Wat doen jullie zoal iedere avond?

26-11-2019 14:31 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af wat andere stellen nou zo'n beetje de hele week 's avonds doen samen.
Natuurlijk hebben wij beiden heus wel eens een afspraak of een verplichting, maar soms heb je ook van die weken dat er niks hoeft en we allebei thuis zijn
Dan zet je "maar weer" een serie op Netflix aan, maar soms voelt dat allemaal zo blahhhh
Bij avond vier op rij na het eten "wat zullen we kijken?" denk ik dan soms: jeetje er moet toch meer te doen zijn? Wat zouden andere mensen nou week in week uit doen als ze uit hun werk komen. (ja ik weet, je kan ook er op uit en dingen gaan doen, maar het geld is ook niet oneindig en ik vind het op zich lekkerom 's avonds ook rustig thuis te zijn).

En doen jullie ook veel "voor jezelf" 's avonds? Als in: dat je in je eentje boven gaat zitten met een boek of zo? Of richt je je toch ook wel veel op de ander

Gewoon nieuwsgierig, zonder oordeel.
beetjegek schreef:
27-11-2019 21:15
Vanavond bv is man weg, puber zit boven en de jongste slaapt. Zijn bloedsuiker is onder controle dus ik hoef niet tig keer naar boven. Ik heb mijn teennagels opnieuw gelakt, gedoucht, geschoren en gesmeerd, en man is onderweg naar huis met McDonald’s. Daarna roken we een joint en gaan we seksen. Daarna lekker slapen. Onderwijl kijk ik tv en forum ik.
Met kinderen in huis waarvan 1 met diabetes? Je doet je nick eer aan wat mij betreft. Maar ik snap ook niet dat mensen elke dag een "wijntje" drinken met kinderen in huis.
Ik ben te braaf denk ik.
anoniem_370091 wijzigde dit bericht op 02-12-2019 20:41
11.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik woon alleen dus ik 'moet' mijzelf wel zien te vermaken, maar dat is eigenlijk echt nooit een probleem. Mijn avonden zijn veel hetzelfde, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Ik hou best van eenvoud en een rustige avond na een werkdag.

Wat ik meestal doe is de afwas/was/opruimrondje, douchen en lezen en Netflixen (met een spinnende kat in mijn nek vaak :cat: ). Kaarsjes aan, kop thee en soms wat chocola erbij, een zachte pyjama aan en ik ben eigenlijk wel gelukkig. Verder sport ik twee avonden in de week en ga ik in het weekend weleens 's avonds naar de bios, sauna of met vriendinnen uit eten of naar de kroeg (maar doordeweeks doe ik dat nooit eigenlijk).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en doe avonds in de winter weinig. Met mijn moeder bellen, Internetten, tv kijken, Daimond painting. In de zomer ben ik veel buiten en maak dan 's avonds nog een flinke wandeling.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
29-11-2019 17:41
Met kinderen in huis waarvan 1 mert diabetes? Je doet je nick eer aan wat mij betreft. Maar ik snap ook niet dat mensen elke dag een "wijntje" drinken met kinderen in huis.
Ik ben te braaf denk ik.
Als zijn bloedsuiker goed is waarom niet? Ik ben niet van god los ofzo. Drinken doe ik dan weer niet, daar word ik wazig van. Jij bent idd te braaf.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
29-11-2019 17:41
Met kinderen in huis waarvan 1 mert diabetes? Je doet je nick eer aan wat mij betreft. Maar ik snap ook niet dat mensen elke dag een "wijntje" drinken met kinderen in huis.
Ik ben te braaf denk ik.
Ik zie het probleem ook niet.

Ontopic;
spelletje doen met kids, afwas, tv kijken, lekker bankhangen, forummen, douchen, rondje met de hond, knuffelen, ik waardeer avondjes thuis heel erg omdat ik ook wel s' avonds werk. Ik verveel me nooit.
Zomers trouwens meer en andere dingen.
Ik ben single en doe in de avond nog maar weinig na een werkdag. Meestal een filmpje kijken, internetten, met hond knuffelen, muziek luisteren en bellen. De avonden vliegen snel om meestal.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
29-11-2019 17:41
Met kinderen in huis waarvan 1 mert diabetes? Je doet je nick eer aan wat mij betreft. Maar ik snap ook niet dat mensen elke dag een "wijntje" drinken met kinderen in huis.
Ik ben te braaf denk ik.
Ik drink helemaal geen alcohol, vind het smerig. Zowel de geur als de smaak.
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
26-11-2019 14:43
19u thuis en gaan koken,19u30 eten, 19u50 even tv kijken en eten laten zakken, 20u15 naar de sportschool, 21u15 terug, even rusten en water drinken, 21:30u douchen, huis opruimen, met de katten kroelen en dan rond 22:30u richting bed.

Kan het niet leuker maken helaas :)
:applause: hulde voor jou, dat jij na het eten nog even gaat zitten om tv te kijken en daarna alsnog gaat sporten, mag ik jou geheim??
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
29-11-2019 17:50
Als zijn bloedsuiker goed is waarom niet? Ik ben niet van god los ofzo. Drinken doe ik dan weer niet, daar word ik wazig van. Jij bent idd te braaf.
Ik vind blowen een slecht voorbeeld voor je kinderen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
29-11-2019 21:31
Ik vind blowen een slecht voorbeeld voor je kinderen.
Drinken ook. Doet half NL, overdag en bij elk feestje.
Ze blowt toch pas als kinderen slapen?
Dus die merken en zien dat niet.
Alle reacties Link kopieren
17.30 eten
18.00 afwassen
Daarna de kinderen klaar maken voor bed
Jeugdjournaal kijken, daarna gaan de kinderen naar boven
Masterchef Australia kijken of een film of serie.
Spelletje, boek lezen, hond uit laten
Tussen 10 en half 11 lig ik in bed

Op woensdag puppy cursus
Op donderdag avond af en toe oppassen bij vriendin op haar kinderen
En met mooi weer (vooral in de zomer) ook regelmatig een eind lopen of fietsen

Man zit meestal achter de computer
Maar ook wel gezellig samen op de bank voor de tv
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
29-11-2019 20:58
:applause: hulde voor jou, dat jij na het eten nog even gaat zitten om tv te kijken en daarna alsnog gaat sporten, mag ik jou geheim??
Ik vraag me iets anders af: ik kan dat niet, in een uur van en naar de sportschool gereisd én gesport. Ik ben minimaal 1,5 uur kwijt. Ik kook daarom meestal na het sporten en eet dat de volgende dag op mijn werk voordat ik naar huis ga. Anders zou ik het ook niet voor elkaar krijgen op werkdagen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-12-2019 21:30
Reden: op de man
98.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
29-11-2019 22:13
Drinken ook. Doet half NL, overdag en bij elk feestje.
Ze blowt toch pas als kinderen slapen?
Dus die merken en zien dat niet.
Echt he?
Malinois schreef:
27-11-2019 21:39
Blowen voor aso’s.
Speak for yourself please
calvijn1 schreef:
29-11-2019 21:31
Ik vind blowen een slecht voorbeeld voor je kinderen.
Ik vind dat van alchohol.
Doet men veel gekker van, is slechter ook nog maar ja, maatschappelijk geaccepteerd hè
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
27-11-2019 21:39
Blowen voor aso’s.
Dat IS niet zo, dat is jouw mening.
Een nogal bekrompen mening.
Is mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
?? Ik heb een waarschuwing voor 1 van mijn reacties op dit topic??

Wie legt mij uit waarvoor?
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
02-12-2019 22:15
?? Ik heb een waarschuwing voor 1 van mijn reacties op dit topic??

Wie legt mij uit waarvoor?
Mijn reactie is helemaal weggehaald, laat gaan ! En dooorrr
Ik ben net terug van de sportschool! Ik heb mezelf zelfs na negenen erheen gesleept ;-D
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
02-12-2019 22:18
Mijn reactie is helemaal weggehaald, laat gaan ! En dooorrr
Ik zag het, ridculous :bonk:
beetjegek schreef:
02-12-2019 22:18
Mijn reactie is helemaal weggehaald, laat gaan ! En dooorrr
Wat zijn er toch veel snel gekwetsten op dit forum..
Stomme staffers
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
29-11-2019 22:13
Drinken ook. Doet half NL, overdag en bij elk feestje.
Ze blowt toch pas als kinderen slapen?
Dus die merken en zien dat niet.
Ach, kom nou toch..... je moet niets te verbergen hebben voor je kinderen. Ik vind het ongelofelijk.
Alle reacties Link kopieren
Eccohomo schreef:
03-12-2019 15:01
Wat zijn er toch veel snel gekwetsten op dit forum..
Ik gekwetst? Waar maak je dat uit op precies? Door een bimbo op een forum? Laat me niet lachen zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven