Weer liefde gevonden?

23-04-2021 20:30 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 maanden verder en nog zo`n liefdesverdriet...
Ik word moedeloos en ben bang dat het nooit over gaat.
En dat ik nooit meer zo`n grote liefde mee ga maken.
Ik wil heel graag verhalen horen dat het verdriet over ging, en er toch weer een grote liefde kwam (en bleef).
Alle reacties Link kopieren
Ach lieverd! Dat is het nare aan zulke periodes, het voelt alsof het eeuwig zal duren. Liefdesverdriet is heel naar. Maar het is echt niet voor eeuwig. Al kan het wel lang duren en dat is vreselijk genoeg. Ik had liefdesverdriet van ex, die mij eigenlijk niet goed behandelde en het was mijn keuze de relatie te verbreken. Toch veel pijn. En toen kwam ik mijn huidige vriend tegen. Wauw. Dit is pas een leuke relatie. Dus ja, er is hoop hoor 😊
Alle reacties Link kopieren
2 maanden is ook nog wel heel erg kort.
Geef het de tijd en wees gewoon gelukkig met jezelf .

Ik ben heel erg gelukkig alleen en zelf hoef ik geen man meer in mijn leven.
Maar ik kom uit een hele giftige relatie en ben er wel klaar mee. Voor jou ligt dat misschien wel heel anders.

Liefde komt vanzelf en zo niet hou genoeg van jezelf en maak er een mooi leven van.

Sterkte :hug:
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
@Sjulia, het was niet mijn beslissing. Hij werd er niet gelukkiger van, hem valt niets te verwijten. En mij ook niet. Er is niks om echt 'de schuld' er van te geven. Ik ben ook niet boos, alleen heel erg verdrietig. :'(
Mooi om te lezen dat jij nu een fijne relatie hebt met een lieverd :heart:
Alle reacties Link kopieren
@05-2019
Als je uit een giftige relatie komt snap ik wel dat je er klaar mee bent.
We woonden niet samen en ik kan goed alleen zijn. Ik mis wel het delen en de wetenschap dat hij er is. Ik hoop dat weer mee te maken ooit.
Alle reacties Link kopieren
Het is nu gewoon k*t. Je moet echt even uithuilen en rouwen. Je verliest iemand aan wie je heel erg gehecht was. Dat is ook een soort dood. En ja, je gaat ooit weer een eerste kus krijgen, vlinders, spanning. Dat is ook leuk, iets nieuws. Iemand ontdekken. Sterkte :rose:
Sterkte. Het wordt beter echt. Hadden jullie een lange relatie?
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet is gewoon echt iets heel naars. Geef jezelf de tijd om te helen, het wordt echt beter :rose:
Liefdesverdriet is gewoon rot :redrose:

Gun jezelf de tijd om het te verwerken, wees lief voor jezelf en echt waar het gaat over.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte en ja natuurlijk wordt het ooit weer beter :cheer2:
Maar nu is het nog heel vers.
Geef het nog maar wat tijd!
Alle reacties Link kopieren
Maar natuurlijk ga je weer liefde vinden en voor je het weet ziet de wereld er weer een beetje zonniger uit voor je. Heb je iemand bij wie je lekker kan uithuilen?

Zorg maar goed voor jezelf, 2 maanden is idd nog erg vers.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
23-04-2021 20:57
Sterkte. Het wordt beter echt. Hadden jullie een lange relatie?
2,5 jaar. Ik kende hem al langer en had al gevoelens voor hem voordat het serieuzer werd.
Alle reacties Link kopieren
Berenliefde schreef:
23-04-2021 22:19
Maar natuurlijk ga je weer liefde vinden en voor je het weet ziet de wereld er weer een beetje zonniger uit voor je. Heb je iemand bij wie je lekker kan uithuilen?
Niet echt, dus ik ben blij met jullie virtuele knuffels en bemoedigende woorden :heart:
Alle reacties Link kopieren
Pfoe ja dat gevoel ken ik nog precies. Ooit zat ik ook zo in de put en dat duurde bijna een jaar. Daarna werd ik weer verliefd en nog steeds na 3 jaar super happy. Als ik mijn ex nog zou tegenkomen zou t me niks doen. Ik vind m eerder een sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Pfoe ja dat gevoel ken ik nog precies. Ooit zat ik ook zo in de put en dat duurde bijna een jaar. Daarna werd ik weer verliefd en nog steeds na 3 jaar super happy. Als ik mijn ex nog zou tegenkomen zou t me niks doen. Ik vind m eerder een sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Ja, meerdere keren zelfs. Je leert er wel mee omgaan. Na heel wat mislukte relaties nu al jaren gelukkig met mijn vriend. Hij is lief, begripvol en grappig. Het zonnetje schijnt met hem.

Maar het heeft wel jaren geduurd voor ik hem tegenkwam. De leuke mannen zijn wel schaars.
Het rotgevoel gaat steeds minder worden. Echt. Tijd heelt wonden en dat is ook echt zo. Je moet onthechten en weer wennen aan een leven zonder je ex en dat heeft tijd nodig.

Of je ooit weer een nieuwe liefde gaat vinden weet niemand, maar deze pijn wordt minder en misschien vindt je het straks wel prima zo. Dat kan ook nog he? Als het gemis van je ex eenmaal over is.

Ik heb na mijn laatste relatie geen nieuwe liefde gevonden. Daar heb ik ook een hele tijd verdriet van gehad toen dat over ging. En nu hoeft het niet eens perse meer. Maar ik ben wel al richting 6 jaar single en helemaal gewend daaraan. Eerst miste ik ex, en nu is er geen gemis en dan is het misschien makkelijker te accepteren.
Alle reacties Link kopieren
2 maanden is nog heel vers, uiteraard gaat het over, het zal ook steeds beter te dragen zijn. Het komt goed.

Of er ooit een grote liefde gaat komen die blijft weet natuurlijk niemand.
Wel is het zo dat je na een tijd weer door zal kunnen zonder verdriet, dat je weer gaat kunnen blij zijn en genieten. Of en wanneer er dan nog een relatie komt zie je dan wel.
Sterkte.
Ja 6 jaar geleden was ik ook helemaal van slag en wanhopig van het liefdesverdriet. Inmiddels ben ik gelukkig met m'n huidige vriend en ook zwanger nu. Het verdriet duurde wel lang bij mij, maar ik heb als single ook bijzondere en leuke dingen gedaan en meegemaakt en mooie tijden met vrienden en familie beleefd maar ook zelf. Bijvoorbeeld leuke reizen en leren surfen. Veel van die reizen die ik deed zou ik als stel niet maken en ik had het ook niet willen missen. Tussendoor wel gedate en zat best wel wat jaar tussen beide relaties. Maar een advies probeer single zijn niet te zien als tussenperiode. Sterkte
*
anoniem_402685 wijzigde dit bericht op 08-05-2021 18:53
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:hug: toen ik ging scheiden wist ik zeker dat ik nooit meer zo onbezorgd en vanzelfsprekend gelukkig zou worden.

Maar dat bleek niet waar. Om mij heen zie ik heel veel mensen die toch gewoon weer verder gaan en iemand ontmoeten. Dat komt wel weer, alleen nu nog even niet.

Zorg goed voor jezelf: eet goed, drink genoeg (en niet alleen wijn), blijf vooral in beweging en ga veel naar buiten en zoek mensen op die om je geven. En sta jezelf toe om verdriet te hebben. Dat hoeft niet NU opgelost te worden.

De rest gaat vanzelf. Echt.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Hoe gaat het Truud?
Alle reacties Link kopieren
Ahhh wat verdrietig zeg! Sterkte!

En natuurlijk komt het weer goed met jou. Je zit er nu middenin en je moet echt uitzieken want van liefdesverdriet kun je flink ziek zijn. Maar ik ken echt werkelijk niemand bij wie het liefdesverdriet nooit is overgegaan en die nooit meer verliefd is geworden. Dat komt echt wel weer!
Liefdesverdriet sucks, maar het gaat écht over!

Sterkte en wees gewoon lief voor jezelf en laat de tranen lekker lopen als ze er zijn. :hug:
luiwammes schreef:
25-04-2021 14:48
Ahhh wat verdrietig zeg! Sterkte!

En natuurlijk komt het weer goed met jou. Je zit er nu middenin en je moet echt uitzieken want van liefdesverdriet kun je flink ziek zijn. Maar ik ken echt werkelijk niemand bij wie het liefdesverdriet nooit is overgegaan en die nooit meer verliefd is geworden. Dat komt echt wel weer!
Dat kan, maar is niet wat je met zekerheid kunt zeggen. De kans is aannemelijk dat je ooit nog weer verliefd wordt. Maar ook dat je het nooit meer wordt.
De meesten blijven inderdaad niet voor altijd alleen. Maar er zijn er ook die er al 10 jaar op wachten.

Belangrijkste is dat liefdesverdriet echt slijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven