wat wil hij van me?

23-04-2018 07:17 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Al lange tijd lees ik hier mee en nu dacht ik laat ik zelf eens mijn vraag stellen in de hoop advies te krijgen wat te doen?

Ik had 4,5 jaar een relatie de laatste maanden ging het slechter ook omdat ik niet lekker in mijn vel zat. mijn moeder is begin dit jaar geopereerd aan darm kanker gelukkig ziet het er allemaal heel positief uit.

Mijn vriend is er in die periode weinig tot niet voor me geweest dit heb ik ook meerdere malen aangekaart dat ik dit heel teleurstellend vond.

Ongeveer een maand terug hebben we behoorlijk woorden gehad. Ik had het gevoel dat er wellicht een anders was waar hij wel tijd voor had en hij was boos dat ik hem niet vertrouwde. Dit is nav een mail gegaan met een hotelreservering hier heb ik hem mee geconfronteerd en hij is boos dat ik hem gecheckt heb. (Ik weet dat hij niet naar dat hotel is geweest want die avond/nacht was ie bij mij en hebben we dus woorden gehad hij zegt dat voor een vriend van hem geboekt te hebben want die had relatie problemen met zijn vrouw. Afgelopen maandag dus nu een week terug gaf hij aan dat het gevoel niet terug kwam en dat ie een punt achter onze relatie zette. Dit deed hij omdat hij zoveel van me houdt en ik beter verdien en een vriend verdien die mij wel aandacht geeft zoals hij het zegt. Hij schaamt zich voor zijn gedrag de laatste maanden dat hij er niet voor me was. Nu komt dus het rare... sinds hij het heeft uitgemaakt appt hij de hele dag en is di, wo vrij en zondagavond bij me geweest. Als ik hem vraag waarom hij dit doet geeft ie aan het voelt niet meer als een verplichting ik kom nu alleen langs omdat ik graag bij je wil zijn. ik zit bijna elke avond in tranen en hij wil me dan troosten. Hij vind ook dat we normaal met elkaar om moeten kunnen gaan en dus ook naar verjaardagen etc kunnen samen. ik heb gezegd dat ik niet denk dat dit gaat werken aangezien ik nog steeds van hem hou. Hij geeft heel duidelijk aan dat het niet meer goed komt maar is heel blij dat we eindelijk weer praten over onze gevoelens. Als ik zeg vecht dan voor onze relatie geeft hij aan dat niet te kunnen want hij wil me niet nog meer pijn doen. Als ik dan zeg dat het beter is dat we elkaar een tijdje niet meer zien of spreken geeft hij aan dat hij dat niet kan want hij wil niet uit mijn leven verdwijnen. Nu is het alsof de relatie nog gewoon door loopt alleen is er geen intimiteit meer. ik zoek uit mezelf geen contact maar hij appt de hele dag en komt dus bijna elke avond langs. Zijn vrienden en ouders weten nog niet dat het over is tussen ons in mijn ogen ook nog steeds heel vreemd. Is het nu realistisch dat ik nog steeds hoop heb dat het goed komt? of moet ik de knoop doorhakken zijn spullen pakken en mijn huissleutel terug vragen? Ik raak hier heel erg van in de war en dit heb ik ook meerdere malen aangegeven.

Hopelijk hebben jullie tips voor me excuus voor het lange en misschien warrige verhaal.
Ik zou ervoor passen. Lijkt er eerder op dat hij nu een soort vrijbrief voor zichzelf heeft om van meerdere walletjes te eten. En die vriend met relatieproblemen is hij wrs gewoon zelf, maar omdat jij erachter kwam is hij niet gegaan.

Vaag gedoe, teveel drama. Next.
Begrijp ik het goed dat hij een punt achter de relatie zette en daarna nog steeds op bezoek komt en appt? Waarom laat je dit toe? Dan kun je toch geen afstand van iemand nemen? Ik zou inderdaad zeggen geen enkel contact meer te wensen en je huissleutel terugvragen.
Begrijp trouwens niet hoe de mail van een hotelreservering bij jou terecht is gekomen?
Sterkte met je moeder. :hug: Ik zou trouwens ook al geen zin hebben in een relatie als hij er op dergelijke momenten niet/nauwelijks voor je is.
Alle reacties Link kopieren
@tijdschriftenverslindster: Hij heeft idd een punt achter onze relatie gezet. Die mail is niet bij mij terecht gekomen. ik heb in zijn mail gekeken. Weet ik is niet goed en ook niet goed te praten. Waarom ik het toe laat omdat ik nog steeds onwijs gek op hem ben en niet kwijt wil. misschien heel naïef. Hij geeft aan vrienden te willen blijven in mijn ogen kan dit nu niet misschien ooit maar niet nu.

@ coc087: Jah dat vermoeden heb ik ook gehad en heb ik ook meerdere malen gevraagd hij blijft aangeven dat hij geen gevoel voor een ander heeft en ook niets met een ander heeft gedaan.
Los van wat wel en niet waar is heb jij er gewoon geen goed gevoel bij dus dat lijkt me al voldoende om dit contact voor nu gewoon te verbreken.
bull25 schreef:
23-04-2018 07:35
@tijdschriftenverslindster: Hij heeft idd een punt achter onze relatie gezet. Die mail is niet bij mij terecht gekomen. ik heb in zijn mail gekeken. Weet ik is niet goed en ook niet goed te praten. Waarom ik het toe laat omdat ik nog steeds onwijs gek op hem ben en niet kwijt wil. misschien heel naïef. Hij geeft aan vrienden te willen blijven in mijn ogen kan dit nu niet misschien ooit maar niet nu.

@ coc087: Jah dat vermoeden heb ik ook gehad en heb ik ook meerdere malen gevraagd hij blijft aangeven dat hij geen gevoel voor een ander heeft en ook niets met een ander heeft gedaan.
Ik vermoedde dat eerlijk gezegd al en vind dat echt niet oké en een enorme inbreuk op iemands privacy. Het geeft ook al aan dat je hem dus niet vertrouwde. Dus waarom zou je samen willen zijn met iemand die je niet vertrouwt?
Ik geloof ook niet in vriendschap als één van de betrokkenen nog verliefd is. Om jezelf te beschermen, zou ik alle contactverbreken.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
23-04-2018 07:41
Ik vermoedde dat eerlijk gezegd al en vind dat echt niet oké en een enorme inbreuk op iemands privacy. Het geeft ook al aan dat je hem dus niet vertrouwde. Dus waarom zou je samen willen zijn met iemand die je niet vertrouwt?
Ik geloof ook niet in vriendschap als één van de betrokkenen nog verliefd is. Om jezelf te beschermen, zou ik alle contactverbreken.
Het klopt idd dat ik hem niet vertrouwde en dit is ook zeker mijn probleem ik ben erg onzeker van mezelf en mijn vorige vriend is vreemd gegaan. Hierbij kwam dat ik van meerdere mensen in de omgeving hoorde dat hij veel contact had met een andere vrouw. 2 jaar geleden heeft hij ook veel contact gehad met een andere vrouw en dat was alleen via de app etc maar geen berichtjes over het weer (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) dit heeft toen ontzettend gekwetst. tuurlijk wat jij zegt het is fout om hem te checken ben ik met je eens. Waarom ik bij hem wil zijn omdat we ook super leuke jaren hebben gehad en ik niet alles wil opgeven gelijk, Ik denk dat iedere relatie wel eens een dip heeft maar dat je toch kan vechten voor je relatie. Hij geeft aan het te druk hebben met zijn bedrijf en dit er nu niet bij kan hebben.
Als jullie elkaar niet kunnen vertrouwen is het klaar... je kan jezelf kwellen door deze situatie heel lang toe te staan of je bent sterk, kapt het contact, voelt je een kortere tijd heel k*t en gaat dan verder met je leven.
Als hij zo duidelijk aangeeft dat het niet meer goedkomt zou ik echt even wat meer afstand nemen. In elk geval voor een tijdje, totdat jij jezelf terug hebt gevonden. Zo te horen lig je flink in de kreukels.
Ga maar eens heel goed voor jezelf zorgen jij...
anoniem_366877 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 07:52
74.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Coco87 schreef:
23-04-2018 07:41
Los van wat wel en niet waar is heb jij er gewoon geen goed gevoel bij dus dat lijkt me al voldoende om dit contact voor nu gewoon te verbreken.
Het maakt me vooral erg onzeker omdat ik nog wel heel graag zou willen vechten voor onze relatie. We hebben behoorlijk veel meegemaakt samen en omdat op te geven is voor mij erg moeilijk. hij geeft ook iedere dag aan nog steeds van me te houden en dat dat ook juist de reden is om er mee te stoppen voor hem.
bull25 schreef:
23-04-2018 07:48
Het maakt me vooral erg onzeker omdat ik nog wel heel graag zou willen vechten voor onze relatie. We hebben behoorlijk veel meegemaakt samen en omdat op te geven is voor mij erg moeilijk. hij geeft ook iedere dag aan nog steeds van me te houden en dat dat ook juist de reden is om er mee te stoppen voor hem.
Als hij van je hield wilde hij wel een relatie met je. zijn daden staan haaks op zijn woorden. Dat moet al genoeg reden zijn om hiermee te kappen.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
23-04-2018 07:47
.
Hij geeft aan heel veel van mij te houden en me niet kwijt te willen in zijn leven maar alleen niet meer als relatie zijnde. In zijn ogen werkt dat niet aangezien we beide op onze tenen gaan lopen. Hij heeft het erg druk met zijn bedrijf en als hij dan avonds bij mij is, is ie vaak boos op de hele wereld dit geeft hij zelf ook aan. Hij geeft ook aan zichzelf al maanden niet te zijn en niet lekker in zijn vel te zitten. Nu hij het heeft uitgemaakt vind hij het geen verplichting meer om langs te komen en komt nu dus heel veel langs.
bull25 schreef:
23-04-2018 07:51
Hij geeft aan heel veel van mij te houden en me niet kwijt te willen in zijn leven maar alleen niet meer als relatie zijnde. In zijn ogen werkt dat niet aangezien we beide op onze tenen gaan lopen. Hij heeft het erg druk met zijn bedrijf en als hij dan avonds bij mij is, is ie vaak boos op de hele wereld dit geeft hij zelf ook aan. Hij geeft ook aan zichzelf al maanden niet te zijn en niet lekker in zijn vel te zitten. Nu hij het heeft uitgemaakt vind hij het geen verplichting meer om langs te komen en komt nu dus heel veel langs.
Zou je relatietherapie kunnen/willen voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
23-04-2018 07:55
Zou je relatietherapie kunnen/willen voorstellen?
Ik heb het voorgesteld om met iemand te gaan praten aangezien hij zelf ook aangeeft dat alles hem wat te veel wordt ivm zijn bedrijf.(hij werkt ook van 5 uur smorgens tot een uur of 12 snachts door) Ik heb het gevoel dat hij tegen een burn-out aan loopt maar uiteraard ben ik geen arts die dat met zekerheid kan zeggen.

Hij is vaak boos
Stoot alle vrienden van zich af
Maakt veel ruzie met zijn ouders.
vergeet heel veel
zegt geen gevoel meer te hebben maar dan 5 min later in huilen uit te barsten en het allemaal niet meer te weten.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
23-04-2018 07:47
Als hij zo duidelijk aangeeft dat het niet meer goedkomt zou ik echt even wat meer afstand nemen. In elk geval voor een tijdje, totdat jij jezelf terug hebt gevonden. Zo te horen lig je flink in de kreukels.
Ga maar eens heel goed voor jezelf zorgen jij...
Jah dat klopt. Het is moeilijk om iemand kwijt te raken waar je zelf nog zo vreselijk gek op bent. als ik zeg geen contact te willen staat ie dezelfde avond huilend op de stoep dat ik hem dat niet aan mag doen. En dat we toch normaal met elkaar om kunnen gaan. Heb hem gevraagd waarom we afgelopen week opeens weer normaal kunnen doen waarom hij nu niet boos wordt als ik iets zeg over hoe ik me voel. dan krijg ik als antwoord ik begrijp het ook niet maar ben er wel heel blij om maar het is te laat. In mijn ogen is het nooit te laat om te vechten voor je relatie.
Alle reacties Link kopieren
bull25 schreef:
23-04-2018 07:48
Het maakt me vooral erg onzeker omdat ik nog wel heel graag zou willen vechten voor onze relatie. We hebben behoorlijk veel meegemaakt samen en omdat op te geven is voor mij erg moeilijk. hij geeft ook iedere dag aan nog steeds van me te houden en dat dat ook juist de reden is om er mee te stoppen voor hem.
niet doen hoor, een leuke relatie hoef je niet voor te vechten.
dit is geen leuke relatie
stop er mee, dan houd je energie over voor leukere dingen(/mannen)
bull25 schreef:
23-04-2018 08:02
Ik heb het voorgesteld om met iemand te gaan praten aangezien hij zelf ook aangeeft dat alles hem wat te veel wordt ivm zijn bedrijf.(hij werkt ook van 5 uur smorgens tot een uur of 12 snachts door) Ik heb het gevoel dat hij tegen een burn-out aan loopt maar uiteraard ben ik geen arts die dat met zekerheid kan zeggen.

Hij is vaak boos
Stoot alle vrienden van zich af
Maakt veel ruzie met zijn ouders.
vergeet heel veel
zegt geen gevoel meer te hebben maar dan 5 min later in huilen uit te barsten en het allemaal niet meer te weten.
Poeh. Heftig.
Daarom vroeg ik in mijn eerste bericht of je al eens heel goed naar hém geluisterd had, en naar zíjn behoeftes e.d. Maar dat bericht heb ik gewijzigd omdat uit je OP eigenlijk al wel blijkt dat je dat gedaan hebt.
Gaat hij niet in op je voorstel, of heeft hij nog geen antwoord gegeven?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het dat je zo met je laat sollen?
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
23-04-2018 08:11
Poeh. Heftig.
Daarom vroeg ik in mijn eerste bericht of je al eens heel goed naar hém geluisterd had, en naar zíjn behoeftes e.d. Maar dat bericht heb ik gewijzigd omdat uit je OP eigenlijk al wel blijkt dat je dat gedaan hebt.
Gaat hij niet in op je voorstel, of heeft hij nog geen antwoord gegeven?
de reactie die ik krijg is "daar heb ik geen tijd voor. Moet aan het werk." De eerste 4 jaar waren echt super. alleen het laatste half jaar is hij heel erg veranderd. Als hij het druk heeft moet ik maar naar de achtergrond verdwijnen hij geeft aan langs te komen om te eten en belt dan om half 7 ben onderweg. Uiteindelijk bel ik om 10 uur maar waar ie blijft en dan wordt ie boos dat ik achter hem aan bel want hij is druk. Heb al meerdere malen gevraagd om dan gewoon niet te bellen dat ie eraan komt of gewoon te zeggen ik heb geen tijd voor je vanavond.
Ik vind het gewoon heel fijn om samen te zijn en misschien ben ik na al die jaren wel te gek op hem dat ik het niet meer zie.
Alle reacties Link kopieren
catskin schreef:
23-04-2018 08:15
Hoe kan het dat je zo met je laat sollen?
ja ik denk dat dat mijn onzekerheid is. Dat ik niet goed genoeg ben voor hem...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
23-04-2018 08:09
niet doen hoor, een leuke relatie hoef je niet voor te vechten.
dit is geen leuke relatie
stop er mee, dan houd je energie over voor leukere dingen(/mannen)
moet zeggen dat ik wel even genezen ben van de mannen. ben inmiddels bijna 33 en heb het wel even gehad.
Alle reacties Link kopieren
bull25 schreef:
23-04-2018 08:22
moet zeggen dat ik wel even genezen ben van de mannen. ben inmiddels bijna 33 en heb het wel even gehad.
je moet ook geen energie stoppen in de verkeerde
een leuke relatie is gewoon een prettige aanvulling, dat voelt niet als werken of vechten oid
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de kans groot is dat hij wel vreemd is gegaan. Hij voelt zich vast ook schuldig dat het nu uit is en hij niet aardig is geweest maar hij wil je niet terug.

Laten gaan, en als hij blijft hangen, zelf afkappen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wat ik lees in jouw verhaal:
Hij geeft ergens nog om jou (of de gewoonte van het contact met jou) en noemt dat houden van. Hij is (misschien al veel langer) niet meer verliefd op jou. Dat komt ook niet terug bij hem. Hij is gevoelig voor aandacht van andere vrouwen (al twee keer blijkbaar tijdens jullie relatie, al is het niet duidelijk wat dat verder precies inhoudt, maar hij zoekt iets bij anderen). Hij wil daar vrij in zijn om dat te kunnen doen. Daarom maakte hij het uit.
Hij heeft er moeite mee om jou los te laten. Het klinkt of hij jouw aandacht nu ineens veel zoekt om twee redenen: schuldgevoel (en daar wil hij jou voor troosten, omdat hij de veroorzaker is en dat werkt dus niet.) Daarnaast wil hij blijkbaar jouw aandacht ook niet loslaten zolang hij nog geen andere relatie heeft.

Hij is niet met jouw belang bezig. Of met jouw gevoelens, al lijkt het wel zo. Het is alsof hij jouw been eraf gezaagd heeft en vervolgens probeert om jou te troosten dat je niet meer goed kunt lopen.
Alle reacties Link kopieren
laverneb schreef:
23-04-2018 08:37
Wat ik lees in jouw verhaal:
Hij geeft ergens nog om jou (of de gewoonte van het contact met jou) en noemt dat houden van. Hij is (misschien al veel langer) niet meer verliefd op jou. Dat komt ook niet terug bij hem. Hij is gevoelig voor aandacht van andere vrouwen (al twee keer blijkbaar tijdens jullie relatie, al is het niet duidelijk wat dat verder precies inhoudt, maar hij zoekt iets bij anderen). Hij wil daar vrij in zijn om dat te kunnen doen. Daarom maakte hij het uit.
Hij heeft er moeite mee om jou los te laten. Het klinkt of hij jouw aandacht nu ineens veel zoekt om twee redenen: schuldgevoel (en daar wil hij jou voor troosten, omdat hij de veroorzaker is en dat werkt dus niet.) Daarnaast wil hij blijkbaar jouw aandacht ook niet loslaten zolang hij nog geen andere relatie heeft.

Hij is niet met jouw belang bezig. Of met jouw gevoelens, al lijkt het wel zo. Het is alsof hij jouw been eraf gezaagd heeft en vervolgens probeert om jou te troosten dat je niet meer goed kunt lopen.
Zo voelt het idd ook. Hij geeft ook altijd aan dat de vrouwen voor hem in de rij staan. en dat zijn dingen die mij onzeker maken. misschien heb ik wel te veel aandacht van hem gevraagd terwijl ik voor mijn gevoel hem altijd heel vrij heb gelaten.

Hij geeft aan dat ie het zo fijn vind bij mij omdat hij dan kan ontspannen. Hij woont nog thuis bij zijn ouders (hij heeft een hele rare relatie met zijn ouders, maar dat terzijde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven