Weet niet waar vriend is
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:49
Hey,
Ik weet even niet wat ik moet doen op dit moment.
Mijn vriend is gister rond deze tijd weggegaan. Heeft alcohol gedronken en ik weet bijna wel zeker ook drugs gebruikt.
Hij is nog steeds niet terug, heb helemaal niks van hem gehoord. Zijn telefoon staat aan en gaat over maar hij neemt niet op.
Ik heb ook geen idee waar hij kan zijn..
Maak me echt zorgen..
Wat moet ik doen?
Moet ik maar gewoon afwachten?
Ik weet even niet wat ik moet doen op dit moment.
Mijn vriend is gister rond deze tijd weggegaan. Heeft alcohol gedronken en ik weet bijna wel zeker ook drugs gebruikt.
Hij is nog steeds niet terug, heb helemaal niks van hem gehoord. Zijn telefoon staat aan en gaat over maar hij neemt niet op.
Ik heb ook geen idee waar hij kan zijn..
Maak me echt zorgen..
Wat moet ik doen?
Moet ik maar gewoon afwachten?
zaterdag 18 augustus 2018 om 08:10
Misschien moet jij bij twijfel jouw toetsenbord uit het raam flikkeren. Trolhunten mag hier niet en als dit verhaal wel waar is, dan is TO met jouw reactie echt niet geholpen. Je zou verdorie maar enorm in de stress zitten omdat je vriend - die sowieso al zorgelijk in het leven staat - opeens verdwijnt, en dan een reactie als de jouwe te lezen krijgen. Ik staf je!

zaterdag 18 augustus 2018 om 08:27
Beetje weinig informatie. Was hij thuis toen hij drank op had en mogelijk drugs? Weet je welke drugs? Had hij beloofd terug te komen op een bepaald tijdstip? Hadden jullie ruzie of was alles normaal? Is hij vaker een tijdje weg gebleven?
Je kunt vrijblijvend politie bellen, al denk ik dat ze nog niet veel kunnen doen nu. Let alsjeblieft wel een beetje op met wat je dan zegt, want coke bij voorbeeld is natuurlijk niet legaal. Het is wel een jongeman (denk ik), daar doen ze qua vermissing geloof ik niet snel iets mee als hij nog maar kort onbereikbaar is.
Kun je meer info geven misschien? Ook mbt vrienden? Heb je geen enkel telefoonnummer/whatsapp/kik van iemand waar hij mee om gaat? Facebook, Instagram? E-mail? Adres?
Als hij een auto met navigatie heeft en hij heeft niet de auto mee: kijk dan even naar welke adressen er in staan, wie weet kom je dan zo aan het adres van een vriend van hem.
Je kunt vrijblijvend politie bellen, al denk ik dat ze nog niet veel kunnen doen nu. Let alsjeblieft wel een beetje op met wat je dan zegt, want coke bij voorbeeld is natuurlijk niet legaal. Het is wel een jongeman (denk ik), daar doen ze qua vermissing geloof ik niet snel iets mee als hij nog maar kort onbereikbaar is.
Kun je meer info geven misschien? Ook mbt vrienden? Heb je geen enkel telefoonnummer/whatsapp/kik van iemand waar hij mee om gaat? Facebook, Instagram? E-mail? Adres?
Als hij een auto met navigatie heeft en hij heeft niet de auto mee: kijk dan even naar welke adressen er in staan, wie weet kom je dan zo aan het adres van een vriend van hem.
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:56
Oke, hij nam gisteravond eindelijk zijn telefoon op.
Hij vroeg of hij terug mocht komen, want we wonen samen.
Ik zeg nee, ik pak al je spullen in en die zet ik buiten. Je ziet maar wanneer je er om komt.
Dit is al een aantal keer gebeurt. Maar niet dat ik zolang niks van hem hoorde dus daarom opende ik hier een topic. Maakte me echt zorgen.
Maar ik ben inderdaad wel dom geweest om hem zoveel kansen te geven.
Ik zeg nee, ik pak al je spullen in en die zet ik buiten. Je ziet maar wanneer je er om komt.
Dit is al een aantal keer gebeurt. Maar niet dat ik zolang niks van hem hoorde dus daarom opende ik hier een topic. Maakte me echt zorgen.
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:06
En waar was hij nou ?Inmyshoes schreef: ↑18-08-2018 09:56Oke, hij nam gisteravond eindelijk zijn telefoon op.
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:07
Goed zo, zo'n man is je niet waard. Voor hem 10 anderen, zonder drugs en drank.Inmyshoes schreef: ↑18-08-2018 09:56Oke, hij nam gisteravond eindelijk zijn telefoon op.

zaterdag 18 augustus 2018 om 10:09
Goed zo.Inmyshoes schreef: ↑18-08-2018 09:56Oke, hij nam gisteravond eindelijk zijn telefoon op.

zaterdag 18 augustus 2018 om 10:31
En dat is nog steeds je man???sannedeb schreef: ↑18-08-2018 08:58Beste TO,
Klinkt niet heel betrouwbaar. Een hele nacht weg en drugs. Van mijn man weet ik dat hij vroeger ook hele avonden + nachten wegbleef ook met drugs en dan verbleef hij in een hoerenstraat, en dan niet om te kijken. Hoeft bij jou niet zo te zijn overigens, maar het is wel prettig als je zoiets kan uitsluiten (dit was overigens voor mijn tijd) Kan je de pin transacties van je vriend nagaan? Dan kan je zien waar en hoeveel hij heeft opgenomen. Als jullie tenminste samenwonen.

zaterdag 18 augustus 2018 om 10:33
Lees even de laatste pagina, daar staat dat TO haar man de deur uit gezet heeft
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:49
Wat rot voor je! Sterkte!Inmyshoes schreef: ↑18-08-2018 09:56Oke, hij nam gisteravond eindelijk zijn telefoon op.
•

zaterdag 18 augustus 2018 om 12:58
Wat naar dat het zo gelopen is, maar ik denk dat je een verstandige beslissing maakt. Zoals hij met jou omgaat, zo behandel je de mensen waar je van houdt niet. Sterkte met het verwerken en ik wens je een mooie toekomst met tzt een partner die jou wel goed behandelt.

zaterdag 18 augustus 2018 om 13:34
Wij waren ook eens iemand kwijt, kwam niet opdagen op een afspraak. Stad en land afgebeld, waaronder politie en ziekenhuis. Staat me bij dat ik daar wel gewoon antwoord kreeg dat hij niet was binnen gebracht. Is wel 12 jaar geleden hoor, dus misschien waren ze minder streng. Nou ja uiteindelijk vonden we iemand met een sleutel van zijn huis en bleek hij dood in zijn eigen huis te liggen. Dat kon bij TO iig niet het geval zijn, want ze woonden samen. Maar goed dat je hem hebt weg gestuurd TO, en ik snap heel goed dat je eerst wilt weten of er niks aan de hand is. Als er nu na het uitmaken wat gebeurt is het iig jouw "verantwoordelijkheid" niet meer. Niet dat het dat is, maar zo voelt het misschien toch. Je zou eventueel zijn ouders nog in kunnen lichten dat je hem wegens drugsgebruik aan de dijk hebt gezet. Kunnen zij kijken of ze iets willen doen of niet. Die denken nu wellicht dat jij je wel om hem bekommert (als ze van het gebruik weten).

zaterdag 18 augustus 2018 om 16:06
dit keer ben ik het zowaar met jou eensch... Van deze man ga je niet blij worden vrees ik

zondag 19 augustus 2018 om 08:28
Ik vermoed dat hij nu weer opnieuw wat is gaan gebruiken. Hij zal bij een medegebruiker in huis hangen. Probeer het een beetje los te laten. Je voelt je vast een verantwoordelijk en bent bezorgd maar hier heb je gewoon geen invloed op. Reken er maar op dat hij weer ergens aanspoelt.
Goed dat je de relatie beëindigt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

zondag 19 augustus 2018 om 08:39
Wat heftig! Ik ken veel ex drugsverslaafden en de verhalen zijn pittig. Misschien is dit wel het keerpunt dat hij inziet dat hij verslaafd is en zijn leven zo niet meer kan. De meesten moeten echt door de diepste dalen om in te zien dat afkicken de enige redding is. Ik hoop dat hij ook het licht kan zien.
Het is misschien voor jezelf ook fijn om door te lezen wat een verslaving doet met een partner. Het was voor mij in ieder geval een hel. En ook voor vele andere partners. Dat maakt het vaak wat makkelijker om een plekje te geven.
zondag 19 augustus 2018 om 09:01
Ik kan het moeilijk loslaten omdat ik niet weet hoe hij er nu aan toe is..
De relatie is dan wel voorbij maar ik maak me echt zorgen.
Als je 3 dagen aan het gebruiken ben (waarschijnlijk speed) ben je echt naar de klote.
Hij is 32 notabene en had net een nieuwe baan die hij misschien nu wel vaarwel kan zeggen.
Ik kan nu niks doen maar wilde het gewoon even van me afschrijven.
Als je 3 dagen aan het gebruiken ben (waarschijnlijk speed) ben je echt naar de klote.
Hij is 32 notabene en had net een nieuwe baan die hij misschien nu wel vaarwel kan zeggen.
zondag 19 augustus 2018 om 09:05
Ik snap je gevoel wel.Inmyshoes schreef: ↑19-08-2018 09:01Ik kan het moeilijk loslaten omdat ik niet weet hoe hij er nu aan toe is..

Maar laat het los. Hij is niet de man voor je daar ga je niet gelukkig mee worden. Er zijn zat andere mannen die niet verslaafd zijn, en je hebt er maar één nodig.