Wat moet ik hiermee?? Lege OP
woensdag 18 februari 2026 om 19:27
Mensen zullen hierin verschillen en dat maakt het lastig. Jij zou dat doen en verwacht het daarom van je partner ook waardoor het je nu extra raakt dat hij het niet doet.Kipkaaspunt schreef: ↑16-02-2026 22:05Dit heb ik aangegeven. Dan word er gezegd dat ik niet zo boos moet doen.
Niemand is hier slachtoffer.
Het gaat gewoon om bepaalde verwachtingen. Als de rollen omgedraaid waren zou ik geen moment bedenken om te gaan feesten, dat kon ik niet eens.
Ik zou de verwachting dan weer niet hebben dat mijn partner thuis blijft. Zelf zou ik twijfelen te gaan maar zou mijn partner zeggen dat ik niet thuis moet blijven. Alles valt en staat met goede duidelijke afspraken en een goede cummunicatie.
woensdag 18 februari 2026 om 19:44
Maar wat was het plan met de kinderen als er geen griep was?
Was het altijd al de planning dat de volledige kinderzorg op jou zou komen de hele carnaval? Papa haakt aan bij wat gezins activiteiten en jij gaat daarna naar huis met de kinderen?
Want wat jullie gepland hadden voor het gezin had hij toch met het gezonde kind kunnen doen?
Hoe gaat dat bij andere carnavallers?
Was het altijd al de planning dat de volledige kinderzorg op jou zou komen de hele carnaval? Papa haakt aan bij wat gezins activiteiten en jij gaat daarna naar huis met de kinderen?
Want wat jullie gepland hadden voor het gezin had hij toch met het gezonde kind kunnen doen?
Hoe gaat dat bij andere carnavallers?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in