Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zaterdag 10 maart 2018 om 00:01
Lijkt me wijs dat jij even gaat dimmen.De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 00:00Je kan beter zelf in therapie gaan, met je obsessie met lelijke vrouwen en denken dat mannen zichzelf moeten bewijzen tegenover jou. Volg je eigen advies op, en ga naar een psycholoog. Kan je even uitleggen waarom je schuimbekkend op straat tegen mannen schreeuwt "waarom neem jij geen lelijke dikke vriendin, sexist!!!".
zaterdag 10 maart 2018 om 00:02
Oh, voor haar neem je het wel op, shocker.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zaterdag 10 maart 2018 om 00:06
Je zegt zelf te verwachten dat vrouwen je nemen zoals je bent, dus waarom ga je dan zo door het lint als iemand suggereert dat jij vrouwen neemt zoals ze zijn?De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 00:00Je kan beter zelf in therapie gaan, met je obsessie met lelijke vrouwen en denken dat mannen zichzelf moeten bewijzen tegenover jou. Volg je eigen advies op, en ga naar een psycholoog. Kan je even uitleggen waarom je schuimbekkend op straat tegen mannen schreeuwt "waarom neem jij geen lelijke dikke vriendin, sexist!!!".
zaterdag 10 maart 2018 om 00:06
.De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 23:09Vreemd hoe je dat kan beoordelen, op een internetforum zonder iemand in real-life te kennen. Je weet wel dat ze altijd zeggen dat de tegenpartij naar de psychiater moet gaan op fora tijdens discussie? Dus het zegt vrij weinig.
Ten tweede, stel ik zou naar een psycholoog gaan, en ben een jaar in behandeling en ik ben "genezen", en dan? Dan moet ik dus naar de hoeren om seksuele ervaringen op te doen. Waar heb ik dan nog een vriendin voor nodig? Lekker dan, een vriendin die er enkel is in goede tijden, en enkel een kant en klare vriend wilt, waar ze niks voor hoeft te doen. Wat is dat voor een waardeloze vriendin?
Ik zie niet in hoe dat raar is? Dus een vrouw is er enkel om te neuken? Je kan niet chemisch gecastreerd zijn en een vrouw willen?
Je wilde toch een seksloze relatie? Waarom zou je geen vriendin meer nodig hebben dan?
ik snap je echt niet.
Later is nu
zaterdag 10 maart 2018 om 00:08
Omdat jij die vraag al eens had gesteld, ik gaf antwoord. Jij kreeg je gewenste antwoord niet, omdat je mij wilde framen. Dus nu ga je op deze kinderachtige manier maar verder om jou zin te krijgen. Mij afzeiken als ik namens andere praat, maar zelf mag je het wel.Paarsebloem schreef: ↑10-03-2018 00:06Je zegt zelf te verwachten dat vrouwen je nemen zoals je bent, dus waarom ga je dan zo door het lint als iemand suggereert dat jij vrouwen neemt zoals ze zijn?
zaterdag 10 maart 2018 om 00:10
Omdat andere mensen het voorstel hadden gemaakt om naar de hoeren te gaan om ervaring op te doen of te experimenteren etc. En als ik inderdaad geen toestemming zou krijgen van de dokter voor de behandeling. Dan heb ik nog steeds een libido, dus zal dat wel een probleem vormen.
zaterdag 10 maart 2018 om 00:11
Geen antwoord gezien, maar ik neem aan dat je antwoord was dat je wel een lelijke vrouw zou willen daten. Zo niet, dan heb je geen reden om te klagen over vrouwen die geen zin hebben in hoe jij bent.De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 00:08Omdat jij die vraag al eens had gesteld, ik gaf antwoord. Jij kreeg je gewenste antwoord niet, omdat je mij wilde framen. Dus nu ga je op deze kinderachtige manier maar verder om jou zin te krijgen. Mij afzeiken als ik namens andere praat, maar zelf mag je het wel.
Je hebt zelf een obsessie met je vermeende lelijkheid, dus niet zo raar als daar dan op in gegaan wordt.
zaterdag 10 maart 2018 om 06:44
Ze heeft anders wel een punt. Zolang jij met die kronkel in je kop rondloopt dat vrouwen mannen sex ‘gunnen’ en zichzelf ‘geven’ wordt het nooit wat met je.
Als ik sex heb met een al dan niet succesvolle man gun ik dat vooral mezelf. Ik doe het niet voor hem, ik geef mezelf niet aan hem.
Waarom wil je dat niet snappen??
zaterdag 10 maart 2018 om 06:59
Nou, de reden is vrij simpel als je het mij vraagt: Al die meiden/vrouwen die weten dat ze vroeg moeten pieken om een vent aan de haak te slaan aangezien zij natuurlijk ook zien en doorhebben dat er genoeg keuze voor de man is als het vrouwen betreft. De gedachte van " als ik het niet doe, dan doet een ander het wel." is daarbij niet geheel onlogisch.De_Cynicus schreef: ↑06-03-2018 17:36Hallo,
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.![]()
En waarom vrouwen zich tot foute mannen voelen aangetrokken heeft of te maken met het je willen afzetten tegen de braafheid die je ouders je hebben bijgebracht of de aloude gedachte dat zij hem wel kunnen veranderen, of omdat ze het stiekum wel stoer vinden met een badboy om te gaan en dat te kunnen tonen aan de buitenwereld.
zaterdag 10 maart 2018 om 08:09
Even kijken of ik het goed begrijp.
Een vrouw moet jou accepteren mét kronkel in je hoofd incl. vrouwenhaat 'in moeilijke tijden', anders is ze een waardeloze vriendin.
Een vrouw moet jou seks gunnen.
Een vrouw moet tegelijkertijd bereid zijn een seksloze relatie met je te hebben.
Duidelijk.
Heb ik slechts nog één vraagje: wat is jouw bijdrage aan deze hypothetische relatie? Want er zal toch iets zijn, waardoor er minimaal één vrouw roept: ja, hémt wil ik!
EDIT: Oh, wacht. Ik heb toch nog een vraag: wat haal jij uit een dergelijke relatie? Wat voegt het toe aan jouw leven?
Een vrouw moet jou accepteren mét kronkel in je hoofd incl. vrouwenhaat 'in moeilijke tijden', anders is ze een waardeloze vriendin.
Een vrouw moet jou seks gunnen.
Een vrouw moet tegelijkertijd bereid zijn een seksloze relatie met je te hebben.
Duidelijk.
Heb ik slechts nog één vraagje: wat is jouw bijdrage aan deze hypothetische relatie? Want er zal toch iets zijn, waardoor er minimaal één vrouw roept: ja, hémt wil ik!
EDIT: Oh, wacht. Ik heb toch nog een vraag: wat haal jij uit een dergelijke relatie? Wat voegt het toe aan jouw leven?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
zaterdag 10 maart 2018 om 08:27
Zonder alles te lezen.
Waarom foute mannen?
Ik denk dat veel vrouwen zich opgehemeld voelen. Kijk mij eens.
En daar hebben ze veel voor over.
Zo'n vent heeft sexappeal. Dat valt niet te ontkennen.
Zelf zou ik het voor een keertje wel leuk vinden, maar qua relatie niks voor mij.
Waarom foute mannen?
Ik denk dat veel vrouwen zich opgehemeld voelen. Kijk mij eens.
En daar hebben ze veel voor over.
Zo'n vent heeft sexappeal. Dat valt niet te ontkennen.
Zelf zou ik het voor een keertje wel leuk vinden, maar qua relatie niks voor mij.
de wereld wacht om ontdekt te worden
zaterdag 10 maart 2018 om 09:45
.Paarsebloem schreef: ↑10-03-2018 00:11Geen antwoord gezien, maar ik neem aan dat je antwoord was dat je wel een lelijke vrouw zou willen daten. Zo niet, dan heb je geen reden om te klagen over vrouwen die geen zin hebben in hoe jij bent.
Je hebt zelf een obsessie met je vermeende lelijkheid, dus niet zo raar als daar dan op in gegaan wordt.
Ik heb daar ook geen antwoord op gezien, terwijl ik begon met de vraag "oordeel jij vrouwen ook op hun uiterlijk en wijs je ze daarom af". Dan heb ik het nog niet eens over lelijke vrouwen, ik vind mensen niet zo snel lelijk. Qua uiterlijk dan. Het gedrag van TO, dat is wel lelijk. En eng. Zo'n verstoorde kijk op hoe een relatie is, een soort ruilhandel..
Later is nu
zaterdag 10 maart 2018 om 10:19
Dat dát de reden is waarom vrouwen TO afwijzen wil maar niet tot hem doordringen.Dreamer schreef: ↑10-03-2018 09:45.
Ik heb daar ook geen antwoord op gezien, terwijl ik begon met de vraag "oordeel jij vrouwen ook op hun uiterlijk en wijs je ze daarom af". Dan heb ik het nog niet eens over lelijke vrouwen, ik vind mensen niet zo snel lelijk. Qua uiterlijk dan. Het gedrag van TO, dat is wel lelijk. En eng. Zo'n verstoorde kijk op hoe een relatie is, een soort ruilhandel..
zaterdag 10 maart 2018 om 10:23
Als je een volwassen relatie wil zul je je als een volwassene moeten opstellen.De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 23:09Vreemd hoe je dat kan beoordelen, op een internetforum zonder iemand in real-life te kennen. Je weet wel dat ze altijd zeggen dat de tegenpartij naar de psychiater moet gaan op fora tijdens discussie? Dus het zegt vrij weinig.
Ten tweede, stel ik zou naar een psycholoog gaan, en ben een jaar in behandeling en ik ben "genezen", en dan? Dan moet ik dus naar de hoeren om seksuele ervaringen op te doen. Waar heb ik dan nog een vriendin voor nodig? Lekker dan, een vriendin die er enkel is in goede tijden, en enkel een kant en klare vriend wilt, waar ze niks voor hoeft te doen. Wat is dat voor een waardeloze vriendin?
Ik zie niet in hoe dat raar is? Dus een vrouw is er enkel om te neuken? Je kan niet chemisch gecastreerd zijn en een vrouw willen?
Je eist de investering die normaal gezien een professional of je familie in je doen, onvoorwaardelijkheid zonder gezamenlijke geschiedenis.
Feit is dat rond een bepaalde leeftijd mensen al redelijk 'af' zijn en er ook vrolijke mensen zijn die wat luchtiger in het leven staan.
Volwassenen zijn vaak niet bij elkaar omdat het moet maar omdat we willen.
Je bent boos op anderen hun keuzevrijheid, dat is hetzelfde als een marktkoopman die boos is omdat niemand zijn aanbod wenst en dan boos op de klanten wordt. Beter train je jezelf en gaat aan jezelf werken, gaat eens kijken hoe mensen die hebben wat jij wenst dat voor elkaar krijgen.
Niet uit woede maar om ervan te leren.
En ja, ieder mens heeft zaken waaraan hij moet werken. Niet eerlijk, wel realistisch.
Een kleinere man moet soms extra zijn best doen dan zijn grote brede vriend, mijn vriendin met een ernstig huidprobleem wordt vaker afgewezen dan haar fotomodelvriendin, een meisje met een gebruiksaanwijzing nav een moeilijke jeugd heeft misschien weer meer moeite een relatie vast te houden dan haar vriendin uit het stabiele gezin.
Dan vraag je dus om advies.
zaterdag 10 maart 2018 om 12:18
Of ik kan gewoon vrouwelijk contact strikt professioneel houden, en al het andere verlangen onderdrukken en alle problemen voor mijzelf houden. En accepteren dat (seksuele)relaties voor andere zijn besteedt. Zal ook beter zijn om misverstanden en afwijzingen te voorkomen, als ik niks probeer, kan ik immers ook niet afgewezen worden.Het-groepje schreef: ↑10-03-2018 10:23Als je een volwassen relatie wil zul je je als een volwassene moeten opstellen.
Je eist de investering die normaal gezien een professional of je familie in je doen, onvoorwaardelijkheid zonder gezamenlijke geschiedenis.
Feit is dat rond een bepaalde leeftijd mensen al redelijk 'af' zijn en er ook vrolijke mensen zijn die wat luchtiger in het leven staan.
Volwassenen zijn vaak niet bij elkaar omdat het moet maar omdat we willen.
Je bent boos op anderen hun keuzevrijheid, dat is hetzelfde als een marktkoopman die boos is omdat niemand zijn aanbod wenst en dan boos op de klanten wordt. Beter train je jezelf en gaat aan jezelf werken, gaat eens kijken hoe mensen die hebben wat jij wenst dat voor elkaar krijgen.
Niet uit woede maar om ervan te leren.
En ja, ieder mens heeft zaken waaraan hij moet werken. Niet eerlijk, wel realistisch.
Een kleinere man moet soms extra zijn best doen dan zijn grote brede vriend, mijn vriendin met een ernstig huidprobleem wordt vaker afgewezen dan haar fotomodelvriendin, een meisje met een gebruiksaanwijzing nav een moeilijke jeugd heeft misschien weer meer moeite een relatie vast te houden dan haar vriendin uit het stabiele gezin.
Dan vraag je dus om advies.
zaterdag 10 maart 2018 om 12:25
Uitstekend plan.De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 12:18Of ik kan gewoon vrouwelijk contact strikt professioneel houden, en al het andere verlangen onderdrukken en alle problemen voor mijzelf houden. En accepteren dat (seksuele)relaties voor andere zijn besteedt. Zal ook beter zijn om misverstanden en afwijzingen te voorkomen, als ik niks probeer, kan ik immers ook niet afgewezen worden.
Ook weer opgelost!
zaterdag 10 maart 2018 om 12:32
De_Cynicus schreef: ↑10-03-2018 12:18Of ik kan gewoon vrouwelijk contact strikt professioneel houden, en al het andere verlangen onderdrukken en alle problemen voor mijzelf houden. En accepteren dat (seksuele)relaties voor andere zijn besteedt. Zal ook beter zijn om misverstanden en afwijzingen te voorkomen, als ik niks probeer, kan ik immers ook niet afgewezen worden.
Dit lijkt me een geweldig plan!
Slotjeeee
zaterdag 10 maart 2018 om 12:36
Macht is aantrekkelijk voor sommige vrouwen.
De wereld of zijn wereldje ligt aan zijn voeten, dat maakt hem aantrekkelijk.
Iemand die 'veel' heeft bereikt moet wel bijzonder zijn.
Dat hij haar kiest is ook weer wel weer een boost om flink je best te doen... in het begin.
De jager met het grootste stuk vlees, de grootste hut en leiders capaciteiten met aanzien laat de rest vervagen.
Dat hij haar kiest is ook weer wel weer een boost om flink je best te doen... in het begin.
De jager met het grootste stuk vlees, de grootste hut en leiders capaciteiten met aanzien laat de rest vervagen.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 12:39
3.95% gewijzigd
zaterdag 10 maart 2018 om 12:39
Met de nadruk op SOMMIGE vrouwen.Donna1971 schreef: ↑10-03-2018 12:36Macht is aantrekkelijk voor sommige vrouwen.
De jager met het grootste stuk vlees, de grootste hut en de leiders capaciteit vervaagt naast de rest.
Ik ken ze niet. Maar blijkbaar is mijn vriendinnengroep heel anders dan die van TO.
zaterdag 10 maart 2018 om 13:16
Volgens mij gaat het topic daar niet over.
zaterdag 10 maart 2018 om 13:16
Waar gaat het dan over TO?
zaterdag 10 maart 2018 om 13:20
En daar gaan we weer.
Kap daar nou toch eens mee joh.
Zo kansloos.
zaterdag 10 maart 2018 om 13:25
Lees de eerste post eens zou ik zeggen, wat staat er in? Het topic werd gekaapt door bepaalde personen, die een andere topic hier naartoe hadden gehaald om verder te bespreken. Blijkbaar vinden de moderators dat prima.