wat wil hij van me?

23-04-2018 07:17 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Al lange tijd lees ik hier mee en nu dacht ik laat ik zelf eens mijn vraag stellen in de hoop advies te krijgen wat te doen?

Ik had 4,5 jaar een relatie de laatste maanden ging het slechter ook omdat ik niet lekker in mijn vel zat. mijn moeder is begin dit jaar geopereerd aan darm kanker gelukkig ziet het er allemaal heel positief uit.

Mijn vriend is er in die periode weinig tot niet voor me geweest dit heb ik ook meerdere malen aangekaart dat ik dit heel teleurstellend vond.

Ongeveer een maand terug hebben we behoorlijk woorden gehad. Ik had het gevoel dat er wellicht een anders was waar hij wel tijd voor had en hij was boos dat ik hem niet vertrouwde. Dit is nav een mail gegaan met een hotelreservering hier heb ik hem mee geconfronteerd en hij is boos dat ik hem gecheckt heb. (Ik weet dat hij niet naar dat hotel is geweest want die avond/nacht was ie bij mij en hebben we dus woorden gehad hij zegt dat voor een vriend van hem geboekt te hebben want die had relatie problemen met zijn vrouw. Afgelopen maandag dus nu een week terug gaf hij aan dat het gevoel niet terug kwam en dat ie een punt achter onze relatie zette. Dit deed hij omdat hij zoveel van me houdt en ik beter verdien en een vriend verdien die mij wel aandacht geeft zoals hij het zegt. Hij schaamt zich voor zijn gedrag de laatste maanden dat hij er niet voor me was. Nu komt dus het rare... sinds hij het heeft uitgemaakt appt hij de hele dag en is di, wo vrij en zondagavond bij me geweest. Als ik hem vraag waarom hij dit doet geeft ie aan het voelt niet meer als een verplichting ik kom nu alleen langs omdat ik graag bij je wil zijn. ik zit bijna elke avond in tranen en hij wil me dan troosten. Hij vind ook dat we normaal met elkaar om moeten kunnen gaan en dus ook naar verjaardagen etc kunnen samen. ik heb gezegd dat ik niet denk dat dit gaat werken aangezien ik nog steeds van hem hou. Hij geeft heel duidelijk aan dat het niet meer goed komt maar is heel blij dat we eindelijk weer praten over onze gevoelens. Als ik zeg vecht dan voor onze relatie geeft hij aan dat niet te kunnen want hij wil me niet nog meer pijn doen. Als ik dan zeg dat het beter is dat we elkaar een tijdje niet meer zien of spreken geeft hij aan dat hij dat niet kan want hij wil niet uit mijn leven verdwijnen. Nu is het alsof de relatie nog gewoon door loopt alleen is er geen intimiteit meer. ik zoek uit mezelf geen contact maar hij appt de hele dag en komt dus bijna elke avond langs. Zijn vrienden en ouders weten nog niet dat het over is tussen ons in mijn ogen ook nog steeds heel vreemd. Is het nu realistisch dat ik nog steeds hoop heb dat het goed komt? of moet ik de knoop doorhakken zijn spullen pakken en mijn huissleutel terug vragen? Ik raak hier heel erg van in de war en dit heb ik ook meerdere malen aangegeven.

Hopelijk hebben jullie tips voor me excuus voor het lange en misschien warrige verhaal.
Alle reacties Link kopieren
bull25 schreef:
23-04-2018 11:10
Afwijzing heb je misschien wel gelijk in.

gisteravond was ie bij me en maakte in zijn ogen een grapje bij mij kwam het zo hard binnen dat ik gelijk in huilen uitbarst dan wil hij me troosten en bied wel 100 x zijn excuses aan. ( Ik zei als je zo graag van me af wilt wat doe je hier dan nog? zegt ie ik ben al van je af toen ik het maandag uitmaakte was ik al van je af!)
ahhh zooo romantisch :flirting:
hij maakt lieve kutgrapjes en troost je dan met nog meer kutopmerkingen, wat een fijne vent is het toch

trouwens, als jij elke avond tijd hebt voor hem dan heb je kennelijk toch tijd over die je op de een of andere manier ingevuld wil zien
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Idd, spreek met een vriendin af en zorg dat je niet thuis bent. Of nog beter: regel een tinderdate.
Alle reacties Link kopieren
bull25 schreef:
23-04-2018 11:53
ja hij heeft het maandag uitgemaakt en staat sindsdien bijna elke bij mijn deur appt de hele dag hoe geweldig ik ben maar dat het allemaal te laat is voor ons maar hij wel vrienden wil zijn en leuke dingen blijven doen. want hij wil me niet uit zijn leven. Dit maakt mij heel erg in de war want ik denk als je bij iemand weg gaat wil je toch niet iedere dag die gene zien?
Hij wil je wel achter de hand houden.
Andersom wil hij geen verplichtingen, als jij iets van hem wil en hij heeft geen zin, of als hij onverhoopt iemand anders ontmoet en jij bent daar verbolgen om, dan kan hij mooi zeggen: het is uit, je wist dat het uit was.

Je laat echt ZO met je sollen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je kunt een periode van je leven met iemand samen zijn, omdat je iets zoekt bij elkaar. Jullie relatie lijkt aan elkaar te hangen van ongezonde emotionele afhankelijkheid. Blijkbaar hadden jullie dat allebei nodig.

Je moet elkaar niet op die manier nodig hebben. Leer hiervan dat jij ook nog iets te veranderen hebt in hoe jij tegen relaties aankijkt. Zoek daar wat hulp bij. Richt je op de toekomst en niet op wat er was.

Leer sterk te zijn en te kiezen voor wat voor jou belangrijk is, wat jou niet naar beneden haalt. Met hem lukt dat niet. Hem loslaten en duidelijk zijn en blijven is dan eigenlijk het enige verstandige wat je kunt doen. Ook dan kun je verdriet hebben over wat voorbij is, maar kun je daarna wel verder met je leven opbouwen.
Als je heel eerlijk bent richting jezelf, ben je bereid hem los te laten en voor jezelf te kiezen?
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
23-04-2018 10:01
wat boeit het nou of hij zegt dat hij van je houdt, of dat jij denkt dat je van hem houdt (volgens mij zijn jullie vooral bang)

het is een egocentrische man die bij zijn ouders woont en die jou door allerlei hoepels laat springen om zijn ouders niet boos te maken maar die er niet voor je is als jij je moeder verliest en dan bestaat er ook nog de kans dat hij ontrouw wilde zijn

ga jezelf eens als een prinses behandelen
elke seconde die je aan die überloser besteed is een seconde van je leven die je nooit meer terug krijgt
Dit! Volledig eens met Turquaas.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn tips:

- maak een lekkere playlist aan op Spotify ('sexy als ik dans' opzetten werkt)
- oordopjes in, muziek aan!
- haal wijn en chocola in huis
- zoek een goeie film
- geniet van het mooie weer

En wees blij dat je van die thuiswonende kleuter af bent!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
heb net een goed gesprek gehad met een gezamenlijke vriend van ons die dus nog van niets wist. heb hem verteld dat we uit elkaar zijn en die zei zo ongeveer hetzelfde als jullie zeiden laat hem maar een tijdje in zijn eigen sop gaar koken. maar ieder geval nu afstand nemen.

Zojuist een vriendin gebeld om vanavond wijntjes te komen drinken even wat afleiding ipv maar op hem te zitten wachten.

Vind het heel moeilijk om afstand te nemen maar na alle tips van jullie zal het zeker wel het beste zijn. bedankt dat jullie wouden "luisteren naar mijn verhaal"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven