Wat geven jullie je geliefde voor Valentijn?

08-02-2019 19:12 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie gekocht hebben :)

TO trapt af.

Hugo Boss riem, zijden stropdas en een geurtje Dior Sauvage.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij krijgt een vers - met liefde - geperst glaasje Jus d'orange, zoals iedere ochtend.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Pump gaat het wel goed?
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
08-02-2019 19:34
:redrose: rijmt op boos. :bye:
Dat moet je niet geven, want dan krijg je van die moeilijke gesprekken.
Toch?

Maar ik ga maar weer eens. :bye:
:HA:

Serieus. De.Dag.Van.De.Liefde.
Dalman en ik vechten elkaar die andere 364 dagen de tent uit, maar op 14 februari moeten die rode rozen er gewoon komen.
Wat Dalman overigens niet doet. Vandaar die 364 andere dagen. :vechten:
Ik laat mezelf wel uit, dank je. :bye:
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 19:31
Het is commercieel inderdaad, maar ik vind het wel leuk om elkaar even extra liefde te geven en er stil bijstaan.
Doe het op elke andere dag, zoveel echter dan op deze voorgeprogrammeerde dag!
Tia.Dalma schreef:
08-02-2019 19:40
:HA:

Serieus. De.Dag.Van.De.Liefde.
Dalman en ik vechten elkaar die andere 364 dagen de tent uit, maar op 14 februari moeten die rode rozen er gewoon komen.
Wat Dalman overigens niet doet. Vandaar die 364 andere dagen. :vechten:
Ik laat mezelf wel uit, dank je. :bye:
Kijk, dit vind ik dus wel leuk.

Happy 14 feb. to you. :applause:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben nu sinds enkele maanden met mijn nieuwe vriend en geen idee of hij er wat op uit doet. Hij is zelf vrij nuchter en ik ook, maar een kleinigheidje geven, lijkt me best leuk. Iemand nog suggesties?
Be-grape-n?
Alle reacties Link kopieren
Alles wat overwaait uit Amerika negeer ik.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
niets

ik heb geen geheime aanbidder , ben al 25 jaar getrouwd.

en ik vind het commerciële onzin
Alle reacties Link kopieren
Druif-je schreef:
08-02-2019 19:47
Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben nu sinds enkele maanden met mijn nieuwe vriend en geen idee of hij er wat op uit doet. Hij is zelf vrij nuchter en ik ook, maar een kleinigheidje geven, lijkt me best leuk. Iemand nog suggesties?
Nee, geen materiële suggesties. Wel een tip; koop geen roze/rode meuk. Koop ook niks in de vorm van een hartje. Dat zijn dingen voor 12 tot 15 jarige meisjes.
Een doos Café Noir-koekjes met een strikje rond.


Hij eet niet graag koekjes, behalve dan Café Noirs.




En wees gerust ... eens de doos open is, eet ik de helft zelf op :-D.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga chocolaatjes halen, voor mezelf that is :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Meestal krijg ik wel een kaartje of een roos. En vaak dus ook anoniem. Ik kijk altijd wel uit naar Valentijnsdag :-D Ben benieuwd of dit jaar iets komt en of ik kan raden van wie. In mijn (vorige) relaties deed ik vaak wel iets, maar was altijd samen met nuchtere mannen die het ook een onzinnige dag vonden, zoals hier ook veel vinden. Ik vind het wel leuk. Ik kom uit Brazilië en daar vieren we het eigenlijk op 12 juni. Vaak met lootjes. Ik stuur ook vaak kaartjes naar mensen van wie ik hou, zonder relatie. Oma’s, tante’s enz. Gewoon een lief berichtje.
sjulia wijzigde dit bericht op 08-02-2019 20:02
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van mijn dochter alvast een geknutseld hart gekregen, dat vond ik leuk. Verder gaat het leven hier gewoon door.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
sjulia wijzigde dit bericht op 08-02-2019 20:01
99.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop een baby. Maar als die er (eindelijk) uit wil, is dat misschien meer een cadeau voor mezelf dan voor hem...

Ach hij krijgt dan wel 5 dagen vrij. Mag hij wel chocola voor zichzelf halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik haal de chocolaatjes wel een dag later in de aanbieding....nee doen we niet aan mee.
die ik wilde bestaat al...
Hij krijgt niks, meestal krijg ik wel een bos bloemen van hem, dat vind ik wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
08-02-2019 20:02
Ik haal de chocolaatjes wel een dag later in de aanbieding....nee doen we niet aan mee.
Ik mag van mezelf naar Leonidas hier in de straat :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Nee, daar was ik zelf ook wel achter, haha. Ben geen klein kind meer.
Ik dacht niet eens zozeer aan iets romantisch, maar meer aan een klein presentje voor hem/ons, omdat ik zo gek met hem ben.
Be-grape-n?
Alle reacties Link kopieren
Hier in Saudi geen commerciële dag.. Valentijn is verboden (zoals alle Westerse feestdagen). Maar stiekem zie je 't toch wel..

Des te leuker was het dat ik in een noten & chocoladewinkel een nep-rode roos zag met chocolade als roos. En een zakje zilveren en rode chocolade hartjes. Ik ga zo'n hartje in zijn lunchbox doen met een lief briefje..

En de roos op zijn ontbijtbord :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Valentijn wel een leuke gelegenheid voor een extra bosje bloemen in huis, of wat lekkers zoals een chocolaatje/flesje wijn.
Alle reacties Link kopieren
niets, en ik verwacht ook niets terug.

veel te commercieel dat hele valentijn gebeuren. ik heb geen speciale dag nodig om iets leuks te doen voor mijn vriend. op commando iets doen? daar ben ik niet van, ik ben geen gedresseerde olifant.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Wij doen er niets aan.
Alle reacties Link kopieren
Hè wat een Hollandse nuchterheid.

Mijn man krijgt een kaartje. Ik krijg bloemen van mezelf. Oma krijgt een kaartje van dochter en de kinderen van een vriendin een verrassingskaartje

Leuk vind ik dat allemaal.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 19:22
Vieren jullie de dag van de liefde niet? Dat had ik niet verwacht.

Echt? Hier op Viva zijn we een beetje zuur op dat gebied hoor! ;-)
Nee, ik heb niets gekocht als cadeau, maar ik stuur wel altijd een kaartje omdat ik de Valentijnskaarten zo schattig vind.
We gaan niets doen, want we willen allebei sporten die avond.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven