Waarom 'ontvolgen' sommige mensen je op social media?

28-03-2020 21:11 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.v.t. meer
anoniem_395919 wijzigde dit bericht op 13-05-2020 22:34
98.77% gewijzigd
Ach man, daar kunnen enorm veel redenen voor zijn. Goede, slechte of gebaseerd op misverstanden.
Jezus wat een problemen. Echt who gives a fuck.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het zo’n big deal? Je zegt zelf ook regelmatig je lijstje op te schonen, dat zal zij ook wel hebben gedaan.
Life goes on...
Ik denk dat jij zelf donders goed door hebt dat dat misselijke filmpje van jou VER over de grens ging
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:

Jij hebt haar ontvolgt en dat heeft zij gezien en toen heeft zij jou ontvolgt.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
28-03-2020 21:15
:hug:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar bellen. Is ze nou helemaal! Dat kan je toch niet maken!
Alle reacties Link kopieren
o_o

Alle reacties Link kopieren
lindaatje1900 schreef:
28-03-2020 21:16
:facepalm:

Jij hebt haar ontvolgt en dat heeft zij gezien en toen heeft zij jou ontvolgt.
Dat is dus niet het geval
Als mensen alleen maar win acties delen, iedere scheet delen ofzo dan ontvolg ik
Alle reacties Link kopieren
Polsjef schreef:
28-03-2020 21:20
Als mensen alleen maar win acties delen, iedere scheet delen ofzo dan ontvolg ik
Hmm ja, dat snap ik wel.
Hemel ? Waar jij je druk om maakt ?!
Is dit serieus ? Of om te lachen ?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Studiegirl schreef:
28-03-2020 21:20
Hmm ja, dat snap ik wel.
Slotje. We zijn eruit.
Studiegirl schreef:
28-03-2020 21:20
Hmm ja, dat snap ik wel.
En dat maakt iemand niet minder aardig maar dat vind ik zonde van mijn tijd. En soms is het zo lang geleden dat ik iemand heb gezien..dan boeit het ook niet zo.
Polsjef schreef:
28-03-2020 21:20
Als mensen alleen maar win acties delen, iedere scheet delen ofzo dan ontvolg ik
Hier hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze je ontvolgt om de redenen dat jij mensen soms ontvolgt.
lindaatje1900 schreef:
28-03-2020 21:27
Slotje. We zijn eruit.
Yep .
Alle reacties Link kopieren
Ik ontvolg mensen vaak op hun verjaardag. Dan komt hun naam voorbij en denk ik "verrek, wie is dat ook weer". En weg.
Op Instagram volg ik op basis van content, niet zo zeer op basis van de relatie. Het overgrote deel van wat ik volg is dus mode, eten, kunst en cultuur en wat bekende mensen als ze mooie of grappige dingen posten.

Ik ontvolg als ze dat niet doen, of als ze te vaak dingen posten die me niet interesseren of ik mute vervelende stories. Ik volg eigenlijk weinig vrienden.

Op Facebook heb ik al tijden niet meer ingelogd.
Als mensen veel te veel plaatsen, ontvolg ik ze. Als mensen behoorlijke onzin plaatsen of dingen waar ik mij niet in kan vinden, racisme ofzo, kan een reden zijn. Als ik iemand totaal niet mag, maar er met enigszins fatsoen toch mee bevriend 'moet' blijven kan ook zo'n reden zijn. En zo zijn er nog 200 andere redenen.

Dit lijkt me wel een gevalletje: de pot verwijt de ketel.
Duratys schreef:
28-03-2020 21:33
Ik ontvolg mensen vaak op hun verjaardag. Dan komt hun naam voorbij en denk ik "verrek, wie is dat ook weer". En weg.
:rofl:
:there:
Duratys schreef:
28-03-2020 21:33
Ik ontvolg mensen vaak op hun verjaardag. Dan komt hun naam voorbij en denk ik "verrek, wie is dat ook weer". En weg.
Ik heb mijn verjaardag overal verborgen en geblokkeerd, haha! Op Facebook vond ik die felicitaties altijd zo vervelend, dus ik heb dat snel uitgezet. Ik zit misschien nog wel ergens verborgen in je vriendenlijst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven