Wat is het ergste dat je ex ooit tegen je gezegd heeft?

19-11-2019 19:12 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier wel benieuwd naar. :-D


Wat vind jij het ergste wat een ex ooit tegen je gezegd heeft, mag iets zijn wat hij je heeft laten geloven (een leugen ) of een belediging naar je uiterlijk bijv. of iets anders wat je echt veel te ver vond gaan, wat hij je geflikt heeft etc.

Vaak worden de ergste dingen gezegd op het moment van de break up of erna omdat beide partijen dan nog even moddergooien, maar het mag natuurlijk ook iets zijn waardoor de relatie kapot ging, of wat hij tijdens de relatie nog zei. vaak worden de gemeenste dingen op gebiecht wanneer het uit is en men denkt er niets meer te verliezen valt.

Een ex van mij:

Leugen: Hij ging vreemd met een meisje waarmee hij '''bevriend'' was en liet mij geloven dat ze lesbisch was en deed voor hoe mannelijk ze liep.
Ook had ie seks met ons op de zelfde dag bleek. (biechtte hij op toen het uit was en we ons kapot zaten te ergeren op elkaar)

Verder ook exen gehad die logen over hun ''status'' ze deden hbo (terwijl mbo) woonde alleen (terwijl thuiswonend etc. )

Nu vallen mijne op zich nog mee denk er wel extremere dingen zijn. Benieuwd naar jullie (zieke) exen.
Alle reacties Link kopieren
Kankerhoer, val dood, etcetera.
Ik pak je kind af.
Hoop dat je wegrot in de hel, moet ik nog doorgaan?

" we zijn alleen vrienden"
Na een jaar ruzie daarover alsnog mee in bed beland en maar blijven liegen recht in gezicht
Daarna de boel om willen draaien en mij zoiets willen ontfutselen, pardon?! Ik heb niet zoiets gedaan :pukey:


:hamer:
justagirly wijzigde dit bericht op 19-11-2019 19:16
51.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
19-11-2019 19:14
Kankerhoer, val dood, etcetera.
Ik pak je kind af.
Hoop dat je wegrot in de hel, moet ik nog doorgaan?

:hamer:
Pfffff die hersenloze scheldpartijtjes van mannen geven ook al vaak gelijk het niveau aan van de desbetreffende man.


:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Zeg dat wel ja.
Het is gewoon te triest maar anders zou je erom kunnen lachen.
Zo’n beetje alle ziektes in combinatie met een vrouw van lichte zeden. Daar had ik het dan wel zelf naar gemaakt omdat ik zeurde, of niet had gestofzuigd of geen melk gekocht.
Ik zou een arrogante feminist zijn.
Alle reacties Link kopieren
Niks. Ik had altijd beschaafde partners.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
"Ik ben pas iets met ... begonnen toen wij uit elkaar waren" (nee, 2,5 jaar eerder)

"Ik heb geen zin in een zieke vriendin" (na meer dan 20 jaar)

"Als dat kind er wel was gekomen was ik bij je gebleven"
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt heel jong met weinig weinig mensenkennis. klopt dat?

Op volwassen leeftijd na een relatie van 8 jaar en hij ging al 2 jaar vreemd met de minder ambitieuse versie van mij: ' Ja maar, jij probeert me in ons beroep 'voorbij' te steken. Dus ik kon niet anders. Maar ik hou van je en je bent het ons verplicht om ons bedrijf staande te houden'. Sure.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 19:19
Zo’n beetje alle ziektes in combinatie met een vrouw van lichte zeden. Daar had ik het dan wel zelf naar gemaakt omdat ik zeurde, of niet had gestofzuigd of geen melk gekocht.
Ja om de domste dingen ook nog, hoe kom je erbij om om zoiets kleins zulke dingen te roepen, stakkerig gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-11-2019 19:19
Niks. Ik had altijd beschaafde partners.
En toen ging het elke keer uit omdat?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik denk dat huidige partner en ik lelijker tegen elkaar hebben gedaan dan welke ex ook.

Gewoon omdat je 15 jaar wel eens echt ruzie hebt. ;-)

Ik denk dat ik bij de vorige relatie misschien wel degene was die het lelijkst deed of gezegd heeft. Meestal als ik uitmaakte en de ander wilde daar niet aan.
:roll: :-$
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
19-11-2019 19:14
Kankerhoer, val dood, etcetera.
Ik pak je kind af.
Hoop dat je wegrot in de hel, moet ik nog doorgaan?

" we zijn alleen vrienden"
Na een jaar ruzie daarover alsnog mee in bed beland en maar blijven liegen recht in gezicht
Daarna de boel om willen draaien en mij zoiets willen ontfutselen, pardon?! Ik heb niet zoiets gedaan :pukey:


:hamer:
Hoe kan je Zo zijn. Ik als jongen zal dit nooit doen. Respecteer haar gewoon en omgekeerd ook hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik saai ben, geen dingen heb waar ik echt van houd en geen passies in het leven (niet waar). Eerlijk gezegd was het sowieso iemand die altijd iets verzon waarom het niet waard om een relatie met mij te hebben. Uitspreken dat hij zich ergert en zaken niet leuk vindt maar nooit aangeven wat...zeggen wat zijn ex altijd alles voor hem tijd en over had. Kortom typische gekmakerij waar jonge mensen zich soms door laten verleiden dan wel je laten geloven dat jij gek bent en niet hij.

Veel mensen liegen trouwens over hun opleidingsniveau in privé situaties en in werk situaties komt het ook voor.
anoniem_378550 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 19:30
23.66% gewijzigd
Tijdens de scheiding: als je niet met mijn ultimatum akkoord gaat, dan wordt dit een vechtscheiding.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 19:19
Zo’n beetje alle ziektes in combinatie met een vrouw van lichte zeden. Daar had ik het dan wel zelf naar gemaakt omdat ik zeurde, of niet had gestofzuigd of geen melk gekocht.


Hier exact zo. Zo blij dat ik daar nu al een aantal jaar vanaf ben!
justagirly schreef:
19-11-2019 19:21
Ja om de domste dingen ook nog, hoe kom je erbij om om zoiets kleins zulke dingen te roepen, stakkerig gedoe.
Achteraf bezien is het wel te begrijpen, wij pasten niet bij elkaar en hij was overbelast en gefrustreerd en uitte dat op die manier. Niet goed te praten overigens.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
19-11-2019 19:21
En toen ging het elke keer uit omdat?
Diverse redenen. Maar we hebben elkaar nooit uitgescholden of zo.
ik geef mn bek ook maar een douw
Daar kan ik wel 3 pijlers mee vullen :lol:
Ik heb echt nog nooit dit soort situaties met exen gehad. Ben ook nog steeds goed bevriend met de belangrijkste exen, en anderen ben ik op een geleidelijke manier uit het oog verloren.

Ik mag van geluk spreken als ik dit zo lees.
Gekke borderliner je moet je laten opnemen lol. Dit was voordat ik hem
Vertelde dat ik daadwerkelijk borderline had. Goed gegokt wist niet dat het zo duidelijk was. 😂
Alle reacties Link kopieren
Sims0786 schreef:
19-11-2019 19:26
Hoe kan je Zo zijn. Ik als jongen zal dit nooit doen. Respecteer haar gewoon en omgekeerd ook hetzelfde.
:flirting:

Goedzo
Oudblond schreef:
19-11-2019 19:21
En toen ging het elke keer uit omdat?
Het kan toch dat je bijvoorbeeld allebei wat anders wil in het leven of uit elkaar groeit. Er hoeft toch niet meteen ernstige ruzie te zijn of dat er altijd maar iemand vreemd is gegaan of iets dergelijks?
Ik vergeet dat soort dingen altijd naar verloop van tijd. Mijn opslaggeheugen is niet zo hoog volgens mij.

Of het heeft geen indruk gemaakt, dat kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ohja ook wel dat ie me, als ik nu nog langer doorging met "zeuren" wel eigenhandig van kant zou maken :facepalm:

Vreselijk.
Debiel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven