Wat doe ik fout?

19-01-2018 11:48 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-01-2018 13:53
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het zou helpen als je aangeeft welke feedback je krijgt
Hoe oud ben jij?
Ze geven feedback, je vindt dat ze een punt hebben...
Maar als je vraagt wat er is en wat je fout hebt gedaan krijg je geen reactie.

Verwarrend. Wat is die feedback dan en waarover hebben ze een punt?
Hoe weet jij dat je vriend die hartjes stuurt?
En nee, zou ik ook niet blij mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
cappi schreef:
19-01-2018 11:52
Het zou helpen als je aangeeft welke feedback je krijgt
Gewoon dat ik te jaloers ben en dat ik hem nooit begrijp. Heb mijn bericht gewijzigd misschien helpt het iets.
Alle reacties Link kopieren
misschien date je steeds stommerds

(zoek een vriend die alleen hartjes naar jou stuurt, is niet teveel gevraagd hoor)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
19-01-2018 11:52
Hoe oud ben jij?
23
Alle reacties Link kopieren
Op welke manier uit zich die jaloezie dan op vervelende manier volgens jouw vriend en ex?
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
19-01-2018 11:55
Ze geven feedback, je vindt dat ze een punt hebben...
Maar als je vraagt wat er is en wat je fout hebt gedaan krijg je geen reactie.

Verwarrend. Wat is die feedback dan en waarover hebben ze een punt?
Hoe weet jij dat je vriend die hartjes stuurt?
En nee, zou ik ook niet blij mee zijn.
Nee, ik vind eigenlijk vaak juist niet dat ze een punt hebben. Maar ik zit er meer mee dat ik serieus denk dat ik vaak excuses aanbied en ik zie wel in wat ik fout doe. Ik vind het meer gek dat ik nooit een relatie kan hebben waarin de andere partij ook schuld toekent? Of is dat iets wat bij alle mannen hoort??
Alle reacties Link kopieren
Als je namelijk in telefoons gaat kijken wat je vriend en ex hebben verstuurd, snap ik wel dat ze daar niet zo heel vrolijk van worden. Je telefoon is natuurlijk wel privé.
Alle reacties Link kopieren
licht-blauw schreef:
19-01-2018 11:56
Op welke manier uit zich die jaloezie dan op vervelende manier volgens jouw vriend en ex?
Dat ik er boos om wordt dat mijn vriend hartjes stuurt naar z'n vriendschappelijke vriendin (en naar mij niet)
Volgens mijn ex omdat ik er steeds om vroeg gerustgesteld te worden als iets zich voorviel
Alle reacties Link kopieren
licht-blauw schreef:
19-01-2018 11:58
Als je namelijk in telefoons gaat kijken wat je vriend en ex hebben verstuurd, snap ik wel dat ze daar niet zo heel vrolijk van worden. Je telefoon is natuurlijk wel privé.
Ja daar heb je een punt en daar kan ik me in vinden. Maar wat moet ik dan als ik de hele tijd al vermoedens heb?
Op een gegeven moment ga je dat toch doen (hoe slecht het ook is).
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
19-01-2018 11:55
misschien date je steeds stommerds

(zoek een vriend die alleen hartjes naar jou stuurt, is niet teveel gevraagd hoor)
Ik ben echt benieuwd of er mannen bestaan die echt alleen jou willen.
Heb vaak het idee dat als er iemand voorbij loopt die mooier is dan jij en aandacht aan ze besteed dat ze dat wel leuk vinden.
Maar misschien date ik steeds idd de verkeerde
Alle reacties Link kopieren
visvlinder schreef:
19-01-2018 11:57
Nee, ik vind eigenlijk vaak juist niet dat ze een punt hebben. Maar ik zit er meer mee dat ik serieus denk dat ik vaak excuses aanbied en ik zie wel in wat ik fout doe. Ik vind het meer gek dat ik nooit een relatie kan hebben waarin de andere partij ook schuld toekent? Of is dat iets wat bij alle mannen hoort??
Waar twee vechten hebben eigenlijk bijna altijd allebei schuld. Goed dus dat je je eigen fouten inziet! Dat is natuurlijk lulkoek dat een man niet erkennen dat hij fout zit. Misschien dat in de regel mannen wat meer trots hebben en een wat groter ego, dus dat ze er meer moeite hebben. Mijn vriend erkent gewoon schuld als hij mij gekwetst heeft en fout zat. Zelfs als hij het niet bewust heeft gedaan. Dan doet hij ook zijn best om het goed te maken. Net zoals ik dat doe als ik fout zit.
Ik denk dat je veel meer vanuit jezelf moet denken. Niet continue bezig zijn me wat hij zal vinden van de dingen die je doet. En die hartjes, tsja, het zou mijn een biet wezen al stuurt mijn lover elke dag 100 hartjes aan de paus. Als ik maar weet dat hij van mij houdt.
visvlinder schreef:
19-01-2018 11:59
Ja daar heb je een punt en daar kan ik me in vinden. Maar wat moet ik dan als ik de hele tijd al vermoedens heb?
Op een gegeven moment ga je dat toch doen (hoe slecht het ook is).
Onzin. Dat doe je gewoon niet. Punt.
Alle reacties Link kopieren
visvlinder schreef:
19-01-2018 12:01
Ik ben echt benieuwd of er mannen bestaan die echt alleen jou willen.
Heb vaak het idee dat als er iemand voorbij loopt die mooier is dan jij en aandacht aan ze besteed dat ze dat wel leuk vinden.
Maar misschien date ik steeds idd de verkeerde
Ik denk dat jij aan je zelfvertrouwen moet werken. Daar komt die jaloezie en dat wantrouwen waarschijnlijk vandaan. Als een man naar een andere mooie vrouw kijkt, betekent dat niet meteen dat hij jou niet meer wil. Jij zwijmelt vast ook wel eens weg van een lekkere acteur op televisie. Dat betekent ook niet dat jij liever met die acteur gaat dan met jouw vriend toch? Voor een man is volgens mij niets zo onaantrekkelijk als een vrouw die geen zelfvertrouwen heeft. Als jij jezelf tof vindt, geloofd een man dat ook veel sneller. Je hoeft jezelf echt niet de mooiste vrouw van de wereld te vinden, maar focus je gewoon op jou positieve punten. Net als dat schuld kunnen bekennen als je fout zit. Dat is een mooie eigenschap! Daar mag je best trots op zijn. Met zo'n eigenschap heb je iemand iets te bieden. En zo heb je nog veel meer te bieden!
Alle reacties Link kopieren
Tja, klinkt lastig. Jij zat wel degelijk fout met in zijn telefoon kijken. Maar wat misschien beter is om je af te vragen; waarom ben je wantrouwend? is dat omdat je erg onzeker bent, of omdat je vriend dingen doet die je niet prettig vindt of vertrouwt? En als het tweede zo is, wat kan er dan veranderen? of is het dan beter om weg te gaan? Als het het eerste is moet je proberen daaraan te werken.

Wantrouwen in een relatie is killing. En ik denk eerlijk dat jullie niet moeten wijzen naar elkaar, maar moeten gaan kijken waarom het komt. En als ik jouw post zo lees projecteer je je onzekerheden heel erg op hem en is er waarschijnlijk niks aan de hand.
winkje87 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 12:09
24.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
als je een vriend hebt die geen aanleiding geeft hoef je niet in zijn telefoon te kijken

scheelt een boel
Lorem Ipsum
Ik vind je verhaal nogal warrig overkomen en heb het idee dat je niet helemaal eerlijk bent over jouw aandeel in de situatie.

Als het nou zo is dat hij een vriendin appt met hartjes (dus voor jouw gevoel is hij fout) jij kijkt in zijn telefoon en spreekt hem er op aan waardoor hij boos wordt en jij je excuses moet maken. Snap ik jou dat jij zegt hij was fout want hij app te alleen jij had nooit in zijn telefoon mogen kijken waardoor ik snap dat jouw vriend boos wordt en jouw punt teniet gedaan wordt.

Waar uit jouw jaloezie zich in? Als twee personen dezelfde punten aangeven, denk ik dat ze ergens wel gelijk hebben.
Je zoekt de foute mannen uit?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je steeds de neiging...
En waarom begin je een relatie als je het toch niet vertrouwt?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van.
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
19-01-2018 12:05
Tja, klinkt lastig. Jij zat wel degelijk fout met in zijn telefoon kijken. Maar wat misschien beter is om je af te vragen; waarom ben je wantrouwend? is dat omdat je erg onzeker bent, of omdat je vriend dingen doet die je niet prettig vindt of vertrouwt? En als het tweede zo is, wat kan er dan veranderen? of is het dan beter om weg te gaan? Als het het eerste is moet je proberen daaraan te werken.

Wantrouwen in een relatie is killing. En ik denk eerlijk dat jullie niet moeten wijzen naar elkaar, maar moeten gaan kijken waarom het komt. En als ik jouw post zo lees projecteer je je onzekerheden heel erg op hem en is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Ja, dat klopt mijn zelfvertrouwen is minder, maar dat komt omdat ik me niet gewardeerd voel door mijn vriend. Ik heb gekeken omdat ik heel duidelijk merkte dat zijn aandacht naar mij toe minder werd. En hij dus nooit echt van die vriendjes/vriennetjes dingen tegen me zegt. Terwijl hij deed eerst wel deed. Ja, hierdoor is zelfvertrouwen een stuk verminderd.
visvlinder schreef:
19-01-2018 11:57
Ik vind het meer gek dat ik nooit een relatie kan hebben waarin de andere partij ook schuld toekent? Of is dat iets wat bij alle mannen hoort??
Niet bij allemaal, alleen bij de niet leuke mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven