Wanneer reactie? Of niet...

22-10-2019 20:24 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
annnn wijzigde dit bericht op 11-11-2019 06:47
99.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is hij wel single?
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij geen sociale media? Dan kan je vragen of hij je kaartje gehad heeft. Weet je ook meteen of hij je negeert.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een zakje 'voor iedereen' afgegeven met zijn naam er op en een kaartje voor hem alleen?
Hopelijk is hij dan ten minste het diensthoofd want anders was het toch erg duidelijk voor de collega's wat de intentie is.
Vind het wel erg moedig.
Had het zelf persoonlijker aangepakt.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
24-10-2019 06:38
Je hebt een zakje 'voor iedereen' afgegeven met zijn naam er op en een kaartje voor hem alleen?
Hopelijk is hij dan ten minste het diensthoofd want anders was het toch erg duidelijk voor de collega's wat de intentie is.
Vind het wel erg moedig.
Had het zelf persoonlijker aangepakt.
Zoals ik het begreep heeft 'iedereen' (iedereen die betrokken was bij zieke vader neem ik aan) een zakje gekregen alleen zat er bij hem dan nog een kaartje bij. Of misschien heeft iedereen ook een kaartje gekregen waar zoiets op stond als: 'bedankt voor de goede zorgen'. En dan stond er bij hem nog de vraag bij of hij een keer iets wil drinken met TO.
Inderdaad: heb je hem op Facebook/insta? Dan zou ik daar gerust nog vragen of hij het ontvangen heeft. Nu weet je eigenlijk niet of hij niet reageert omdat hij niks wil, of omdat hij het misschien helemaal niet heeft ontvangen. Ik vind het namelijk best apart dat wanneer jullie 'in het echt' leuk contact hadden, gepraat hebben en zelfs wat geflirt schreef je volgens mij, hij je nu helemaal negeert. Tuurlijk, het kan zijn dat hij geen interesse heeft, maar omdat hij heel goed weet wie jij bent kan hij dat best even aangeven. 'Dank je wel voor je attentie maar je aanbod moet ik afslaan'. Als je hem op facebook/insta een bericht stuurt weet je in ieder geval zeker dat het aankomt.
Alle reacties Link kopieren
.
annnn wijzigde dit bericht op 11-11-2019 06:51
99.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toevoegen op IG?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon toevoegen op insta
Alle reacties Link kopieren
Ah ok verkeerd begrepen
tulpje21 schreef:
24-10-2019 21:12
Gewoon toevoegen op insta
Natuurlijk niet. Als hij niet op het kaartje reageert lijkt de boodschap me duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
25-10-2019 00:44
Natuurlijk niet. Als hij niet op het kaartje reageert lijkt de boodschap me duidelijk.
Of hij heeft het niet gehad.
Wat een leuke actie.
Hopelijk laat hij gauw wat horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ook gewoon toevoegen op insta.
Wat is het ergste dat kan gebeuren?

Kans is best aanwezig dat het kaartje niet is aangekomen.
Trien30 schreef:
25-10-2019 08:15
Ik zou hem ook gewoon toevoegen op insta.
Wat is het ergste dat kan gebeuren?

Kans is best aanwezig dat het kaartje niet is aangekomen.
Of wel. Beste indruk maak je dan. Uberwanhopig.
Misschien heeft zijn vrouw het kaartje onderschept......
Alle reacties Link kopieren
Ik laat het nog even weekje los... Wie weet vakantie of iets anders...
En anders heb ik mij zo keihard vergist! Dat doet best even pijn dan!
Niks meer gehoord?
Iets gehoord nog Annn?
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Ik zie dit topic nu pas! Ben ook benieuwd TO :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.....
Alle reacties Link kopieren
Ook een relatie van een verpleegkundige met een familielid van een patiënt mag niet zomaar. Er moet eerst een gepaste tijd overheen gegaan zijn voor hij contact met je op mag nemen.
Zie de voetnoot op bladzijde 4.
https://www.venvn.nl/LinkClick.aspx?fil ... portalid=1
Kinderen die opgroeien in het centrum van de aandacht worden volwassenen die denken dat de wereld om hen draait
Alle reacties Link kopieren
Sorry late reactie ivm drukke van van alles!

Yess, dat punt zitten we op en bij... Dus de tijd gaat het leren! Wat er staat bij Bientje. Helaas....
Niks meer gehoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven