Wat wil hij van mij?

17-07-2019 14:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn jarenlange relatie een paar maanden geleden beëindigd. Er was geen vertrouwen meer waardoor we alleen maar ruzies kregen toen nam ik de keuze om afstand te nemen. Ik kon ook nooit makkelijk los van hem komen. Hij wist altijd wel iets te zeggen waardoor ik zou blijven bij hem.
Hij gaf maandenlang ook de hoop niet op om mij op te blijven zoeken en daardoor dacht ik altijd nog dat hij misschien toch wel een beetje van mij hield. Ik heb hem eergisteren na een hele lange tijd weer gesproken. Het gesprek verliep goed tussen ons, alleen ik vertrouwde het niet zo, ik was bang dat ik weer in de oude cirkel terug zou vallen. Doordat ik hem weer heb gesproken komen nu weer mijn gevoelens voor hem naar boven. Na ons gesprek zou hij me de volgende ochtend opbellen wat hij dus niet heeft gedaan en toen trok ik mezelf weer terug. Hij geeft mij tijd en dan verdwijnt hij ineens. Het is altijd al zo erg een mindfuck geweest.
Weer werd ik opgebeld gisteren en ik hoorde dat hij niet alleen was dus ik vroeg hem of hij me kon bellen zodra hij thuis was. Hij had beloofd om me terug te bellen en dat heeft hij weer niet gedaan. Nu voel ik me weer en nog meer belazerd. Hij probeerde mij aan de telefoon over te halen om af te spreken en om alles uit te praten, maar nu zie ik dat hij precies dezelfde dingen doet als eerst waar ik totaal niet tegen kan. Al zouden we het uitpraten dan dringt het nooit tot hem door. Wat wil hij nu van mij, waarom zit hij mij zo erg achterna en zodra ik hem even de tijd geef om te praten dan is hij weer weg.
Hij houdt niet van jou, maar hij houdt van spelletjes spelen. Waarom trap je er steeds in? Je weet toch dat hij niet deugt? Je moet je niet zo laten gebruiken voor dit spel. Waarom doe je dit jezelf aan?
Het is weer vakantie zeker?
Vorige rare topic in de Kerstvakantie en nu weer... Verveel je je?
Alle reacties Link kopieren
Lovelyyy, je bent vast nog jong, het is mooi weer, ga lekker naar buiten, spreek met vriendinnen af, ga leuke dingen doen en laat dit stuk verdriet lekker met rust. Je bent beter af zonder hem.

Fijne zomervakantie, zegt deze oude tante.
Wat eten we vanavond?
Je hebt dus eerst een relatie met een crimineel en nu werk je jezelf weer in de nesten. Je maakt zo wel een potje van je leven. Misschien is het wel leuk voor jezelf als de volgende partner wel iets toevoegt aan je leven.
Alle reacties Link kopieren
In plaats van je af te vragen wat hij van jou wil, zou je je eens kunnen afvragen wat jij in vredesnaam nog van hem wil.
Alle reacties Link kopieren
Ach, is hij alweer vrijgelaten?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je van jezelf behalve drama ? Mannen die in de gevangenis belandden moet je links laten liggen. Die geven onrust in je leven.
Je hebt geen eigenwaarde... Zonde
Alle reacties Link kopieren
Laat het los,dit brengt je niks,het leven kan alleen maar leuker worden,geloof me,ik spreek uit ervaring!
Hij wil in ieder geval geen gelijkwaardige relatie met veel liefde.

Waarschijnlijk wat makkelijke aandacht en wat geneuk. Gratis.

Als je van drama houdt en niet van jezelf.... veel plezier ermee.
klavertje-vier2019 schreef:
17-07-2019 14:11
Het is weer vakantie zeker?
Vorige rare topic in de Kerstvakantie en nu weer... Verveel je je?
Je hoeft niet te reageren weet je wel.
Alle reacties Link kopieren
Het is uit....hij is je niets verplicht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heldens schreef:
17-07-2019 15:55
Je hoeft niet te reageren weet je wel.
Nee. maar het mag wel weet je wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven