Wat moet ik nou met deze date.

15-09-2020 12:43 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,

Sinds augustus date ik met een jongen die heel gek op me lijkt. Hij zegt dat ik de mooiste ben die hij ooit gedate heeft en maakt al grapjes over dat ik bij hem kom wonen.

Nu kwam ik er alleen achter dat hij nog op tinder zat terwijl wij al een paar keer seks hebben gehad. Opzich vind ik dat niet heel erg maar ook niet heel leuk, dus ik gaf aan dat ik even erover na moest denken. Hij verontschuldigde zich uitgebreid. Uiteindelijk heb ik er over nagedacht en kwam ik tot de conclusie dat we op de lange termijn waarschijnlijk toch ook niet echt bij elkaar passen omdat ik geen kinderen wil maar hij wel. Hij was het daarmee eens, dat het dan beter was om niet meer af te spreken,

We besloten toen elkaar niet meer te zien.
Maar na een paar dagen appte hij me weer. Gewoon normale appjes, hoe het gaat enzo. Ik reageerde daarop en het was wel gezellig. Toen vroeg ik hem wat hij nou eigenlijk wil. Of hij weer af wil spreken bv, en ik zei dat ik er nog eens over nagedacht had en hem toch nog wel wilde zien.
Ondertussen is het alleen wel zo dat ik ivm een tijdelijke ziekte een behandeling onderga
die mij meer vatbaar en in risico brengt voor Corona. Omdat het weer oplaait heb ik besloten voorlopig geen lichamelijk contact met iemand te hebben, ook in overleg met de arts. Dus ik appte hem dat het me leuk lijkt hem weer te zien, maar dat ik dan ivm de situatie geen seks met hem kan hebben totdat de behandeling voorbij is (over een paar maandjes).

Hij reageerde dat het hem leuk leek me weer te zien! En toen zei ik ^leuk, dat gaan we doen!
En toen appte hij ^ja, gaan we doen!* maar hij kwam niet met een voorstel. En nu appen we af en toe nog, maar hebben beiden geen voorstel gedaan. Ik heb ergens ook het idee dat hij het vooral voor de seks doet, anders was hij al wel met een datum gekomen lijkt me en dat deed hij in het begin wel telkens. En omdat hij toen ook nog op tinder zat en het met mij eens was dat dit niet echt toekomst heeft lijkt dat ook alsof het voor de seks was.

Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom stel je zelf geen datum voor?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het er lekker bij laten zitten. Je had al geconcludeerd dat jullie op lange termijn niks worden. Wat wil je dan verder nog met hem?
Je wil nu wel kinderen? En het is niet meer een extra risico?

Als je als gewoon wat aandacht en seks wil en hij vind dat prima/vind hetzelfde is het toch prima?
Kan hij weer verder swipen ondertussen en jij op zoek naar iemand die ook geen gezin wil later en toch een beetje een vaste gezellige sekspartner houden.

Anders gewoon toch afkappen.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 14:37
Je wil nu wel kinderen? En het is niet meer een extra risico?

Als je als gewoon wat aandacht en seks wil en hij vind dat prima/vind hetzelfde is het toch prima?
Kan hij weer verder swipen ondertussen en jij op zoek naar iemand die ook geen gezin wil later en toch een beetje een vaste gezellige sekspartner houden.

Anders gewoon toch afkappen.
Nee, ik wil nog steeds geen kinderen. Ik kapte het daarom ook af en hij kon zich daarin vinden.

Na een aantal dagen begon hij echter weer te appen en ik merkte dat ik hem ook best wel miste.

Voor onze 'break' konden we wel seks hebben, nu niet. Daarom voelt het nu ook dat hij het vooral voor de seks deed (nu ik geen seks meer 'mag' hebben komt hij niet meer met een nieuwe datum, daarvoor wel)
Alle reacties Link kopieren
Maar wat wil je met hem dan? Want een langdurige relatie lijkt mij geen reële optie als jullie beide anders over kinderen denken.
Alle reacties Link kopieren
To, ik zou eerst eens beginnen met de vraag: wat wil jij nu precies?

Je "ziet geen toekomst met hem vanwege jouw niet-kinderwens." Wat ga je voorjezelf dan precies halen uit verdere afspraakjes met hem? Waarom wil je hem toch blijven zien? Hoe zie je afspraakjes met hem in de toekomst voor je?

Weet wat je wil; de antwoorden op die andere vragen zijn bijzaak.
Alle reacties Link kopieren
Keihard neuken
Pottertjebamboe schreef:
15-09-2020 15:04
Nee, ik wil nog steeds geen kinderen. Ik kapte het daarom ook af en hij kon zich daarin vinden.

Na een aantal dagen begon hij echter weer te appen en ik merkte dat ik hem ook best wel miste.

Voor onze 'break' konden we wel seks hebben, nu niet. Daarom voelt het nu ook dat hij het vooral voor de seks deed (nu ik geen seks meer 'mag' hebben komt hij niet meer met een nieuwe datum, daarvoor wel)
Lekker aan je voorbij laten gaan dan.
Alle reacties Link kopieren
We besloten toen elkaar niet meer te zien.

Lijkt mij een prima besluit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Pottertjebamboe schreef:
15-09-2020 15:04

Voor onze 'break' konden we wel seks hebben, nu niet. Daarom voelt het nu ook dat hij het vooral voor de seks deed (nu ik geen seks meer 'mag' hebben komt hij niet meer met een nieuwe datum, daarvoor wel)

Maar wat wil je met het antwoord op deze vraag, of het voor de seks was? Het is toch klaar nu, want geen relatiemateriaal en geen seks? Ga je dan daten om goede vrienden te worden?
Zelf geen datum voorstellen en dan de ander verwijten geen datum voor te stellen.

Moeilijkdoenerij. Ik zou ook lekker voorrang geven aan andere vrouwen.
Dus je wil hem blijven zien, maar geen relatie met hem? Een soort van FwB?
Hij houdt je gewoon als reserve. Aan jou of je dat oké vindt.
Je stelt geen datum voor. Hij denkt vast dat het je alleen om de seks te doen is.
Alle reacties Link kopieren
De enige vraag die je jezelf moet stellen is: wat wil ik met dit contact?

Wil je iemand die je af en toe een beurt komt geven, terwijl jullie allebei verder kijken, dan doen!

En ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar de kans lijkt me op z'n minst aannemelijk dat hij een gratis optie om zijn zak in te legen niet zonder meer van tafel veegt. Als je daar problemen mee hebt, dan niet doen!
Je wil hem niet maar je wil alsnog iets te mekkeren hebben
Je hoort vast weer van hem, over een paar maanden.
Sinds augustus date ik met een jongen die heel gek op me lijkt

Allebei exact dezelfde coupe, maar hij in regenboogkleuren?
Hunebed schreef:
15-09-2020 18:25
Sinds augustus date ik met een jongen die heel gek op me lijkt

Allebei exact dezelfde coupe, maar hij in regenboogkleuren?
:hihi: alsof ik in een lachspiegel kijk
Alle reacties Link kopieren
Chinue schreef:
15-09-2020 18:23
Je hoort vast weer van hem, over een paar maanden.
Het probleem is dat ik nog steeds bijna dagelijks van hem hoor, maar dat hij geen initiatief neemt om af te spreken.

Zelf denk ik dat uiteindelijk een soort korte 'relatie' met hem wil. Dus niet alleen voor de seks, maar gewoon wel alles, alleen dan met een bepaalde houdbaarheidsdatum
Pottertjebamboe schreef:
15-09-2020 18:43
Het probleem is dat ik nog steeds bijna dagelijks van hem hoor, maar dat hij geen initiatief neemt om af te spreken.

Zelf denk ik dat uiteindelijk een soort korte 'relatie' met hem wil. Dus niet alleen voor de seks, maar gewoon wel alles, alleen dan met een bepaalde houdbaarheidsdatum
En dan vind jij het gek dat jij geen prio voor hem bent.

Ok dan!
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:29
:hihi: alsof ik in een lachspiegel kijk
Zoiets ja :-D
Alle reacties Link kopieren
Pottertjebamboe schreef:
15-09-2020 18:43
Het probleem is dat ik nog steeds bijna dagelijks van hem hoor, maar dat hij geen initiatief neemt om af te spreken.

Zelf denk ik dat uiteindelijk een soort korte 'relatie' met hem wil. Dus niet alleen voor de seks, maar gewoon wel alles, alleen dan met een bepaalde houdbaarheidsdatum
Wat versta je in dit geval onder 'alles'? En wie bepaalt de uiterste houdbaarheidsdatum?
Alle reacties Link kopieren
DillKarlings schreef:
15-09-2020 18:54
Wat versta je in dit geval onder 'alles'? En wie bepaalt de uiterste houdbaarheidsdatum?
Alles= een echte relatie. Dus niet alleen Feb. En samen zien we wel wanneer die houdbaarheidsdatum bereikt is. Dat weet je nooit vantevoren.

Dit was wat ik bedacht had omdat ik hem toch best miste tijdens onze break. En tot m'n verbazing nam hij weer contact op en dacht ik automatisch dat hij het ook weer een kans wilde geven.
Maar door zijn gebrek aan daadkracht ga ik daar nu toch aan twijfelen en haak ik langzaam af
pottertjebamboe wijzigde dit bericht op 15-09-2020 19:02
31.55% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven