Wat is dit een waardeloze mediator

16-02-2019 16:53 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees net onder het forum de colum van [de mediator]. Nou denk ik bij die columns wel vaker mmm dit is toch niet helpend

Maar nu zit ik mij dus echt plaatsvervangend kwaad te maken.

Die man gaat notabene vreemd met de beste vriendin van zijn vrouw en maakt haar zwanger. Harder kun je toch niet vernederd en in de rug gestoken worden.

En dan verwijt die [mediator] haar dat ze te snel en onzorgvuldig gescheiden is.

Die man laat zijn bloedeigen zoon in de steek voor een nieuwe liefdesbeeb en dan gaat hij neuzelen over dat er aan beide kanten veel verdriet is.

Bij haar en haar zoon misschien. De man is echt een harteloze klootzak.

En nou moet die zoon zijn opleiding maar on hold zetten omdat die harteloze klootzak de zieligheidskaart uitspeelt.

Bij mediation moet je onpartijdig zijn. Maar wat is er onpartijdig aan een vrouw en haar zoon zo in de kou te laten staan?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2019 15:39
Reden: Aangepast wegens laster
2.90% gewijzigd
Heft iemand intussen de link van die mediator want uit mijn lijst is hij verdwenen en krijg ik dat geglij met een oude vent en lil kleine's plastic pop.
boebezoebe schreef:
16-02-2019 17:17
Tom wordt niet geparkerd toch, gesprek over geld voor een opleiding.

Maar je kan er natuurlijk ook in lezen wat je wil.
Ik probeer het op te zoeken maar vrij bovenaan staat dat.
Alle reacties Link kopieren
Dus toen Gerbrand mailde dat hij graag snel en goedkoop wilde scheiden, was ik daar alleen maar blij mee. Ik heb met alles ingestemd, ik heb het convenant en het ouderschapsplan niet eens gelezen. Het enige wat ik kon denken was: Weg met die man.
Lijk me duidelijk een gevalletje te snel en onzorgvuldig ja.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:22
Heft iemand intussen de link van die mediator want uit mijn lijst is hij verdwenen en krijg ik dat geglij met een oude vent en lil kleine's plastic pop.
https://www.viva.nl/werk-en-leven/ex-la ... d-betalen/
Dat zijn toch allemaal verzonnen verhaaltjes door een puber met bijbaan
boebezoebe schreef:
16-02-2019 17:17
Tom wordt niet geparkerd toch, gesprek over geld voor een opleiding.

Maar je kan er natuurlijk ook in lezen wat je wil.
Over een situatie waarin iedereen verlies leidt gesproken. Uit jullie verhalen klinkt aan alle kanten verdriet. En dan is Tom nog niet eens aan het woord geweest. Hoe kunnen jullie hier beweging in krijgen? Ik leg de vraag maar gewoon op tafel.

Laten we de opleiding even parkeren, zodat geld het gesprek niet kan belemmeren. En is het al tijd om over Tom te praten? Of is het daar nog te vroeg voor?
Judy_Hopps schreef:
16-02-2019 17:23
Lijk me duidelijk een gevalletje te snel en onzorgvuldig ja.
Daar hoeft ze de convenant toch niet voor te lezen, je kind onderhouden is toch bij wet vastgesteld.
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:26
Over een situatie waarin iedereen verlies leidt gesproken. Uit jullie verhalen klinkt aan alle kanten verdriet. En dan is Tom nog niet eens aan het woord geweest. Hoe kunnen jullie hier beweging in krijgen? Ik leg de vraag maar gewoon op tafel.

Laten we de opleiding even parkeren, zodat geld het gesprek niet kan belemmeren. En is het al tijd om over Tom te praten? Of is het daar nog te vroeg voor?
Tom is volwassen toch? Waar hebben ze die dan tijdens dat gesprek gelaten!
Némaìn’ schreef:
16-02-2019 17:27
Tom is volwassen toch? Waar hebben ze die dan tijdens dat gesprek gelaten!
Die is helemaal niet nodig in dat gesprek, dit is een juridisch gesprek tussen 2 gescheiden ouders.
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:32
Die is helemaal niet nodig in dat gesprek, dit is een juridisch gesprek tussen 2 gescheiden ouders.
Uhm, dat suggereert die mediator niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:27
Daar hoeft ze de convenant toch niet voor te lezen, je kind onderhouden is toch bij wet vastgesteld.
Ja maar dan zal je wel afspraken moeten maken over hoe dat in te vullen.
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:32
Die is helemaal niet nodig in dat gesprek, dit is een juridisch gesprek tussen 2 gescheiden ouders.
Wat ook al raar is, want zodra een kind 18 wordt is het kind gerechtigd de afgesproken alimentatie in ontvangst te nemen.
Moeder heeft juridisch gezien niets meer te eisen.
Némaìn’ schreef:
16-02-2019 17:34
Uhm, dat suggereert die mediator niet hoor.
Dat maakt het des te kwalijker. Wel over gevoelens hebben maar het niet zakelijk houden.
Judy_Hopps schreef:
16-02-2019 17:38
Ja maar dan zal je wel afspraken moeten maken over hoe dat in te vullen.

Daarom is dat gelazer over gevoelens onzin en totaal niet ter zake doende.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-02-2019 17:39
Daarom is dat gelazer over gevoelens onzin en totaal niet ter zake doende.
Ehm je weet wat een mediator is?
Als ze het strikt zakelijk hadden willen houden was een advocaat ook goed geweest.
Die situaties zijn sowieso kei nep en die adviezen totaal onnozel soms. Soms haalt ie (of de verzinster van de verhaaltjes) namen door elkaar. Waardeloze ongeloofwaardige artikelen
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
16-02-2019 17:38
Ja maar dan zal je wel afspraken moeten maken over hoe dat in te vullen.


Wat ook al raar is, want zodra een kind 18 wordt is het kind gerechtigd de afgesproken alimentatie in ontvangst te nemen.
Moeder heeft juridisch gezien niets meer te eisen.
En daar moet je als kind dan gelukkig van worden, dat je recht hebt op geld? In welk opzicht maakt dat een emotioneel verpeste jeugd goed?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
citronella schreef:
16-02-2019 17:54
Die situaties zijn sowieso kei nep en die adviezen totaal onnozel soms. Soms haalt ie (of de verzinster van de verhaaltjes) namen door elkaar. Waardeloze ongeloofwaardige artikelen
Maar die man bestaat dus echt. Google maar en hij heeft zelfs een boek geschreven.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-02-2019 18:01
En daar moet je als kind dan gelukkig van worden, dat je recht hebt op geld? In welk opzicht maakt dat een emotioneel verpeste jeugd goed?
Het maakt een verpeste jeugd niet goed en daarom is het ook zo waardeloos dat een man die zo fout bezig is geweest zo de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Judy_Hopps schreef:
16-02-2019 17:42
Ehm je weet wat een mediator is?
Als ze het strikt zakelijk hadden willen houden was een advocaat ook goed geweest.
Jazeker weet ik wat een mediator is. Daarom is gezannik over onverwerkte gevoelens een kant dat de mediator moet ontwijken, dat is echt niet professioneel.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
16-02-2019 18:10
Het maakt een verpeste jeugd niet goed en daarom is het ook zo waardeloos dat een man die zo fout bezig is geweest zo de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Maar daar gaat het toch bij de meeste echtscheidingen om? Om het IK van de beide partners en de kinderen moeten zich maar schikken, goedschiks of kwaadschiks? Hoe vaak staat de IK van de kinderen daarbij dan voorop?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
16-02-2019 17:10
Ik lees vanuit vader helemaal geen verdriet. Ik zou het als nieuwe partner echt een enorme afknapper vinden als een man zo met zijn kinderen omgaat en hier een stokje voor steken.
In het verhaaltje was de nieuwe partner een goede vriendin van ex-vrouw en ging er dus vervolgens met haar vent vandoor. Dus ik gok dat ze een iets andere moraal heeft dan jij en zoiets dus geen afknapper.
spuit_111 schreef:
16-02-2019 18:29
In het verhaaltje was de nieuwe partner een goede vriendin van ex-vrouw en ging er dus vervolgens met haar vent vandoor. Dus ik gok dat ze een iets andere moraal heeft dan jij en zoiets dus geen afknapper.
Inderdaad, die vindt het vooral lekker dat het geld niet aan een ander kind wordt uitgegeven maar aan dat van haar.
Ik snap het wel. Die scheiding is niet goed gegaan, kennelijk heeft moeder de zoon weg gehouden van de vader, en nu ineens wel een paar duizend euro komen eisen. Zo werkt dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan ook, de kinderen zijn altijd de verliezer...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
16-02-2019 20:07
Hoe dan ook, de kinderen zijn altijd de verliezer...
Word mediator.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven