“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder was in haar veertiger jaren weduwe, en ze had gelukkig veel goede vrienden.
Maar ook vrouwen die alleen nog met de vrouwen af wilden spreken zodat ze haar man niet af kon pakken. En een getrouwde man die 'haar wel even een nachtje gelukkig wilden maken' want 'hoe lang had ze nou al geen sex'?
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
12-04-2021 17:02
Mijn moeder was in haar veertiger jaren weduwe, en ze had gelukkig veel goede vrienden.
Maar ook vrouwen die alleen nog met de vrouwen af wilden spreken zodat ze haar man niet af kon pakken. En een getrouwde man die 'haar wel even een nachtje gelukkig wilden maken' want 'hoe lang had ze nou al geen sex'?
Jakkes, die kan wel in het me too ‘hokje’
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-04-2021 14:07
Dat inbrenghulsgedoe (was van Tampax) kan ik mij ook nog herinneren. Meisje werd op school voor het eerst ongesteld en had support nodig in de vorm van een ervaringsdeskundige in het wc-hokje naast haar.

Zo goed en zo kwaad mogelijk uitgelegd en uiteindelijk het toilet verlaten. Ze liep als een cowboy met o-benen over de gang te strompelen dus ik zei: ‘Je moet ‘m niet voelen zitten anders zit het te laag’. En ze keek mij aan en zei: ‘Maar dat ding is zo lang als een potlood joh!’ Toen begreep ik pas dat ze die inbrenghuls ook had laten zitten :P
😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-04-2021 14:22
Hier vond man hem... Die zei “ er zit al wat in...” ik had ook al wat geroken maar kon het niet lokaliseren. Dat was dus een tampon..
Iewww 🤣
dianaf schreef:
12-04-2021 12:21
Je leest toch ook wel eens verhalen van vrouwen, die blijkbaar meerdere tampons er in hebben zitten. Want ze zijn vergeten dat er al eentje zat... :-|

Jup, een paar weken geleden mij ook overkomen. Nog nooit gebeurd en nu 2x in 1 week. Maar ik had die en de weken ervoor zoveel gewerkt dat ik heel moe was dus vermoed dat ik er gewoon niet met mijn hoofd bij was. Al had ik ze er beiden dezelfde dag er nog uit omdat er twee touwtjes hingen. Ik vond mezelf echt bizar.
Dat er toch nog een tweede tampon zat is mij ook wel eens overkomen :$

En daarna: dat ik blijkbaar vergeten was een tampon in te doen en maar aan het zoeken was daar beneden en geen nieuwe er in durfde te doen uit angst dat er toch nog ergens een in zat :rofl:

Laatste dagen dus weinig bloedverlies.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
12-04-2021 14:48
Tja, in Thailand meur je non-stop. Mij was iig niets opgevallen.
:rofl:

Mijn hemel wat een tamponverhalen. Ik gebruik die dingen alleen voor tijdens het zwemmen, dus dat ding er uit halen is zo'n beetje het eerste dat ik doe als ik thuis ben. :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik snap vooral niet dat ik hier lees dat er meiden met een tampon zijn 'begonnen'. Gelijk bij de eerste keer ongesteld zijn? Ik heb de eerste jaren echt alleen maandverband gebruikt.

Maar goed, dat is wel heel erg off-topic allemaal.

On topic: ik ken ook iemand die bevallen is zonder dat ze wist dat ze zwanger was. Die kwam er echt pas na de bevalling achter dat ze niet haar darmen, maar een baby eruit 'gepoept' had.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik altijd zo ongelofelijk om te horen.. Ik lees het wel vaker maar denk dan heb je helemaal nergens last van gehad waarbij je dacht hmm dit is toch net wat anders dan buikkramp.
Ook hoor je het bij vrouwen die al ooit eerder zwanger zijn geweest.
Zo vreemd. Ik heb juist na de laatste vaak gedacht bij buikkrampen huh klopt het wel ben ik niet per ongeluk zwanger geworden 😣
Het zal niet zo vaak meer voorkomen maar die verhalen over vrouwen die terwijl ze aan het bevallen zijn ter plekke het blijde nieuws krijgen dat het een tweeling betreft o_o
Dat lijkt me niet fijn, je stelt je in op één baby en dan krijg je op het moment suprême er twee!
Alle reacties Link kopieren
Maar je weet dat je in ieder geval een kind krijgt. De stap van 1 naar 2 lijkt mij kleiner, dan van 0 naar 1.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
13-04-2021 11:37
Het zal niet zo vaak meer voorkomen maar die verhalen over vrouwen die terwijl ze aan het bevallen zijn ter plekke het blijde nieuws krijgen dat het een tweeling betreft o_o
Dat lijkt me niet fijn, je stelt je in op één baby en dan krijg je op het moment suprême er twee!

Dat overkwam mijn moeder in de tijd dat ze nog röntgenfoto’s maakten ipv echo’s. Ze zagen weliswaar twee ruggengraten op de foto, maar die lagen zo strak en synchroon naast elkaar dat ze dachten dat dit kwam doordat de baby tijdens het maken van de foto bewoog. Niet dus!

Ze schrok niet echt toen er na de eerste werd gezegd dat er inderdaad toch nog een tweede aankwam. Maar toen ze na de tweede ook zo hun twijfels uitten, kreeg ze wel een hartverzakking. Gelukkig bleek dat laatste loos alarm.
nummer*zoveel wijzigde dit bericht op 13-04-2021 12:22
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
K79 schreef:
13-04-2021 11:24
Dat vind ik altijd zo ongelofelijk om te horen.. Ik lees het wel vaker maar denk dan heb je helemaal nergens last van gehad waarbij je dacht hmm dit is toch net wat anders dan buikkramp.
Ook hoor je het bij vrouwen die al ooit eerder zwanger zijn geweest.
Zo vreemd. Ik heb juist na de laatste vaak gedacht bij buikkrampen huh klopt het wel ben ik niet per ongeluk zwanger geworden 😣

Vrouwen die zwanger zijn zonder dat zij dat door hebben, voelen vaak wel iets aan hun lijf, maar herkennen en kwalificeren dat dan meestal als andere klachten (bijv rugpijn, menstruatiepijn, last van de darmen, een vleesboom, gewichtstoename door teveel snoepen, slaapproblemen door stress, enz). Afhankelijk van de positie van de baby en van de moederkoek, zijn dingen als het trappelen van een baby ook niet altijd goed te voelen.

Dat jij bij simpele darmklachten meteen denkt aan een zwangerschap is natuurlijk net zo legitiem als een zwangere vrouw die bij diezelfde klachten meent last van haar darmen te hebben.
Nummer*Zoveel schreef:
13-04-2021 12:21
Vrouwen die zwanger zijn zonder dat zij dat door hebben, voelen vaak wel iets aan hun lijf, maar herkennen en kwalificeren dat dan meestal als andere klachten (bijv rugpijn, menstruatiepijn, last van de darmen, een vleesboom, gewichtstoename door teveel snoepen, slaapproblemen door stress, enz). Afhankelijk van de positie van de baby en van de moederkoek, zijn dingen als het trappelen van een baby ook niet altijd goed te voelen.

Dat jij bij simpele darmklachten meteen denkt aan een zwangerschap is natuurlijk net zo legitiem als een zwangere vrouw die bij diezelfde klachten meent last van haar darmen te hebben.
Ja, maar dat je dat pas ná de bevalling merkt?
Prins Charles wilde de tampon van Camilla Parker Bowles zijn. Dat vingen de tabloids op in 1992. :sick: Daar is ze niet op afgeknapt dus. Ik vind het geen smooth talk eigenlijk. Misschien bedoelde hij dat ze hem weg kon gooien na gebruik. Het komt niet in The Crown en dat snap ik dan weer niet. Ze willen Charles zeker te vriend houden.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
13-04-2021 12:27
Ja, maar dat je dat pas ná de bevalling merkt?

Ná de bevalling is wel erg laat inderdaad, maar tijdens de bevalling komt regelmatig voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik was mn tampon verloren zonder dat ik het gemerkt had.... Dus na heeeeel lang twijfelen wat te doen, toch maar langs de HAP
(in weekend en na overleg)
Dus arts zoeken en graven en niets vinden
"kan het zijn dat je de tampon in een andere opening gestopt hebt?"
Zo jong als ik was moest ik keihard lachen!!.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
13-04-2021 12:21

Dat jij bij simpele darmklachten meteen denkt aan een zwangerschap is natuurlijk net zo legitiem als een zwangere vrouw die bij diezelfde klachten meent last van haar darmen te hebben.
Nee hoor ik had niet meteen bij een simpele buikkramp die gedachten. Juist bij afwijkende. Dan gingen mijn gedachten naar van wat vreemd en het lijkt wel...

Ik begrijp je verklaringen ook wel hoor. Ik geloof het ook wel dat het voor kan komen ik kan het me gewoon lastig voorstellen dat je vooral na eerdere zwangerschappen niet herkent dat je wederom zwanger bent.
Ook al ben is er overgewicht en de placenta die voor ligt. Er lijken mij toch wel een aantal zaken te zijn waarvan je kunt bedenken dat er wel eens een kindje in je lichaam aan het groeien is.
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
13-04-2021 12:38
Ik was mn tampon verloren zonder dat ik het gemerkt had.... Dus na heeeeel lang twijfelen wat te doen, toch maar langs de HAP
(in weekend en na overleg)
Dus arts zoeken en graven en niets vinden
"kan het zijn dat je de tampon in een andere opening gestopt hebt?"
Zo jong als ik was moest ik keihard lachen!!.
:rofl: Het ergste is dus, je had niet de eerste geweest. o_o
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
We dwalen af en nu gaat het over tampons. Waar zijn de roddels? Ik wil meer roddels! :hyper:
Vrouw was ziek, erg ziek. Man ging vreemd en de vrouw sprak de lellebel die het met haar man deed daarop aan. Toen trok de lellebel ten overstaan van iedereen bij vrouw haar pruik af. Zij was degene die haar de pruik had aangemeten, zodoende wist ze dat vrouw een pruik droeg.
Alle reacties Link kopieren
Lucieanders schreef:
13-04-2021 19:14
Vrouw was ziek, erg ziek. Man ging vreemd en de vrouw sprak de lellebel die het met haar man deed daarop aan. Toen trok de lellebel ten overstaan van iedereen bij vrouw haar pruik af. Zij was degene die haar de pruik had aangemeten, zodoende wist ze dat vrouw een pruik droeg.
Hoe laag kun je zijn zeg.
Niet te geloven.
Wat een kreng. Bah, word hier gewoon boos van.
Alle reacties Link kopieren
Lucieanders schreef:
13-04-2021 19:14
Vrouw was ziek, erg ziek. Man ging vreemd en de vrouw sprak de lellebel die het met haar man deed daarop aan. Toen trok de lellebel ten overstaan van iedereen bij vrouw haar pruik af. Zij was degene die haar de pruik had aangemeten, zodoende wist ze dat vrouw een pruik droeg.
:-o

Wat een k*twijf
Alle reacties Link kopieren
Lucieanders schreef:
13-04-2021 19:14
Vrouw was ziek, erg ziek. Man ging vreemd en de vrouw sprak de lellebel die het met haar man deed daarop aan. Toen trok de lellebel ten overstaan van iedereen bij vrouw haar pruik af. Zij was degene die haar de pruik had aangemeten, zodoende wist ze dat vrouw een pruik droeg.
Wow..

De keer dat ik bij zo’n pruikenmevrouw was viel het me op met hoeveel zorg en medeleven men met de klanten/patiënten omging. En niet alleen in de omgang maar bijvoorbeeld ook aankleding van de ruimte. Overal was rekening mee gehouden. Alles vanuit de gedachte dat het bezoek zoveel meer is dan enkel passen van een pruik.

Bijna onmogelijk voor te stellen dat iemand dan zo kan handelen als in dit topic beschreven.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Lucieanders schreef:
13-04-2021 19:14
Vrouw was ziek, erg ziek. Man ging vreemd en de vrouw sprak de lellebel die het met haar man deed daarop aan. Toen trok de lellebel ten overstaan van iedereen bij vrouw haar pruik af. Zij was degene die haar de pruik had aangemeten, zodoende wist ze dat vrouw een pruik droeg.
Daar liet ze dan mooi haar ware gezicht zien. Ik denk dat ze alleen zichzelf voor schut zette.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven