Wat wil deze vrouw van mij?

23-04-2018 16:07 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een man, heb een aantal weken geleden een vrouw ontmoet via een app. Haar foto’s waren prachtig en in het echt is ze net zo mooi. Ze woont in de buurt ( straat verder) en ook dit was handig

Eerste date hebben we een drankje gedronken. Ze kwam erg gereserveerd en afstandelijk over, ik gaf dit aan en ze antwoorde dat ze dit vaker hoort en ze bij iedereen zo is in het begin. Naar mate ze dronk werd ze losser, en uiteindelijk heb ik laten weten na het laatste drankje toch echt te gaan.

We liepen terug en kwamen nog een restaurant/ bar tegen, ze vroeg of ik nog een drankje wilde drinken met haar..ik genoot van haar en haar gezelschap en ging akkoord. Drankje gedronken en eenmaal weer buiten vroeg ze of we nog thuis iets konden drinken want alles was al gesloten. Fles wijn gekocht en bij mij thuis opgedronken. ( voornamelijk door haar). Fles wijn had zij wel betaald.
Inmiddels was ze aardig aangeschoten en maakte een paar keer de opmerking “ ik wil naar huis”. Ik liet weten prima dan breng ik je...dat wilde ze dan weer niet.
We waren aan het praten op de bank..opeens begon zij mij te zoenen. We zijn naar bed gegaan en hebben seks gehad.

De volgende ochtend leek het of zij erg veel spijt had. Ik wilde nog even met haar knuffelen, maar ze deed heel afstandelijk. Ze bleef maar zeggen “ ik kan niet geloven dat dit gebeurd is”. Ik bood aan om ontbijtje te gaan kopen, maar ze moest niks. Ze was binnen 5 min klaar met douchen, kleding snel aan en wilde weg. Ik bracht haar haar huis en wilde haar een hand geven, dit wilde ze niet.

Ik heb haar in de middag een app gestuurd met “ ik hoop niet dat ik mijn eigen glazen ingegooid heb, doordat alles snel is gedaan. Ze antwoorde met “ nee, hoop ook niet dat jij raar over mij denkt nu”. We bleven dagelijks contact houden via app en telefoon maar ze nam niet veel
Iniatief.

2e date hebben we ergens afgesproken voor een koffie. Dit was overdag en ze was weer heel afstandelijk en rustig/verlegen. Na de date appte ze gelijk of ik die avond zin had om iets te komen drinken bij haar thuis. Ik ben gegaan natuurlijk en het was gezellig. Toen ze weer gedronken had was ze weer heel los en we hebben gezoend. Ik ging weg want moest volgende dag vroeg op voor werk, ze appte toen. Waarom ging je zo snel weg? Toen bood ik aan nog even terug te komen dan om verder te kletsen.

Nu hebben we van het weekend de 3e date gehad. Ik heb haar opgehaald en we zijn naar een gezellig straatje gereden. Ik zag dat ze weer veel zou gaan drinken, en gaf aan het bij 1 of 2 drankjes te willen laten. Ze was het er mee eens. Ik zette haar weer af, en ze wilde bij mij komen voor nog een drankje. Ze is eerst thuis flesje wijn gaan halen en toen hebben we nog even gekletst. Ze werd erg vijandig en ging heel raar doen. Ik was uiteindelijk moe en vroeg of ze bleef slapen. Dit wilde ze. Maar ze liet me niet slapen ze moest meer en meer drinken. Uiteindelijk een felle discussie gehad. Ze schopte me zelfs een beetje omdat ik weigerde drank te pakken.

De volgende ochtend zelfde verhaal. Super afstandelijk en mocht haar amper aanraken. Ze bood wel excuses aan voor haar gedrag, en liet weten dat beter is als ze niet meer zoveel drinkt. We hadden wederom sex gehad.

Ze is lief, knap, heeft een goede baan en leven goed voor elkaar maar haar gedrag is raar.

Vandaag appte ze. Ben je klaar met me?

Toen ze dronken was zei ze ook. Blijf je voor altijd bij me?
Ik heb maar niks gezegd, ze zegt dat ze niks meer weet en heeft excuses aangeboden.

Wat wil deze vrouw van mij? Het is aantrekken en afstoten.
Alle reacties Link kopieren
Dat je drank voor haar haalt...
koekies zijn lekker
Goh, tijdje geleden exact hetzelfde verhaal gelezen, maar dan vanuit oogpunt vd vrouw.
Jij kwam er goed vanaf in haar topic.

Wil je testen hoe mensen naar een verhaal kijken vanuit 2 oogpunten?
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 16:15
22.01% gewijzigd
Ik hoor alleen maar een vrouw die wel wil, maar die een alcoholprobleem heeft.
Het lijkt me geen relatie materiaal!

Maar wel handig voor als je zin hebt in hebt in sex. Gewoon wijn geven en je kan er over heen.
Alle reacties Link kopieren
Don't stick your dick in crazy
Overigens ben je er zelf bij hè? Waarom steeds seks met haar hebben als je geen hoogte van haar kunt krijgen?
Teruggooien in de glasbak en niet meer omkijken.
Alle reacties Link kopieren
Precies, makkelijk voor een avondje seks.
Knappe vrouw, goede baan maar helaas ook een groot probleem.
Je moet je bedenken of je hiermee een relatie wilt.
Alle reacties Link kopieren
Vraag je af wat JIJ van deze alcoholische vrouw wil.

Gezond is haar gedrag niet.
Erin meegaan ook niet.
Ze weet helemaal niet meer wat ze doet als ze drinkt: jij kan dus niet op deze vrouw bouwen .
Zou jij gelukkig worden van een relatie met haar ?
Alle reacties Link kopieren
nou gelukkig is ze mooi :roll:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wat een zuipschuit
Misschien drinkt ze door de zenuwen. Geef aan dat je dat gedrink niet prettig vind en je graag nuchter verder wil daten.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
23-04-2018 16:17
Teruggooien in de glasbak en niet meer omkijken.
:cheers:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ana_Isabel2 schreef:
23-04-2018 16:14
Goh, tijdje geleden exact hetzelfde verhaal gelezen, maar dan vanuit oogpunt vd vrouw.
Jij kwam er goed vanaf in haar topic.

Wil je testen hoe mensen naar een verhaal kijken vanuit 2 oogpunten?
Ik had ook al een déjà vu.
Het is ook wel om pissig van te worden, het arme mens moet iedere keer haar eigen wijn betalen!
Alle reacties Link kopieren
De vraag die jij moet stellen is: Wil jij dit?

Zo niet, vertel haar waarom jij dit niet wil en verbreek het contact.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
TO gaat zelf akkoord met thuis verder drinken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Gewoon terugappen dat je het wel een kans wil geven op voorwaarde dat ze stopt met haar alcoholprobleem.
Alle reacties Link kopieren
Wees er maar op bedacht dat hoe langer en intiemer je met haar omgaat, zij jou kan meetrekken in haar "way of life".

Wil jij haar drink&sex maatje zijn ?
Alle reacties Link kopieren
wat maakt het uit wat zij van jou wil, ik mag toch aannemen dat jij niets van haar wil?
Alle reacties Link kopieren
ik twijfel en weet niet of zij een alcoholprobleem heeft. Zij drinkt ook alleen in de avonden. Overdag heb ik haar nooit zien drinken, en is ze juist heel afstandelijk/rustig en in de avond als ze gedronken heeft gaat ze veel praten, word zij vijandig en wil ze ook seks.

Zij was laatst ook een beetje vijandig en liet weten dat ik niet genoeg moeite doe, dat zij niet alleen voor de seks is, en dat mannen met wie zij normaal date wel haar het hof maken.

In bed liet ze laatst ook weten dat ze vond dat wij totaal niet bij elkaar passen, toen ik vroeg waarom ze dan bij mij was liet ze weten omdat we buren zijn en omdat het handig is. De volgende ochtend confronteerde ik haar en liet ze weten dat het een grapje was.

Zij komt heel eenzaam over.

We hadden afgesproken, ze was blijven slapen en ik had het idee dat ze niet weg wilde. Toen ik haar had afgezet appte ze gelijk of ik samen wilde sporten. Dit heb ik gedaan. Na het sporten appte ze weer gelijk of ik een drankje met haar wilde drinken. Ik had al plannen dus kon niet.

weet niet wat ik moet denken. Begrijp niet wat zij wil. Zij reageert ook niet meer op mijn app dat ik absoluut niet klaar ben met haar
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft duidelijk een alcohol probleem. Met zo iemand kan je niks deftig opbouwen tenzij ze van de drank blijft!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg verslaafden die pas na hun werk ‘s avonds beginnen te drinken! Zij is duidelijk een ander persoon als ze drinkt. Ze heeft echt een probleem!
Alle reacties Link kopieren
anoniem345890123567 schreef:
23-04-2018 16:15
Don't stick your dick in crazy
Dit dus. Drankorgel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven