Wat is dit een waardeloze mediator

16-02-2019 16:53 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees net onder het forum de colum van [de mediator]. Nou denk ik bij die columns wel vaker mmm dit is toch niet helpend

Maar nu zit ik mij dus echt plaatsvervangend kwaad te maken.

Die man gaat notabene vreemd met de beste vriendin van zijn vrouw en maakt haar zwanger. Harder kun je toch niet vernederd en in de rug gestoken worden.

En dan verwijt die [mediator] haar dat ze te snel en onzorgvuldig gescheiden is.

Die man laat zijn bloedeigen zoon in de steek voor een nieuwe liefdesbeeb en dan gaat hij neuzelen over dat er aan beide kanten veel verdriet is.

Bij haar en haar zoon misschien. De man is echt een harteloze klootzak.

En nou moet die zoon zijn opleiding maar on hold zetten omdat die harteloze klootzak de zieligheidskaart uitspeelt.

Bij mediation moet je onpartijdig zijn. Maar wat is er onpartijdig aan een vrouw en haar zoon zo in de kou te laten staan?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2019 15:39
Reden: Aangepast wegens laster
2.90% gewijzigd
Ik ga even lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er reëel aan kinderen van de kleuterleeftijd tot aan de jonge puberleeftijd onderdeel te maken van een conflict tussen ouders, waardoor die kinderen in feite tussen wal en schip vallen? Dat is iets dat elke dag gebeurt tegenwoordig...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
" Maar eerst moeten jullie samen overleggen hoe je als ouders van Tom voor Tom kunt zorgen."

Dat is toch geen raar advies?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Kan het niet vinden
Die mediators zijn allemaal nep joh. Elke keer een andere naam maar een onzin dat er steeds uitkomt... Echter. Deze zaak heb ik wel een dubbel gevoel.

Dat die man een klootzak is en zijn kind laat barsten voor een ander kind staat boven kerf en sta ik aan moeders kant. Maar een prive school is niet een noodzakelijk goed. Een goedkopere school gaat hem dezelfde dingen leren. Daar heeft de vader wel een punt, dat moeder hysterisch doet is niet perse nodig dat Toms toekomst in duigen valt. Doe toch normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vooral ook bijzonder dat de man in kwestie zei ‘ik moet ook aan mijn eigen gezin denken’. Wat is zijn oudste zoon dan? Zegt genoeg over die man imo.
boebezoebe schreef:
16-02-2019 16:58
" Maar eerst moeten jullie samen overleggen hoe je als ouders van Tom voor Tom kunt zorgen."

Dat is toch geen raar advies?
Nee maar wel dat Tom even geparkeerd moet worden en dat ze naar hun emoties moeten gaan luisteren.
Alle reacties Link kopieren
Zoon is 19 inmiddels. Die gaat echt niet meer in een omgangsregeling heen en weer pendelen tussen pa en ma.

Die vrouw heeft de hele puberteit alleen voor die jongen moeten zxorgen omdat pa druk was met zijn nieuwe liefdesbeeb.

En nu de opvoeding achter de rug is krijgt moeder daar geen credits voor. Maar moet er gekeken worden naar wat vader nog kan toevoegen.
Dat hij zoon in de steek heeft gelaten poets je niet zo makkelijk weg.
Ik weet niet of het van dezelfde was maar ik las gisteren een artikel over iemand die 6 weken vakantie had afgesproken op haar werk en toen opeens niet meer mocht. Een hele hoop blabla, maar hoe t af is gelopen stond er niet bij. Plaats dan geen artikel zeg!
Alle reacties Link kopieren
Levade schreef:
16-02-2019 17:03
Ik vond het vooral ook bijzonder dat de man in kwestie zei ‘ik moet ook aan mijn eigen gezin denken’. Wat is zijn oudste zoon dan? Zegt genoeg over die man imo.
Ook dat ja
redbulletje schreef:
16-02-2019 17:04
Ik weet niet of het van dezelfde was maar ik las gisteren een artikel over iemand die 6 weken vakantie had afgesproken op haar werk en toen opeens niet meer mocht. Een hele hoop blabla, maar hoe t af is gelopen stond er niet bij. Plaats dan geen artikel zeg!
Ik heb het niet eens gelezen, wat een non issue was dat. Als je zonder overleg met je baas vakantie boekt dan vraag je er ook om.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:03
Die mediators zijn allemaal nep joh. Elke keer een andere naam maar een onzin dat er steeds uitkomt...
Die [...] bestaat echt. Hij heeft zelfs een boek geschreven.
Mis ik iets of zitten jullie je nou serieus druk te maken over een LeesOokje?
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:07
Ik heb het niet eens gelezen, wat een non issue was dat. Als je zonder overleg met je baas vakantie boekt dan vraag je er ook om.
Het was in overleg met haar vorige leidinggevende. Alleen niet in haar contract vast gelegd. Nieuwe leidinggevende besliste anders.
sugarmiss schreef:
16-02-2019 17:09
Die [...] bestaat echt. Hij heeft zelfs een boek geschreven.
Wat een kneus. :proud:
Ik lees vanuit vader helemaal geen verdriet. Ik zou het als nieuwe partner echt een enorme afknapper vinden als een man zo met zijn kinderen omgaat en hier een stokje voor steken.
Maar ik snap ook weet niet dat die dure school als reële optie is gepresenteerd aan die jongen zonder dat duidelijk is of vader of wie dan ook zou willen betalen.
Erg sneu voor die jongen dit en niet netjes gespeeld van moeder.
Lady*Voldemort schreef:
16-02-2019 17:09
Mis ik iets of zitten jullie je nou serieus druk te maken over een LeesOokje?
Ik heb griep, laat me :sick:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
16-02-2019 17:09
Mis ik iets of zitten jullie je nou serieus druk te maken over een LeesOokje?
Nee je mist niets en ja ik zit mij dus serieus daar druk over te maken.
Het-groepje schreef:
16-02-2019 17:12
Ik heb griep, laat me :sick:
Kei goede reden. En ik eet sla dus ik heb ook een goede reden.
Wat een gezeik. Tot je 21ste ben je als ouder financieel verantwoordelijk.
Ook knap om gewoon te vergeten dat je een kind hebt. Lukt mij zelfs niet met de was.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
16-02-2019 17:04
Zoon is 19 inmiddels. Die gaat echt niet meer in een omgangsregeling heen en weer pendelen tussen pa en ma.

Die vrouw heeft de hele puberteit alleen voor die jongen moeten zxorgen omdat pa druk was met zijn nieuwe liefdesbeeb.

En nu de opvoeding achter de rug is krijgt moeder daar geen credits voor. Maar moet er gekeken worden naar wat vader nog kan toevoegen.
Dat hij zoon in de steek heeft gelaten poets je niet zo makkelijk weg.
In dezen gaat het niet meer om die vader of moeder, maar om die zoon, die gewoon een knauw heeft opgelopen door al dat gesteggel. Zal me jeuken wie meer of minder schuld heeft, maar zodra je als ouders kinderen hebt, staan die op plaats 1, en niet je nieuwe scharrel, niet je nieuwe gezin, niet je eigen jeuk in het weekend voor een date.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:04
Nee maar wel dat Tom even geparkeerd moet worden en dat ze naar hun emoties moeten gaan luisteren.
Tom wordt niet geparkerd toch, gesprek over geld voor een opleiding.

Maar je kan er natuurlijk ook in lezen wat je wil.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
16-02-2019 17:09
Mis ik iets of zitten jullie je nou serieus druk te maken over een LeesOokje?
Wij zouden hier knallende ruzie over kunnen gaan maken en kijken of die mediator daarna iets voor ons zou kunnen betekenen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
16-02-2019 17:19
Wij zouden hier knallende ruzie over kunnen gaan maken en kijken of die mediator daarna iets voor ons zou kunnen betekenen.
Lan hij niet wat betekenen tussen ons forummer en de mods.

Of bij je eerste 2 bannen gratis mediation ofzo. Dat je dat dan kan winnen met een prijsvraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven