Weer zo’n onbeschofte man??

20-07-2018 21:11 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik lees hier toch behoorlijk wat date-perikelen met vervelende of onbeschofte afloop. Ik wil mijn situatie ook delen, om te kijken wat jullie ervan vinden. Ik ben zelf namelijk een beetje klaar met deze man.

En maandje concreet date-contact gehad met een man, maar we kennen elkaar al 6 jaar via via. Sinds een jaar is hij echter weer single en appt me vaker, nam het initiatief om te daten. Twee zeer leuke dates gehad vorige maand. Hij was enthousiast, gaf veel complimenten en het klikte.
Na die twee dates was hij een avond in mijn beurt voor een feest. Hij wilde erg graag langskomen maar wist niet zeker of hij het zou redden. Die avond helemaal geen bericht gehad, ook geen afzeggen, dus ik was al een beetje chagrijnig.
Volgende ochtend een appje: sorry dat ik het niet redde gister, ik was pas om 2u in het hotel en wilde je niet lastigvallen.

Daarop reageerde ik ‘cool’: geeft niet, heb je een leuke avond gehad? na mijn vakantie over 2 weken ben ik weer beschikbaar. Dan kunnen we tegen die tijd wel iets afspreken!

Tot op heden geen bericht op terug gehad. Ik ben nu weer terug van vakantie maar twijfel of ik hem zal appen. Ik vind het een beetje onbeschoft dat hij niks meer heeft laten horen. Geen ‘ja leuk’ of ‘tot dan’.
Wat vinden jullie?
kuikenspons wijzigde dit bericht op 20-07-2018 21:14
2.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook lekker laten dan ja.

Of het onbeschoft is weet ik niet, zo gaat het gewoon vaker. Hij is wrs een leukere dame tegengekomen en je vergeten. Zo gaat dat en ik betrap me er zelf als single ook op dat ik soms zo met mannen omga. Het gaat niet eens bewust maar is iets van het huidige app tijdperk.
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet appt is het duidelijk toch?
Het moet van twee kanten komen. Nu komt het van een kant, dus lijkt erop dat hij wat leukers heeft gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Of vragen of niet appen als duidelijk genoeg aannemen..

Ik had laatst een contact verwijderd omdat het gewoon stil gevallen was. Ging hij helemaal uit zijn plaat of ik niet wat kon zeggen. Euh, wederzijdse stilte leek mij duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je zwaar overreageren. Maar wat maakt het uit, jij hebt er genoeg van, jullie matchen niet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
If not, then not hè?
Wat is er onbeschoft?
Alle reacties Link kopieren
Aan mannen geen gebrek..
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het antwoord over 2 weken ben ik weer beschikbaar heel raar
Je hebt zelf heel passief agressief aangegeven dat het wel klaar is. En hij luistert naar je.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
20-07-2018 21:25
Ik vind je zwaar overreageren. Maar wat maakt het uit, jij hebt er genoeg van, jullie matchen niet
Ze heeft volkomen normaal gereageerd. Ze gaf aan dat ze na haar vakantie wilde afspreken. Hij geeft geen antwoord meer, is dus niet meer geïnteresseerd, maar is ook onbeschoft.
Lekker laten gaan dus.
...
Hoezo onbeschoft?
Wat doet hij verkeerd?
Je hebt twee keer een date gehad en blijkbaar heeft hij nauwelijks interesse in je. Jij bent diegene die hem berichten stuurt, dat moet je zelf weten. Maar hij is niet verplicht jou iets terug te sturen. Zeker niet als je zulke nietszeggende berichten stuurt.
Geef het op, want hij heeft duidelijk geen interesse meer in je.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
20-07-2018 22:22
Ze heeft volkomen normaal gereageerd. Ze gaf aan dat ze na haar vakantie wilde afspreken. Hij geeft geen antwoord meer, is dus niet meer geïnteresseerd, maar is ook onbeschoft.
Lekker laten gaan dus.
Kijk, dit zijn dan weer meningen. Blijft lastig he, meningen en feiten uit elkaar houden :rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
20-07-2018 23:01
Kijk, dit zijn dan weer meningen. Blijft lastig he, meningen en feiten uit elkaar houden :rofl:
We geven hier onze mening. Jij vindt dat ze overreageert, ik vind van niet.
Wat is je punt?
...
Alle reacties Link kopieren
In je topic titel staat weer zo'n onbeschofte man. Je hebt dus eerder minder prettige ervaringen met dates gehad? Dat zou deze ervaring enigszins kunnen kleuren.

Ik vind overigens zeker niet dat je passief agressief hebt gereageerd en vind zijn niet meer reageren op jouw bericht nadat jullie twee, in jouw beleving, leuke dates hadden ook echt niet netjes. Dus ja, jammer! Zou het verder wel laten gaan. Ik ben ook door schade en schande wijzer geworden zoiets zegt meestal meer over de man in kwestie dan over jou.
.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niet echt behoefte aan contact met jou.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat hij 1 avond niets laat horen omdat hij je niet midden in de nacht iets wil sturen maar het de volgende ochtend meteen goed maakt straf jij iemand af door 2-weken niets van je te laten horen en dan is hij onbeschoft?

Iemand wil gewoon het idee hebben dat jij hem ook leuk vindt ipv dat hij het gevoel heeft te daten met Cruella de Vil. Hij is niet onbeschoft. Jij doet niet leuk en gedraagt je als een prinses van 5.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als je dit al onbeschoft vindt.....
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat hij gewoon die avond zelf even had kunnen laten weten of hij nog kwam.
Ik heb daarna overigens meteen gereageerd op zijn appje en ben de volgende dag dus ook vertrokken op vakantie.
Ook was het toch niet raar geweest om op mijn voorstel om elkaar na mijn vakantie weer te zien, nog te reageren? Met een ‘ja leuk’ of ‘tot dan’? Lijkt me niet meer dan normaal..
ik ben nu weer terug van vakantie en heb dus niets meer van hem gehoord, en ik vind zeker niet dat ik me als verwende prinses heb opgesteld
kuikenspons wijzigde dit bericht op 21-07-2018 07:21
35.04% gewijzigd
Kuikenspons schreef:
21-07-2018 07:10
Ik vind wel dat hij gewoon die avond zelf even had kunnen laten weten of hij nog kwam.
Ik heb daarna overigens meteen gereageerd op zijn appje en ben de volgende dag dus ook vertrokken op vakantie. Nu weer terug van vakantie en niets meer van hem gehoord
Hij gaf van te voren al aan dat hij er niet zeker van was of hij wel zou kunnen komen. Je hebt er meer van gemaakt dan het was, want er was geen echte afspraak. Onnodig dus dat hij zich bij je had moeten afmelden.

Je hebt niets meer van hem gehoord. Al weken niet. Dan is het nu toch wel meer dan duidelijk voor je? Je hebt twee dates gehad om te kijken of het klikt. Wat hem betreft dus niet.
Klaar dus. Afsluiten die boel.
Tsja, het is graag of niet. Kijk vooral naar wat JIJ wil. Vond je het ‘niet terug appen’ zo’n grote afknapper, dan laat je hem lekker verder in zn sop gaar koken. Vond je hem toch wel erg leuk, dan kan je nog eens een herinnering sturen dat je terug bent om te kijken of hij hapt. Maar hij is waarschijnlijk (nog) niet hoteldebotel van je, dus ik zou opassen met dat je niet voor de seks gebruikt gaat worden (tenzij je dat ok vindt). Wees vooral happy met jezelf en zo’n kerel moet iets positiefs toevoegen en niet voor negatieve gevoelens zorgen. Daarvoor zijn er genoeg wel leuke mannen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind "over twee weken ben ik weet beschikbaar"overkomen als "app me de aankomende 2 weken niet". En waarom moet hij dan degene zijn die na 2 weken als eerste appt. je kan toch ook even appen dat je terug bent?

Maar als je er geen goed gevoel bij hebt doe je het niet, Het kan natuurlijk zijn dat hij geen interesse meer heeft, maar dat had voor jou net zo goed kunnen gelden.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Vind het ook niet echt netjes.
Hij had die avond gelijk al kunnen zeggen, ja leuk, fijne vakantie ofzo.

Zou het sowieso laten deze hork.
Kuikenspons schreef:
21-07-2018 07:10
Ik vind wel dat hij gewoon die avond zelf even had kunnen laten weten of hij nog kwam.
Ik heb daarna overigens meteen gereageerd op zijn appje en ben de volgende dag dus ook vertrokken op vakantie.
Ook was het toch niet raar geweest om op mijn voorstel om elkaar na mijn vakantie weer te zien, nog te reageren? Met een ‘ja leuk’ of ‘tot dan’? Lijkt me niet meer dan normaal..
ik ben nu weer terug van vakantie en heb dus niets meer van hem gehoord, en ik vind zeker niet dat ik me als verwende prinses heb opgesteld
Waarom kan jij niet beginnen met vragen of jullie nog gaan daten?
Dat hele gedate slaat op deze manier nergens op.
Als hij niets van zich laat horen is hij onbeschoft, en jij laat ook niets van je horen maar dat is niet onbeschoft.
Begrijp er echt niets van om op deze manier te daten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven