Wat wil deze ( getrouwde ) man van mij ? [Lege OP]

23-01-2022 17:32 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-03-2022 12:37
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jouw intuïtie goed werkt en je het enige juiste hebt gedaan: namelijk er naar geluisterd. Goed van je dat je ook zo duidelijk bent dat je je hiervoor niet wil laten gebruiken. En uiteraard gaat hij niet zeggen dat je hem door hebt en wat zijn echte plan is, dus ga maar uit van jouw gevoel en ik zou hem ook vanaf nu negeren. Die zwakheid die gaat echt wel over.
Alle reacties Link kopieren
Het is precies wat jij denkt wat het is. Hij was veel verstandiger toen hij jullie relatie verbrak omdat hij geen vaste relatie wilde, hij wil het nog steeds niet maar nu heeft hij een gezin. Jij bent de herinnering aan zijn mooie vrije leven toen hij seks had zonder verplichtingen, hij is dus niets verandert, deze keer mag je zijn minnares worden. Ik zou je gevoelens nog eens onder de loep leggen en vieren dat je hieraan ontsnapt bent.
Alle reacties Link kopieren
Als ik hem vraag wat hij wil dan zegt hij vriendschap
Nou, dan mag hij samen met zijn vrouw bij jou komen eten. Gezellig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer contact is een maand geleden? Lekker zo laten dan. Hij wilde polsen hoe jij er tegenover stond. Gaat vaak zo met mannen die ineens weer hun balboekje opentrekken en de vrouwen contacten met wie ze ooit eens contact/seks hebben gehad. Allicht dat er iemand tussen zit die hapt. Jij dus in dit geval want je overweegt het. Waarom?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hij houdt je warm totdat hij gescheiden is of wat dan ook. Je bent vast niet de enige die hij warm houdt. Je bent zijn back up plan.
Alle reacties Link kopieren
DingDong schreef:
23-01-2022 22:49
Ik zou je gevoelens nog eens onder de loep leggen en vieren dat je hieraan ontsnapt bent.
Dit.

Hij komt op mij over als een onbetrouwbare man die op zoek is naar een minnares. Hij was 7 jaar geleden niet geïnteresseerd om met jou een relatie te beginnen, maar wilde wel seks met je. Waarom zou hij dan nu 7 jaar later wel een relatie met je willen? Ik denk dat hij weer seks met je wil. Ik zou al het contact met deze man stoppen. En ik heb medelijden met zijn vrouw. Het is wat vreemd dat hij -ondanks weinig contact- zichzelf wel uitnodigt bij jou thuis en voorstelt te drinken. Waarom nodigt hij jou dan niet bij hem en zijn vrouw thuis uit? Weet zijn vrouw eigenlijk van jouw bestaan/jullie geschiedenis?

Ik ben het eens met wat DingDong zegt: "Jij bent de herinnering aan zijn mooie vrije leven toen hij seks had zonder verplichtingen, hij is dus niets verandert, deze keer mag je zijn minnares worden."
Hij wil je ff douwen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn dit soort type man zo aantrekkelijk voor (te) veel vrouwen? Onbetrouwbaar, geniepig, alleen uit op seks, vreemdganger, overvol van zichzelf, en ws ook nog lekker bazig en dominant.
Nou echt hoor, mijn kut staat in brand van geiligheid.
Ik heb blijkbaar nog veel van de wereld te leren :@@:.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan hij nu ‘serieuze gevoelens’ hebben (vooropgesteld dat hij inderdaad weer single zou zijn) als hij je al 7 jaar niet meer in levende lijve heeft gezien?! Idem met zijn ‘vriendschapsverzoek’. Op basis van wat? Jouw profielpics op sociale media?

Ik zou hier heel erg voor bedanken. Die tijd kan ik ook besteden aan het kijken naar het groeien van een sanseveria en dan is die tijd nog nuttiger ingevuld.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
24-01-2022 00:05
Hij wil je ff douwen.
ik dacht t , jij zegt t :rofl:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Hij wil buiten de deur ketsen.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil zijn peilstok in jouw oliereservoir stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil je suikervrije muffins. Laat hem er niet aankomen!
Alle reacties Link kopieren
Weer zo'n hopeloze kerel.
Die denkt dat omdat je iemand happy birthday wenst hij ook recht heeft op birthday-seks.

Waarschijnlijk steken er zo minstens 5 telefoonnummers in zijn telefoon van vrouwen die hij probeert naar zijn huis te lokken.

Als je al ooit zou bijpraten gebeurt dat op café. Als die terug open zijn.
Zonder dat er nadien wat-dan-ook gebeurt behalve elk naar je eigen huis.


Als hij te lastig gaat doen zou ik trouwens veel zin hebben om hem van Facebook, Instagram en uit je telefoon te gooien.
Dit wordt toch nooit wat.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
24-01-2022 00:23
Waarom zijn dit soort type man zo aantrekkelijk voor (te) veel vrouwen? Onbetrouwbaar, geniepig, alleen uit op seks, vreemdganger, overvol van zichzelf, en ws ook nog lekker bazig en dominant.
Nou echt hoor, mijn kut staat in brand van geiligheid.
Ik heb blijkbaar nog veel van de wereld te leren :@@:.

Kennelijk is het heel geil, en voelt het heel bijzonder om op dat reservebankje te zitten..
Het geeft kennelijk een kick, een boost.. te weten dat eerst vrouw, kinderen, schoonouders, de hond, kat, cavia, de buren, de tennisclub vóór gaan, en daarna jij misschien een keer aan de beurt bent. Wellicht drijft dat wachten en smachten de stemming op?!
Maar dan wel in jouw huis hé! Wel zo makkelijk en veilig :facepalm:
"Want ik heb een zwak voor je!"
Ohhhh' zwijmel, zwijmel.. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Steek je energie in een leukere man dan deze. Natuurlijk weet je wel wat hij wil. Hij wil neuken. En hij hoopt dat jij beschikbaar bent. Je hebt een huis en een bed dus dat scheelt weer kosten voor een hotel.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Seks, aandacht en gezelligheid, en vooral: hier geen verantwoordelijkheid voor dragen, immers, hij had je gewaarschuwd, het was strikt platonisch maar jij moest hem weer zo nodig verleiden, jij home wrecker! ;-D
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties en bevestiging wat ik eigenlijk stiekem al dacht. Ik heb dit verhaal geromantiseerd in m’n hoofd, en dacht dat hij mij nooit was vergeten en misschien destijds en nog steeds onuitgesproken gevoelens had. Soms zie je wat je wil zien, al met al ben ik blij toch ondanks m’n hoop de afspraak niet door hebben te laten gaan.

Het is inderdaad sneu voor zijn vrouw, en what they do with you, they will do to you. Ik brand m’n vingers er niet aan, ondanks z’n stelligheid dat het puur vriendschappelijk zou zijn. Waarom om 12 uur in de nacht met drank op m’n bank willen zitten als platonische vriend terwijl je een gezin hebt? Sorry maar dat gaat er bij mij echt niet in. Jammer dat hij zo respectloos is en mij als een nummertje ( prostitué ziet) vrij respectloos naar mij, z’n vrouw en gezin.
Alle reacties Link kopieren
Precies, gewoon blokkeren deze man. Dit is duidelijk geen relatiemateriaal.
Alle reacties Link kopieren
Jij mag even heel blij zijn dat het niks is geworden met hem. Hij laat nu zijn ware kleuren zijn... een vreemdganger is ie. Jij had die vrouw met kinderen kunnen zijn en hij op zoek naar een ander.

Nee hij wil geen vriendschap. Jullie zijn nooit vrienden geweest en een man gaat echt niet opeens een vriendschap aan met een ex scharrel als ie getrouwd is en verder niks wil.

Nee hij is niet verliefd op je. Hij was toen al niet verliefd. En dan gaat ie njet opeens na jaren weer contact opnemen.

Hij wik gewoon vreemdgaan en je bent vast niet de enige met wie hij contact opneemt. Wellicht heeft zijn vrouw minder zin in sex na de geboorte van kinderen en probeert hij het nu anders maar ik zou me daar echt niet voor lenen. Deze man had voorgoed afgedaan bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Beerlover schreef:
24-01-2022 04:43
Hij wil zijn peilstok in jouw oliereservoir stoppen.

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Kimmie2022 schreef:
24-01-2022 08:35
Bedankt voor alle reacties en bevestiging wat ik eigenlijk stiekem al dacht. Ik heb dit verhaal geromantiseerd in m’n hoofd, en dacht dat hij mij nooit was vergeten en misschien destijds en nog steeds onuitgesproken gevoelens had. Soms zie je wat je wil zien, al met al ben ik blij toch ondanks m’n hoop de afspraak niet door hebben te laten gaan.

Het is inderdaad sneu voor zijn vrouw, en what they do with you, they will do to you. Ik brand m’n vingers er niet aan, ondanks z’n stelligheid dat het puur vriendschappelijk zou zijn. Waarom om 12 uur in de nacht met drank op m’n bank willen zitten als platonische vriend terwijl je een gezin hebt? Sorry maar dat gaat er bij mij echt niet in. Jammer dat hij zo respectloos is en mij als een nummertje ( prostitué ziet) vrij respectloos naar mij, z’n vrouw en gezin.
Precies, dat had kan jij kunnen zijn dus ik zou even vieren dat zij het is en niet jij.
“Ik heb een zwak voor je” pfff wat een bal. Dat is toch gewoon veel te gemakkelijk. En zo ben jij niet, TO!

“We hadden nu samen op de bank kunnen zitten!”
Damn. Dat stuurt niemand platonisch. Stuur jij dat wel eens naar je oude buurman of achterneef of schoonbroer? Nee, natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
NO-seven schreef:
24-01-2022 22:20
“Ik heb een zwak voor je” pfff wat een bal. Dat is toch gewoon veel te gemakkelijk. En zo ben jij niet, TO!

“We hadden nu samen op de bank kunnen zitten!”
Damn. Dat stuurt niemand platonisch. Stuur jij dat wel eens naar je oude buurman of achterneef of schoonbroer? Nee, natuurlijk niet.
Veel hopelozer kan je toch ook niet worden, dan te denken dat je met zoiets ook maar 1 fatsoenlijke vrouw gaat aantrekken?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven