Wat wil deze man van me?

10-12-2018 11:39 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm. Ik weet eventjes niet zo goed wat deze man van me wil. Heb een jaartje geleden iemand ontmoet en toen beetje app contact gehad, niet zoveel bijzonders. Onlangs zijn we elkaar weer tegengekomen op een zakelijk event en toen zijn we weer aan het appen geslagen, en ook een keertje afgesproken. Was echt super gezellig. Gewoon een drankje gedaan in een stad die tussen ons beide in ligt.

Vervolgens heb ik gevraagd of we nog n keer zullen afspreken, krijg ik de reactie dat hij er toch niet zoveel zin meer in heeft, omdat hij nog steeds altijd aan z'n ex moet denken. Dus ik zo; oké, nou kijk maar wann. je wel weer wilt afspreken dan.

Vervolgens krijg ik gisteravond een appje van 'm of ik zin heb om een drankje te doen want daar had hij zin in.

Huh?

Dat is toch raar? Eerst afkappen en 2 dagen later er wel ineens zin in hebben? Ik kon gisteren overigens niet, maar zou ik m nog een kans geven of zou t voor jullie wel klaar zijn nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen zin hebben in wispelturigheid in het begin, is geen goed teken.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt alsof zijn andere vriendin er geen zin (meer) in heeft. Je bent tweede keus.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij een keer seks wil, maar verder niks. Serieus is hij in ieder geval niet. Next!
Hallo?!
Nee, daar zou ik ook geen zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zou mij weinig meer interesseren wat hij wel/niet wil, omdat ik zou reageren met dat ik er geen zin meer in heb.
Alle reacties Link kopieren
Nee, kijk ik wil hem best wel een kans geven want ik vind hem wel leuk. Maar als iemand je echt leuk vindt dan ga je het denk ik niet afkappen.. Lastig..
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zin in Sex. Aandacht. Geef t een naam. Als je eenmalig wilt kan je t doen.
En Sws direct op de man af vragen als je antwoord wilt.

Huh wat nou? Eerst moet je nog aan ex denken en nu is dat over? Wat wil je precies nu dan?
Groetjes
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mij vooral afvraag is waar jouw gevoel voor eigen waarde is dat je nu terug gaat appen: wanneer je zin hebt hoor ik het wel.

Waarom reageer je nog op hem?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou t zelf niet doen.
Misschien heeft hij zich bedacht dat hij een leuke fling heeft laten lopen, maar door zijn eerdere reactie laat hij doorschemeren dat je niets serieus hoeft te verwachten, tenminste zo komt t op mij over.
Die wispelturigheid zou ik geen zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Deze man verdient toch helemaal geen kans. Mogen opdraven wanneer het hem uit komt, daar zou ik voor passen.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil gewoon een beetje scharrelen, oftewel, het gewoon leuk en gezellig met jou hebben zonder dat daar meteen een vaste relatie toekomst aan vast moet zitten.

Aan jou om daar verder jouw boodschap uit te halen. Wanneer jij een vaste relatie wil met alles erop en eraan, dan is hij, zoals hij al laat blijken, niet de persoon voor jou. Maar wanneer het voor jou ook allemaal niet zo serieus opbouwends hoeft te zijn, dan kan jij gewoon gezellig met hem optrekken, no strings attached.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
10-12-2018 11:47
Nee, kijk ik wil hem best wel een kans geven want ik vind hem wel leuk. Maar als iemand je echt leuk vindt dan ga je het denk ik niet afkappen.. Lastig..
Waarom lastig? Hij is wispelturig en jullie zijn nog niet eens echt aan het daten. Dan zijn er altijd leukere mannen, echt.
Of hij heeft het laten bezinken en besloten dat je leuk genoeg bent om nog eens mee af te spreken.
Waarom meteen zo negatief denken?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
10-12-2018 12:01
Of hij heeft het laten bezinken en besloten dat je leuk genoeg bent om nog eens mee af te spreken.
Waarom meteen zo negatief denken?
Ik ben meestal wel echt van: als je iemand leuk genoeg vindt dan ga je echt niet het afkappen met daarop het risico dat ik niet meer wil.

Ik ga denk ik vragen waarom hij nu wel ineens wil afspreken, of komt dat weer wanhopig over?
Stephje123 schreef:
10-12-2018 12:03
Ik ben meestal wel echt van: als je iemand leuk genoeg vindt dan ga je echt niet het afkappen met daarop het risico dat ik niet meer wil.

Ik ga denk ik vragen waarom hij nu wel ineens wil afspreken, of komt dat weer wanhopig over?
Niet wanhopig, wel meteen negatief.

Ik zou gewoon met hem afspreken en het met hem bespreken.
De vraag stellen is hem beantwoorden
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
10-12-2018 12:03
Ik ben meestal wel echt van: als je iemand leuk genoeg vindt dan ga je echt niet het afkappen met daarop het risico dat ik niet meer wil.

Ik ga denk ik vragen waarom hij nu wel ineens wil afspreken, of komt dat weer wanhopig over?
Dan zou ik nu juíst niet afspreken, als je hem echt leuk vindt.
Hij zegt 2 dagen eerder nog dat hij niet over zijn ex heen is, dus geloof hem maar.
Voordat je het weet zit je er middenin, is hij er niet aan toe/weet niet wat hij wil, en dan heb je het nog veel moeilijker.
Alle reacties Link kopieren
Hij geeft toch aan hoe hij het voelt.
Hij is zijn ex nog aan het verwerken.
De ene keer heeft hij geen zin de andere keer wel zin om wat te drinken.
Kan toch als je iets verwerkt?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Je had hem misschien nogal overvallen met de vraag om nog eens af te spreken en hij had misschien een lastige dag ivm herinneringen aan ex.
Als hij een leuke man is zou ik gewoon afspreken.
Een nachtje erover slapen kan wonderen doen, zoals je bij hem ziet.
En een mens mag toch van gedachten veranderen...
Poker schreef:
10-12-2018 12:44
Je had hem misschien nogal overvallen met de vraag om nog eens af te spreken
Pff wat een huilie
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-12-2018 12:48
Pff wat een huilie
Huilie? Wat is dat?
Alle reacties Link kopieren
Wacht even hoor. Dus jij wilde afspreken. Hij niet vanwege ex blabla. Jij zei toen 'ik hoor het wel wanneer je wel wil'. En dan hoor je het inderdaad een paar dagen later, en dan ben je in de war over wat hij wil.
Huh? Je hebt toch zelf gezegd 'ik hoor het wel '. Hij heeft zich blijkbaar bedacht. Waarom? Tja. Hij vindt je toch leuk. Hij is geil/verdrietig / verveelt zich, whatever.
Maar jij hebt zelf toch de deur open gelaten?
Wat jij er nu verder mee wil is natuurlijk geheel aan jou, maar hij komt er gewoon op terug. Want jij hebt gezegd dat dat oké is.
Alle reacties Link kopieren
Dat wat Jufjoke zegt.

Als jij straks, Nee ik wil niet, zegt, kan die man hier ook een topic aanmaken. Dan ben jij weer de vage persoon.

Maar als antwoord op je vraag: doe wat je wilt. Je kan vragen naar zijn ex/gevoel als je dat wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij je niet zo leuk vond, als relatiemateriaal en eerst afwees.
Dagje later ging hij denken, hm is dat wel slim want ze biedt zich aan dus ik kan d'r neuken. Nog een dag later denkt hij, ja kan mij het schelen, ik wil mijn vulpen wel in die inktpot duwen, weet je wat, ik app d'r terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven