Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 22:00
Werk je zelf in de zorgsector? Aangezien je jezelf er zo in hebt verdiept?

Als jij gelijk hebt, en hij wijst het af. Dan zal niks dus helpen.
Nee, ik werk met honden :-P Anti depressiva kan je libido sterk verminderen, misschien iets waardoor je je sowieso beter kan voelen.
Paarsebloem schreef:
08-03-2018 22:06
Je reageert vaak op vrouwen alsof we allemaal 1 persoon zijn. Als een vrouw dan iets anders zegt dan een andere vrouw, dan vind jij dat raar en raak je gefrustreerd.

Ik zeg ook niet tegen jou: "Man, wees niet zo'n player."
Jij: "Ik ben helemaal geen player."
Ik: "Wat, maar die man die ik gisteren sprak is een player. Waarom zo tegenstrijdig??"

Want zo komt dat over.

Dit is toch echt de wortel van jouw probleem, veel meer dan jouw lelijkheid (als je echt lelijk bent, misschien zit dat in je hoofd).
Mij is het letterlijk gezegd dat ik lelijk ben. En "je bent me type niet" is een nette manier om te zeggen "je bent lelijk".
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 21:02
Grappig, hypocrietje. Als ik namens vrouwen praat, krijg ik de ene na de andere persoonlijke aanval. Maar jij mag wel namens mij praten, en niemand die er wat van zegt. Zo zie je maar, seksistische vrouwen in dit topic.
Zij vat volgens mij alleen samen wat jij zegt.

Maar jij zegt veel tegenstrijdige dingen. Zo zei je net nog tegen mij dat je geen seks meer wilt hebben, en even later dat je nu weer open staat voor vrouwen met meer ervaring. Dus niet zo raar dat wat jij bedoelt te zeggen anders geintepreteerd kan worden als je verandert wat je zegt.

Gezien de beledigingen die jij al richting vrouwen hier hebt geslingerd, vind ik het klagen over persoonlijke aanvallen weinig hout snijden.
En volgens mij hebben de meeste/zoniet alle vrouwen in dit topic geen hekel aan mannen (zoals jij zegt een hekel aan vrouwen te hebben), maar vinden ze jouw gedrag specifiek storend. Dat krijg je als je mensen beledigt.

Ik denk dat je beter hulp kan zoeken van een professional zodat je je gedachten op order kan zetten. Want je springt van de ene op het andere voornemen, en zo wordt je ook niet gelukkig.

En als je toch seks met vrouwen wilt blijven hebben, begin dan bij degenen die om wat voor reden dan ook moeite hebben om een vriend te vinden. Als je zelf niet wilt dat vrouwen kieskeurig zijn, geef dan het goede voorbeeld door dat ook niet te zijn.
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 22:11
Mij is het letterlijk gezegd dat ik lelijk ben. En "je bent me type niet" is een nette manier om te zeggen "je bent lelijk".
Dat is mij ook wel eens gezegd (denk dat veel mensen dit wel gehoord hebben, al dan niet op school).

En 'mijn type niet'; dat heb ik wel eens gedacht bij een man die heel extreem sport en over niks anders kon praten. Was geen lelijke man, dus dat is niet per definitie lelijk.

Maar wil je nu wel of geen vrouw? Als je dat niet weet, dan zou ik dat met een professional uitzoeken, zodat je stappen kan ondernemen om je leven verder in te richten.
Lelijk is voor iedereen anders. Mijn vriendin, een knappe vrouw, valt op grote, forse mannen (en dan niet fors vanwege spieren) die bij voorkeur kaal en flink getatoeëerd zijn. Ik kan het er niet op maar zij vindt ze knap.
Creativity is intelligence having fun
Sereia schreef:
08-03-2018 22:10
Nee, ik werk met honden :-P Anti depressiva kan je libido sterk verminderen, misschien iets waardoor je je sowieso beter kan voelen.
Ja met antidepressiva kun je vrij effectief iemands libido helemaal laten verdwijnen.
De_Cynicus schreef:
En "je bent me type niet" is een nette manier om te zeggen "je bent lelijk".
Absoluut niet waar.Ik ken genoeg mannen die mijn type niet zijn en die zijn zeker niet lelijk.
"Foute mannen" lijken vaak heel erg alpha. Met andere woorden, zaaien veel...
Maar zorgen uiteindelijk vaak niet echt ergens voor.
Dat klinkt heel aantrekkelijk, maar is het niet. Daarom eindigen veel vrouwen, die denken te 'vallen' voor een alpha, voor op z'n minst een 'beta' mannetje.
Of in ieder geval een mannetje dat wel voor een gezin weet te zorgen.

Met andere woorden, rond de ei-sprong is de Alpha het meest interessant want vruchtbaar en mogelijk beschermend, daarna (minimaal) een Beta want zorgdragend...

N.b. Alleen gereageerd OP... Dus zeer waarschijnlijk mosterd...
Sereia schreef:
08-03-2018 22:10
Ironisch gezien krijg je anti-depressiva ook niet zomaar mee, dan zou ik ook een verwijzing krijgen naar de psycholoog en dan pas toestemming krijgen om anti-depressiva te krijgen.,
Paarsebloem schreef:
08-03-2018 22:23
Dat is mij ook wel eens gezegd (denk dat veel mensen dit wel gehoord hebben, al dan niet op school).

En 'mijn type niet'; dat heb ik wel eens gedacht bij een man die heel extreem sport en over niks anders kon praten. Was geen lelijke man, dus dat is niet per definitie lelijk.

Maar wil je nu wel of geen vrouw? Als je dat niet weet, dan zou ik dat met een professional uitzoeken, zodat je stappen kan ondernemen om je leven verder in te richten.
Het ligt aan de context, als ik er verder naar vraag, en ze geven geen antwoord. En blijven gewoon herhalen dat ik hun type niet ben, dan willen ze mij dus niet kwetsen door te zeggen dat ik te lelijk ben.
Moonchild82 schreef:
09-03-2018 00:04
"Foute mannen" lijken vaak heel erg alpha. Met andere woorden, zaaien veel...
Maar zorgen uiteindelijk vaak niet echt ergens voor.
Dat klinkt heel aantrekkelijk, maar is het niet. Daarom eindigen veel vrouwen, die denken te 'vallen' voor een alpha, voor op z'n minst een 'beta' mannetje.
Of in ieder geval een mannetje dat wel voor een gezin weet te zorgen.

Met andere woorden, rond de ei-sprong is de Alpha het meest interessant want vruchtbaar en mogelijk beschermend, daarna (minimaal) een Beta want zorgdragend...

N.b. Alleen gereageerd OP... Dus zeer waarschijnlijk mosterd...
Dus jou theorie is dat het iets puur biologisch is? En psychologisch dan? Aangezien ze ook nog een brein hebben, dus blijkbaar is het meer dan enkel biologie. En mag hopen dat ze een pil of condoom gebruiken tijdens de actie, dus zwanger worden/voorplanten is blijkbaar niet de reden.
De_Cynicus schreef:
09-03-2018 06:30
Ironisch gezien krijg je anti-depressiva ook niet zomaar mee, dan zou ik ook een verwijzing krijgen naar de psycholoog en dan pas toestemming krijgen om anti-depressiva te krijgen.,
Er zijn huisartsen die dit zelf ook voorschrijven
De_Cynicus schreef:
09-03-2018 06:31
Het ligt aan de context, als ik er verder naar vraag, en ze geven geen antwoord. En blijven gewoon herhalen dat ik hun type niet ben, dan willen ze mij dus niet kwetsen door te zeggen dat ik te lelijk ben.
Heb je al eens overwogen dat als iemand zegt dat je haar type niet bent, je inderdaad gewoon haar type niet bent? Dat kan hoor, en doorvragen verandert daar niets aan.

Voor mijn beeld, hoe ging dat dan? Je had een avond met iemand doorgebracht ergens en wilde afspraak maken en zij zei dat je haar type niet was?
Antoon69 schreef:
08-03-2018 22:55
Ja met antidepressiva kun je vrij effectief iemands libido helemaal laten verdwijnen.
Denk dat TO blij is met alle kleine beetjes. Orgasme bereiken kan erg moeilijk zijn aan de antidepressiva.
florence13 schreef:
09-03-2018 06:58
Heb je al eens overwogen dat als iemand zegt dat je haar type niet bent, je inderdaad gewoon haar type niet bent? Dat kan hoor, en doorvragen verandert daar niets aan.

Voor mijn beeld, hoe ging dat dan? Je had een avond met iemand doorgebracht ergens en wilde afspraak maken en zij zei dat je haar type niet was?
Nee, ik was gewoon aan het praten/flirten met collega's, klasgenotes of meiden die ik via social media had ontmoet. En die vertelde dat ik hun type niet ben.
De_Cynicus schreef:
09-03-2018 08:05
Nee, ik was gewoon aan het praten/flirten met collega's, klasgenotes of meiden die ik via social media had ontmoet. En die vertelde dat ik hun type niet ben.

Een vrouwenhater vol zelfmedelijden is ook niet mijn type. Dat heeft dan weer niks met uiterlijk te maken.
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 19:23
Ligt aan iemands perspectief, voor mij is 1/4de deel van mijn leven al voorbij. En dan met name ook het meest actieve deel van je leven, daarna gaat het alleen maar achteruit.

Mensen zeggen dat meestal omdat ze zelf ouder zijn, en mij daarom jong vinden.
.
Echt.. je hebt een groot probleem en dat is niet alleen je houding ten opzichte van vrouwen. Zo negatief en pessimistisch. Erg jammer voor je, maar daar kunnen wij op viva helaas niet mee helpen. Je zult toch eerst jezelf moeten willen helpen en dat gaat je niet lukken, als je steeds alles afschiet.

En ja.. ik ben een stuk ouder dan jij. Heb dan ook meer ervaring, maak daar gebruik van. Maar ook toen ik jouw leeftijd had, had ik niet het gevoel dat het beste al geweest was. Ik was én ben elk jaar weer blij dat ik jarig ben, loop een week te stuiteren. Jij zit al achter de geraniums voordat je de wilde rozen geroken hebt.

enneh.. vrouwen willen (net als mannen) respect. Ze willen een vent, waarmee een klik is, waarmee ze lol kunnen maken en die een aanvulling of aanwinst is in hun leven. Vrouwen hebben geen man (meer) nodig, die voor het geld zorgt en die ze als dank daarvoor op blote knieën bedanken. Zodra je vrouwen als volwaardig leert zien, en daardoor je houding verandert, kom je een stuk leuker over en is de kans groter dat je een leuke vriendin krijgt.

Aan de andere kant: vrouwen willen graag dat je ze kunt laten lachen en dat is je met dit topic goed gelukt. :redrose:
Later is nu
YouWish schreef:
09-03-2018 08:12
Een vrouwenhater vol zelfmedelijden is ook niet mijn type. Dat heeft dan weer niks met uiterlijk te maken.
Je zou wegblijven, blijf dan ook weg.
doemijdiemaardan schreef:
08-03-2018 20:22
Omdat hij geen seks wenst met iemand die al andere sekspartners had vóór hem.
.
En omdat hij met z'n 27 jaar (om en nabij) natuurlijk veel te bejaard is voor seks, dat spreekt.

Cynicus: als je al die dingen, sporten en dergelijke, alleen doet om aan de vrouw te komen, dan zal dat inderdaad minder werken. Vrouwen zoeken een man, die blij en tevreden is met zichzelf en bijvoorbeeld een sport doet omdat hij het leuk vindt. Omdat hij daar gepassioneerd over is.

Ze zoeken niet iemand, die met 27 jaar al bejaard is en seksloos door het leven wil nee. Ook niet iemand, die vrouwen ziet als spermadump en denkt dat vrouwen hem enkel zien als geldschieter.
Intens sneu, zo'n wereldbeeld, maarja, dat zal ook wel weer aan 'de vrouw' liggen. Was je moeder ook zo? En heb je zussen die zo zijn?
Later is nu
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 21:41
Waarom moet er perse seks plaatsvinden? Als een relatie alleen om neuken gaat, wat is dan het doel?

Maar sowieso zou ik in contact moeten komen met vrouwen. Dus stap 1 zal al een uitdaging worden. Stap 2, zou ook moeilijk worden, namelijk een seksloze relatie.
.
In het eerste deel heb je het over een relatie, alsof het alleen over seks gaat. En nu ineens is een relatie meer dan seks?

Ja, dat klopt, maar als je geen friendzone wil, wat is dan een seksloze relatie? Dat is toch een friendzone? Juist de seks geeft de relatie wat meer. En geloof me, niet iedere vrouw van 30 heeft louter goede seks ervaringen. Bovendien is seks met iedereen weer anders. Sámen ontdekken wat je kunt en wat fijn is, met je aftakelende lichaam ( :hihi: ) maakt het juist zo fijn. Een vrouw wil zich geliefd voelen. Ik krijg niet de indruk dat jij dat kunt en wilt geven.
Later is nu
De_Cynicus schreef:
.
Nee, "Je bent mijn type niet" betekent in jouw geval eerder "ik verdien iemand, die mij respecteert en ziet als de persoon die ik ben, en niet als de vertegenwoordigster van het kwaad" "Je bent mijn type niet" houdt ook in, dat iemand plezier en lol wil hebben in het leven, zich gewaardeerd wil voelen en samen wil lachen. Het betekent dat iemand respect verwacht.

En van wat ik van jou hier lees, zul je zelfs met het allerbeste uiterlijk al snel iemands type niet zijn.
Later is nu
Nogmaals, wat wil je met dit topic?

Die vraag blijf je maar ontwijken.
Ik ben van gelijke leeftijd en ik heb jaren lang één en dezelfde partner gehad, waar ik een hele hoop nog niet mee had gedaan.
Ik ben dus eind twintig gaan experimenteren.

Kortom, je kunt doen alsof je leven voorbij is en je zo goed als bejaard bent, maar dat is niet zo. Er is geen vastgelegde periode waarin je een relatie zou moeten krijgen en met seks kan experimenteren.
Je libido geeft in ieder geval aan dat je viriel genoeg bent.
Dreamer schreef:
09-03-2018 08:36
.
Nee, "Je bent mijn type niet" betekent in jouw geval eerder "ik verdien iemand, die mij respecteert en ziet als de persoon die ik ben, en niet als de vertegenwoordigster van het kwaad" "Je bent mijn type niet" houdt ook in, dat iemand plezier en lol wil hebben in het leven, zich gewaardeerd wil voelen en samen wil lachen. Het betekent dat iemand respect verwacht.

En van wat ik van jou hier lees, zul je zelfs met het allerbeste uiterlijk al snel iemands type niet zijn.
.
Misschien kan ik het duidelijker zeggen: Je gedraagt je hier op het forum als een eikel ten opzichte van vrouwen. Als vrouwen écht op foute mannen vielen, zouden ze voor jou in de rij moeten staan.

disclaimer: ik zeg dus niet dat je een eikel bent, maar wél dat je je hier zo voordoet.
Later is nu
De_Cynicus schreef:
09-03-2018 08:20
Je zou wegblijven, blijf dan ook weg.
Neuh ik vind het wel een vermakelijk topic..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven