Wat geven jullie je geliefde voor Valentijn?

08-02-2019 19:12 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie gekocht hebben :)

TO trapt af.

Hugo Boss riem, zijden stropdas en een geurtje Dior Sauvage.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 19:31
Het is commercieel inderdaad, maar ik vind het wel leuk om elkaar even extra liefde te geven en er stil bijstaan.

Dat is toch prima als jullie dat leuk vinden. Soms heb je gewoon een excuus nodig om zalig klef te doen met je partner. En of dat nu Valentijn is, de dag dat jullie voor het eerst kuste/date/exclusief werden/een relatie kregen, maakt toch niet uit!

Valentijn zit vlak voor mijn verjaardag en ons jubileum. Verwachten dat hij ook nog iets voor Valentijn verzint qua cadeautjes, staat bijna gelijk aan martelen. En omdat ik hem zo lief vind, hoeft hij dat niet te doen. ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar kreeg ik ineens een doosje bonbons. Best gek na pak hem beet ongelofelijk veel jaar samen. Zou ie vreemd gaan?
Niets, we staan even stil bij de sterfdag van een dierbaar familielid op die dag.

En ik vind een spontaan gebaar op een willekeurige dag toch echt veel leuker.
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 19:31
Het is commercieel inderdaad, maar ik vind het wel leuk om elkaar even extra liefde te geven en er stil bijstaan.
Dat hoeft voor mij niet op een commerciële dag zoals Valentijnsdag. Vorig jaar zat ik op de 14e zelfs ruim 8500km verderop met een vriendin van 5 andere mooie mannen te genieten :mrgreen: baal nog steeds dat het er dit jaar niet weer zo voor staat :rofl:
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
08-02-2019 20:30
Echt? Hier op Viva zijn we een beetje zuur op dat gebied hoor! ;-)
Nee, ik heb niets gekocht als cadeau, maar ik stuur wel altijd een kaartje omdat ik de Valentijnskaarten zo schattig vind.
We gaan niets doen, want we willen allebei sporten die avond.
Er is echt niks zuurs aan een commerciele dag niet vieren.
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 19:36
Pump gaat het wel goed?
Je weet aan wie je het vraagt toch? Ik lees al tijden die vage berichten niet meer. Geen touw aan vast te knopen.
Hachee, puree en rode kool.
Schone was in de kast
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 19:31
Het is commercieel inderdaad, maar ik vind het wel leuk om elkaar even extra liefde te geven en er stil bijstaan.
Spullen kopen is toch geen liefde geven? Als er iets liefdeloos is is het dat.
Alle reacties Link kopieren
Némaìn’ schreef:
08-02-2019 20:40
Spullen kopen is toch geen liefde geven? Als er iets liefdeloos is is het dat.
Maar het is wel Hugo Boss, een zijden das en een Dior geurtje. Dat telt toch wel :proud:
MissPientje schreef:
08-02-2019 20:45
Maar het is wel Hugo Boss, een zijden das en een Dior geurtje. Dat telt toch wel :proud:
Tsja. Spullen. Liefde kopen. Liefdeloos.

Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lingerie gekocht: een violet bh, jarretelgordel en string. En ik verras hem met een lekker eten, prosecco en met mezelf :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik geef mijn dochter, zoon en man een kaart. Man zal wel niks hebben, die houdt er niet van.
Alle reacties Link kopieren
Némaìn’ schreef:
08-02-2019 20:46
Tsja. Spullen. Liefde kopen. Liefdeloos.

Vind ik.
Eens hoor. Maar moest een beetje lachen om de gedetailleerde (lees een beetje pocherige) omschrijving van TO.
Alle reacties Link kopieren
Weddingpresent schreef:
08-02-2019 20:48
Ik heb lingerie gekocht: een violet bh, jarretelgordel en string. En ik verras hem met een lekker eten, prosecco en met mezelf :hyper:
Wat mooi :redrose: . Je brengt mij op een idee :).
MissPientje schreef:
08-02-2019 20:49
Eens hoor. Maar moest een beetje lachen om de gedetailleerde (lees een beetje pocherige) omschrijving van TO.
Doet ze altijd toch :)
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 19:31
Het is commercieel inderdaad, maar ik vind het wel leuk om elkaar even extra liefde te geven en er stil bijstaan.
Liefde zou onvoorwaardelijk moeten zijn. Dus je man "extra liefde" geven alleen omdat het Valentijnsdag is vind ik geen goed teken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Vraag me af waar je op een verjaardag nog mee kunt aankomen als dit soort cadeaus voor Valentijn gekocht worden.
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 08-02-2019 20:58
1.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Némaìn’ schreef:
08-02-2019 20:46
Tsja. Spullen. Liefde kopen. Liefdeloos.

Vind ik.

Helemaal mee eens.
Liefde zit niet in overbodige meuk voor te veel geld kopen voor de ander.
Liefde zit bij vriend en mij in de zoen en knuffel die ik iedere morgen krijg voor we ons bed uit gaan, het ontbijt en zijn meeneem-lunch die ik dan maak, de knuffels en zoenen die we elkaar geven, het stoeien voor we gaan slapen, het 's nachts tegen elkaar aan liggen....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Probeer je nu niet zijn liefde te kopen met mooie dure spullen? Want dat dacht ik meteen door de combinatie van forummer en openingspost.

Wake up call; it ain't gonna work.
Ik bak perfecte macarons voor hem :proud: Nee hoor, flauw.

Maar ik bak wel een lekkere taart, met een Valentijntintje. Verder niets.
Ik schrijf altijd een kaartje voor mijn man. En we koken altijd om de beurt uitgebreid voor elkaar op valentijnsdag.
Alle reacties Link kopieren
Valentijn is toch bedoeld om iemand waar je in stilte verliefd op bent, anoniem een kaartje en klein cadeautje te sturen? Toch niet om je al bestaande relatie met een cadeautje te verrassen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
08-02-2019 21:09
Ik bak perfecte macarons voor hem :proud: Nee hoor, flauw.

Maar ik bak wel een lekkere taart, met een Valentijntintje. Verder niets.
Inkoppertje, ik kan er wel om lachen :rofl:
pejeka schreef:
08-02-2019 21:10
Valentijn is toch bedoeld om iemand waar je in stilte verliefd op bent, anoniem een kaartje en klein cadeautje te sturen? Toch niet om je al bestaande relatie met een cadeautje te verrassen?
Yup.

Maar deze schaapjes zijn gebrainwashed door de winkeliers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven