Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Dit verhaal is toch eigenlijk wel een beetje klaar nu hè.
Wat valt er nog te zeggen, het is als praten tegen een betonnen muur.
Knuffelheks schreef:
13-03-2018 11:34
Ik denk dat de "vriendinnen" van TO wellicht genoeg hebben van de gesprekken over seks en vrouwen en daarom TO maar wat wijsmaken.
Dit. Ze zeggen het waarschijnlijk voor de lol om hem te stangen. TO gelooft dat. Ik vind dat hij bepaalde kenmerken vertoont van ASS. Misschien heb ik het mis, maar ik vind dat hij geen realistische kijk heeft op de wereld en in het bijzonder op vrouwen. Totaal verwrongen gedachtes..ik ben niet van het etiketjes plakken, maar ik denk dat er bij TO wat meer aan de hand is.
doemijdiemaardan schreef:
13-03-2018 11:38
Dit verhaal is toch eigenlijk wel een beetje klaar nu hè.
Wat valt er nog te zeggen, het is als praten tegen een betonnen muur.
Ik begrijp ook echt niet dat er nog mensen bezig blijven. Als je denkt dat je zijn gedachten kan veranderen ben je net zo delusional als TO zelf.
QueenArachnia schreef:
13-03-2018 11:27
Denk je dan echt dat wij maar wat uit onze duim zuigen?
Je schrijft hier op een (voornamelijk) vrouwen-forum met (voornamelijk) vrouwen, wij zeggen dat er maar weinig vrouwen zijn die deelgenomen hebben aan een gangbang maar dat geloof je niet omdat jij in jouw omgeving meerdere vrouwen kent die dat wel hebben gedaan. Vrouwen waarvan jij zelf toegeeft dat het geen doorsnee vrouwen zijn.

Ik zal het nog maar 1 keer zeggen: gangbangs zijn niet iets waar de gemiddelde vrouw aan doet, meestal zijn dat vrouwen die al in een bepaalde scene zitten. Jij hebt het (on) geluk dat jij net in een vriendengroep zit waar dat kennelijk de standaard is, maar dat is normaal gesproken echt niet zo. Het ergert mij enorm dat je dat niet gelooft. Niet alleen geloof je het niet van mij, maar van niemand hier niet.
:shout: Wat jij denkt klopt NIET! :shout:
Wat hoop ik dat je daar ooit nog eens achter komt.
Mijn antwoord is sarcaatisch, lijkt mij nogal logisch dat niet elke vrouw dat doet. Op een domme vraag geef ik ook een dom antwoord.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Lachattenoir schreef:
13-03-2018 12:10
Ik begrijp ook echt niet dat er nog mensen bezig blijven. Als je denkt dat je zijn gedachten kan veranderen ben je net zo delusional als TO zelf.
Hoe zou je mijn gedachte moeten veranderen? Op welk vlak?
Ik denk dat jij en die vrouwen die op foute mannen vallen heel veel overeenkomsten hebben. Een vrouw die steeds opnieuw op een foute man valt vindt zichzelf weinig waard en zo'n foute man bevestigd dat beeld door haar slecht te behandelen, zo komt ze in een vicieuze cirkel terecht en wordt haar lage zelfbeeld steeds opnieuw bevestigd.

Jij hebt hetzelfde probleem. Doordat jij ervan overtuigd bent dat je uiterlijk en gebrek aan ervaring ervoor zorgt dat je geen leuke vrouw kan vinden, richt je je onbewust uitsluitend op vrouwen die dat beeld voor je bevestigen. Nu zit jij ook in die vicieuze cirkel.

De enige kans die je hebt om hieruit te komen is professionele hulp.
Creativity is intelligence having fun
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 17:36
Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk?

Andersom zou ik het ook niet vervelend vinden. Wanneer zoals in mijn geval je werkt in een gevulde koekenfabriek waar je aan de lopende band amandeltjes in het midden van de koek moet neerleggen de hele fokking dag, en opeens is daar die niese in die dikke bmw x6......dan stap je toch wel in en laat je je zwaar gebruiken. Of je je nu door een gevulde koekenuitbuiter laat gebruiken of lekker comfortabel door een stoere vrouw........keuze is dan snel gemaakt !!
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
KroegFilosoof schreef:
13-03-2018 12:33
Andersom zou ik het ook niet vervelend vinden. Wanneer zoals in mijn geval je werkt in een gevulde koekenfabriek waar je aan de lopende band amandeltjes in het midden van de koek moet neerleggen de hele fokking dag, en opeens is daar die niese in die dikke bmw x6......dan stap je toch wel in en laat je je zwaar gebruiken. Of je je nu door een gevulde koekenuitbuiter laat gebruiken of lekker comfortabel door een stoere vrouw........keuze is dan snel gemaakt !!
Ik begrijp wel waarom jij je huidige beroep beoefent. Je kan je in ieder geval wel aanmelden als Kremlin trol, je CV zalvin ieder geval in je voordeel werken.
De_Cynicus schreef:
13-03-2018 14:31
je CV zalvin ieder geval in je voordeel werken.

Jouw cynische minderwaardige toontje bevalt me geenszins................
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Kirby schreef:
13-03-2018 12:21
Ik denk dat jij en die vrouwen die op foute mannen vallen heel veel overeenkomsten hebben. Een vrouw die steeds opnieuw op een foute man valt vindt zichzelf weinig waard en zo'n foute man bevestigd dat beeld door haar slecht te behandelen, zo komt ze in een vicieuze cirkel terecht en wordt haar lage zelfbeeld steeds opnieuw bevestigd.

Jij hebt hetzelfde probleem. Doordat jij ervan overtuigd bent dat je uiterlijk en gebrek aan ervaring ervoor zorgt dat je geen leuke vrouw kan vinden, richt je je onbewust uitsluitend op vrouwen die dat beeld voor je bevestigen. Nu zit jij ook in die vicieuze cirkel.

De enige kans die je hebt om hieruit te komen is professionele hulp.
Dus dat is de reden? Andere vertelde dat ze het deden omdat ze het leuk vonden en plezier willen maken etc.

Maar jij vind proffesionele hulp dus de oplossing, oftewel. Een psychiater of psycholoog. Mijn analyse over mijn uiterlijk is gebaseerd op feiten. Ik kan altijd leuk praten met vrouwen, maar zodra ik romantische of seksuele interesse begin te tonen, knappen ze af.

En op aandringen van leden hier, had ik Tinder aangemaakt. En kreeg geen matches, dus blijkbaar werd ik als onaantrekkelijk gezien.
De_Cynicus schreef:
13-03-2018 17:04
Dus dat is de reden? Andere vertelde dat ze het deden omdat ze het leuk vonden en plezier willen maken etc.

Maar jij vind proffesionele hulp dus de oplossing, oftewel. Een psychiater of psycholoog. Mijn analyse over mijn uiterlijk is gebaseerd op feiten. Ik kan altijd leuk praten met vrouwen, maar zodra ik romantische of seksuele interesse begin te tonen, knappen ze af.

En op aandringen van leden hier, had ik Tinder aangemaakt. En kreeg geen matches, dus blijkbaar werd ik als onaantrekkelijk gezien.
Dat is een te snelle conclusie. Misschien kreeg je geen matches omdat je verkeerde vrouwen koos. Streng religieuze terwijl je zelf atheist bent, ik noem maar iets wat niet echt lekker matcht.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
13-03-2018 17:17
Dat is een te snelle conclusie. Misschien kreeg je geen matches omdat je verkeerde vrouwen koos. Streng religieuze terwijl je zelf atheist bent, ik noem maar iets wat niet echt lekker matcht.
Nou, nee. Op aanraden van leden heb ik gewoon alles geliked, zodat ik vervolgens kan uitkiezen met wie ik verder wil, met degene die mij ook geliked hebben. Wat in dit geval dus niemand is.
De_Cynicus schreef:
13-03-2018 17:24
Nou, nee. Op aanraden van leden heb ik gewoon alles geliked, zodat ik vervolgens kan uitkiezen met wie ik verder wil, met degene die mij ook geliked hebben. Wat in dit geval dus niemand is.
Iedereen liken. Ok, het is een methode.

Stond je misschien idioot op de foto, had je een rare tekst?
De_Cynicus schreef:
13-03-2018 17:04
Er is geen "DE reden". Er is ook geen "DE vrouw". Er zullen meerdere redenen voor zijn.
tonkje schreef:
13-03-2018 17:30
Iedereen liken. Ok, het is een methode.

Stond je misschien idioot op de foto, had je een rare tekst?
Nope, gewoon normale foto's.

En nee, heb gewoon wat persoonlijke informatie erop gezet(naam, leeftijd, woonplaats, hobby's etc). Heb geëxperimenteerd met weinig info, geen info, en een uitgebreide tekst. En niks werkte.
En toch ben je een erg open persoon en vertrouwen vrouwen je, anders zouden ze je niet vertellen over hun gangbangs. Ergens klopt er iets niet.. O_o
Hamsterweken schreef:
13-03-2018 18:36
Volgens mij is jouw definitie van 'foute man': iedere man die weleens neukt, anders dan in een langdurige relatie. (Of zelfs: iedere man die überhaupt wel eens neukt)

De gangbare definitie van foute man is echter iets anders.
Precies. Maar dit komt door de frustratie dat TO geen vrouw kan scoren. Daarom boos op iedereen bij wie dat wel lukt.
Fizzyhideous schreef:
13-03-2018 18:34
En toch ben je een erg open persoon en vertrouwen vrouwen je, anders zouden ze je niet vertellen over hun gangbangs. Ergens klopt er iets niet.. O_o
Ja, goeie vergelijking. Aan de ene kant, wildvreemde via een app. En de andere in real-life die ik al langer ken, ja. Echt raar ja.
De_Cynicus schreef:
13-03-2018 18:44
Ja, goeie vergelijking. Aan de ene kant, wildvreemde via een app. En de andere in real-life die ik al langer ken, ja. Echt raar ja.
Terwijl een gangbang toch niet bepaald gangbaar is..ik denk dat ze je zaten te dollen.
Fizzyhideous schreef:
13-03-2018 18:53
Terwijl een gangbang toch niet bepaald gangbaar is..ik denk dat ze je zaten te dollen.
En dan zeggen dat ik eigenwijs ben. Je kent hun niet, weet niet op wat voor een manier hun het hebben gezegd of wat mijn band is met hun. Tamelijk hypocriet.
QueenArachnia schreef:
13-03-2018 17:41
Er is geen "DE reden". Er is ook geen "DE vrouw". Er zullen meerdere redenen voor zijn.
DE vrouw bestaat wel hoor, namelijk DE vrouw die geen zin heeft in de cynicus. 100% trefkans.
De_Cynicus schreef:
13-03-2018 19:16
En dan zeggen dat ik eigenwijs ben. Je kent hun niet, weet niet op wat voor een manier hun het hebben gezegd of wat mijn band is met hun. Tamelijk hypocriet.
Wat is daar hypocriet aan?
Gebruik woorden alleen als je weet in welke context je ze moet plaatsen.
Tip van mij, helemaal gratis.
Misschien moet je je opgeven voor het programma First Dates TO. Dan vinden ze sowieso wel een date voor je.
De_Cynicus schreef:
13-03-2018 14:31
Ik begrijp wel waarom jij je huidige beroep beoefent. Je kan je in ieder geval wel aanmelden als Kremlin trol, je CV zalvin ieder geval in je voordeel werken.
Afgeven op iemand's beroep maar zelf wel op weekdagen constant kunnen reageren, dag in dag uit.

Ga eerst zelf maar een baan zoeken voordat je over die van anderen begint. Dan hoef je ook niet meer zo jaloers te zijn op mannen die wel hard werken en succesvol worden.

En voor het geval dat je zogenaamd twee weken vrij hebt genomen; iemand met een full time baan zou het geld te besteden hebben om heel wat leukere dingen te doen dan constant hatelijke dingen op het Viva Forum te zeggen.
licht-blauw schreef:
13-03-2018 19:36
Misschien moet je je opgeven voor het programma First Dates TO. Dan vinden ze sowieso wel een date voor je.
Dat is dat programma van BNN dat eerst "The Undateables" heette zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven