Weet niet wat ik ermee aan moet?

18-09-2020 16:01 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
In 2012 heb ik een man leren kennen via Hyves. (Jaja dat bestond toen nog) paar keer afgesproken maar verwaterde weer door alles wat er in ons leven gebeurde zeg maar. Toch elkaar altijd wel wat blijven volgen, nu dus via fb en instagram. Op het moment beiden single. Hij is steeds degene die contact zoekt. Nav de gesprekjes via insta toch weer afgesproken. Was gezellig maar ik kan hem dus echt totaal niet pijlen. Via de app komt hij vrij zeker over, maakt toespelingen op lichamelijk gebied maar als ik dan bij hem ben dan lijkt hij afstandelijk. En doordat hij zo reageert durf ik ook geen toenadering te zoeken. Niet dat we gelijk het nest in moeten ofzo. Nu appte hij gisteren, beetje teasen enz. We hebben Nu afgesproken voor over twee weken. Hebben beide kinderen en ik wil mijn dochter er graag nog buiten houden. Maar nu kreeg ik een appje “ hoe gaan we het de komende twee weken spannend/interresant houden dan?”.

Aaaaarch weet niet wat ik er mee moet. Ik geloof dat ik hem best leuk vind maar zulke berichtjes vind ik niet leuk. Ergens wil ik nu heel hard wegrennen maar aan de andere kant wil ik ook wel onderzoeken hoe het verder gaat. Ik vind deze onzekere tijd helemaal niks aan. Ja, ik weet we zijn volwassen dus praat met hem maar dan ben ik toch ineens het verlegen meisje. Stom hè?!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
18-09-2020 20:29
Indien je elkaar echt leuk had gevonden dan was het in 8 jaar tijd echt wel gelukt. Er is ook een reden dat jullie steeds net niet bij elkaar komen. Die man is in ieder geval niet bezig met romantiek maar met iets heel anders.
Ja....je zult wel gelijk hebben. Ik ga voor nu niet reageren op zijn “ spannend”.
Schrijf anders dat zijn laatste berichtje een beetje verkeerd valt bij je, ook al bedoelt hij het misschien niet zo. En dat het wel gezellig is om elkaar weer eens te zien over twee weken (als je dat nog zou willen) en dat je het leuk zou vinden als hij een leuke date bedenkt. Als hij zou hinten op foto's van jezelf te sturen is dat natuurlijk compleet van de pot gerukt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik schrijf hem helemaal niks meer. Ik was gisteren jarig en dat wist hij. Er kon niet eens een felicitatie af! Dus ik weet nu zeker dat het hem maar om een ding te doen was.

Niet dat ik nou zo vreselijk veel waarde hecht aan het jarig zijn maar als hij echt in mij als persoon geïnteresseerd was dan had hij met een felicitatie een goede stap kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Mosterd: je had hem om een dickpic moeten vragen.

Maar nu heeft hij je verjaardag vergeten dus dat kan nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
20-09-2020 10:46
Mosterd: je had hem om een dickpic moeten vragen.

Maar nu heeft hij je verjaardag vergeten dus dat kan nu niet meer.
Kijk dat zou ik dus ook gedaan hebben, vragen om een dickpic. Weet je meteen hoe serieus het allemaal is en of je inderdaad geacht wordt hem te entertainen, of dat hij ook nog wat moeite gaat doen en zich een beetje bloot wil geven.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik zou niet om een dickpic hebben gevraagd. Zoals ik al eerder schreef was het meer dan duidelijk waarom hij wilde afspreken.

Als je namelijk al 8 jaar contact hebt en, zoals TO zegt, om “elkaar heen draait’’, dan stel je niet zo’n vraag als je serieuzere bedoelingen hebt.

Heb je nu in ieder geval duidelijkheid en hoef je er verder ook geen tijd meer in te steken, toch?
Alle reacties Link kopieren
Tot hij over 1,5 jaar weer opduikt en alles over nieuw begint.
Wat ga je doen met die date?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarschijnlijk is ie op z'n pik getrapt omdat jij niet op zijn eerdere 'verzoek' in bent gegaan? En nu heeft hij je dus voor straf niet gefeliciteerd.
Hij komt op mij inderdaad niet heel respectvol naar jou over.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
20-09-2020 11:07
Waarschijnlijk is ie op z'n pik getrapt omdat jij niet op zijn eerdere 'verzoek' in bent gegaan? En nu heeft hij je dus voor straf niet gefeliciteerd.
Hij komt op mij inderdaad niet heel respectvol naar jou over.
Wat een aannames...lijkt mij eerder dat hij het is vergeten of te lui is ofzo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Of: kap het af.

Of: ga voor die climax op de date en zet daarvoor de boel eerst goed op scherp.

Maar mosterd. Verjaardag en zo. Afkappen dus.
Nog van harte gefeliciteerd!

Ik denk dat hij je warmhoudt, al die tijd. Om de zoveel tijd appt hij eens nadat hij uit verveling zijn contactenlijst doorscrollt. Maar hier zou ik geen minuut meer aan verspillen. Ik zou een leuke man gaan daten.
Trouwens, dat hij appte en meteen begon te teasen, icm die opmerking over spannend houden zegt alles. Dit is niks serieus, maar hij heeft jeuk. Hij z over een jaar wel weer appen. Zulke mannen duiken om de zoveel tijd op. Sturen je een appje om te peilen of je ergens voor in bent.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
20-09-2020 11:10
Wat een aannames...lijkt mij eerder dat hij het is vergeten of te lui is ofzo.
Nou vergeten was haast onmogelijk. Op fb werd ik gefeliciteerd door meerdere personen. Ik heb hem dus ook op fb. Heeft ie dan toch voorbij moeten zien komen op zijn tijdlijn. Niks gehoord van hem. Ben er echt wel klaar mee nu.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
20-09-2020 14:15
Nou vergeten was haast onmogelijk. Op fb werd ik gefeliciteerd door meerdere personen. Ik heb hem dus ook op fb. Heeft ie dan toch voorbij moeten zien komen op zijn tijdlijn. Niks gehoord van hem. Ben er echt wel klaar mee nu.
echt, vergeet die vent.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
20-09-2020 11:32
Nog van harte gefeliciteerd!

Ik denk dat hij je warmhoudt, al die tijd. Om de zoveel tijd appt hij eens nadat hij uit verveling zijn contactenlijst doorscrollt. Maar hier zou ik geen minuut meer aan verspillen. Ik zou een leuke man gaan daten.
Dank je wel voor de felicitatie😄 ik ga hier ook echt geen minuut meer aan besteden, klaar en afgedaan. En daten.....? Geloof dat ik daar echt nog geen zin in heb. Dit kwam toevallig op mijn pad omdat hij na zoveel tijd weer eens appte. Ben totaal niet op zoek. Heb het prima alleen. En zulke mannen...is voor mij toch echt ff de bevestiging dat ik geen man wil.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha en vanmorgen dus gewoon weer een berichtje “ goedemorgen, hoe is het?”

Geloof dat ik toch wat duidelijker moet zijn🙈 Ik zag al wel dat hij zijn vraag over “spannend/interresant”. Verwijdert heeft vd app.
Dwarrel75 schreef:
21-09-2020 09:05
Hahaha en vanmorgen dus gewoon weer een berichtje “ goedemorgen, hoe is het?”

Geloof dat ik toch wat duidelijker moet zijn🙈 Ik zag al wel dat hij zijn vraag over “spannend/interresant”. Verwijdert heeft vd app.
Maar had je dat vrijdagavond dan niet gezien?
Alle reacties Link kopieren
Nee want toen stond het er nog. Ik kreeg van instagram zondagochtend de melding dat er een bericht was verwijdert. Misschien had hij in de gaten omdat ik niet meer gereageerd heb op zijn vraag toch zoiets van “ oops misschien toch niet zo,n handige vraag”.
Oh, ik dacht dat het bericht via whatsapp was verstuurd en vond het al zo vreemd gezien je een bericht alleen binnen een uur kunt verwijderen. Dacht dat dit inmiddels dus was veranderd :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hoe zo,n rare wending kan het krijgen. Het was dus het hele weekend stil. Kreeg ik op maandag een berichtje dat het zo stil was van mijn kant en waarom ik niet op zijn bericht had gereageerd. Ik ben dus maar gewoon eerlijk geweest en heb hem verteld dat ik niet van zulke berichtjes gediend ben en dat ik zo het idee krijg dat het gemaakt om één ding te doen is. Dat hij dan maar een deurtje verder moet gaan. Daarop gaf hij aan dag het hem daar absoluut niet om te doen is en dat hij dat bericht niet had mogen sturen, met een sorry erachteraan.

Nu zijn we de hele week al aan het appen, hebben ook uitgesproken dat we elkaar leuk vinden😊 Nu hebben we as weekend een date staan. Ben benieuwd. Pfffff vind het ook wel eng. Misschien juist omdat ik hem toch echt leuk vind, ook door de gesprekken die we deze week hebben gehad. Ik wil geen kriebels voelen maar er fladdert wel iets.

Had mij zo voor genomen om nooit weer te gaan daten etc. Heb tot nu toe alleen maar slechte mannen getroffen. Het scheelt dat ik nu mijn eigen leven op de rit heb en eigelijk geen man hierin nodig heb maar misschien is dat toch ook wel weer leuk. Haha we gaan wel zien waar het schip strand.

Heb zin in het weekend maar vind het ook doodeng haha domme doos ben ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
27-09-2020 21:58
Hoe zo,n rare wending kan het krijgen. Het was dus het hele weekend stil. Kreeg ik op maandag een berichtje dat het zo stil was van mijn kant en waarom ik niet op zijn bericht had gereageerd. Ik ben dus maar gewoon eerlijk geweest en heb hem verteld dat ik niet van zulke berichtjes gediend ben en dat ik zo het idee krijg dat het gemaakt om één ding te doen is. Dat hij dan maar een deurtje verder moet gaan. Daarop gaf hij aan dag het hem daar absoluut niet om te doen is en dat hij dat bericht niet had mogen sturen, met een sorry erachteraan.

Nu zijn we de hele week al aan het appen, hebben ook uitgesproken dat we elkaar leuk vinden😊 Nu hebben we as weekend een date staan. Ben benieuwd. Pfffff vind het ook wel eng. Misschien juist omdat ik hem toch echt leuk vind, ook door de gesprekken die we deze week hebben gehad. Ik wil geen kriebels voelen maar er fladdert wel iets.

Had mij zo voor genomen om nooit weer te gaan daten etc. Heb tot nu toe alleen maar slechte mannen getroffen. Het scheelt dat ik nu mijn eigen leven op de rit heb en eigelijk geen man hierin nodig heb maar misschien is dat toch ook wel weer leuk. Haha we gaan wel zien waar het schip strand.

Heb zin in het weekend maar vind het ook doodeng haha domme doos ben ik ook.

Je gaat lekker van het ene naar het andere uiterste :loveit: . Het niet feliciteren (en het hele weekend niets laten horen) is vergeven en vergeten?
Alle reacties Link kopieren
Ach ja dat feliciteren deed hij maandag alsnog. Hij gaf aan dat hij onzeker was omdat hij ineens niks meer van mij hoorde na zijn vraag. Hij had denk ik wel in de gaten dat ik daar niet zo gecharmeerd van was.

We gaan het zien dit weekend, als het wel tegenvalt dan weet ik dat ook weer. En dan blijf ik mij niet afvragen hoe het geweest had kunnen zijn als......
Hij speelt n beetje met je dus vind hij je leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauw smoezen allemaal....dat is toch geen reden om je niet te feliciteren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
27-09-2020 22:11
Ach ja dat feliciteren deed hij maandag alsnog. Hij gaf aan dat hij onzeker was omdat hij ineens niks meer van mij hoorde na zijn vraag. Hij had denk ik wel in de gaten dat ik daar niet zo gecharmeerd van was.

We gaan het zien dit weekend, als het wel tegenvalt dan weet ik dat ook weer. En dan blijf ik mij niet afvragen hoe het geweest had kunnen zijn als......
Hou ons op de hoogte!
In ieder geval fijn dat het is uitgesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven