Wat doe ik verkeerd (Tinder)

07-09-2019 12:53 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds kort weer single na een lange relatie, en heb op aanraden van vriendinnen datingapps geinstalleerd. In het begin was ik erg enthousiast; wat een knappe mannen! Maar de laatste tijd ben ik teleurgesteld. Veel matches reageren helemaal niet, of zeggen niks meer na een kort gesprek. Laatst kreeg ik een nummer en opeens reageerde hij niet meer toen ik vakantiefoto's stuurde. Het waren doodnormale foto's van de architectuur aldaar.

Ik heb echt zin om op date te gaan en het lukt maar niet! Ik ben 28, verzorgd, veel hobby's en interesses en ik het echte leven maak ik snel vrienden. Wat doe ik verkeerd? Wat wil een man horen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens vanavond een tinderdate. Matchten net een week geleden. Aan de telefoon klikte het erg goed, ben benieuwd!
Wat leuk, veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vanavond een date hebben maar sinds gisteren niks meer gehoord. Hij was wel nog online. Ben er klaar mee, andere plannen gemaakt.

Dit gebeurt mij echt te vaak en ik snap niet waarom ze niet afzeggen.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
04-10-2019 18:07
Best een goed idee misschien..ik wordt dat appen en chatten echt zó zat

En alleen daarom al moet je dat dus niet te lang doen, terwijl je niet weet of er een real-life klik is.

Attraverso, have fun!
He bah wat naar Daria.. ik heb ook geen idee waarom iemand zou afspreken en dan zo doen..erg wazig.
Alle reacties Link kopieren
Daria had dat onlangs ook, voor het eerst.
Mijn date was heel gezellig, hebben afgesproken elkaar terug te zien.
Dan heeft dit topic geholpen, je doet het niet meer fout :)
Iemand bekend met de datingapp Once? Ik heb hem van de week even aangemaakt om te kijken wat het was hoewel ik er geen fan van ben omdat ik het niet gebruikersvriendelijk vindt en al snel moet betalen voor meer opties. Had ik gisteren een chatverzoek ontvangen van een dame, echter had ik 2 kronen nodig om dit te openen(ik had ze gratis gekregen en waren ook mijn enige) dus ik kan nu zien wie het is en haar ook een bericht gestuurd. Maar weet iemand of zij dit leest of moet ze ook kronen hebben om het bericht te openen?
Ik kom zo nu en dan bij de dames kinderfoto's van hun zelf tegen op op de datingapps. Wat vinden jullie, leuk of?
Alle reacties Link kopieren
Kettlebel schreef:
18-10-2019 11:49
Ik kom zo nu en dan bij de dames kinderfoto's van hun zelf tegen op op de datingapps. Wat vinden jullie, leuk of?
Had dat ook ooit, peuter foto, mannen dachten dat ik nog zo een jong dochtertje had, merkten niet dat het een ouderwetse foto van 45 jaar terug was, verwijderd dan maar :mrgreen:

Ik zie foto's met hun ex, soms haar gezicht onherkenbaar gemaakt, foto's met hun (tiener)kinderen, benieuwd of die dat weten/leuk vinden.

Mijn date die ik ging terugzien afgekapt, ernstige tekenen van verslavingsproblematiek. Geen zin in. Ga geen details geven wegens herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
DariaMorgendorffer schreef:
04-10-2019 06:34
Ik heb nu op Tinder al 4x gehad dat een man aandrong meteen te appen/meeten en zodra ik zei dat niet te willen kwam er een enorm drama. In mijn profiel staat letterlijk GEEN ONS. Waarom meteen willen appen of meeten? Vaak hebben ze bijna niks ingevuld. Ik wil eerst weten wat voor werk ze doen, wat hun hobby's zijn, of ze nooit getrouwd en kinderloos zijn en wat ze zoeken. Als ik dat zeg komt er weer gezeik. Waarom mij matchen? Swipe gewoon een halfnaakte meid, dan weet je meteen dat je beet hebt.
Ik wil ook altijd meteen meeten en afspreken gaat makkelijker via de app. Niet omdat ik seks wil, maar gewoon om te weten of er een klik is. Via de app is dat echt niet te merken, dan zegt iemand iets doms en dan knap je af, terwijl dat in een live gesprek helemaal niet zo hoeft te zijn. Dus zo raar is dat niet?
Attraverso schreef:
18-10-2019 11:57
Had dat ook ooit, peuter foto, mannen dachten dat ik nog zo een jong dochtertje had, merkten niet dat het een ouderwetse foto van 45 jaar terug was, verwijderd dan maar :mrgreen:

Ik zie foto's met hun ex, soms haar gezicht onherkenbaar gemaakt, foto's met hun (tiener)kinderen, benieuwd of die dat weten/leuk vinden.

Mijn date die ik ging terugzien afgekapt, ernstige tekenen van verslavingsproblematiek. Geen zin in. Ga geen details geven wegens herkenbaarheid.
Haha, dat zie je toch gelijk. Ik heb ook een toffe peuterfoto en nu vraag ik me dus af of ik die ook moet plaatsen maar ik vraag me echt af of het iets zegt over mij of echt iets toevoegt. Bij sommige die ik voorbij zie komen vind ik het wel wat hebben.

Begrijpelijk dat je het afkapt. Op naar de volgende!
ZoeyMaar schreef:
18-10-2019 12:00
Ik wil ook altijd meteen meeten en afspreken gaat makkelijker via de app. Niet omdat ik seks wil, maar gewoon om te weten of er een klik is. Via de app is dat echt niet te merken, dan zegt iemand iets doms en dan knap je af, terwijl dat in een live gesprek helemaal niet zo hoeft te zijn. Dus zo raar is dat niet?
Precies, herkenbaar als dat in een live gesprek gebeurt sta je niet zo snel gelijk op maar lach je erom en gaat het gesprek weer verder. Terwijl dat je op de datingapps gelijk geblokkeerd wordt. Dikwijls gehad wat in de ogen van de dames dan overkwam als dom/stom of iets dergelijks.
Murrmurr schreef:
07-09-2019 14:29
En altijd van je af swipen!
Je bent me een nieuw toetsenbord schuldig :!: Erg kreatieve reactie :rofl:

(sorry, totaal offtopic, maar hier ging letterlijk koffie over het toetsenbord)
:daisy:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 17:30
99.63% gewijzigd
Nou, je had het hem natuurlijk ook even op een normale manier uit kunnen leggen. Kun je altijd nog weggaan.
the_Wicked_Witch schreef:
18-10-2019 18:19
Nou, je had het hem natuurlijk ook even op een normale manier uit kunnen leggen. Kun je altijd nog weggaan.
:daisy:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 17:32
18.75% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
18-10-2019 18:23
Dat ben ik met je eens, en dat heb ik echt geprobeerd, maar daar had hij geen oren naar...

Oh, ik maakte uit je verhaal op dat je eerst weggelopen was en daarna nog gebeld had. In dat geval was ter plekke uitleggen wellicht wat handiger geweest.
:daisy:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 17:31
98.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
DariaMorgendorffer schreef:
05-10-2019 16:26
Ik zou vanavond een date hebben maar sinds gisteren niks meer gehoord. Hij was wel nog online. Ben er klaar mee, andere plannen gemaakt.

Dit gebeurt mij echt te vaak en ik snap niet waarom ze niet afzeggen.
Klinkt als een man met een vriendin of vrouw die wil zien of hij nog goed in de markt ligt en net niet ver genoeg durft te gaan om vreemd te gaan.

Misschien eens proberen te zien of ze erin trappen - gewoon zeggen dat je het niet erg vindt als een man al bezet is (mocht je het idee krijgen dat hij verdwijnende bewegingen begint te maken). Misschien begint hij dan wel enthousiast over zijn relatie te praten, en weet jij ook waar je aan toe bent voordat je het afblaast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven