Wat geven jullie je geliefde voor Valentijn?

08-02-2019 19:12 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie gekocht hebben :)

TO trapt af.

Hugo Boss riem, zijden stropdas en een geurtje Dior Sauvage.
Weten we inmiddels al wat TO krijgt van haar vriend vandaag??
Ik vermoed een hele dure designer tas of pumps of nog iets veel gekkers :jump:

Ik voel me als vrijgezel toch een beetje sneu wanneer ik alleen thuis zit s avonds en alleen maar zoete Romcoms tegenkom op tv, daarom zorg ik er altijd voor dat ik wat leuks ga doen met vriendinnen :D

In een relatie vind ik het leuk om iets kleins te doen. Iets wat partner lekker vind om te eten meenemen o.i.d.
Ik had een klein doosje bonbons gekocht, die vanochtend op de ontbijttafel stond (voor het hele gezin).
Dochter had een lief kaartje voor ons allemaal gemaakt :heart:

Aan grote cadeaus hecht ik geen waarde op deze (commerciele) dag.

Ik ben wel benieuwd wat TO zelf kreeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel leuk, valentijnsdag vieren.
Dus ik kook uigebreid, stuur een maart naar zijn huis en ik heb ook nog een giftbox van happy socks, omdat hij nieuwe sokken nodig heeft. Maar ik zou dit op elke willekeurige dag ook kunnen doen. Maar nu gewoon extra nog een keer.
Ik ben getrouwd, maar heb een vriendin een kaart gestuurd haha.
Verder niets. Binnenkort zijn we een jaar getrouwd en dat vieren we wel.
oeps dubbel
anoniem_362802 wijzigde dit bericht op 14-02-2019 16:41
94.56% gewijzigd
Sunshine585 schreef:
14-02-2019 14:24
Ik heb er ook niks mee, laatste keer dat ik er iets aan deed was ik een tiener.

Maar nu werd ik ineens door mijn vriend uitgenodigd rond etenstijd voor een Valentijnsverrassing.
Help, ik heb niks en weet ook niks. Vind al die dingen met hartjes en beertjes stom. Of kan ik gewoon met lege handen komen?

O ik zou JUIST zo'n heel lelijk kitscherig hartkussen kopen!
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
14-02-2019 16:17
(...)
Ik voel me als vrijgezel toch een beetje sneu wanneer ik alleen thuis zit s avonds en alleen maar zoete Romcoms tegenkom op tv, daarom zorg ik er altijd voor dat ik wat leuks ga doen met vriendinnen :D
(...)
Snap ik, maar echt niet nodig hoor. Mijn ervaring is dat hoe groter/duurder de cadeaus tussen stellen, des te kutter hun relatie eigenlijk is. Het is een soort afleiding/ zoethoudertje.
Leuk dat je wat leuks gaat doen met je vriendinnen, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niks
Vroeger kreeg ik nog wel eens een anonieme brief of kaart in mijn kluisje.
Inmiddels niet meer. Komt natuurlijk omdat ik geen kluisje meer heb.
nessemeisje schreef:
14-02-2019 16:38
Snap ik, maar echt niet nodig hoor. Mijn ervaring is dat hoe groter/duurder de cadeaus tussen stellen, des te kutter hun relatie eigenlijk is. Het is een soort afleiding/ zoethoudertje.
Leuk dat je wat leuks gaat doen met je vriendinnen, veel plezier!
Dank je wel! Dat plezier gaat zeker lukken ;-D ;-D

Ik weet ook dat Valentijnsdag binnen de meeste relaties niets voorstelt en dat het nergens op slaat dat ik me dan een beetje sneu voel, maar het is nou eenmaal wel zo :$

Ik vind mezelf niet zielig om het feit dat ik geen relatie heb gelukkig!

Van Valentijnsdag is zo n erge zoetsappige dag gemaakt dat het bijna hetzelfde gevoel als kerst mee krijgt

* insert Robbert ten Brink voice "Want niemand mag met Kerst/Valentijn allen zijn"*

:rolling: :rolling: :rolling:
Ladida schreef:
14-02-2019 16:17
Ik voel me als vrijgezel toch een beetje sneu wanneer ik alleen thuis zit s avonds en alleen maar zoete Romcoms tegenkom op tv, daarom zorg ik er altijd voor dat ik wat leuks ga doen met vriendinnen :D
Wie weet ligt er straks wel een leuk kaartje in je brievenbus? :redrose:
Ik heb nog snel een kaart uit het rek bij de supermarkt getrokken tijdens het boodschappen doen en die ondertekend namens onze huisdieren met heel veel xoxo.

Wij doen er dus niet aan :biggrin:

Al vind ik het wel leuk om (single) vrienden uit te nodigen voor een valentijnsdinertje :cheers:
Rosalind schreef:
14-02-2019 16:54
Wie weet ligt er straks wel een leuk kaartje in je brievenbus? :redrose:
Lief dat je het zegt, maar mocht er 1 liggen, dan komt die bij mijn ex vandaan en daar wordt ik dan zeker niet vrolijk van :P
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
14-02-2019 14:28
Volgens mij is dat brainwashen van de winkeliers geslaagd.
Nou en ! Je hoeft er niet aan te doen hoor, mijn kinderen zijn 14 en 6, die vinden dat hartstikke leuk.
Ladida schreef:
14-02-2019 17:01
Lief dat je het zegt, maar mocht er 1 liggen, dan komt die bij mijn ex vandaan en daar wordt ik dan zeker niet vrolijk van :P
Oef, dat is minder. Ongeopend retour afzender dan!
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
14-02-2019 17:01
Lief dat je het zegt, maar mocht er 1 liggen, dan komt die bij mijn ex vandaan en daar wordt ik dan zeker niet vrolijk van :P
Of een geheime aanbidder ;)

Ik heb gewoon een kaartje gestuurd met wat liefst er op. Voor mij is het eigenlijk een dag als elke ander. Vorig jaar had vriend wel echt uitgepakt dit jaar heeft hij er niks mee gedaan maar we zijn de datefase inmiddels ook wel uit :)
nessemeisje schreef:
14-02-2019 16:38
Snap ik, maar echt niet nodig hoor. Mijn ervaring is dat hoe groter/duurder de cadeaus tussen stellen, des te kutter hun relatie eigenlijk is. Het is een soort afleiding/ zoethoudertje.
Leuk dat je wat leuks gaat doen met je vriendinnen, veel plezier!
Ik geef niets en krijg waarschijnlijk ook niets.
Dan zit het bij ons wel goed. ;-)

Ik moet nu ook ineens denken aan stellen die veel lovende dingen over hun partner op fb zetten, doe ik ook nooit.
Ik zet dan altijd mijn vraagtekens of het juist allemaal wel goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
damesbril schreef:
14-02-2019 17:24
Ik geef niets en krijg waarschijnlijk ook niets.
Dan zit het bij ons wel goed. ;-)

Ik moet nu ook ineens denken aan stellen die veel lovende dingen over hun partner op fb zetten, doe ik ook nooit.
Ik zet dan altijd mijn vraagtekens of het juist allemaal wel goed gaat.
Ik heb mijn man dan ook onder druk gezet om wat voor me te kopen. Dus bij ons zit het ook wel snor.
Alle reacties Link kopieren
damesbril schreef:
14-02-2019 17:24
Ik geef niets en krijg waarschijnlijk ook niets.
Dan zit het bij ons wel goed. ;-)

Ik moet nu ook ineens denken aan stellen die veel lovende dingen over hun partner op fb zetten, doe ik ook nooit.
Ik zet dan altijd mijn vraagtekens of het juist allemaal wel goed gaat.
Ik ken zo een paar stellen die de hele dag door van die "Je bent mijn allessie"-berichten op Facebook plempen. Die vechten elkaar in real life de tent uit.
Als je relatie goed zit, heb je al dat uiterlijk vertoon niet nodig.
beetjegek schreef:
14-02-2019 17:31
Ik heb mijn man dan ook onder druk gezet om wat voor me te kopen. Dus bij ons zit het ook wel snor.
Ik heb bij mijn man moeten aandringen mij op facebook te accepteren als zijn vrouw. Hier ook alles snor dus.
Ik geef niks, en ik krijg ook niks. :)
Erizon schreef:
08-02-2019 21:59
Een haribo-hartje en een kaartje over de post. Het gaat vooral om het gebaar.
.
Last minute toegevoegd:

- kop thee op bed (had ik zelf geen tijd voor)
- ontbijt (ingrediënten stonden klaar, ik moest werken)
- sleutels van mijn huis
Mijn lief krijgt op Valentijn altijd een uitgebreide liefdesverklaring van een ex van een eeuwigheid geleden.
Totaal geen zin om met haar in competitie te gaan en hem dus gewoon een kort en lief berichtje gestuurd.
En me bedacht dat hij toch lekker met mij samen is en niet met haar.
anoniem_353783 wijzigde dit bericht op 14-02-2019 20:31
26.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft van mij een speciaalbierpakketje in Valentijn sferen op de post gekregen. Niet romantisch, maar hij waardeerde het wel 😉.
Be-grape-n?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een anoniem kaartje gekregen :heart: Wel een vermoeden. En die zie ik niet zo zitten. Maar het is fijn om gezien te worden :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven