Wat wil deze man van me?

10-12-2018 11:39 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm. Ik weet eventjes niet zo goed wat deze man van me wil. Heb een jaartje geleden iemand ontmoet en toen beetje app contact gehad, niet zoveel bijzonders. Onlangs zijn we elkaar weer tegengekomen op een zakelijk event en toen zijn we weer aan het appen geslagen, en ook een keertje afgesproken. Was echt super gezellig. Gewoon een drankje gedaan in een stad die tussen ons beide in ligt.

Vervolgens heb ik gevraagd of we nog n keer zullen afspreken, krijg ik de reactie dat hij er toch niet zoveel zin meer in heeft, omdat hij nog steeds altijd aan z'n ex moet denken. Dus ik zo; oké, nou kijk maar wann. je wel weer wilt afspreken dan.

Vervolgens krijg ik gisteravond een appje van 'm of ik zin heb om een drankje te doen want daar had hij zin in.

Huh?

Dat is toch raar? Eerst afkappen en 2 dagen later er wel ineens zin in hebben? Ik kon gisteren overigens niet, maar zou ik m nog een kans geven of zou t voor jullie wel klaar zijn nu?
Alle reacties Link kopieren
Het was gezellig, voor herhaling vatbaar blijkbaar. Dus waarom niet? Alleen maar omdat je nu al besloten hebt dat het geen relatie materiaal is? Waarom meteen zo serieus. Ik zou gewoon voor de gezellig, als ik zin had in gezellig, een drankje gaan doen. Maar ja, ik verwachtte dan ook nooit bij iedere leuke date dat het meteen weddingsbells en verwachtingen moest zijn. Live for the moment.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil gewoon neuken. En als jij ook wilt neuken kun je gerust afspreken. Zo niet dan zou ik het hierbij laten.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
10-12-2018 12:03
Ik ben meestal wel echt van: als je iemand leuk genoeg vindt dan ga je echt niet het afkappen met daarop het risico dat ik niet meer wil.

Ik ga denk ik vragen waarom hij nu wel ineens wil afspreken, of komt dat weer wanhopig over?
Precies, en waarom zou dat nu anders zijn? Na twee dagen van gedachte veranderen, klinkt mij te wispelturig. Wie weet wat hij over een week denkt. Ik zou het in ieder geval niet hoeven weten, hoe leuk ik hem ook vind... (Daarvoor vind ik mezelf ook te leuk 😎).

Als hij na een paar maanden contact had opgenomen, zou ik het anders vinden. Dan heeft hij wellicht de tijd genomen om de relatie met zijn ex te verwerken en is hij er klaar voor. Maar nu... Nu weet je dat hij twee dagen geleden nog teveel met zijn ex bezig was om open te staan voor iets nieuws...

Tenzij je een rebound wil zijn, dan moet je meteen reageren!

Ik zou wel terug appen, met de boodschap dat het me inderdaad heel leuk leek, maar niet nu hij nog zo met zijn ex bezig is.

En vergeten en weer verder😀
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 14:23
0.14% gewijzigd
Stephje123, Waarom reageer je daar op en waarom vraag je hier nog een mening? Is het niet duidelijk? Waar zit je eigenwaarde? Laat je toch niet gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
10-12-2018 12:39
Hij geeft toch aan hoe hij het voelt.
Hij is zijn ex nog aan het verwerken.
De ene keer heeft hij geen zin de andere keer wel zin om wat te drinken.
Kan toch als je iets verwerkt?
Precies. Daarbij zeg je zelf dat hij het moet aangeven als hij wat wil gaan drinken, dan doet hij dat is t ook niet goed.
Elkaar leren kennen en wel of niet leuk vinden kost tijd. Geef hem die en jezelf ook als dat is wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
ik zou er minimale moeite in steken als ik jou was, en je verwachtingen laag.... heeeeel laaaaag houden

stel hij komt er zelf op terug (dus zonder dat jij iets vraagt nu) en hij heeft een goed verhaal over het waarom van dit nieuwe date voorstel, en hij wil naar jouw woonplaats komen en hij neemt je mee uit eten (fuck drankjes) dan ga jij in je jeans op je gympjes in je hoodie wel een kijke nemen, en erna zeg je netjes dank je en doei
Lorem Ipsum
Tja waarom vraag je hem niet waarom hij nu ineens wel weer wil afspreken?
Zou ik persooink wel doen.

Je bent geen speelballetje.
Dus als hij je nog boeit gewoon vragen.
Stephje123 schreef:
10-12-2018 12:03
Ik ben meestal wel echt van: als je iemand leuk genoeg vindt dan ga je echt niet het afkappen met daarop het risico dat ik niet meer wil.

Ik ga denk ik vragen waarom hij nu wel ineens wil afspreken, of komt dat weer wanhopig over?
Nee, geen aandacht geven, deze man.
Vind het een aandachtshoer die bij jou bevestiging vraagt (seks en aandacht) nu de 1e keus (ex) uit beeld is.


Hou de eer aan jezelf, TO. Deze man vind jou lang niet zo leuk als jij hem vindt.

Mooiste is als je hem nu níet geeft wat hij van jou vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Als je ambitie hebt om ooit mevrouw Slappe Hap te worden, dan kan een nieuwe date met deze meneer Slappe Hap best een goed idee zijn.

Komkom, zo moeilijk is het niet om je als vent te gedragen en je date het gevoel te geven dat je alle aandacht op haar hebt tijdens het daten, en dan hoef je nog niet eens een relatie aan te gaan. Ik snap niks van vrouwen die graag de begripvolle Florence Nightingale uithangen bij dit soort wandelende rode vlaggenfestijnen. Uit twijfel kan geen beeldhouwer een stevige sokkel houwen hoor, het zegt niets goeds over de visser als hij het lijntje het ene moment aanhaalt en het andere moment weer laat vieren. Da's geen betrouwbare visser, maar een mindfucker.
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
10-12-2018 15:01
Als je ambitie hebt om ooit mevrouw Slappe Hap te worden, dan kan een nieuwe date met deze meneer Slappe Hap best een goed idee zijn.

Komkom, zo moeilijk is het niet om je als vent te gedragen en je date het gevoel te geven dat je alle aandacht op haar hebt tijdens het daten, en dan hoef je nog niet eens een relatie aan te gaan. Ik snap niks van vrouwen die graag de begripvolle Florence Nightingale uithangen bij dit soort wandelende rode vlaggenfestijnen. Uit twijfel kan geen beeldhouwer een stevige sokkel houwen hoor, het zegt niets goeds over de visser als hij het lijntje het ene moment aanhaalt en het andere moment weer laat vieren. Da's geen betrouwbare visser, maar een mindfucker.
en de vivamedaille gaat naar :worship:

keroooooollll

* ik ga vast tegeltjes laten drukken met deze teksten erop
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik had idd gezegd: laat maar weer horen als je wel weer wilt afspreken. Maar daarmee niet gedacht dat hij binnen 1,5 dag alweer iets liet horen.. Dat vond ik vreemd. Als hij nou eerst de tijd neemt om eroverheen te komen en dán weer wat laat horen, dan vind ik het een heel ander verhaal.

En ja, ik kan wel weer wat afspreken alleen vraag me echt af met welke intentie. Ga er niet vanuit voor een serieuze relatie want dan zou zijn insteek héél anders zijn, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Cleidy36 schreef:
10-12-2018 14:56
Nee, geen aandacht geven, deze man.
Vind het een aandachtshoer die bij jou bevestiging vraagt (seks en aandacht) nu de 1e keus (ex) uit beeld is.


Hou de eer aan jezelf, TO. Deze man vind jou lang niet zo leuk als jij hem vindt.

Mooiste is als je hem nu níet geeft wat hij van jou vraagt.
Die is heftig.. meteen een aandachthoer. Dat valt nou ook wel weer mee, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
10-12-2018 15:41
Ik had idd gezegd: laat maar weer horen als je wel weer wilt afspreken. Maar daarmee niet gedacht dat hij binnen 1,5 dag alweer iets liet horen.. Dat vond ik vreemd. Als hij nou eerst de tijd neemt om eroverheen te komen en dán weer wat laat horen, dan vind ik het een heel ander verhaal.

En ja, ik kan wel weer wat afspreken alleen vraag me echt af met welke intentie. Ga er niet vanuit voor een serieuze relatie want dan zou zijn insteek héél anders zijn, denk ik.

Ga dan alleen van een drankje uit.
En niet van een trouwring. :lol:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
10-12-2018 15:01
Als je ambitie hebt om ooit mevrouw Slappe Hap te worden, dan kan een nieuwe date met deze meneer Slappe Hap best een goed idee zijn.

Komkom, zo moeilijk is het niet om je als vent te gedragen en je date het gevoel te geven dat je alle aandacht op haar hebt tijdens het daten, en dan hoef je nog niet eens een relatie aan te gaan. Ik snap niks van vrouwen die graag de begripvolle Florence Nightingale uithangen bij dit soort wandelende rode vlaggenfestijnen. Uit twijfel kan geen beeldhouwer een stevige sokkel houwen hoor, het zegt niets goeds over de visser als hij het lijntje het ene moment aanhaalt en het andere moment weer laat vieren. Da's geen betrouwbare visser, maar een mindfucker.
Ik wou net zeggen, nog nooit zoveel metaforen in één post gelezen! :thumbsup:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
kerol schreef:
10-12-2018 15:01
Als je ambitie hebt om ooit mevrouw Slappe Hap te worden, dan kan een nieuwe date met deze meneer Slappe Hap best een goed idee zijn.

Komkom, zo moeilijk is het niet om je als vent te gedragen en je date het gevoel te geven dat je alle aandacht op haar hebt tijdens het daten, en dan hoef je nog niet eens een relatie aan te gaan. Ik snap niks van vrouwen die graag de begripvolle Florence Nightingale uithangen bij dit soort wandelende rode vlaggenfestijnen. Uit twijfel kan geen beeldhouwer een stevige sokkel houwen hoor, het zegt niets goeds over de visser als hij het lijntje het ene moment aanhaalt en het andere moment weer laat vieren. Da's geen betrouwbare visser, maar een mindfucker.
:rofl: Heerlijke post!! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Kap het af, anders krijg je om de dag dit gezeik.
Ik zou het niet doen. Jij vind hem leuker dan hij jou en dat gaat problemen geven in de toekomst. 2 dagen terug wilde hij niet want zat nog met zijn ex, dat is twee dagen later niet anders (als deze smoes al waar is). Ik zou hem zeggen dat ik er geen behoefte aan heb omdat ik opzoek ben naar wat anders dan wat hij mij kan bieden.

Met dat je hem na de vorige afspraak zei dat je het wel hoort wanneer hij wel weer wil afspreken (ondanks dat hij al aan gaf het niet meer te willen). Ze je de deur voor hem open steeds naar je terug te gaan als hij daar zin in heeft. Hij probeert nu gewoon hoe ver hij kan gaan. Mits je 2e keus en gebruikt wil worden zou ik het gewoon af kappen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke mannen zeiken niet over hun ex.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Want na 1,5 dag denkt hij ineens niet meer aan zijn ex? Ik zou bedanken voor de eer.
Alle reacties Link kopieren
Je vleit hem gewoon omdat hij altijd bij je terecht kan. Als iemand 24 uur per dag aan mijn kop gaat zeiken ik hou van je dan ga ik ook terug appen. Gewoon niet meer terug appen dan pleurt ie vanzelf op.
.
Alle reacties Link kopieren
Je vleit hem gewoon omdat hij altijd bij je terecht kan. Als iemand 24 uur per dag aan mijn kop gaat zeiken ik hou van je dan ga ik ook terug appen. Gewoon niet meer terug appen dan pleurt ie vanzelf op.
.
Alle reacties Link kopieren
Schrijf terug: "Daar heb ik niet zoveel zin in."

En dan blokkeren.
Paarsebloem schreef:
10-12-2018 20:55
Schrijf terug: "Daar heb ik niet zoveel zin in."

En dan blokkeren.
Wat is dat toch met dat blokkeren hier? Zo kinderachtig
Paarsebloem schreef:
10-12-2018 20:55
Schrijf terug: "Daar heb ik niet zoveel zin in."

En dan blokkeren.
Precies,
Maar maak er van: "Daar heb ik helemaal geen zin meer in".
Alle reacties Link kopieren
Soms zitten mannen verveeld op de bank en zijn ze hun papieren telefoonklapper aan het doorbladeren (nu digitaal). Of ze hebben 'n genummerd lijstje met namen op volgorde. En dan zijn er soms van die momenten dat ze van 1 en dan verder naar onderen, het lijstje afwerken. Misschien is dat bij jou ook gebeurd?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven