Was hij fout? Of ben ik rancuneus?

15-03-2021 06:39 446 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewist
mrs.mia.wallace wijzigde dit bericht op 13-07-2022 16:11
99.69% gewijzigd
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
gewist
mrs.mia.wallace wijzigde dit bericht op 13-07-2022 16:36
99.01% gewijzigd
Je had zelf een wilde zomer, waarbij je blijkbaar ook geen condoom gebruikte want je zegt zelf dat het er de schijn van had dat jij hem had besmet.

Waarom ben je blij verrast als iemand na een half jaar weer contact opneemt? Die goede gesprekken zeggen helemaal niets. Iedereen zit binnen door Corona.

Edit: het geeft hem overigens geen recht om jouw grenzen niet te respecteren en blauwe plekken? :thunder:
Zoals ik het lees, ontstond het echte probleem en rotgevoel voor jou pas dagen later, en pas nadat uit zijn gebrek aan interesse blijkt dat hij niet net zo verliefd is als jij. Daar mag je je natuurlijk best ellendig over voelen, maar ik vind het niet chic om dan opeens ook een probleem te maken van de ruwe sex en het niet gebruiken van een condoom terwijl je dat eerder niet deed. Kijk eens goed naar je gevoel; ben je boos op hem of op jezelf?
‘Hij flikte’ ? :huh: Hij flikte het om zonder condoom bij je naar binnen te gaan, maar jij nét zo goed.

Je kunt natuurlijk ook gewoon géén seks hebben als hij dat weer wil ‘flikken’.

Hier later zo over huilen vind ik eigenlijk je verantwoordelijkheid niet erkennen en beetje kinderachtig. Sorry...
Je analyseert het contact te veel. Wanneer jij in de war raakt van wandelen en eten, dan doe je dat niet meer met een casual contact.

Waarom haal je je zelf zo naar beneden door te doen alsof hij het uit heeft gezeten?

Je weet hoe hij was. Jij weet hoe hij is. Waarom wil je een relatie met iemand die zich niet gedraagt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Luci_Mster2 schreef:
15-03-2021 07:22
Seks met een condoom na een druiper en al 2x eerder wel een probleem is heel moeilijk voor die arme man? Of hardhandige seks zonder daar even over te hebben met de ander?

Die arme man is natuurlijk achterlijk geboren, kan die ook niets aan doen.
Eens. Het lijkt mij dat je nooit zomaar iemand penetreert zonder condoom als niet heel duidelijk is dat dat de bedoeling is - al helemáál niet als het a) al een keer eerder is gebeurd en iemand toen heel duidelijk heeft gemaakt dat niet te willen, b) je die keer nota bene een soa had en c) je niet eens een relatie hebt met die persoon. Echt belachelijk om naar haar te wijzen als het om zo'n grens gaat.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik vind het een hele nare manier om een ander zo te behandelen. Sowieso geen relatiemateriaal.. Je hebt er die avond van genoten en laat het voor nu een leermoment zijn dat je het niet weer onveilig doet. Sterkte.
Lololoco schreef:
15-03-2021 08:07
Je had zelf een wilde zomer, waarbij je blijkbaar ook geen condoom gebruikte want je zegt zelf dat het er de schijn van had dat jij hem had besmet.

Waarom ben je blij verrast als iemand na een half jaar weer contact opneemt? Die goede gesprekken zeggen helemaal niets. Iedereen zit binnen door Corona.

Edit: het geeft hem overigens geen recht om jouw grenzen niet te respecteren en blauwe plekken? :thunder:
Anderhalf jaar zelfs.
lariba wijzigde dit bericht op 15-03-2021 08:33
0.59% gewijzigd
Nummer*Zoveel schreef:
15-03-2021 08:14
Zoals ik het lees, ontstond het echte probleem en rotgevoel voor jou pas dagen later, en pas nadat uit zijn gebrek aan interesse blijkt dat hij niet net zo verliefd is als jij. Daar mag je je natuurlijk best ellendig over voelen, maar ik vind het niet chic om dan opeens ook een probleem te maken van de ruwe sex en het niet gebruiken van een condoom terwijl je dat eerder niet deed. Kijk eens goed naar je gevoel; ben je boos op hem of op jezelf?

Eens. Was het wel wat geworden dan had ik er nooit een probleem mee gehad. Dat zegt nogal wat over mij, dat realiseer ik me.
Hij klinkt absoluut niet als een leuke man nee. En jij komt over als iemand die willens en wetens doorgaat met afspreken met een man die over je grenzen heen gaat.

Seks hebben zonder condoom -ook al is het maar even- met iemand waarmee je niet exclusief bent en dus niet zeker weet of hij SOA vrij is, is extreem onverstandig. Helemaal nadat je zelfs al wéét dat hij eerder een SOA gehad heeft en jij besmet had kunnen raken.

Een man die weet dat jij een condoom wil gebruiken, maar dat alsnog bewust niet doet, is extreem grensoverschrijdend. Erg gevaarlijk om te blijven afspreken met iemand die zo respectloos is en zo roekeloos met jouw gezondheid omgaat.

Dat hardhandige vind ik een beetje lastig, waarom is dat wel oké als je denkt dat het serieus is, maar niet als het vrijblijvend is? Het had hoe dan ook genoeg moeten zijn toen jij aangaf dat het voor jou te hard was. Toch ging hij door. Daarmee overschreed hij wederom harde grenzen. Maar jij hoopte gek genoeg toch nog op iets serieus. :@@:

Mijn enige conclusie is: contact verbreken. En bij jezelf te rade gaan waarom je een man zo over je grenzen laat gaan. En waarom je dat zelfs nog meer accepteert als je denkt dat het een relatie kan worden.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 15-03-2021 08:31
0.08% gewijzigd
mrs.mia.wallace schreef:
15-03-2021 08:23
Eens. Was het wel wat geworden dan had ik er nooit een probleem mee gehad. Dat zegt nogal wat over mij, dat realiseer ik me.
Ik denk dan ook dat je hier het antwoord hebt op of je rancuneus bent...
Lololoco schreef:
15-03-2021 08:07

gewist
mrs.mia.wallace wijzigde dit bericht op 13-07-2022 16:37
29.03% gewijzigd
Lijkt me dat je moet leren om niet alles zo te lezen dat het nu om 'echte' liefde gaat. En er dan bovendien wel dingen mogen, die anders niet zou doen of willen. Dat je in feite teveel geeft om die liefde of echte relatie te verdienen.

Als die ander het maar prettig heeft. Waar ben jij dan?
Everything you see I owe to spaghetti!
Susan schreef:
15-03-2021 08:19
Eens. Het lijkt mij dat je nooit zomaar iemand penetreert zonder condoom als niet heel duidelijk is dat dat de bedoeling is - al helemáál niet als het a) al een keer eerder is gebeurd en iemand toen heel duidelijk heeft gemaakt dat niet te willen, b) je die keer nota bene een soa had en c) je niet eens een relatie hebt met die persoon. Echt belachelijk om naar haar te wijzen als het om zo'n grens gaat.
Ja toch? Weet niet wat ik lees in sommige reacties.
Weet je TO, soms moet je over je grenzen heengaan om te weten waar je grenzen liggen. Die weet je nu. Trek er lering uit.
Buiten dat vind ik dat je best aan hem mag laten weten dat het een lul is die over de grenzen van vrouwen heenwalst.
Susan schreef:
15-03-2021 08:19
Eens. Het is daarnaast echter ook belachelijk om tot meerdere keren aan toe te blijven afspreken met iemand waarvan je weet dat hij dit doet. Dus daar ligt wel een essentieel eigen aandeel van TO.
Precies. Deze man is gewoon een eikel. Hij wist dondersgoed dat je het niet zonder condoom wil en toch probeerde hij het weer, gewoon omdat het kon. Nee had hij, ja kon hij krijgen. Maar geen ja betekent ook gewoon nee. Het is niet zo dat het oke is als jij je niet verzet he.

Je kunt er nu niks meer aan doen maar zet hem uit je telefoon en je leven. Hij is niet goed voor je, houdt geen rekening met je, het boeit hem niet wat jij wilt, denkt en voelt en hij denkt alleen maar aan zichzelf. Met zo'n man wil je toch geen relatie.
Lotus90 schreef:
15-03-2021 08:34
Eens. Het is daarnaast echter ook belachelijk om tot meerdere keren aan toe te blijven afspreken met iemand waarvan je weet dat hij dit doet. Dus daar ligt wel een essentieel eigen aandeel van TO.
Ik denk dat de nuance erin ligt dat sommigen hier impliceren dat hij niks verkeerd heeft gedaan omdat to niet duidelijker is geweest.
Ja, het is goed voor to om te onderzoeken waarom ze moeite heeft met haar eigen grenzen handhaven, maar dat zij hierin kwetsbaar is geeft niemand een vrijbrief om daar misbruik van te maken.
En daarbij kun je je afvragen wat er leuk is aan een man die koste wat het kost seks zonder condoom wil, terwijl de consequenties daarvan hem niet boeien. Je kunt nog wel meer oplopen dan een druiper.

Verantwoordelijk en volwassen is ie in elk geval niet. Dat is toch niet aantrekkelijk.
TO, ik vind wel dat je misbruikt bent. Je gaf aan dat hij te hardhandig was, en hij ging door. Je gaf aan dat je een condoom wilde gebruiken, en hij deed dat niet. Het maakt niet uit hoe duidelijk of onduidelijk je was. Zeker bij niet standaard zaken als vrijen zonder condoom en blauwe plekken moet hij jouw expliciete consent hebben, en dat had hij niet. Voor mij valt dit 100% onder seksueel misbruik, en ik vind het heel naar om te zien hoeveel vrouwen hier dat nog wegwuiven, of jou zelfs rancuneus en kinderachtig noemen.

Ja, je hebt jezelf tot op zekere hoogte ook laten misbruiken, en dat je dit gedrag in een vaste relatie oké zou vinden zegt inderdaad wat over jou, en in hoeverre je dat onderdanigheid-aan-de-man verhaal geïnternaliseerd hebt.

(En daarmee wil ik niet zeggen dat blauwe plekken of geen condoom nooit leuk en spannend kunnen zijn, maar alleen als je er allebei van geniet als kinky spel, niet als iets dat je ondergaat omdat je dan een man aan je kunt binden).
GreenLadyFern schreef:
15-03-2021 08:40
Ik denk dat de nuance erin ligt dat sommigen hier impliceren dat hij niks verkeerd heeft gedaan omdat to niet duidelijker is geweest.
Ja, het is goed voor to om te onderzoeken waarom ze moeite heeft met haar eigen grenzen handhaven, maar dat zij hierin kwetsbaar is geeft niemand een vrijbrief om daar misbruik van te maken.
Precies.
GreenLadyFern schreef:
15-03-2021 08:40
Inderdaad.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
je laat het gebeuren, en daarom ben je nu boos.
Zet je grenzen duidelijker, wees liever voor jezelf, zorg beter voor je eigen veiligheid. Lichamelijk, maar vooral ook je kwetsbaarheid.

En neem NOOIT meer contact op met een man (deze of een andere) die je zo behandelt
Lees ik over het gedeelte heen dat je opnieuw getest bent ?
Maar ja hij ging keihard over je grenzen heen en jij wil eigenlijk meer dan casual seks met hem . Dus nooit meer afspreken met deze man .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 15-03-2021 09:16
1.78% gewijzigd
Waarom sex je nou zonder condoom?

Waarom laat je je in bed zo behandelen?

Doet me beetje denken aan die ene forummer die een hele sterke man had en die haar te hardhandig neukte waardoor ze opeens besefte dit kan niet dit is fout

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven