Wat zouden jullie doen?

19-12-2018 00:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zouden jullie doen als je gaat daten met de intentie een serieuze relatie aan te gaan (als het genoeg klikt uiteraard), je hebt een aantal keren gedate met iemand en sex gehad, het klikt erg goed maar diegene laat tussen neus en lippen door weten niet zeker te weten of hij klaar is voor een relatie maar vindt het nu erg leuk en gezellig. Afkappen of gewoon zonder verwachtingen verder gaan en kijken waar het schip strandt?
PS: gaat om zelfde man als vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Afkappen. Dan heb je tijd en energie over om iemand tegen te komen die wél een relatie wil.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat was makkelijk opgelost. Topic kan een slotje :)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Nouja. Er zijn denk ik ook mensen die het een kans zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Als je van drama houdt, ga je door. Hij wil je alleen voor de seks. Hij is wel eerlijk iig.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Peggysueallen schreef:
19-12-2018 00:26
Nouja. Er zijn denk ik ook mensen die het een kans zouden geven.
Ah, het was dus niet het antwoord dat je wilde horen begrijp ik?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Toen ik stopte met vage mannen die het allemaal niet zeker wisten, of niet toe waren aan iets serieuzer, kwam ik mijn huidige vriend tegen en die had niks van dat gedoe.

Kan het iedereen aanraden om vage luitjes gewoon af te kappen. Dan heb je weer ruimte voor iemand die wél hetzelfde willen als jij.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee. Ligt eraan wat jij wil en aankan. Ik heb begin dit jaar een man afgekapt en nu flirt hij weer met me. Kan ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Dollop schreef:
19-12-2018 00:53
Ik heb geen idee. Ligt eraan wat jij wil en aankan. Ik heb begin dit jaar een man afgekapt en nu flirt hij weer met me. Kan ook nog.
Oh ja, van die zombies die ineens weer opleven en dan na wat aandacht je echt een fantastische vrouw vinden, maar niet voor een relatie :)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Hij weet niet of hij klaar is voor een serieuze relatie, maar vind je wel leuk en gezellig.
Betekent: no way dat ik met jou een relatie wil, maar je neukt wel lekker. Totdat ik wat beters tegen kom, ben je van mij.
ik geef mn bek ook maar een douw
boebezoebe schreef:
19-12-2018 00:53
Toen ik stopte met vage mannen die het allemaal niet zeker wisten, of niet toe waren aan iets serieuzer, kwam ik mijn huidige vriend tegen en die had niks van dat gedoe.

Kan het iedereen aanraden om vage luitjes gewoon af te kappen. Dan heb je weer ruimte voor iemand die wél hetzelfde willen als jij.
Kern van waarheid.
Alleen heel moeilijk TO als je heel graag aandacht wilt / antwoord van deze date
Ik ben getrouwd met een man die geen relatie wilde. Dat kan dus. Maar daar kwam wel al snel verandering in. Na een aantal dates zagen we elkaar steeds vaker en groeide de kwaliteit van het contact. Na vier maanden hadden we officieel een relatie. Dus, ik zou zeggen: je kan het even aankijken, maar er moet wel een opbouw zitten in de mate en kwaliteit van het contact. Ik zou me niet aan t lijntje laten houden als ik jou was, aangezien je op zoek bent naar een vaste relatie. Stel voor je zelf een grens. Kijk echt goed naar wat JIJ wil.
Ik kwam toen net uit een jarenlange relatie en ging voor de losse seks. Dus vond het prima dat hij geen vaste relatie wilde. Maar dat is het dus uiteindelijk wel geworden.
anoniem_317117 wijzigde dit bericht op 19-12-2018 01:25
Reden: Aanvulling
13.76% gewijzigd
Peggysueallen schreef:
19-12-2018 00:26
Nouja. Er zijn denk ik ook mensen die het een kans zouden geven.
Ja onzekere mensen. Mensen die denken dat ze geen leuke man verdienen
Alle reacties Link kopieren
Het vervelende eraan is dat als hij jou heel leuk gevonden had hij wellicht wel een relatie had gewild. Ik zou echt niet alleen afspreken om te neukten. ( Kun je er net zo goed geld voor vragen want dan heeft het voor hem geen betekenis).

Maar even serieus! Nee ik zou dat niet pikken!
Dit is echt zo´n uitspraak van; zolang ik niemand tegen kom die beter is dan jou ben jij goed genoeg. Want ik moet toch iemand hebben!

Speel het spelletje terug. Laat hem links liggen en mocht hij toch interesse krijgen laat hem dan op hangende pootjes terugkomen. Wat ik niet verwacht overigens..

Als je dat niet kan:
Spreek af met hem en heb geen sex dan weet je ook genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net wat je jezelf aan wilt doen.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen.
Waarom energie en tijd steken in iemand als je beiden andere verwachtingen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het afkappen.
Je wil toch het liefst iemand die “meteen” echt voor je wil gaan?
Zou ik hebben althans, of nou ja... je kan het nog even aankijken, maar voor mij zou er dan wel een stijgende lijn in moeten zitten vanaf nu.
Alle reacties Link kopieren
Als je de vraag moet stellen is het antwoord “stoppen”. Als doorgaan een goed idee was geweest had je de vraag niet gesteld
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Moet hij seks met jou hebben, om te ontdekken of hij meer in je ziet?
Alle reacties Link kopieren
Hij is duidelijk toch? Geen relatie, wel seks.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen. Zuigt energie en verwachtingen die waarschijnlijk weleens kunnen ontaarden in een grote teleurstelling.
Weet niet of jij dat ook hebt, maar hoe vaker je sommige mensen ziet, hoe leuker je ze gaat vinden. Als het niet wderszijds is kan dat best pijn doen.

Al met al lijkt het mij 'anno nu' niet gemakkelijk om de ware te vinden.
Ik heb de ware al 7 jaar geleden gevonden en vanaf moment 1 was dat gewoon duidelijk.
Ik hoop dat jij (en vele anderen) dat ook mogen meemaken.
Liefde is niet af te dwingen.
Alle reacties Link kopieren
Als je voor vijf jaar lang ongelukkig zijn wil tekenen dan ga je door.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Voor jou is hij dan de enige man op aarde terwijl hij nooit aan je denkt behalve als hij zijn ballen wil legen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als een man zegt dat hij 'nog niet klaar is voor een relatie' ga ik er gewoon vanuit dat hij op zoek is naar een neukertje. En dat gun ik zo'n man niet. Dus ik zou het afkappen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet na een aantal dates nog niet waar het heengaat. Toen ik m'n huidige vriend tegen kwam heb ik ook gezegd dat ik het niet weet en we het wel zien. Had het gesnapt als hij daarom niet meer had willen daten. Inmiddels zijn we 5,5 jaar samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven