Wanneer reactie? Of niet...

22-10-2019 20:24 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
annnn wijzigde dit bericht op 11-11-2019 06:47
99.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk actie! Tja met zo'n kaartje kan ik me voorstellen dat ik dat krijg op een onhandig moment (want op werk) en dat ik het dan bewaar in mijn tas voor later en weer even vergeet. Dus ik zou niet meteen van geen interesse uitgaan als ik er een paar dagen op moest wachten. Na een week wel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Meteen of de volgende dag als hij echt leuk is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
22-10-2019 21:21
Leuk actie! Tja met zo'n kaartje kan ik me voorstellen dat ik dat krijg op een onhandig moment (want op werk) en dat ik het dan bewaar in mijn tas voor later en weer even vergeet. Dus ik zou niet meteen van geen interesse uitgaan als ik er een paar dagen op moest wachten. Na een week wel denk ik.
Ja dat is ook mijn idee+ dat hij even moet denken hier erop te reageren en of hij het nu kan maken..... Ik overleg dit soort dingen ook met vriendinnen.... Als ik zo'n bericht zou krijgen en ik vind de ander leuk dan zou ik er ook even over denken. Nou ja, nog even wachten dus. De ene reageert gelijk en de ander denkt dat het iets langer kan duren!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat dus om de verpleger die je hebt leren kennen waar je vader was opgenomen. Goed dat je actie hebt ondernomen om te ontdekken of de interesse wederzijds is. Ik zou het persoonlijk anders hebben aangepakt: luchtig vragen als je hem tegenkomt of hij een keer een wijntje met je wil drinken. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent en was dit topic overbodig geweest
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
annnn wijzigde dit bericht op 11-11-2019 06:49
98.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Avena schreef:
22-10-2019 21:13
Wat een toffe en stoere actie van je! Ik zou als ontvanger sowieso altijd reageren, ook als ik geen amoureuze belangstelling zou hebben gehad. Dit soort acties moeten beloond worden!
Ja? Ik vind die zakjes met wat lekkers voor alle collega's een beetje to much. Ik heb eigelijk meestal het idee dat je mannen het idee moet geven dat ze jou versieren ofzo. Nou ja ik toon soms wel interesse maar zo een actie zou ik echt niet aandurven. Bang dat ie keihard wegrent.
Wat een leuke actie. Hopelijk heb je snel een reactie. Langer dan 1 week zou dat niet mogen duren
Alle reacties Link kopieren
Misschien lust ie geen wijn ;-)
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Annnn schreef:
22-10-2019 23:11
Yess was ik het plan alleen heb ik hem niet meer alleen gesproken...en om nu met 4 collega's erbij het te vragen. Daarom zo gedaan.
Maar sowieso ben ik dus benieuwd hoelang mes en wachten of niet... Je gaat nadenken over dit soort dingen als je er zelf in zit!
Ik heb het geprobeerd iig☺️
Ja stoer dat je het geprobeerd hebt sowieso! En tja, ik begrijp je vraag maar er is niet echt een eenduidig antwoord op te geven. Meer dan wachten kun je niet doen. Stel dat wij zeggen dat 5 dagen een redelijke termijn is, wat dan? Stop je dan met wachten?
Als hij enthousiast was geweest dan had hij meteen gereageerd.
Er even over moeten nadenken, zoals sommigen aangeven, vind ik al een slecht teken.
Dezelfde dag nog reageren is misschien niet te verwachten, maar nu na zoveel dagen is de kans denk ik heel klein dat hij interesse gaat tonen.
Hopelijk geeft hij wel een reactie, want het is een attente actie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou verder daten....als hij boven drijft merk je het vanzelf wel...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hou ons op de hoogte he! Ben benieuwd !
Alle reacties Link kopieren
.
annnn wijzigde dit bericht op 11-11-2019 06:50
99.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
23-10-2019 06:29
Als hij enthousiast was geweest dan had hij meteen gereageerd.
Er even over moeten nadenken, zoals sommigen aangeven, vind ik al een slecht teken.
Dezelfde dag nog reageren is misschien niet te verwachten, maar nu na zoveel dagen is de kans denk ik heel klein dat hij interesse gaat tonen.
Hopelijk geeft hij wel een reactie, want het is een attente actie.
Nou de vraag is of hij het al heeft want ook dat is niet zeker.... Ik wacht af en blijf m'n ogen ook voor andere leuke mannen open houden!😉
Ik hoop sowieso ook dat er een reactie vanaf kan, des te duidelijker, maar ja dat gaan we zien!
Annnn schreef:
23-10-2019 12:12
Na ruim 6 maanden zorg mag een kleine attentie voor iedereen best, lijkt mij!
We gaan het zien!
Dat is hartstikke lief zo’n bedankje. Dat waarderen mensen echt wel.
Ik denk dat de leuke man je bericht wel heeft gehad, maar het is een lastige situatie. De leuke man kan denken dat het iets drinken met elkaar een bedankje is voor de zorg en vat het misschien niet zo op als het bedoeld is. De man kan het ook moeilijk vinden dat zijn werk nu privé wordt. Je hebt bij hem aangegeven dat je vrijgezel bent, maar je hebt ook bij hem aangegeven hoe zwaar je het hebt. Het zou kunnen dat hij dat moeilijk vindt.
Maar hoe het ook afloopt, leuk dat je de mensen bedankt voor de zorg en heel stoer dat je dat kaartje erbij hebt gedaan.
Nodig je ons wel allemaal uit voor jullie huwelijk?
Annnn schreef:
23-10-2019 12:12
Na ruim 6 maanden zorg mag een kleine attentie voor iedereen best, lijkt mij!
We gaan het zien!
Natuurlijk mag dat. Leuk en lief juist.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
22-10-2019 23:53
Ja? Ik vind die zakjes met wat lekkers voor alle collega's een beetje to much. Ik heb eigelijk meestal het idee dat je mannen het idee moet geven dat ze jou versieren ofzo. Nou ja ik toon soms wel interesse maar zo een actie zou ik echt niet aandurven. Bang dat ie keihard wegrent.
Wat anderen ook al zeggen. Heel attent juist dat TO zo een blijk van waardering heeft getoond voor de goede zorgen voor haar vader. En verder vind ik dat je er wat ouderwetse gedachten op nahoudt.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Annnn schreef:
22-10-2019 20:28
Persoonlijk zou ik ook niet gelijk reageren en er even een paar dagen overheen laten gaan, maar dat zegt dus ook niet alles.
Want?
Als je zeker weet dat hij het gehad heeft ...en je hoort dan dagen niks, dan kan je er vanuit gaan dat hij niets met je wil drinken/ niet met je uit wil.

Als het er eentje is die rare wachtspelletjes speelt, moet je het sowieso niet willen.

In beide gevallen is het niet positief. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal het kaartje vast wel waarderen maar het kan zijn dat hij niet reageert om je geen valse verwachtingen te geven omdat hij geen romantische gevoelens heeft wat jou betreft.
.
Alle reacties Link kopieren
.
annnn wijzigde dit bericht op 11-11-2019 06:51
99.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-10-2019 12:57
Want?
Nou ja, het is toch iets tussen werk en privé. Mag dat? Wat zullen anderen erover zeggen etc? Ik zou dit eerst bespreken met vriendinnen om zo te kijken wat ik ermee zou doen. We gaan gewoon door!
Annnn schreef:
23-10-2019 13:46
Nou ja, het is toch iets tussen werk en privé. Mag dat? Wat zullen anderen erover zeggen etc? Ik zou dit eerst bespreken met vriendinnen om zo te kijken wat ik ermee zou doen. We gaan gewoon door!
Sorry maar dit kan iemand prima zelf beslissen, ze zijn toch geen puber meer?
En iemand kan ook zo beleeft zijn om in iedere geval even te laten weten dat zijn of haar bericht hebt ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-10-2019 13:56
Sorry maar dit kan iemand prima zelf beslissen, ze zijn toch geen puber meer?
En iemand kan ook zo beleeft zijn om in iedere geval even te laten weten dat zijn of haar bericht hebt ontvangen.
Nou ja, ik weet ook niet hoe ik zou reageren, hoe leuk ook als iemand via mijn werk mij zou benaderen, maar ik ga zeker uit dat je beleefd even wat kan sturen!
Alle reacties Link kopieren
Stoer van je! Alleen klinkt het niet goed, vind ik, dat je nog niks gehoord hebt. Het lijkt mij dat als je zo'n uitnodiging krijgt van iemand die je zelf ook leuk vindt, je daar heel blij mee bent en daar gelijk op wil reageren. Het duurt nu wel erg lang. Wel jammer dat ie helemaal niet reageert. Zou netjes zijn als ie je op zn minst even bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven