“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
Fout
Yoehoehoehoe schreef:
31-03-2021 17:02
Oh ik bedenk me er nog 1, heel erg.

Getrouwde vrouw raakt verliefd op een internetliefde in Afrika. Maakt eerst het gezamenlijke spaargeld over naar de internetliefde. Vervolgens is zij ook gaan frauderen op het werk en verduisterd alles bij elkaar zo’n half miljoen over. De praktijken komen aan het licht en vrouw wordt ontslagen. Man komt er op deze manier ook achter dat al zijn spaargeld weg is, vrouw tonnen aan schuld heeft opgebouwd. Omdat ze getrouwd waren, is man mede verantwoordelijk voor de opgebouwde schuld en heeft nu tonnen schuld die hij nooit zal kunnen afbetalen gedurende zijn leven.
O my goodness! :O
Alle reacties Link kopieren
Tvp :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
31-03-2021 16:53
Mannen die vragen aan de gynaecoloog om nog wat extra hechtingen erbij te zetten na een knip tijdens de bevalling.
🤮🤮
Alle reacties Link kopieren
Tvp :-D
amarna schreef:
31-03-2021 16:37
Een vroegere mannelijke collega werd door zijn toenmalige nieuwe vriendin regelmatig mishandeld. Ze heeft zelfs zijn kaak gebroken.
Zijn vrienden bleven maar aandringen dat hij moest "knokken voor de relatie, het komt vast weer goed". Heb ik nooit begrepen. Hoe kun je bij iemand blijven die jou aftuigt. Hij bleef verliefd want "zo'n mooie vrouw". Uiteindelijk is dat gekke wijf er met zn beste vriend vandoor gegaan.
O wauw
Henk-en-Roelie schreef:
31-03-2021 16:53
Mannen die vragen aan de gynaecoloog om nog wat extra hechtingen erbij te zetten na een knip tijdens de bevalling.
Ja, dat hoor je heel veel langskomen.
Salopette schreef:
31-03-2021 16:24
Collega woonde al jaren samen. Kreeg een nieuwe, veel jongere vriendin (precies zijn ex, maar dan jonger). Zijn nieuwe vriendin kwam binnen een paar weken bij hem inwonen. Maar ex woonde er ook nog.
Hij lag dus met zijn nieuwe vriendin in de slaapkamer, terwijl ex er naast lag in de logeerkamer. Ex heeft zo'n 6 maanden moeten wonen met ze, voor ze een eigen huisje had.

Jezus hee. Mensen begaan voor minder een moord.
Alle reacties Link kopieren
Nou, kan ik zomaar hier kwijt wat ik net heb ontdekt :)
Hier in de buurt woonden echtpaar A naast mevrouw B. Het huis van echtpaar A is onlangs verkocht, en net tijdens mijn wandeling zag ik meneer A en buurvrouw B knuffelend in de voortuin van mevrouw B.
Lijkt me ook gênant naar de buren.
Vrouw is hoogzwanger. Man bespreekt openlijk op het werk waar hij onder werktijd naar de hoeren kan, aangezien vrouw seksueel even buiten dienst is. (En hele mannelijke divisie vindt dat normaal én men weet exact waar te zijn en bij welke dame).
Niet heel spannend maar ik had ooit een buurman die zijn hele leven in ons huis had gewoond. Die was dus bij de buurvrouw ingetrokken toen hij uit huis ging. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw had verkering met een man. Dat ging uit.

Niet veel later kreeg ze een relatie met de broer van de man.

De man heeft korstondig gedate met zus van de vrouw.

Dat werd niets. De vrouw en haar tweede relatie liep wel uit op een huwelijk en gezin.
amarna schreef:
31-03-2021 16:37
Een vroegere mannelijke collega werd door zijn toenmalige nieuwe vriendin regelmatig mishandeld. Ze heeft zelfs zijn kaak gebroken.
Zijn vrienden bleven maar aandringen dat hij moest "knokken voor de relatie, het komt vast weer goed". Heb ik nooit begrepen. Hoe kun je bij iemand blijven die jou aftuigt. Hij bleef verliefd want "zo'n mooie vrouw". Uiteindelijk is dat gekke wijf er met zn beste vriend vandoor gegaan.
Ik ken het vooral veel andersom. Nu, ik het van dichtbij mee maak helemaal. Zat mensen blijven in een relatie met een partner die hen mishandeld.

Vind geen heel bijzonder verhaal.
Yoehoehoehoe schreef:
31-03-2021 16:32
Een stel die ging trouwen en een nieuw huis hadden gekocht. Waren 10 jaar samen.
1 week na de bruiloft kwam de bruidegom erachter dat zijn nieuwe vrouw het met een collega deed. De minnaar was ook op de bruiloft.
Dit verhaal ken ik ook van zeer dichtbij zelfs, plaats begint met een M . Maar zij ontdekte tijdens de huwelijksreis dat ze haar collega toch wel erg miste en zijn idd uit elkaar gegaan .
Vader en zoon die een relatie hadden met 2 zussen. :-D

Vader had een relatie met zus A, 20 jaar jonger dan hij en zijn zoon met zus B, die was dan weer 10 jaar ouder dan de zoon. :-D

Relatie van zoon en zus B duurde niet voor eeuwig maar ze komen elkaar wel heel vaak tegen. :-D
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
31-03-2021 17:15
Niet heel spannend maar ik had ooit een buurman die zijn hele leven in ons huis had gewoond. Die was dus bij de buurvrouw ingetrokken toen hij uit huis ging. :hihi:
Maar als hij bij de buurvrouw in trok, dan heeft hij toch niet zijn hele leven in hetzelfde huis gewoond? Maar toch in het huis ernaast...
En hoe kan een buurman in jouw huis wonen? Dan is het je buurman toch niet :@@:
Mijn zwager die er een compleet tweede gezin op na hield . Echt nooit maar dan ook nooit achter hem gezocht .
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
31-03-2021 17:28
Maar als hij bij de buurvrouw in trok, dan heeft hij toch niet zijn hele leven in hetzelfde huis gewoond? Maar toch in het huis ernaast...
En hoe kan een buurman in jouw huis wonen? Dan is het je buurman toch niet :@@:
Man woonde in een huis. Huis werd gekocht door TO. De man trok in bij buurvrouw van zijn voormalig huis en werd dus huisgenoot van zijn voormalige buurvrouw. En zo werd hij dus buurman van de nieuwe bewoners (TO) in zijn voormalige huis. De buurvrouw was dat eerst van de man en later dus van de TO.
luxaflex wijzigde dit bericht op 31-03-2021 17:35
10.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Salopette schreef:
31-03-2021 16:24
Collega woonde al jaren samen. Kreeg een nieuwe, veel jongere vriendin (precies zijn ex, maar dan jonger). Zijn nieuwe vriendin kwam binnen een paar weken bij hem inwonen. Maar ex woonde er ook nog.
Hij lag dus met zijn nieuwe vriendin in de slaapkamer, terwijl ex er naast lag in de logeerkamer. Ex heeft zo'n 6 maanden moeten wonen met ze, voor ze een eigen huisje had.
Wat vreselijk vernederend moest het voor zijn ex zijn geweest zeg jeetje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weet van 3 Vlaams-Marokkaanse mannen onafhankelijk van elkaar, die met een Vlaamse vrouw samenwoonden en er al enige jaren een relatie mee hadden. Maar uiteindelijk plots een einde aan de relatie maken omdat ze ineens verloofd zijn en een paar maanden later gaan trouwen met een Marokkaanse.
Ik was trouwens één van die 3 vrouwen.
poker wijzigde dit bericht op 31-03-2021 17:38
9.85% gewijzigd
Vier stellen boeken en gezamenlijke vakantie. Die vakantie helpt vier relaties om zeep maar 'gelukkig' ontstaan er twee nieuwe relaties. Helaas blijven er vier mensen ongelukkig en onbedoeld single over.
Alle reacties Link kopieren
Een collega van mij heeft zijn partner voor het altaar verlaten. Ik was er niet bij, een andere collega wel en het schijnt echt een cliche filmmoment geweest te zijn. Op het moment dat hij ja moest zeggen durfde/wilde hij niet meer en is hij er vandoor gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn neef was net een paar maanden getrouwd toen hij "onder werktijd" een ongeluk kreeg, met de vrouw van zijn beste vriend, die ook zogenaamd aan het werk was. Bleken al een jaar voor de bruiloft een affaire te hebben.

Ze zijn wel met elkaar getrouwd en hebben inmiddels volwassen kinderen.
Op mijn werk werd een lezing georganiseerd voor cliënten. Aantal collega's en ik waren gastvrouw en er kwamen twee sprekers. En man en een vrouw van twee verschillende bedrijven. Ik haalde de vrouw bij de receptie op, mijn collega iets later de man. Wij stellen die mensen aan elkaar voor.

De gasten komen en de lezing begint. De sprekers, spreken na elkaar. Het ochtendprogramma is klaar en wij lunchen met elkaar. In de middag was er nog een zelfde programma wegens grote belangstelling. Na de lunch gaan de sprekers samen roken en blijven wel heel lang weg. Mijn collega die op onderzoek uit gaat snapt hem als ze samen uit het invalidentoilet komen. Plukkend aan hun haren en kleren. Was zo gênant.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 31-03-2021 17:44
0.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een troosteloze toestanden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven