Wat te doen in deze situatie

08-03-2021 14:24 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat over een collega waarvan ik heb gehoord dat hij me leuk/knap vindt en gezegd zou hebben dat hij zich geen houding weet te geven als ik naar hem kijk Mijn naam viavia heeft gevraagd. Hij is vrijgezel.

Nu komt het: ik dacht altijd dat hij me niet mocht, omdat hij idd niet echt in gesprek met mij ging en wel met anderen. Sinds ik heb gehoord dat hij me leuk vindt, probeer de ik meer contact te maken maar hij blijft afzijdig en gaat zelfs weg als ik in zijn buurt met collega’s kom. Ik ben nou niet het type onbereikbare vamp oid. Is dit herkenbaar? Kan een man echt niet met je durven praten . Als hij me echt leuk vindt, zou hij me toch wel beter willen leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
Vind jij hem leuk? Zo niet, dan maakt het toch überhaupt niet uit?
Alle reacties Link kopieren
is hij dezelfde als de collega uit je eerdere topic??
Van hem gehoord of van iemand anders?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het meer een dromer dan een doener? Maar jij hebt geprobeerd om contact te leggen, maar hij gaat je zelfs uit de weg? Dan is hij niet echt geinteresseerd. Next.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Vind jij hem ook leuk of voel je je alleen maar gevleid? En heb je zin in iemand die zo vreselijk verlegen is?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-03-2021 14:26
is hij dezelfde als de collega uit je eerdere topic??
Nee is een andere
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
08-03-2021 14:26
Vind jij hem leuk? Zo niet, dan maakt het toch überhaupt niet uit?
Het heeft wel mijn interesse gewekt
Alle reacties Link kopieren
PiperAlpha87 schreef:
08-03-2021 14:27
Van hem gehoord of van iemand anders?
Van iemand anders
Alle reacties Link kopieren
Waarom probeer jij contact te maken?

Ik heb op mijn werk ook een man die altijd een beetje begint te stamelen en zelfs ronduit onaardig doet tegen mij die dat blijkbaar doet omdat hij zich geen houding weet te geven....
Ik vind het een beetje sneu voor een volwassen kerel.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
Lorrelies schreef:
08-03-2021 14:32
Waarom probeer jij contact te maken?

Ik heb op mijn werk ook een man die altijd een beetje begint te stamelen en zelfs ronduit onaardig doet tegen mij die dat blijkbaar doet omdat hij zich geen houding weet te geven....
Ik vind het een beetje sneu voor een volwassen kerel.
Nou hij heeft eerder geprobeerd contact te maken door me wat te snacken te geven, appels etc maar toen stond ik er niet bij stil. En deze man heeft nooit onaardig gedaan, maar merkte wel dat hij me leek te ontwijken waardoor ik dacht dat hij me niet mocht
Alle reacties Link kopieren
Ik loep meestal niet zo snel maar nu toch even gedaan. Sinds december is dit volgens mij de vierde man waarvan je je afvraagt of hij je leuk vind. Dan hebben we gehad een vriend van een vriendin (waarbij je de vriendin wilde waarschuwen dat hij opmerkingen naar jou maakte), een random persoon in een winkel en een collega. Nu Nr, 4 in krap 3 maanden.

Je zegt dat je koel over komt en dat mannen het moeilijk vinden een gesprek met je aan te gaan. Ik zou daar iets aan gaan doen, maar probeer dan eerst eens met iemand gewoon ontspannen en leuk te praten zonder bijbedoelingen. Gewoon vriendschappelijk. En ga dit niet met dates van vriendinnen of mannelijke collega’s lopen oefenen, dat loopt verkeerd af. Niet iedereen die vriendelijk doet of een complimentje of grapje maakt bedoelt daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken: graag of niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
08-03-2021 14:35
Ik loep meestal niet zo snel maar nu toch even gedaan. Sinds december is dit volgens mij de vierde man waarvan je je afvraagt of hij je leuk vind. Dan hebben we gehad een vriend van een vriendin (waarbij je de vriendin wilde waarschuwen dat hij opmerkingen naar jou maakte), een random persoon in een winkel en een collega. Nu Nr, 4 in krap 3 maanden.

Je zegt dat je koel over komt en dat mannen het moeilijk vinden een gesprek met je aan te gaan. Ik zou daar iets aan gaan doen, maar probeer dan eerst eens met iemand gewoon ontspannen en leuk te praten zonder bijbedoelingen. Gewoon vriendschappelijk. En ga dit niet met dates van vriendinnen of mannelijke collega’s lopen oefenen, dat loopt verkeerd af. Niet iedereen die vriendelijk doet of een complimentje of grapje maakt bedoelt daar iets mee.
Klopt. Ik weet ook dat niet elk vriendelijk woord iets mee wordt bedoeld en dat niet iedereen die je knap vindt een relatie met je wil. Maar het zijn wel mannen die best charismatisch zijn en ik ben ook iemand die een beetje te snel iemand leuk kan vinden. Maar iig het komt bijna nooit van de grond. Dan moet ik iets fouts doen
Alle reacties Link kopieren
Als jij hem ook leuk vindt, waarom begin jij dat niet met contact of op jouw beurt een snack aanbieden en dan een praatje aan te knopen? als jij verder geen interesse zou hebben lekker laten zitten toch?
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
08-03-2021 14:39
Klopt. Ik weet ook dat niet elk vriendelijk woord iets mee wordt bedoeld en dat niet iedereen die je knap vindt een relatie met je wil. Maar het zijn wel mannen die best charismatisch zijn en ik ben ook iemand die een beetje te snel iemand leuk kan vinden. Maar iig het komt bijna nooit van de grond. Dan moet ik iets fouts doen
Weet je waarom het niet lekker loopt?

Toen ik jonger was vond ik het ook vaak lastig om ontspannen met een man te praten. Naarmate ik wat ouder werd en vaker met mannen samenwerkte ging dat vanzelf gemakkelijker. Niets mis met een beetje flirten maar pas op dat je niet te snel je hoofd op hol laat brengen, vooral in werksituaties of met vriendinnen kan dat vervelend uitpakken. Als jij hem leuk vind (en je vermoed hij jou ook), dan zou ik gewoon een keer vragen of hij mee gaat lunchen of zoiets. Nu probeer je allerlei signalen te zien in zijn gedrag, en kom je denk ik niet verder.
Je hoeft niet met elke man die interesse toont ( of als anderen zeggen dat het zo is) iets te beginnen he?
Alle reacties Link kopieren
kes49240 schreef:
08-03-2021 14:41
Als jij hem ook leuk vindt, waarom begin jij dat niet met contact of op jouw beurt een snack aanbieden en dan een praatje aan te knopen? als jij verder geen interesse zou hebben lekker laten zitten toch?
Ja vraag hem gewoon: lust jij ook frikandel?
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
08-03-2021 14:46
Ja vraag hem gewoon: lust jij ook frikandel?
Niet patat vs friet? frikadel vs frikandel?
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
08-03-2021 14:32
Van iemand anders
is iemand anders geloofwaardig?
Ik denk dat ze jou goed zitten hebben door jou wijs te maken dat hij je zo leuk vindt. Als hij weggaat als jij bij een groepje komt, dan trek ik daar heel andere conclusies uit.
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
08-03-2021 14:39
Klopt. Ik weet ook dat niet elk vriendelijk woord iets mee wordt bedoeld en dat niet iedereen die je knap vindt een relatie met je wil. Maar het zijn wel mannen die best charismatisch zijn en ik ben ook iemand die een beetje te snel iemand leuk kan vinden. Maar iig het komt bijna nooit van de grond. Dan moet ik iets fouts doen
interesse tonen, gesprekjes voeren
Veel meer is niet nodig hoor

en wees selectief, bedenk je eerst, of je de man leuk vindt, of dat je valt voor de aandacht die hij je geeft
Alle reacties Link kopieren
De verveling is denk ik toegeslagen?
Ik verveel me ook hoor. Zou het heerlijk vinden als hier een goede love story uit kwam.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
08-03-2021 14:59
Ik denk dat ze jou goed zitten hebben door jou wijs te maken dat hij je zo leuk vindt. Als hij weggaat als jij bij een groepje komt, dan trek ik daar heel andere conclusies uit.
Dus je zegt dat diegene liegt?
Maar diegene heeft daar helemaal geen belang bij... ik sprak ook nooit over hem/of andere collega’s
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
08-03-2021 14:50
Niet patat vs friet? frikadel vs frikandel?
:cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven