ook nog verlegen bent zul je waarschijnlijk nooit de eerste zijn die op een meisje afstapt)
Ga een (andere?) sport doen, geef je op voor dansles, ga lekker naar festivals of naar het strand/ zwembad.
Heb je hobby's?

Kijk om je heen, maak (oog)contact.
Oefen in het dagelijks leven met mensen aankijken, een kort praatje maken en zo.
Besef dat je bent wie je bent en dat dat prima is.
Als je zelf best verlegen bent kan ik me voorstellen dat je niet op zeer aanwezige dames valt (of vind je hen juist leuk? Vaak stappen daar jongens op af die zelf ook al wat meer bravoure hebben)
De rustige meisjes zijn mogelijk zelf ook verlegen....
Passen de meisjes die jij leuk vind wel bij jou?
Zelf val ik bijvoorbeeld op mannen die gezellig zijn, een goed verzorgde man die sociaal is. Waar ik mee kan lachen. Hoeft echt geen hunk te zijn, daar prik ik wel doorheen.
Ik hoef geen standaard type metroman; ze vallen ook niet op mij. Gelukkig maar, want we passen niet bij elkaar.

Heb je op school nooit een crush gehad op een meisje? Hoe ging je daarmee om?

Het is altijd leuk als iemand aandacht aan je besteed; dus als jij met iemand dat praatje aanknoopt dan zal dat meestal wel op prijs worden gesteld. Let een beetje op de reactie (draait ze zich van je af, krijg je geen antwoord of wordt je afgesnauwd, dan gaat t m niet worden. Maar geeft ze antwoord, dan heb je een klein beginnetje gemaakt.)
Alle reacties Link kopieren
chocomousse schreef:
25-04-2018 09:38
Gewoon met een beetje humor.

Misschien is het ook nog een idee om eens anders te gaan stappen? Onderneem je vaak dezelfde dingen? Woon je in een stad of in een dorp? Dat maakt misschien ook nog wel verschil. Ik kom zelf uit een dorp, maar ik kan me voorstellen dat je meer aanspraak zult hebben op plaatsen waar meer mensen komen. Als je in een klein gehucht woont en daar ook gaat stappen bijvoorbeeld dan wordt het misschien al lastiger (als je ook nog verlegen bent zul je waarschijnlijk nooit de eerste zijn die op een meisje afstapt)
Ga een (andere?) sport doen, geef je op voor dansles, ga lekker naar festivals of naar het strand/ zwembad.
Heb je hobby's?

Kijk om je heen, maak (oog)contact.
Oefen in het dagelijks leven met mensen aankijken, een kort praatje maken en zo.
Besef dat je bent wie je bent en dat dat prima is.
Als je zelf best verlegen bent kan ik me voorstellen dat je niet op zeer aanwezige dames valt (of vind je hen juist leuk? Vaak stappen daar jongens op af die zelf ook al wat meer bravoure hebben)
De rustige meisjes zijn mogelijk zelf ook verlegen....
Passen de meisjes die jij leuk vind wel bij jou?
Zelf val ik bijvoorbeeld op mannen die gezellig zijn, een goed verzorgde man die sociaal is. Waar ik mee kan lachen. Hoeft echt geen hunk te zijn, daar prik ik wel doorheen.
Ik hoef geen standaard type metroman; ze vallen ook niet op mij. Gelukkig maar, want we passen niet bij elkaar.

Heb je op school nooit een crush gehad op een meisje? Hoe ging je daarmee om?

Het is altijd leuk als iemand aandacht aan je besteed; dus als jij met iemand dat praatje aanknoopt dan zal dat meestal wel op prijs worden gesteld. Let een beetje op de reactie (draait ze zich van je af, krijg je geen antwoord of wordt je afgesnauwd, dan gaat t m niet worden. Maar geeft ze antwoord, dan heb je een klein beginnetje gemaakt.)
Hi,
Ja ik doe vaak dezelfde dingen. ik woon in een stad.

en ja... helaas val ik op de meestal iets meer aanwezigere dames. of die voor mij ver boven mijn niveau zitten.
Als ik ga nadenken bij een meisje wat ik redelijk goed ken die meestal wel op de voorgrond trede dacht ik wel dat wij goed bij elkaar zouden passen.

Op de middelbare school en MBO nooit een crush gehad nee. bij mijn werk nu wel en daar werd ik echt misselijk van zo erg was het.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat ze ver boven jouw niveau zitten?

Kan natuurlijk best; dat t matcht met iemand die meer aanwezig is, tuurlijk wel. Maar aangezien je aangeeft zelf wat verlegener bent kan het misschien wat lastiger zijn.

Ik hoop dat t je lukt wat zelfvertrouwen op te doen, denk dat dat al veel zou kunnen helpen.

En dansles he😉
Alle reacties Link kopieren
chocomousse schreef:
25-04-2018 21:57
Waarom denk je dat ze ver boven jouw niveau zitten?

Kan natuurlijk best; dat t matcht met iemand die meer aanwezig is, tuurlijk wel. Maar aangezien je aangeeft zelf wat verlegener bent kan het misschien wat lastiger zijn.

Ik hoop dat t je lukt wat zelfvertrouwen op te doen, denk dat dat al veel zou kunnen helpen.

En dansles he😉
Hi.

Volgens collega's van mij zou dat juist goed werken als er in een relatie 1 verlegen is en de andere niet. Weet niet of dat waar is natuurlijk.

Ik moet vaker naar de stad kijken of ik daar contact kan leggen. Vrienden van mij kunnen ook niet met vreemden praten zonder alcohol. Echter drink ik niet.
Weywey123 schreef:
25-04-2018 23:01
Ik moet vaker naar de stad kijken of ik daar contact kan leggen.
Zoals anderen ook al aangeven: zoek een hobby, een sport of activiteit waarbij je met meisjes te maken hebt.
In de eerste plaats heb je contact over de sport of hobby, dus een gemeenschappelijke interesse waardoor er een basis is gelegd. Je hoeft niets te overwinnen want je stapt niet af op een meisje om haar te versieren.
Bij salsales leer je dansen waardoor je dus automatisch in aanraking komt met meisjes. Daar hoef je niets voor te doen.
Als je op bootcamp (o.i.d.) zit, is dat vaak een gemengde groep van mannen en vrouwen. Op die manier leer je sowieso anderen kennen, praat je even na ('had je de vorige keer ook zo'n spierpijn?') of doe je bijv. oefeningen in paren. ;-) Het is een heel laagdrempelige manier om je sociale netwerk uit te breiden.
Als je bijv. tennisles in een groep neemt, goed mogelijk dat daar leeftijdsgenoten tussen zitten, waaronder meisjes. Als je lid wordt van de vereniging en zelf gaat oefenen, leer je ook allerlei mensen kennen.

Ik denk dat in jouw geval de drempel te hoog is om vanuit het niets op een meisje af te stappen. Vandaar dat je beter vanuit een activiteit anderen kunt leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Bespreek je dit ook met je vrienden? Je zegt dat ze geen van allen van die types zijn om meisjes aan te spreken. Maar wat wel aantrekkelijk is voor anderen is als je samen plezier hebt. Stel dat je in een park bent met elkaar en (ik noem maar wat sufs) met een frisbee aan het overgooien bent. Als er dan twee leuke meisjes langs lopen zeg je: hé, doe je mee? En na een poosje gaan jullie wat drinken en vraag je: wil je ook wat?
Omdat jullie dan al met wat meer zijn is dat helemaal niet eng meer en vrij natuurlijk. Zeker als jullie straks samen op vakantie gaan is dat dé manier om makkelijk contact te leggen. Een pak uno mee en vragen of het buurmeisje ook mee wil doen. Je hoeft ze niet meteen mee uit te vragen he.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Bim schreef:
27-04-2018 00:18
Bespreek je dit ook met je vrienden? Je zegt dat ze geen van allen van die types zijn om meisjes aan te spreken. Maar wat wel aantrekkelijk is voor anderen is als je samen plezier hebt. Stel dat je in een park bent met elkaar en (ik noem maar wat sufs) met een frisbee aan het overgooien bent. Als er dan twee leuke meisjes langs lopen zeg je: hé, doe je mee? En na een poosje gaan jullie wat drinken en vraag je: wil je ook wat?
Omdat jullie dan al met wat meer zijn is dat helemaal niet eng meer en vrij natuurlijk. Zeker als jullie straks samen op vakantie gaan is dat dé manier om makkelijk contact te leggen. Een pak uno mee en vragen of het buurmeisje ook mee wil doen. Je hoeft ze niet meteen mee uit te vragen he.
Hi,

Niet dat ik ooit in het park kom. Maar als ik er zou komen dan zou ik dag niet zeggen nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven