Weet niet wat ik ermee aan moet?

18-09-2020 16:01 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
In 2012 heb ik een man leren kennen via Hyves. (Jaja dat bestond toen nog) paar keer afgesproken maar verwaterde weer door alles wat er in ons leven gebeurde zeg maar. Toch elkaar altijd wel wat blijven volgen, nu dus via fb en instagram. Op het moment beiden single. Hij is steeds degene die contact zoekt. Nav de gesprekjes via insta toch weer afgesproken. Was gezellig maar ik kan hem dus echt totaal niet pijlen. Via de app komt hij vrij zeker over, maakt toespelingen op lichamelijk gebied maar als ik dan bij hem ben dan lijkt hij afstandelijk. En doordat hij zo reageert durf ik ook geen toenadering te zoeken. Niet dat we gelijk het nest in moeten ofzo. Nu appte hij gisteren, beetje teasen enz. We hebben Nu afgesproken voor over twee weken. Hebben beide kinderen en ik wil mijn dochter er graag nog buiten houden. Maar nu kreeg ik een appje “ hoe gaan we het de komende twee weken spannend/interresant houden dan?”.

Aaaaarch weet niet wat ik er mee moet. Ik geloof dat ik hem best leuk vind maar zulke berichtjes vind ik niet leuk. Ergens wil ik nu heel hard wegrennen maar aan de andere kant wil ik ook wel onderzoeken hoe het verder gaat. Ik vind deze onzekere tijd helemaal niks aan. Ja, ik weet we zijn volwassen dus praat met hem maar dan ben ik toch ineens het verlegen meisje. Stom hè?!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
18-09-2020 17:14
Je kan het ook negeren. Je bent niet verplicht om te reageren. Ook een heel spannend mysterie de komende twee weken of hij is zo slim om bij te draaien. je hebt nog niet eens 1 date gehade, dus hij moet niet zo zeuren.
Ja we hebben elkaar een keer gezien. Ik heb ook nog niet op zijn berichtje gereageerd. Weet ook nog niet of ik ga reageren.
Alle reacties Link kopieren
seikwief schreef:
18-09-2020 16:37
Ah, op die manier. Dan snap ik het. Ik zie vaak 50 plussers die zich nog meisjes noemen....cringe.

Maar euh, ik denk dat je een man moet zoeken die razend enthousiast wordt van je. En vice versa.
rekensommetje ze is nog geen 50 hoor... En zij noemt zich hoe zij zich wilt noemen als ze zich hierdoor klein voelt omdat de man in kwestie gewoon een droeftoeter is.
Dwarrel75 schreef:
18-09-2020 17:24
Ja we hebben elkaar een keer gezien. Ik heb ook nog niet op zijn berichtje gereageerd. Weet ook nog niet of ik ga reageren.

Ik zou niks sturen op zijn rare vraag.
Alle reacties Link kopieren
zeg gewoon dat je lekker met een andere man naar bed gaat in tussentijd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
18-09-2020 17:39
zeg gewoon dat je lekker met een andere man naar bed gaat in tussentijd.

Haha ja dat is ook nog een optie. Geloof dat ik niks terug stuur, misschien dat hij zich dan afvraagt waarom ik geen antwoord geef en dat hij misschien toch wel een rare vraag heeft gesteld. Maar of mannen daar überhaupt over nadenken???
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
18-09-2020 17:42
Haha ja dat is ook nog een optie. Geloof dat ik niks terug stuur, misschien dat hij zich dan afvraagt waarom ik geen antwoord geef en dat hij misschien toch wel een rare vraag heeft gesteld. Maar of mannen daar überhaupt over nadenken???
het is een zeikerd.
wij slapen nooit.
1 voordeel, je weet precies waarom hij wil afspreken!
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
18-09-2020 17:48
1 voordeel, je weet precies waarom hij wil afspreken!

Nou als dat zo is, dan zal hij toch meer iniatief moeten nemen als de vorige keer want anders gebeurt er helemaal niks🤪
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat een overtrokker reacties hier weer zeg.
De man in dit verhaal stelt 1 vraag via de app, en hij wordt direct afgeserveerd.
Geef het een kans.
Vraag hem desnoods wat hij precies bedoelt met "spannend houden". Je kunt toch wel communiceren?
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
18-09-2020 18:14
Jemig, wat een overtrokker reacties hier weer zeg.
De man in dit verhaal stelt 1 vraag via de app, en hij wordt direct afgeserveerd.
Geef het een kans.
Vraag hem desnoods wat hij precies bedoelt met "spannend houden". Je kunt toch wel communiceren?
Nee, niet doen hoor. Dan krijg je weer een doodloper: "nou, weet ik niet, wat had jij in gedachten?"
Tenzij je behoefte hebt aan bezigheidstherapie via de app. Maar je kunt ook wat leuks gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Niet op reageren en zeker niet vragen wat hij bedoelt. Dat weet je zo ook wel. Als je een booty call wil worden, kun je er op ingaan, ben je serieus op zoek, moet je duidelijk niet bij hem zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
18-09-2020 17:42
Maar of mannen daar überhaupt over nadenken???
Nou nou... Je hebt ons niet hoog zitten he?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat zo onaantrekkelijk!
Toespelingen maken en dan afwachten.
De bal bij jou leggen.
Ik ben dan misschien ook een ouwe taart, maar ik zou als vrouw nog gewoon veroverd willen worden hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet ingaan op de vraag maar gewoon verder gaan met de 'gesprekken' die jullie hadden.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
18-09-2020 17:39
zeg gewoon dat je lekker met een andere man naar bed gaat in tussentijd.
Pcies, of zeg. Ik ga heel spannend uit met iemand anders, dus doe geen moeite. Ik zie je over 2 weken. Onder tussen kun je op je hand zitten en dan rukken.
viva-amber wijzigde dit bericht op 18-09-2020 19:21
18.85% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
18-09-2020 18:51
Nou nou... Je hebt ons niet hoog zitten he?
Oh jawel hoor. Zal niet alle mannen over een kam scheren. Zal het anders verwoorden.

“ de meeste mannen die ik ken”😉. Zo beter?
'Was gezellig maar ik kan hem dus echt totaal niet pijlen."

Ik neem aan dat je bedoelt: peilen? Of wil je hem afschieten ofzo? Maakt mij niet uit hoor, maar is wel van toepassing op het antwoord dat ik ga geven.
Alle reacties Link kopieren
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
18-09-2020 19:21
'Was gezellig maar ik kan hem dus echt totaal niet pijlen."

Ik neem aan dat je bedoelt: peilen? Of wil je hem afschieten ofzo? Maakt mij niet uit hoor, maar is wel van toepassing op het antwoord dat ik ga geven.

Oops ja bedoelde idd “ peilen”, vond het al zo raar staan🙈
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
18-09-2020 16:01
[...] Niet dat we gelijk het nest in moeten ofzo. Nu appte hij gisteren, beetje teasen enz.
“ hoe gaan we het de komende twee weken spannend/interresant houden dan?”.
Je kunt niet tegen het teasen? Is dat het?
Jij wilt hem duidelijk niet... zeg dat dan gewoon tegen hem.
Hij probeert je aandacht te krijgen; snapt wellicht niet waar de grens ligt van het toelaatbare; maar feitelijk zegt hij echt niks vreemds.
Nogmaals: ga met hem communiceren, dan wordt vanzelf duidelijk of dit 'm is of niet.
Alle reacties Link kopieren
Een volwassen man die de grens van het toelaatbare al voor de eerste date niet weet......
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lotus90 schreef:
18-09-2020 16:04
Ik zou persoonlijk helemaal niets doen om het contact “spannend/interessant” te houden.
Dit.
daddy_gijs schreef:
18-09-2020 19:42
Je kunt niet tegen het teasen? Is dat het?
Jij wilt hem duidelijk niet... zeg dat dan gewoon tegen hem.
Hij probeert je aandacht te krijgen; snapt wellicht niet waar de grens ligt van het toelaatbare; maar feitelijk zegt hij echt niks vreemds.
Nogmaals: ga met hem communiceren, dan wordt vanzelf duidelijk of dit 'm is of niet.
Hij wil gewoon sextingen.
Dwarrel75 schreef:
18-09-2020 17:42
Haha ja dat is ook nog een optie. Geloof dat ik niks terug stuur, misschien dat hij zich dan afvraagt waarom ik geen antwoord geef en dat hij misschien toch wel een rare vraag heeft gesteld. Maar of mannen daar überhaupt over nadenken???
Ja kan ook wel wat terugsturen, weet die meteen wat hij van zijn vraag vind.
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
18-09-2020 19:42
Je kunt niet tegen het teasen? Is dat het?
Jij wilt hem duidelijk niet... zeg dat dan gewoon tegen hem.
Hij probeert je aandacht te krijgen; snapt wellicht niet waar de grens ligt van het toelaatbare; maar feitelijk zegt hij echt niks vreemds.
Nogmaals: ga met hem communiceren, dan wordt vanzelf duidelijk of dit 'm is of niet.
Nou heel eerlijk gezegd krijg ik het altijd een beetje benauwd van dat teasegedrag. Heb dan al snel zoiets van “ help!” Een het liefst heel erg hard de andere kant op. Ik denk omdat ik bang ben dat iemand te dichtbij komt.

Aan de andere kant, we draaien sinds 2012 al om elkaar heen.....weliswaar met tussenpozen maar op de een of andere manier komen we toch weer steeds bij elkaar uit. Betekend dat iets of wil ik nu gewoon te romantisch (dom) zijn???
Alle reacties Link kopieren
Indien je elkaar echt leuk had gevonden dan was het in 8 jaar tijd echt wel gelukt. Er is ook een reden dat jullie steeds net niet bij elkaar komen. Die man is in ieder geval niet bezig met romantiek maar met iets heel anders.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven