Wat denken jullie? (geen OP)

15-11-2019 10:48 13 berichten
.

Toch maar weggehaald wegens eventuele herkenning
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-11-2019 12:19
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
92.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan en is ook gebeurd. Lullig, maar je had direct moeten reageren en het goede antwoord geven.
vanlippebiesterveld schreef:
15-11-2019 10:54
Ja dat kan en is ook gebeurd. Lullig, maar je had direct moeten reageren en het goede antwoord geven.
Ik kreeg geen gelegenheid om te reageren omdat hij meteen verder ging en iemand anders praatte er ook tussendoor. Ik lachtte n wilde meteen iets zeggen daarna, maar we waren alweer bij een ander onderwerp
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, maar als ik eerlijk ben: maak je er niet druk om. Je bent toegelaten voor de opleiding, je haalt je punten.
Misschien is de docent een eikel met ontbrekend invoelingsvermogen, maar daar verander je niets aan. Het is eenmaal je docent.
Alle reacties Link kopieren
vanlippebiesterveld schreef:
15-11-2019 10:54
Ja dat kan en is ook gebeurd. Lullig, maar je had direct moeten reageren en het goede antwoord geven.
Vind ik niet. Je kan ook op een later moment erop terugkomen. Soms wordt je nu eenmaal door een situatie overvallen en wil je even nadenken over een reactie. Je zou alsnog kunnen vragen of hij dit serieus meent en aan kunnen geven dat je het geen fijne opmerking vond.
Alle reacties Link kopieren
Zalmrooze schreef:
15-11-2019 10:55
Ik kreeg geen gelegenheid om te reageren omdat hij meteen verder ging en iemand anders praatte er ook tussendoor. Ik lachtte n wilde meteen iets zeggen daarna, maar we waren alweer bij een ander onderwerp
De gelegenheid is er altijd natuurlijk. Je hebt er alleen geen gebruik van gemaakt.
Het zit je erg dwars, ga je een gesprek aan met de leraar? Dat zou een volgende oplossing kunnen zijn.
Een OP weghalen mag niet. Denk na voor je iets post.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik denk? Dat het nogal sneu is om je OP te verwijderen.
Zet die op terug!! :steam:
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
15-11-2019 11:10
Wat ik denk? Dat het nogal sneu is om je OP te verwijderen.
Wat is daar sneu aan? Mensen kunnen van gedachten veranderen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
15-11-2019 11:07
Een OP weghalen mag niet. Denk na voor je iets post.
Denk dat er maar een handjevol nieuwelingen zijn die van te voren de huisregels doorspitten om te kijken wat wel of niet mag.
Vind het straffen op te snel weghalen van een OP overigens ook onzinnig en veel te streng.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
enige juiste maatregel is verwijderen van het hele onderwerp. Zonder de OP hoef ik de rest ook niet te lezen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk.... balen dat je OP weg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven