Waar zou buurman slapen?

04-06-2020 10:23 729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een buurman heel leuk. Dacht dat hij mij ook leuk vond. We hebben namelijk gezellige dagen/avonden gehad.
Nu heeft hij een paar dagen niet thuis geslapen. (ook niet bij mij). Dinsdag was hij laat thuis, normaal is hij na werk vroeg thuis. Een half uur later was hij weer weg. Gister was dit weer zo.
Normaal gaat hij ook vroeg slapen.
Zit mij toch niet lekker. Waar zou een man dan slapen wanneer hij niet thuis slaapt? Normaal let ik niet op mijn buuren. Alleen nu vind ik deze man leuk en ik wou weer met hem afspreken.
Gaat nu van alles door mijn hoofd...
Wat is trouwens een 'zonnebloemJE'? :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
04-06-2020 10:42
Bij mij.
:cry:
Mijn buurman slaapt bij mij, we hebben inmiddels ook twee koters.
Alle reacties Link kopieren
burgos schreef:
04-06-2020 10:44
Sorry hoor, je ben toch wel lekker.?
Waar je al niet op let.
Ik zal wel niet goed bij mijn hoofd zijn
Als er verder redelijk contact is, kun je hem gewoon appen of bellen met de vraag hoe het gaat. Niet ter controle maar omdat dat prima kan.

Als dat er niet is, is het al helemaal bizar om je hiermee bezig te houden.
Alle reacties Link kopieren
zonnebloemje schreef:
04-06-2020 10:37
Hij houdt mij ook in de gaten hoor.
Hij kijkt ook altijd of mijn auto er staat
doen wij met onze buren ook, maar ik wil er geen relatie mee
brrrr
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
04-06-2020 10:46
Wat is trouwens een 'zonnebloemJE'? :daisy:
Spelfout :-D
Alle reacties Link kopieren
zonnebloemje schreef:
04-06-2020 10:23
Een half uur later was hij weer weg.
Hoe weet je dat hij de hele nacht weg was, hij kan toch ook na zijn werk een avondje naar vrienden/familie/sporten/hobby/bios/.. geweest zijn en daarna weer terug zijn gekomen
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
04-06-2020 10:48
Mijn buurman slaapt bij mij, we hebben inmiddels ook twee koters.
Wow dat is ideaal 2 huizen naast elkaar, eventueel muurtje doorbreken.
Alle reacties Link kopieren
menta schreef:
04-06-2020 10:51
Hoe weet je dat hij de hele nacht weg was, hij kan toch ook na zijn werk een avondje naar vrienden/familie/sporten/hobby/bios/.. geweest zijn en daarna weer terug zijn gekomen
Voordat ik op bed keek, stond zijn auto er niet. Ochtend ga ik altijd vroeg weg en toen stond zijn auto erweer niet.
Hij heeft gewoon nog een neuckertje. Of misschien wel twee.
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
04-06-2020 10:58
Hij heeft gewoon nog een neuckertje. Of misschien wel twee.
Daar ben ik dus bang voor.
Vind dat niet zo leuk
zonnebloemje schreef:
04-06-2020 11:00
Daar ben ik dus bang voor.
Vind dat niet zo leuk

En nu?
Benefits with neighbours? Alleen booty calls niks anders? Of is het toch ook echt om de gezelligheid?
Je bent niet goed bezig
Alle reacties Link kopieren
Dikke tip: stop met zoenen met de buurman. Als je jezelf niet in de hand hebt en in de gaten houdt of een ontluikende fling wel in zijn eigen bed slaapt en zo niet je daar helemaal van over je theewater raakt, dan doe je jezelf een gróót plezier als je alleen maar date met mensen die je niet vanuit je eigen raam kunt controleren.
Alle reacties Link kopieren
Helaas meid, hij heeft waarschijnlijk bij een andere vrouw geslapen en wat je daaruit kunt concluderen is dat hij jou niet leuk genoeg vindt om echt een relatie mee aan te gaan.
Am Yisrael Chai!
zimi schreef:
04-06-2020 11:04
Benefits with neighbours? Alleen booty calls niks anders? Of is het toch ook echt om de gezelligheid?
Dat vind ik wel heel dapper want dan zit je met je neus bovenop de andere romantische ontwikkelingen van je benefitpartner.
Of je ben masochistisch ingesteld, kan natuurlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
04-06-2020 11:07
Helaas meid, hij heeft waarschijnlijk bij een andere vrouw geslapen en wat je daaruit kunt concluderen is dat hij jou niet leuk genoeg vindt om echt een relatie mee aan te gaan.
Nee hoor, hij wil mss gewoon geen relatie, hoeft niets met TO te maken te hebben.
Life is short. Eat dessert first.
Klinkt niet echt gezond dit :-[
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
04-06-2020 10:58
Hij heeft gewoon nog een neuckertje. Of misschien wel twee.
Dit dus.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Tsja wat verwacht je? Dat hij na een paar gezellige avondjes hij aan je doorgeeft wat zijn agenda is? Blijkbaar is jullie relatie niet zo.
Wannee hij nu ergens anders s nachts verblijft dan is de kans groot dat er meer kapers op de kust zijn.
Het lijkt mij ideaal. Voor seksen een deurtje verder. Daarnaast geen gezeur en vuile was en wat gaan we eten gedoe.
Maar dan moet je er wel beide zo in staan.
Alle reacties Link kopieren
zonnebloemje schreef:
04-06-2020 10:37
Ja we hebben al gezoend
Wel meer dan dat toch want hij is ook al een aantal keer blijven slapen.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
04-06-2020 11:09
Nee hoor, hij wil mss gewoon geen relatie, hoeft niets met TO te maken te hebben.
Als je heel verliefd bent op de buurvrouw waar je ook mee scharrelt, dan ga je meer werk maken van die buurvrouw, niet met andere vrouwen daten.

Dus uit het feit dat hij dat wel doet kun je wel degelijk opmaken dat hij niet verliefd is op TO en haar waarschijnlijk ook niet als relatiemateriaal ziet. Anders had ie vannacht wel bij haar geslapen ipv bij een Tinderdate ofzo.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven