Wat wil deze man van me?

10-12-2018 11:39 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm. Ik weet eventjes niet zo goed wat deze man van me wil. Heb een jaartje geleden iemand ontmoet en toen beetje app contact gehad, niet zoveel bijzonders. Onlangs zijn we elkaar weer tegengekomen op een zakelijk event en toen zijn we weer aan het appen geslagen, en ook een keertje afgesproken. Was echt super gezellig. Gewoon een drankje gedaan in een stad die tussen ons beide in ligt.

Vervolgens heb ik gevraagd of we nog n keer zullen afspreken, krijg ik de reactie dat hij er toch niet zoveel zin meer in heeft, omdat hij nog steeds altijd aan z'n ex moet denken. Dus ik zo; oké, nou kijk maar wann. je wel weer wilt afspreken dan.

Vervolgens krijg ik gisteravond een appje van 'm of ik zin heb om een drankje te doen want daar had hij zin in.

Huh?

Dat is toch raar? Eerst afkappen en 2 dagen later er wel ineens zin in hebben? Ik kon gisteren overigens niet, maar zou ik m nog een kans geven of zou t voor jullie wel klaar zijn nu?
Klip en klaar, deze man is net zo wispelturig (én onzeker) als TO zelf is. Ze spiegelen elkaar en dat irriteert (wringt). Mijn advies ga met hem op stap en Leer daarmee je-zelf en daarmee hem nog beter kennen.
Alle reacties Link kopieren
Oké, duidelijk jullie reacties; hoef niks serieus te verwachten van deze man.

Ik ga nog niet het contact verbreken, maar vragen of hij zin heeft om weer eens de stad in te gaan oid. Als hij alleen thuis wil afspreken is het wel duidelijk, wil hij buitenshuis afspreken, dan wil hij me miss. toch beter leren kennen. Want een man gaat toch niet buitenshuis afspreken als hij alleen seks wil.
Alle reacties Link kopieren
c-la-talpa schreef:
10-12-2018 23:04
Klip en klaar, deze man is net zo wispelturig (én onzeker) als TO zelf is. Ze spiegelen elkaar en dat irriteert (wringt). Mijn advies ga met hem op stap en Leer daarmee je-zelf en daarmee hem nog beter kennen.
Hoezo vind je mij dan wispelturig en onzeker?
Stephje123 schreef:
10-12-2018 23:13
Want een man gaat toch niet buitenshuis afspreken als hij alleen seks wil.
Natuurlijk wel, neukt niet lekker op een lege maag
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
10-12-2018 23:15
Hoezo vind je mij dan wispelturig en onzeker?
Nou, onzeker omdat je met een man op date wil gaan die 1,5 dag geleden nog teveel aan z’n ex dacht en daarom niet met jou op date wilde. Zelfverzekerde vrouwen gaan niet op stap met mannen hen net hebben afgewezen omdat ze nog teveel met hun ex bezig waren. Die vinden zichzelf te bijzonder om tweede keuze of een rebound te zijn.
Vivavandaag schreef:
10-12-2018 23:44
Nou, onzeker omdat je met een man op date wil gaan die 1,5 dag geleden nog teveel aan z’n ex dacht en daarom niet met jou op date wilde. Zelfverzekerde vrouwen gaan niet op stap met mannen hen net hebben afgewezen omdat ze nog teveel met hun ex bezig waren. Die vinden zichzelf te bijzonder om tweede keuze of een rebound te zijn.
BAM! Helder verwoord Vivavandaag, mijn complimenten :worship:
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
10-12-2018 23:13
Oké, duidelijk jullie reacties; hoef niks serieus te verwachten van deze man.

Ik ga nog niet het contact verbreken, maar vragen of hij zin heeft om weer eens de stad in te gaan oid. Als hij alleen thuis wil afspreken is het wel duidelijk, wil hij buitenshuis afspreken, dan wil hij me miss. toch beter leren kennen. Want een man gaat toch niet buitenshuis afspreken als hij alleen seks wil.
Hij is de laatste man op aarde ofzo :facepalm:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
je gaat vragen of hij de stad in wil? iets met parels voor de zwijnen grr
Lorem Ipsum
Stephje123 schreef:
10-12-2018 23:13
Oké, duidelijk jullie reacties; hoef niks serieus te verwachten van deze man.

Ik ga nog niet het contact verbreken, maar vragen of hij zin heeft om weer eens de stad in te gaan oid. Als hij alleen thuis wil afspreken is het wel duidelijk, wil hij buitenshuis afspreken, dan wil hij me miss. toch beter leren kennen. Want een man gaat toch niet buitenshuis afspreken als hij alleen seks wil.
De enige die weet wat hij wil, is hij zelf. Ga nou gewoon met hem praten in plaats van hier te laten speculeren over iets waar we hier geen van allen iets vanaf kunnen weten.
Arme man als je op voorhand al zo veroordeelt wordt.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
11-12-2018 10:37
De enige die weet wat hij wil, is hij zelf. Ga nou gewoon met hem praten in plaats van hier te laten speculeren over iets waar we hier geen van allen iets vanaf kunnen weten.
Arme man als je op voorhand al zo veroordeelt wordt.
Hoezo arme man? Hij gaf 1,5 dag geleden aan dat hij niet met TO op date wilde omdat hij teveel aan zijn ex moest denken. Dan is het toch niet ‘arme man’ omdat TO geen rebound wil zijn? We speculeren deze keer niet: hij heeft het zelf heel duidelijk aangegeven.
Vivavandaag schreef:
11-12-2018 11:54
Hoezo arme man? Hij gaf 1,5 dag geleden aan dat hij niet met TO op date wilde omdat hij teveel aan zijn ex moest denken. Dan is het toch niet ‘arme man’ omdat TO geen rebound wil zijn? We speculeren deze keer niet: hij heeft het zelf heel duidelijk aangegeven.
Ja, op dat moment. Maar om dan ook even te speculeren: misschien heeft die man naderhand wel bedacht dat TO te leuk is om te laten lopen en hij daarom wel wil afspreken.
De man moet wel een kans krijgen om zijn intenties duidelijk te kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
11-12-2018 11:59
Ja, op dat moment. Maar om dan ook even te speculeren: misschien heeft die man naderhand wel bedacht dat TO te leuk is om te laten lopen en hij daarom wel wil afspreken.
De man moet wel een kans krijgen om zijn intenties duidelijk te kunnen maken.
Waarom moet hij een kans krijgen? Dat bepaalt TO/ een vrouw die uitgevraagd wordt toch zelf? Zij (en elke andere reageerder)mag toch ook vinden dat hij zijn kans al heeft gehad en dat ze iemand wil die niet hoeft na te denken voordat hij weet dat ze te leuk is om te laten lopen? En dat ze iemand wil die helemaal los is van zijn ex? En zo erg is alleen zijn niet hoor, dat je mannen die je in eerste instantie niet willen omdat ze met iemand anders in een hoofd zitten, moet gaan daten.
Alle reacties Link kopieren
Maak voor jezelf de keus wat je verwacht of wenst dat het resultaat is van deze date.
Wil je een leuke man die serieus voor je gaat met als doel huisje, boompje, beestje dan zou ik ervoor kiezen om in elk geval nu niet met hem te daten.

Ben je zelf enkel opzoek naar een scharrel dan zou ik niet weten waarom je niet met hem af kan spreken.

Maar wees wel voor jezelf eerlijk wat je wil. En als je stiekem toch iets serieus wil dan zou ik hem nooit communiceren dat een beetje scharrelen prima is. Dikke kans dat hij je nooit als meer gaat zien en jij met een gebroken hart achterblijft.
Stephje123 schreef:
10-12-2018 23:13
Oké, duidelijk jullie reacties; hoef niks serieus te verwachten van deze man.

Ik ga nog niet het contact verbreken, maar vragen of hij zin heeft om weer eens de stad in te gaan oid. Als hij alleen thuis wil afspreken is het wel duidelijk, wil hij buitenshuis afspreken, dan wil hij me miss. toch beter leren kennen. Want een man gaat toch niet buitenshuis afspreken als hij alleen seks wil.
Waar is je eigenwaarde?
-vanille- schreef:
10-12-2018 20:14
Je vleit hem gewoon omdat hij altijd bij je terecht kan. Als iemand 24 uur per dag aan mijn kop gaat zeiken ik hou van je dan ga ik ook terug appen. Gewoon niet meer terug appen dan pleurt ie vanzelf op.
Alcohol vrije wijn.. mijn reet.
kerol schreef:
10-12-2018 15:01
Als je ambitie hebt om ooit mevrouw Slappe Hap te worden, dan kan een nieuwe date met deze meneer Slappe Hap best een goed idee zijn.

Komkom, zo moeilijk is het niet om je als vent te gedragen en je date het gevoel te geven dat je alle aandacht op haar hebt tijdens het daten, en dan hoef je nog niet eens een relatie aan te gaan. Ik snap niks van vrouwen die graag de begripvolle Florence Nightingale uithangen bij dit soort wandelende rode vlaggenfestijnen. Uit twijfel kan geen beeldhouwer een stevige sokkel houwen hoor, het zegt niets goeds over de visser als hij het lijntje het ene moment aanhaalt en het andere moment weer laat vieren. Da's geen betrouwbare visser, maar een mindfucker.
WAUW!! AMEN!!!!!
Vervolgens heb ik gevraagd of we nog n keer zullen afspreken, krijg ik de reactie dat hij er toch niet zoveel zin meer in heeft, omdat hij nog steeds altijd aan z'n ex moet denken. Dus ik zo; oké, nou kijk maar wann. je wel weer wilt afspreken dan.

En hier gaat t al mis, als hij zegt dat hij niet zoveel zin meer heeft reden : EX is het toch heel vreemd dat jij zegt oke, kijk maar dan wanneer je wilt afspreken... Je geeft hem vast de indruk dat je wel openstaat voor een keertje (geile) sex maar iets serieus gaat hier niet van komen, in 2 dagen kan je niet over je ex heen zijn mits dat een smoesje is... maar nee ik zou vooral omdat je hem leuk vindt afstand houden en als het zo moet zijn kom je hem vast en zeker nog wel eens tegen en is hij WEL over die ex heen of niet of ben jij een leukere man tegen gekomen.. en verder alles wat KEROL zegt..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet afspreken!
Zeer ws blijft hij aan zijn ex denken.
Stephje123 schreef:
10-12-2018 15:41
Ik had idd gezegd: laat maar weer horen als je wel weer wilt afspreken. Maar daarmee niet gedacht dat hij binnen 1,5 dag alweer iets liet horen.. Dat vond ik vreemd. Als hij nou eerst de tijd neemt om eroverheen te komen en dán weer wat laat horen, dan vind ik het een heel ander verhaal.

En ja, ik kan wel weer wat afspreken alleen vraag me echt af met welke intentie. Ga er niet vanuit voor een serieuze relatie want dan zou zijn insteek héél anders zijn, denk ik.
Door dat zeggen plaats je jezelf in een afhankelijke positie van hem. Lekker begin :nope:
Stephje123 schreef:
10-12-2018 23:13
Oké, duidelijk jullie reacties; hoef niks serieus te verwachten van deze man.

Ik ga nog niet het contact verbreken, maar vragen of hij zin heeft om weer eens de stad in te gaan oid. Als hij alleen thuis wil afspreken is het wel duidelijk, wil hij buitenshuis afspreken, dan wil hij me miss. toch beter leren kennen. Want een man gaat toch niet buitenshuis afspreken als hij alleen seks wil.
Natuurlijk wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven