“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Collega van mij had al jaren een verhouding met iemand van een ander bedrijf in hetzelfde gebouw. Iedereen was daar wel van op de hoogte, hij deed er niet heel geheim over. Ze gingen ook bijna maandelijks dagen weg samen of hij overnachtte op haar bootje. Op een gegeven moment het 25-jarig jubileum van de collega, zijn vrouw was er ook en was gezellig aan het praten met wat van mijn collega’s. Vroeg ze ‘goh, moeten jullie ook zo vaak op dienstreis?’ Ze hebben allemaal hun mond gehouden en een beetje vaag gedaan over hun reizen voor het werk. De collega in kwestie had in feite maar een keer per jaar een tweedaags seminar (waar die andere vrouw dan ook vaak ‘s avonds naar het hotel kwam).
Op mijn huidige werkplek zijn affaires aan de orde van de dag. Tot een jaar geleden (voor Corona) zat ik vaak aan de andere kant van de cubicle waar twee collega’s elkaar nog net niet aflebberden. Het opgeilen gebeurde wel daar, maar ik heb ze nooit op daadwerkelijke actie betrapt. Wel eens geroepen of het wat zachter kon ‘want dit is de stiltezone’ :)
kamillet wijzigde dit bericht op 31-03-2021 19:44
0.33% gewijzigd
Op mijn stage adres hadden we (ik en nog 2 stagelopers) al zo'n vermoeden dat er meer aan de hand was tussen de 20 jarige secretaresse en de de directeur van rond de 50 jaar. Nou ja boeiend dachten wij. Tot ze weer een keer met rode wangen terug op haar plek kwam en de andere stagiaire tegen ons zei, kijk ff naar de secretaresse, haar legging zit binnenste buiten. O wat hebben we gelachen! Paar keer voorbij gelopen, ze had niks door. Een uur later zat de legging weer goed.
Vlaginvaas schreef:
31-03-2021 19:12
Werkte ooit bij vrij grote gemeente waar ik het (toen nog papieren) personeelsblad maakte. Interview met nieuw afdelingshoofd, leuke vent heel verhaal over z’n vrouw en gezin. Echte familyman. Paar weken later hadden we vergadering in groot hotel ivm gemeentelijke fusie en hij was een van de twee kwartiermakers. Ik was extreem vroeg om beamer etc neer te zetten en check, check dubbelcheck te doen van de presentatie die ik moest houden. Had alleen niet verwacht hem al in die ruimte aan te treffen met z’n secretaresse op schoot en zijn hand in haar bloes. Had geen twee minuten later moeten komen voor de volledige actie denk ik.....en zij was zo n enorme grijze muis had ik echt never nooit verwacht
Veel mannen vinden het idee al geil om het met hun secretaresse te doen, grijze muis of niet :P
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
31-03-2021 19:42
Nog een zwaar christelijk gezin. Na jaren komt uit dat papa de 2 dochters misbruikt, dochters tijdelijk uit huis en papa in de bak.
Moeders neemt een besluit. papa terug thuis en dochters mogen in het pleeggezin blijven van haar
waarschijnlijk geloofde ze haar dochters niet

Ik weet niet of ik het nou intriest moet vinden, of dat ik juist blij moet zijn voor de dochters dat ze voorgoed uit die omgeving weg konden blijven. Waarschijnlijk allebei.
Alle reacties Link kopieren
Welk au pair topic?
2018anoniem schreef:
31-03-2021 19:18
Ehh nee, al zijn ze wel uit elkaar gegaan. Ik weet dit van diegene die het kind verzorgde in het ziekenhuis.
Oeps, daar gaat de geheimhoudingsplicht in functie.
Westerpaviljoen schreef:
31-03-2021 19:50
Welk au pair topic?
kinderen/au-pair-in-huis/list_messages/ ... #p32713093
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van vroeger had verkering met een meisje.
Zij bedroog hem met een man die net een paar weekjes vader was.
Hij was 20 jaar ouder dan zij
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Jaren terug (begin jaren ‘80) op mijn middelbare school.
Getrouwd docentenpaar En/Ne; zij gaat vreemd met een andere docent Ne en trekt ook bij hem in.
Leerlingen wisten overal van (hoe??? geen idee.)
Het kwam voor dat de mannelijke docenten in lokalen naast elkaar lesgaven, en ze stonden dan in de deuropening/op de gang om de leerlingen te begroeten.
Wij hadden les bij de “verlaten” docent, heel populair was hij.
Een jongen uit mijn klas zei tegen hem: “P., dat kan toch niet dat je naast die klojo L. moet lesgeven!” Hij loopt naar L. en zegt: “Je had met je tengels van andermans vrouw moeten afblijven! En dan moet P. jou ook nog zien terwijl je hier mooi weer staat te spelen terwijl hij er duidelijk kapot van is. Schaam je, ga ff dat lokaal in.”
En zowaar, L. gaat het lokaal in en deed dat alle volgende keren (jarenlang)ook.
Jongen loopt terug naar het lokaal en zegt tegen P.: Dat heb ik voor je gefikst, wij staan allemaal achter je hoor!”.
Docent P. lacht wat schaapachtig en weet zich geen houding te geven.
Destijds moest ik erom lachen, nu plaatsvervangende schaamte...
Ze hebben alledrie nog jarenlang les gegeven daar.
De toekomst is niet meer wat het was
pearle schreef:
31-03-2021 19:42
Zwaar christelijk stel gaat trouwen
Maand later weer scheiden, man was homo, wist hij al maar om de toorn van goed te ontlopen had hij het toch geprobeerd, met een vrouw.
Eigenlijk vooral triest dat je niet mag zijn wie je bent, en daarom een vrouw meetrekt in je ellende

Nog een zwaar christelijk gezin. Na jaren komt uit dat papa de 2 dochters misbruikt, dochters tijdelijk uit huis en papa in de bak.
Moeders neemt een besluit. papa terug thuis en dochters mogen in het pleeggezin blijven van haar
waarschijnlijk geloofde ze haar dochters niet
Had als kind een speelkameraadje waarvan vader uit de kast kwam. Vrouw, dochter en zoon....niemand had dat aan zien komen.

Dat jongetje is inmiddels een man. Hij kwam al vrij jong openlijk uit voor zijn homosexualiteit. Nooit iemand moeilijk over gedaan.

Inderdaad heel erg dat iemand niet mag of niet durft zijn wie hij is.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
31-03-2021 17:35
Ik heb weet van 3 Vlaams-Marokkaanse mannen onafhankelijk van elkaar, die met een Vlaamse vrouw samenwoonden en er al enige jaren een relatie mee hadden. Maar uiteindelijk plots een einde aan de relatie maken omdat ze ineens verloofd zijn en een paar maanden later gaan trouwen met een Marokkaanse.
Ik was trouwens één van die 3 vrouwen.
Hier kijk ik totaal niet van op. Dat gebeurd aan de lopende band.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Man komt er tijdens rouw om zijn vrouw die hij gesteund en verzorgd heeft tijdens haar ziekte achter dat zij in die periode vreemd ging. Onvergeeflijk, dat verraad heeft hem kapot gemaakt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Sportvereniging waar hele gezinnen lid van waren. Bleken vier stellen onderling aan partnerruil te doen. Één had daarnaast ook nog een minnares van diezelfde vereniging.
De secretaresse die er na een geheime affaire van ruim tien jaar eindelijk echt vandoor ging met haar baas, stond al kort daarna op zijn begrafenis, waar ze een emotionele speech hield (ten overstaan van zijn kinderen en verdere familie/vrienden) waarin ze vertelde dat hij als een blok was gevallen voor haar lange benen die zo goed uitkwamen in haar korte rokje.
samarinde schreef:
31-03-2021 20:11
De secretaresse die er na een geheime affaire van ruim tien jaar eindelijk echt vandoor ging met haar baas, stond al kort daarna op zijn begrafenis, waar ze een emotionele speech hield (ten overstaan van zijn kinderen en verdere familie/vrienden) waarin ze vertelde dat hij als een blok was gevallen voor haar lange benen die zo goed uitkwamen in haar korte rokje.
Het woord mag bijna niet vallen op dit forum maar mijn eerste gedachte was 'wat een narcist, die vrouw'
Als een bepaalde voorname hoogleraar bij mij op de uni al naar het werk kwam bij hoge uitzondering dan kwam altijd zijn vrouw mee en die stond dan de hele dag op de gang te praten terwijl hij zijn werk deed. Ik dacht wat mooi, na al die jaren kunnen ze nog niet zonder elkaar. Tot ik hoorde dat die man een promovenda deed, die hij speciaal voor die gelegenheid uit het buitenland had overgehaald. Die vrouw stond daar niet voor support.
Geen woord gelogen:

Vrouw trouwt met man en krijgt kinderen. Man gaat dood en vrouw krijgt relatie met schoonvader.
Al geen standaard situatie, maar elkaar vinden in rouw kan natuurlijk.
Vervolgens gaat schoonvader ook dood en nu heeft vrouw een relatie met diens zoon.
Juist, broer van man 1.
TijdvoorTaart schreef:
31-03-2021 20:19
Geen woord gelogen:

Vrouw trouwt met man en krijgt kinderen. Man gaat dood en vrouw krijgt relatie met schoonvader.
Al geen standaard situatie, maar elkaar vinden in rouw kan natuurlijk.
Vervolgens gaat schoonvader ook dood en nu heeft vrouw een relatie met diens zoon.
Juist, broer van man 1.

Op zich wel handig; hoef je niet steeds van achternaam te wisselen.
Alle reacties Link kopieren
Man van stel 1 gaat vreemd met de vrouw van stel 2. Ze zijn soulmates natuurlijk en bekennen na een tijdje thuis alles.
Zowel vrouw van stel 1 als man van stel 2 zijn er gauw klaar mee en bonjouren de vreemd gaande partners uit huis. Zij zijn toevallig namelijk degenen met het meeste geld dus kunnen in hun respectievelijke huizen blijven wonen. De lovers gaan samen huren.
Drie jaar later: Lovers zijn weer uit mekaar. Was toch niet zo'n sprookje blijkbaar. En de ex-partners zijn in de loop van de jaren van buren, naar vrienden ... ook naar een koppel gegroeid. Deze laatsten zijn nu 20 jaar later nog steeds samen .
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Yildizlar schreef:
31-03-2021 17:27
Dit verhaal ken ik ook van zeer dichtbij zelfs, plaats begint met een M . Maar zij ontdekte tijdens de huwelijksreis dat ze haar collega toch wel erg miste en zijn idd uit elkaar gegaan .
Volgens mij ken ik dit stel uit M. ook. Jaar of 8-9 geleden?
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
31-03-2021 20:05
Jaren terug (begin jaren ‘80) op mijn middelbare school.
Getrouwd docentenpaar En/Ne; zij gaat vreemd met een andere docent Ne en trekt ook bij hem in.
Leerlingen wisten overal van (hoe??? geen idee.)
Het kwam voor dat de mannelijke docenten in lokalen naast elkaar lesgaven, en ze stonden dan in de deuropening/op de gang om de leerlingen te begroeten.
Wij hadden les bij de “verlaten” docent, heel populair was hij.
Een jongen uit mijn klas zei tegen hem: “P., dat kan toch niet dat je naast die klojo L. moet lesgeven!” Hij loopt naar L. en zegt: “Je had met je tengels van andermans vrouw moeten afblijven! En dan moet P. jou ook nog zien terwijl je hier mooi weer staat te spelen terwijl hij er duidelijk kapot van is. Schaam je, ga ff dat lokaal in.”
En zowaar, L. gaat het lokaal in en deed dat alle volgende keren (jarenlang)ook.
Jongen loopt terug naar het lokaal en zegt tegen P.: Dat heb ik voor je gefikst, wij staan allemaal achter je hoor!”.
Docent P. lacht wat schaapachtig en weet zich geen houding te geven.
Destijds moest ik erom lachen, nu plaatsvervangende schaamte...
Ze hebben alledrie nog jarenlang les gegeven daar.
Die jongen is wel een koning
TijdvoorTaart schreef:
31-03-2021 20:19
Geen woord gelogen:

Vrouw trouwt met man en krijgt kinderen. Man gaat dood en vrouw krijgt relatie met schoonvader.
Al geen standaard situatie, maar elkaar vinden in rouw kan natuurlijk.
Vervolgens gaat schoonvader ook dood en nu heeft vrouw een relatie met diens zoon.
Juist, broer van man 1.
Ze bewaart haar energie blijkbaar liever voor andere dingen dan haar liefdesleven 😂
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
31-03-2021 20:18
Als een bepaalde voorname hoogleraar bij mij op de uni al naar het werk kwam bij hoge uitzondering dan kwam altijd zijn vrouw mee en die stond dan de hele dag op de gang te praten terwijl hij zijn werk deed. Ik dacht wat mooi, na al die jaren kunnen ze nog niet zonder elkaar. Tot ik hoorde dat die man een promovenda deed, die hij speciaal voor die gelegenheid uit het buitenland had overgehaald. Die vrouw stond daar niet voor support.
Ik voel me dom want ik snap m niet
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
31-03-2021 17:30
Mijn zwager die er een compleet tweede gezin op na hield . Echt nooit maar dan ook nooit achter hem gezocht .
Ohh net als de vriend van mijn tante! Al jaren bij elkaar, zelfs verloofd... en op een dag komt uit dat hij gewoon een vrouw en twee schoolgaande kinderen in Marokko heeft o_o

Die zag hij dus nooit, hij maakte alleen stiekem geld over en zo is het ook uitgekomen. Ik was een kind toen het gebeurde, maar nu ik zelf een relatie heb, denk ik echt dat ik zo'n figuur wel iets aan zou kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
31-03-2021 20:21
Die jongen is wel een koning
Ja een coole guy ook, hart op de tong en hart op de goede plaats.
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven