Weet niet waar vriend is
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:49
Hey,
Ik weet even niet wat ik moet doen op dit moment.
Mijn vriend is gister rond deze tijd weggegaan. Heeft alcohol gedronken en ik weet bijna wel zeker ook drugs gebruikt.
Hij is nog steeds niet terug, heb helemaal niks van hem gehoord. Zijn telefoon staat aan en gaat over maar hij neemt niet op.
Ik heb ook geen idee waar hij kan zijn..
Maak me echt zorgen..
Wat moet ik doen?
Moet ik maar gewoon afwachten?
Ik weet even niet wat ik moet doen op dit moment.
Mijn vriend is gister rond deze tijd weggegaan. Heeft alcohol gedronken en ik weet bijna wel zeker ook drugs gebruikt.
Hij is nog steeds niet terug, heb helemaal niks van hem gehoord. Zijn telefoon staat aan en gaat over maar hij neemt niet op.
Ik heb ook geen idee waar hij kan zijn..
Maak me echt zorgen..
Wat moet ik doen?
Moet ik maar gewoon afwachten?
zondag 19 augustus 2018 om 09:24
Als jij er wat aan hebt gewoon lekker blijven schrijven. Natuurlijk ben je bezorgd, maar doemscenario's bedenken is zonde van je dag. Ga er maar vanuit dat hij bij een vriend is en dat hij vanzelf boven water komt.Inmyshoes schreef: ↑19-08-2018 09:01Ik kan het moeilijk loslaten omdat ik niet weet hoe hij er nu aan toe is..
De relatie is dan wel voorbij maar ik maak me echt zorgen.
Als je 3 dagen aan het gebruiken ben (waarschijnlijk speed) ben je echt naar de klote.
Hij is 32 notabene en had net een nieuwe baan die hij misschien nu wel vaarwel kan zeggen.
Ik kan nu niks doen maar wilde het gewoon even van me afschrijven.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 19 augustus 2018 om 09:57
Ik snap jouw ongerustheid. Een relatie verbreken en helemaal stoppen met om iemand te geven gaan niet altijd gelijk op. Maar misschien is er wel een heel simpele verklaring? Misschien heeft hij gewoon nog geen plek gevonden waar hij zijn spullen zolang even kan stallen?
Hij is 32 jaar en dus oud genoeg om zelf verantwoordelijkheid te dragen voor zijn keuzes en de consequenties daarvan. Soms moeten mensen de bodem raken voordat ze in gaan zien dat er dingen moeten veranderen. En anderen zien die bodem helaas nooit. Maar hoe dat bij hem ook zit, jij kunt daar helaas geen invloed op uitoefenen. Was dat wel zo geweest, dan was hij namelijk niet zomaar zonder bericht ruim 24 uur weggebleven. Probeer jouw verantwoordelijkheidsgevoel daarom, hoe moeilijk dat ook is, los te laten.
Hij is 32 jaar en dus oud genoeg om zelf verantwoordelijkheid te dragen voor zijn keuzes en de consequenties daarvan. Soms moeten mensen de bodem raken voordat ze in gaan zien dat er dingen moeten veranderen. En anderen zien die bodem helaas nooit. Maar hoe dat bij hem ook zit, jij kunt daar helaas geen invloed op uitoefenen. Was dat wel zo geweest, dan was hij namelijk niet zomaar zonder bericht ruim 24 uur weggebleven. Probeer jouw verantwoordelijkheidsgevoel daarom, hoe moeilijk dat ook is, los te laten.

zondag 19 augustus 2018 om 10:03
Ik snap dat het moeilijk is en dat je je zorgen maakt, ook al kies je voor jezelf en zet je een punt achter deze relatie dat wil nog niet zeggen dat je gevoel voor hem dan ook maar gelijk weg is.Inmyshoes schreef: ↑19-08-2018 09:01Ik kan het moeilijk loslaten omdat ik niet weet hoe hij er nu aan toe is..
De relatie is dan wel voorbij maar ik maak me echt zorgen.
Als je 3 dagen aan het gebruiken ben (waarschijnlijk speed) ben je echt naar de klote.
Hij is 32 notabene en had net een nieuwe baan die hij misschien nu wel vaarwel kan zeggen.
Ik kan nu niks doen maar wilde het gewoon even van me afschrijven.
Sterkte