Wat wil deze vrouw van mij?

23-04-2018 16:07 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een man, heb een aantal weken geleden een vrouw ontmoet via een app. Haar foto’s waren prachtig en in het echt is ze net zo mooi. Ze woont in de buurt ( straat verder) en ook dit was handig

Eerste date hebben we een drankje gedronken. Ze kwam erg gereserveerd en afstandelijk over, ik gaf dit aan en ze antwoorde dat ze dit vaker hoort en ze bij iedereen zo is in het begin. Naar mate ze dronk werd ze losser, en uiteindelijk heb ik laten weten na het laatste drankje toch echt te gaan.

We liepen terug en kwamen nog een restaurant/ bar tegen, ze vroeg of ik nog een drankje wilde drinken met haar..ik genoot van haar en haar gezelschap en ging akkoord. Drankje gedronken en eenmaal weer buiten vroeg ze of we nog thuis iets konden drinken want alles was al gesloten. Fles wijn gekocht en bij mij thuis opgedronken. ( voornamelijk door haar). Fles wijn had zij wel betaald.
Inmiddels was ze aardig aangeschoten en maakte een paar keer de opmerking “ ik wil naar huis”. Ik liet weten prima dan breng ik je...dat wilde ze dan weer niet.
We waren aan het praten op de bank..opeens begon zij mij te zoenen. We zijn naar bed gegaan en hebben seks gehad.

De volgende ochtend leek het of zij erg veel spijt had. Ik wilde nog even met haar knuffelen, maar ze deed heel afstandelijk. Ze bleef maar zeggen “ ik kan niet geloven dat dit gebeurd is”. Ik bood aan om ontbijtje te gaan kopen, maar ze moest niks. Ze was binnen 5 min klaar met douchen, kleding snel aan en wilde weg. Ik bracht haar haar huis en wilde haar een hand geven, dit wilde ze niet.

Ik heb haar in de middag een app gestuurd met “ ik hoop niet dat ik mijn eigen glazen ingegooid heb, doordat alles snel is gedaan. Ze antwoorde met “ nee, hoop ook niet dat jij raar over mij denkt nu”. We bleven dagelijks contact houden via app en telefoon maar ze nam niet veel
Iniatief.

2e date hebben we ergens afgesproken voor een koffie. Dit was overdag en ze was weer heel afstandelijk en rustig/verlegen. Na de date appte ze gelijk of ik die avond zin had om iets te komen drinken bij haar thuis. Ik ben gegaan natuurlijk en het was gezellig. Toen ze weer gedronken had was ze weer heel los en we hebben gezoend. Ik ging weg want moest volgende dag vroeg op voor werk, ze appte toen. Waarom ging je zo snel weg? Toen bood ik aan nog even terug te komen dan om verder te kletsen.

Nu hebben we van het weekend de 3e date gehad. Ik heb haar opgehaald en we zijn naar een gezellig straatje gereden. Ik zag dat ze weer veel zou gaan drinken, en gaf aan het bij 1 of 2 drankjes te willen laten. Ze was het er mee eens. Ik zette haar weer af, en ze wilde bij mij komen voor nog een drankje. Ze is eerst thuis flesje wijn gaan halen en toen hebben we nog even gekletst. Ze werd erg vijandig en ging heel raar doen. Ik was uiteindelijk moe en vroeg of ze bleef slapen. Dit wilde ze. Maar ze liet me niet slapen ze moest meer en meer drinken. Uiteindelijk een felle discussie gehad. Ze schopte me zelfs een beetje omdat ik weigerde drank te pakken.

De volgende ochtend zelfde verhaal. Super afstandelijk en mocht haar amper aanraken. Ze bood wel excuses aan voor haar gedrag, en liet weten dat beter is als ze niet meer zoveel drinkt. We hadden wederom sex gehad.

Ze is lief, knap, heeft een goede baan en leven goed voor elkaar maar haar gedrag is raar.

Vandaag appte ze. Ben je klaar met me?

Toen ze dronken was zei ze ook. Blijf je voor altijd bij me?
Ik heb maar niks gezegd, ze zegt dat ze niks meer weet en heeft excuses aangeboden.

Wat wil deze vrouw van mij? Het is aantrekken en afstoten.
Dat ze alleen s'avonds drinkt heeft er helemaal nul mee te maken.
Je bent echt niet pas alcoholist als je om 9 uur sochtends een fles vodka aan je mond zet hè.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
23-04-2018 17:27
Er zijn genoeg verslaafden die pas na hun werk ‘s avonds beginnen te drinken! Zij is duidelijk een ander persoon als ze drinkt. Ze heeft echt een probleem!
+ waarom blijf je er mee daten als ze vijandig is, afstandelijk, de dag erna niets meer weet en denkt dat je het alleen voor de seks doet.
En o ja, de 'leuke' grapjes.

Kan ze wel mooi zijn, daar prik je toch snel doorheen?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Wil je een rustig leven of een leven vol problemen?
Volgens mij is ze niet de enige die eenzaam is als je hier genoegen mee neemt. Dat uittesten van haar is ook erg onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Je date had ook vragen over jullie contact. Ze vroeg zich hardop af of jij geen misbruik van haar maakte op jullie eerste date.
Mijn advies is om haar lekker te laten zoeken naar een andere date. Eentje die wel zin heeft in een vrouw van uitersten, die allerlei verwijten maakt en zichzelf achteraf vooral als zielig vogeltje opstelt.
(Mocht je een link naar het topic willen dan kun je me pb'en)

Voor het geval je de dame in kwestie bent: Sterkte met jezelf!
Ze wil zuipen. Lijkt me duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Heel duidelijk: meteen eruit met dit zuipwijf !
Voor haar 10 anderen die wel voor je gaan en niet teveel drinken.
Joost2018 schreef:
23-04-2018 17:22
ik twijfel en weet niet of zij een alcoholprobleem heeft. Zij drinkt ook alleen in de avonden. Overdag heb ik haar nooit zien drinken, en is ze juist heel afstandelijk/rustig en in de avond als ze gedronken heeft gaat ze veel praten, word zij vijandig en wil ze ook seks.

Zij was laatst ook een beetje vijandig en liet weten dat ik niet genoeg moeite doe, dat zij niet alleen voor de seks is, en dat mannen met wie zij normaal date wel haar het hof maken.

In bed liet ze laatst ook weten dat ze vond dat wij totaal niet bij elkaar passen, toen ik vroeg waarom ze dan bij mij was liet ze weten omdat we buren zijn en omdat het handig is. De volgende ochtend confronteerde ik haar en liet ze weten dat het een grapje was.

Zij komt heel eenzaam over.

We hadden afgesproken, ze was blijven slapen en ik had het idee dat ze niet weg wilde. Toen ik haar had afgezet appte ze gelijk of ik samen wilde sporten. Dit heb ik gedaan. Na het sporten appte ze weer gelijk of ik een drankje met haar wilde drinken. Ik had al plannen dus kon niet.

weet niet wat ik moet denken. Begrijp niet wat zij wil. Zij reageert ook niet meer op mijn app dat ik absoluut niet klaar ben met haar
Ze heeft absoluut een drankprobleem. Hoe kom je erbij dat te bagateliseren, omdat ze alleen 'savonds drinkt? 9 van de 10 Alcoholisten zijn functionerende mensen, met baan en al. En die drinken ook 'alleen savonds'.

Maar los daarvan vind ik het raar dat ze zelf niet in ziet hoe ze zichzelf ontzettend voor schut zet tegenover jou. Een normaal mens drinkt niet zo veel op dates, omdat dat een afknapper is. Zij gaat juist drinken, waarom?

Drankje hier, drankje daar. Kap gewoon eens met dat drankje om mee te beginnen. Deze dame heeft overduidelijk issues en niet alleen met alcohol. Waarom hou je zo krampachtig vast aan iemand die blijkbaar dol is op drama?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij met iemand die zulk onstabiel gedrag vertoond?

Heel veel mensen die een probleem hebben met alcohol functioneren op andere vlakken zoals een baan en een huis nog wel aardig tot goed. Betekent niet dat dit normaal gedrag is. Gewoon een raar wijf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Die heeft duidelijk issues.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die zich moed indrinkt en ze heeft het ook echt nodig. Kan niet zonder en heeft moeite verantwoordelijkheid voor eigen gedrag te nemen. Ze heeft ook een hekel aan haar dronken ik. :rofl:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
:sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar mens..!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-04-2018 17:57
Ze wil zuipen. Lijkt me duidelijk
Overduidelijk.

En als er drank in zit wil ze er seks bij.

En als ze nuchter is weet ze van niks en wil ze niks.
Totdat er weer drank in zit.

Leuke vriendin, TO. Wees er gelukkig mee ?
Ik had na date 1 al hard weggerend. Lekker of niet. :nope:
Alle reacties Link kopieren
Last van een kater ?
Alle reacties Link kopieren
Af en toe denk ik wel eens : wat doe ik hier
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Dat drinken kan door de zenuwen.

Ik zou me meer druk maken om de benauwende appjes om continu iets te willen doen en de manipulerende vraag-appjes (ben je klaar met me? etc.).

Ik zou het afkappen. Riekt naar onzeker onstabiel mutsgedrag. Mijn vermoeden is dat ze 'gek' is. Het klinkt een beetje borderlinerig allemaal. Een mooie vrouw met een goede baan en dan zo weinig vrienden dat jij allemaal mee moet gaan sporten e.d? Dergelijke mensen hebben vaak om een reden niet zoveel vrienden en ik zou niet wachten tot je er achter komt waarom (ik vermoed dat het vijandige dat er tijdens het drinken uitkwam haar ware aard is als je eenmaal een relatie met haar hebt).
Bros before hoes
Alle reacties Link kopieren
Wow, denk dat je een dramaatje te pakken hebt.
Wat Stefbros hier boven mij zegt is misschien wel een punt waar je op moet letten.
Geen idee of ze het echt heeft maar het is wel heel heavy al.....dan verlegen, dan heftig.
Kan niet goed zijn.
De alcohol is niet het probleem maar een symptoom.
Het probleem lijkt een serieuze persoonlijkheidsstoornis en/of een andere gigantische psychische error.
Dit word een klus, een bouwproject TO. Met jou als lijdend voorwerp want ze daagt je nu al op een rot manier uit. Nuchter is ze niet leuk in de omgang en dronken ook niet. Wat moet je ermee ?
Als je een leuke relatie zoekt zou ik deze mevrouw vaarwel zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven