Wat te doen in deze situatie

08-03-2021 14:24 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat over een collega waarvan ik heb gehoord dat hij me leuk/knap vindt en gezegd zou hebben dat hij zich geen houding weet te geven als ik naar hem kijk Mijn naam viavia heeft gevraagd. Hij is vrijgezel.

Nu komt het: ik dacht altijd dat hij me niet mocht, omdat hij idd niet echt in gesprek met mij ging en wel met anderen. Sinds ik heb gehoord dat hij me leuk vindt, probeer de ik meer contact te maken maar hij blijft afzijdig en gaat zelfs weg als ik in zijn buurt met collega’s kom. Ik ben nou niet het type onbereikbare vamp oid. Is dit herkenbaar? Kan een man echt niet met je durven praten . Als hij me echt leuk vindt, zou hij me toch wel beter willen leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
TO, in dit topic presenteer je jezelf eerst als iemand die helemaal op hol slaat als een man per ongeluk haar kant op uitademt en bloedserieus reageert als collega's met haar dollen. Vervolgens doe je je voor als een keiharde bitch die 'NEXT' roept als een man niet aan haar torenhoge eisen voldoet en je hebt nog nooit een man ontmoet die jou verdient (??? beetje arrogant, vind je ook niet?), Dan beschrijf je jezelf als een soort femme fatale die juist een vlotte luchtige dame wil zijn, maar waarbij collega's helemaal nerveus worden als ze je aankijken en tussendoor vertel je nog even dat je eigenlijk bijzonder zwaarmoedig bent, helemaal niet interessant en oh ja, alle mannen willen maar 1 ding van je vanwege je uiterlijk. Het is enorm tegenstrijdig allemaal.
Ik vind de eerder genoemde tip om eens bij een psycholoog langs te gaan best een goede.
Je doet me denken aan de nieuwe vriendin van mijn ex, inmiddels ook zijn ex. Die post dagelijks halfnaakte selfies op haar socials voorzien van een Schopenhauer quote met de mededeling dat ze mensen haat en niet geobjectificeerd wenst te worden. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
En dan zelf niet door hebben dat ze eeuwig vast zitten in fase 2 van het erkennen van de waarheid: Afbeelding

Zo dan

Afbeelding
viva-amber wijzigde dit bericht op 09-03-2021 18:55
20.68% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Plak er een plaatje van een duckface in bikini naast en je bent er (sorry als je dit leest M)
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
09-03-2021 15:01
Update: ik zag die collega vandaag. Maar hij staart alleen naar me of als hij langsloopt kijken. Hij merkt me wel altijd op en groet me, maar hij komt gewoon nerveus over. Zo was hij eerst totaal niet tegen mij. En sinds hij het tegen die collega zou hebben gezegd, merk ik gewoon dat hij al helemaal niet meer in mijn buurt komt. Sinds dat ik het weet. Alsof hij bang is dat ik het weet. Ik heb het maar gewoon laten gaan. Misschien vindt hij alleen mijn uiterlijk leuk en verder interesseert het hem ook niet. Dus ik probeer het gewoon te laten gaan.

Knap!
Ja GO TO! Empowerment. :cheer2:

Einddoel is dat je uiteindelijk hier een topic opent over een interesse die NIKS MET MANNEN te maken heeft. Je gaat de Bechdel test doorstaan.
To jij bent toch van die opticien he? Hoe is dat afgelopen toen, je zou nog een update geven?

Over jouw huidige vraag: Natuurlijk kan het zijn dat een man niet met je durft te praten. Maar of dat nu het geval is weten wij natuurlijk niet.
Tenzij je verliefd op hem bent zou ik er niet te veel over nadenken.

Ik denk trouwens ook dat een psycholoog je kan helpen om sociale interactie beter te doorgronden.
Mogelijk heb je wat ass, adhd, of andersoort trekjes waarbij wat tools handig zijn. Dat komt overigens bij heel veel mensen voor dus mocht dit bij jou spelen dan zijn er zat hulpmiddelen om je te helpen.

Nog een ding: blijf gewoon jezelf en ga geen rol spelen. Iemand moet bij je passen en als je een rol speelt kom je deze persoon niet tegen.
Succes ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven