Wat is dit een negatieve site!!!!

15-01-2018 01:38 976 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt ik vind dit zo een negatieve site met negatieve mensen en een negatieve sfeer!

Sorry hoor.. maar als je hier om advies komt vragen word je 9 vd 10 keer uitgelachen of belachelijk gemaakt.

Ik zal jullie is iets uitleggen.... soms zit je in een situatie waarvan je nooit had verwacht dat je erin zou komen. En dan handel je heel anders dan als je het van een afstand zou meemaken. En dan kom je hier omdat je het met niemand er over kan hebben en dan word je zoooooo belachelijk gemaakt. Dan denk ik echt, hoe kan je zo’n verrot hart hebben?

Iemand mee eens?
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
17-01-2018 18:21
Sluit de mannen niet uit hoor. Als er hier sarcastische, oneliners gegeven worden, zijn het regelmatig de mannen.
Ja maar ik had vrouwen hoger in geschat maar dat is dus onterecht. Vrouwen zijn gewoonlijk empathischer maar dat zie je niet terug komen op een forum.

Ik kan zelf heel erg met de botte bijl haken, dat weet ik van mezelf. Maar waar ik me over verbaas is dat wanneer iemand een topic opent voor advies of gewoon begrip, dat ze neergesabeld wordt.
iones wijzigde dit bericht op 17-01-2018 22:16
22.18% gewijzigd
Dank voor de uitleg, ik hoop vanaf nu die fout niet meer te maken
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 22:11
Nee joh. Eens is eens en is is is. Iesse siempel.
Ische ook zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
17-01-2018 21:49
:)

Ik vind het oprecht fijn als ik verbeterd word.
Maar weet wat je zegt hè, Bjort ook! :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ach, het is maar een forum. Je hoeft er verder niks mee, behalve dat eruit halen wat voor jou leuk, lollig, leerzaam of belangrijk is. Je hoeft het allemaal niet enorm serieus te nemen.

Ik hang hier af en aan rond sinds de vorige eeuw. In die tijd ben ik met niemand vrienden geworden, geen deel uit gaan maken van het illustere groepje dat niet bestaat. Ik pb met helemaal niemand, op napraat kennen ze me niet en ik heb nog nooit gemeet met wie dan ook van hier.

Ondertussen leer ik hier wel enorm veel. Waar anders word ik geconfronteerd met meningen waarvan ik het bestaan niet eens had vermoed. Ik kan mijn discussieskills eindeloos oefenen, mijn extraverte kant ontdekken, mijn mening geven over van alles en nog wat zonder dat dat consequenties heeft. Ik heb ik er een uitgebreide woordenlijst en vele citaten bij (die ik serieus vaak irl roep) en ik lig ook vaak in een deuk. Kortom, het vf verbreedt mijn wereldbeeld.

En in de loop van de jaren heb ik hier ook al zoveel warme woorden gelezen bij allerlei levensgebeurtenissen van forummers. Of verdriet om een zieke forummer gedeeld zien worden, soms zelfs een warm bad zien vormen voor familieleden van ernstig zieke forummers. Ik ben daar regelmatig diep van onder de indruk geweest.

En ja, sommige forummers zijn irritant. Net als in het echt leven zitten hier ook hele vervelende mensen. Daar hebben ze dan een negeerknop voor uitgevonden. Haal eruit wat er jij eruit wil halen en negeer wat je niet aanstaat. Het is 'maar' een forum.
Nouschi schreef:
17-01-2018 22:15
Maar weet wat je zegt hè, Bjort ook! :lol:
Ja ik weet wat ik zeg, ik leer graag beter Nederlands schrijven.
Nouschi schreef:
17-01-2018 22:15
Maar weet wat je zegt hè, Bjort ook! :lol:
Jij mag mij allltijd verbeteren.
Gooi er tussendoor nog een grappig gifje tussen en ik ben een blij mens. :)
Bjort schreef:
17-01-2018 22:12
Dank voor de uitleg, ik hoop vanaf nu die fout niet meer te maken
Ik hoop het ook voor je :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
17-01-2018 22:17
Jij mag mij allltijd verbeteren.
Gooi er tussendoor nog een grappig gifje tussen en ik ben een blij mens. :)
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
made@kate schreef:
17-01-2018 22:16
Ach, het is maar een forum. Je hoeft er verder niks mee, behalve dat eruit halen wat voor jou leuk, lollig, leerzaam of belangrijk is. Je hoeft het allemaal niet enorm serieus te nemen.

Ik hang hier af en aan rond sinds de vorige eeuw. In die tijd ben ik met niemand vrienden geworden, geen deel uit gaan maken van het illustere groepje dat niet bestaat. Ik pb met helemaal niemand, op napraat kennen ze me niet en ik heb nog nooit gemeet met wie dan ook van hier.

Ondertussen leer ik hier wel enorm veel. Waar anders word ik geconfronteerd met meningen waarvan ik het bestaan niet eens had vermoed. Ik kan mijn discussieskills eindeloos oefenen, mijn extraverte kant ontdekken, mijn mening geven over van alles en nog wat zonder dat dat consequenties heeft. Ik heb ik er een uitgebreide woordenlijst en vele citaten bij (die ik serieus vaak irl roep) en ik lig ook vaak in een deuk. Kortom, het vf verbreedt mijn wereldbeeld.

En in de loop van de jaren heb ik hier ook al zoveel warme woorden gelezen bij allerlei levensgebeurtenissen van forummers. Of verdriet om een zieke forummer gedeeld zien worden, soms zelfs een warm bad zien vormen voor familieleden van ernstig zieke forummers. Ik ben daar regelmatig diep van onder de indruk geweest.

En ja, sommige forummers zijn irritant. Net als in het echt leven zitten hier ook hele vervelende mensen. Daar hebben ze dan een negeerknop voor uitgevonden. Haal eruit wat er jij eruit wil halen en negeer wat je niet aanstaat. Het is 'maar' een forum.
Mooie post edoch het het vetgedrukte klopt niet en dat weet je.
Mensen hebben hier, inclusief mijzelf, vrienden voor het leven gemaakt.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Bjort schreef:
17-01-2018 21:49
Ja jij wel, je doet het niet voor minder dan 1 smiley
Klopt! Ik heb hierover dan ook veel kennis opgedaan op dit forum en dat vind ik oprecht heel fijn :thumbsup: . :cheer2: . :proud: <- mijn favo. En deze -> :fortune: . Maar die krijg ik er niet zo vaak in gekletst helaas :'( <- ook een leuke!
Dit is nog best een boeiend topic geworden.

Nice one dames! :high5:
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
17-01-2018 23:17
Dit is nog best een boeiend topic geworden.

Nice one dames! :high5:
Dankjewel, fijn dat jij mijn bijdrage waardeert. :)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat negatief weer. Topic loopt nog steeds. :proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
17-01-2018 22:17
Jij mag mij allltijd verbeteren.
Gooi er tussendoor nog een grappig gifje tussen en ik ben een blij mens. :)
Dit! Hoeft zelfs niet met een gifje.
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
17-01-2018 22:58
Afbeelding
:rofl: !!
yasmijn schreef:
17-01-2018 23:03
Mooie post edoch het het vetgedrukte klopt niet en dat weet je.
Mensen hebben hier, inclusief mijzelf, vrienden voor het leven gemaakt.
Je hebt gelijk. In principe maar een forum, tot je ontdekt dat het voor jou meer betekent dan dat. Maar dat bepaal je wel helemaal zelf. Als je het niks vindt, dan hoef je hier ook niks. In tegenstelling tot een werksituatie of andere rl-kringen.
Nouschi schreef:
17-01-2018 22:58
Afbeelding
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ja idd .. Je komt hier je hart uitstorten en dan krijg je gelijk een bende marginalen over je .. Oplossing : een mod die de marginalen band
Januarivis schreef:
18-01-2018 15:49
Ja idd .. Je komt hier je hart uitstorten en dan krijg je gelijk een bende marginalen over je .. Oplossing : een mod die de marginalen band

Autoband?
Alle reacties Link kopieren
Marginalen?
Winter is coming...
winterqueen schreef:
18-01-2018 15:52
Marginalen?

Zal wel weer Noors Vlaams zijn.
Tadaaaaa :proud:

http://www.vlaamswoordenboek.be/definit ... /marginaal

Zie, heel behulpzaam en positief ben ik naar Winterqueen.
Januarivis schreef:
18-01-2018 15:49
Ja idd .. Je komt hier je hart uitstorten en dan krijg je gelijk een bende marginalen over je .. Oplossing : een mod die de marginalen band
Je kunt altijd solliciteren natuurlijk.
Lekker dan, als mods hier een band moeten scheppen met marginalen. Wordt het gezellig van. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven