Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
23-05-2020 13:48
Iedereen mag geloven wat hij wil. Maar dit verhaal rijmt gewoon niet.
Het is 100% waar. Waarom zou ik moeten liegen
Alle reacties Link kopieren
En wat nu kikilove? Wil je hem nog eens zien? Vind je het okay wat er gebeurde?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
23-05-2020 13:50
En wat nu kikilove? Wil je hem nog eens zien? Vind je het okay wat er gebeurde?
Ik vind niet perse dat hij misbruik heeft gemaakt, wat had hij dan moeten doen? Ik begon ermee zei hij, en geloof ik ook want zo ben ik met drank op. En hij zei dat hij vroeg of het wel verstandig was, maar toen zei ik “ shut up” lol. Vind het jammer dat ik niks meer weer, wil hem nog wel zien maar vind hem ergens wel a sexueel/ terughoudend of hij vind mij niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
23-05-2020 13:55
Ik vind niet perse dat hij misbruik heeft gemaakt, wat had hij dan moeten doen? Ik begon ermee zei hij, en geloof ik ook want zo ben ik met drank op. En hij zei dat hij vroeg of het wel verstandig was, maar toen zei ik “ shut up” lol. Vind het jammer dat ik niks meer weer, wil hem nog wel zien maar vind hem ergens wel a sexueel/ terughoudend of hij vind mij niet aantrekkelijk.
Klinkt vanaf 't begin als 'n mega afwachtend type. Wellicht hebben jullie knettergeile sex gehad. Ik zou 't nog eens doen. Zonder (te veel) drank. Kun je vervolgens een conclusie trekken. Was er vanochtend 0 fysiek contact?
kikilove schreef:
23-05-2020 13:50
Het is 100% waar. Waarom zou ik moeten liegen
Dat weet jij niet, want je was er niet bewust bij.

En stel dat het waar is, dan heb je een vent aan de haak geslagen die zijn eerste move maakt als een vrouw stomdronken is. Dat vind ik eerlijk gezegd heel creepy.
Alle reacties Link kopieren
SonjaS schreef:
23-05-2020 13:59
Klinkt vanaf 't begin als 'n mega afwachtend type. Wellicht hebben jullie knettergeile sex gehad. Ik zou 't nog eens doen. Zonder (te veel) drank. Kun je vervolgens een conclusie trekken. Was er vanochtend 0 fysiek contact?
Hij kwam wel naast me liggen maar verder niks qua zoenen of aanrakingen ofzo. Ik trouwens ook niet bij hem. Wel vaag allemaal
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
23-05-2020 14:02
Dat weet jij niet, want je was er niet bewust bij.

En stel dat het waar is, dan heb je een vent aan de haak geslagen die zijn eerste move maakt als een vrouw stomdronken is. Dat vind ik eerlijk gezegd heel creepy.
Ik begon....
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
23-05-2020 14:02
Dat weet jij niet, want je was er niet bewust bij.

En stel dat het waar is, dan heb je een vent aan de haak geslagen die zijn eerste move maakt als een vrouw stomdronken is. Dat vind ik eerlijk gezegd heel creepy.
Inderdaad lijkt mij ook.
kikilove schreef:
23-05-2020 14:03
Ik begon....
En toen verloor je je bewustzijn ? Vreemd, zeker toen hij vanochtend ook al niks deed.

Als je hem nog een keer wilt zien, dan geen druppel drank op en ballonnetjes meenemen voor de zekerheid.
Ik snap niet waarom sommigen het hebben over dat die kerel misbruik heeft gemaakt van de situatie (of überhaupt deze vraag stellen) en dat die man daarom geen goede man zou zijn? Ze hadden toch allebei drank op? Dan kan je toch net zo goed zeggen dat KikiLove misbruik gemaakt heeft van de situatie en dus geen goede vrouw zou zijn? Wat zie ik hier over het hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Bouquetreeks boekje 2433343
Everything you see I owe to spaghetti!
kikilove schreef:
23-05-2020 14:03
Ik begon....
Dat weet jij niet.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ook niet dat een vrijgezelle jonge man ( eind 20) geen condooms in huis heeft. Hij komt echt heel a sexueel over.

Vanmorgen voor hij mij naar huis bracht wilde hij samen die Netflix serie verder kijken.

Als ik nooit meer iets hoor, weet ik ook genoeg.
anoniem_398205 wijzigde dit bericht op 23-05-2020 14:23
36.65% gewijzigd
Chocosushi schreef:
23-05-2020 14:16
Ik snap niet waarom sommigen het hebben over dat die kerel misbruik heeft gemaakt van de situatie (of überhaupt deze vraag stellen) en dat die man daarom geen goede man zou zijn? Ze hadden toch allebei drank op? Dan kan je toch net zo goed zeggen dat KikiLove misbruik gemaakt heeft van de situatie en dus geen goede vrouw zou zijn? Wat zie ik hier over het hoofd?
Dat het heel raar is om een eerste move te maken als je weet dat de ander stomdronken is. Zodanig dat ze zich helemaal niets kan herinneren van het voorval!
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
23-05-2020 14:22
Dat het heel raar is om een eerste move te maken als je weet dat de ander stomdronken is. Zodanig dat ze zich helemaal niets kan herinneren van het voorval!
Ik maakte de move ( denk ik)

En hoe had hij kunnen weten dat ik me niks meer kan herinneren dan, of dat ik stomdronken was.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
23-05-2020 14:22
Dat het heel raar is om een eerste move te maken als je weet dat de ander stomdronken is. Zodanig dat ze zich helemaal niets kan herinneren van het voorval!
Misschien had ie geen idee. Dat komt voor.

'Ondanks dat je brein niks meer opslaat, kan het zijn dat de mensen om je heen niet eens doorhebben dat jij middenin een blackout zit. Je kunt nog gewoon gesprekken voeren en bent min of meer een normaal persoon, met waarschijnlijk de dronkenmanstrekjes van dien.'
Leuk geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
23-05-2020 14:35
Leuk geprobeerd.
Reageer dan gewoon niet! dat gezeur elke keer over dat het verzonnen zou zijn, komt me de strot uit.
Vind je het gek, na tig topics over dezelfde man geopend te hebben, die steeds ongeloofwaardiger worden?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
23-05-2020 14:38
Vind je het gek, na tig topics over dezelfde man geopend te hebben, die steeds ongeloofwaardiger worden?
Nogmaals : reageer dan lekker niet. Genoeg andere topics toch ?
Jammer voor jou, je schrijft op een openbaar forum.
Als ik zoiets lees off hoor, denk ik alleen maar

Waarom zou je verder gaan met iemand waar je geen sexuele aantrekkingskracht bij voelt.

Waarom in vredesnaam?

Iemand kan zorgzaam zijn, aardig, sympathiek, leuk, grappig..... maar zodra de aantrekkingskracht ontbreekt zou het voor mij never nooit werken.
kikilove schreef:
23-05-2020 13:14
Hoi,

Even een update. Ik ben net thuis.

We hebben een serie gekeken op Netflix, daarna een spelletje gedaan. We hadden trouwens aardig wat drank op, fles cava en daarna fles champagne.

Ik ben bij hem blijven slapen en hij kwam vanmorgen met een flesje jus en fruit op het rand van het bed zitten, en toen zei hij dat we gezoend hebben en seks hebben gehad, maar hij was gestopt want hij had geen condoom. Hij vroeg steeds “ heb je spijt”? Ik kan me er helaas echt helemaal niks van herinneren en dat vind ik wel heel erg jammer. Had echt een black out door de drank ofzo. Is het eindelijk gebeurd en weet ik niks meer.
Geloof je het zelf nog?
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
23-05-2020 13:14
Hoi,

Even een update. Ik ben net thuis.

We hebben een serie gekeken op Netflix, daarna een spelletje gedaan. We hadden trouwens aardig wat drank op, fles cava en daarna fles champagne.

Ik ben bij hem blijven slapen en hij kwam vanmorgen met een flesje jus en fruit op het rand van het bed zitten, en toen zei hij dat we gezoend hebben en seks hebben gehad, maar hij was gestopt want hij had geen condoom. Hij vroeg steeds “ heb je spijt”? Ik kan me er helaas echt helemaal niks van herinneren en dat vind ik wel heel erg jammer. Had echt een black out door de drank ofzo. Is het eindelijk gebeurd en weet ik niks meer.

Goh.
En nu vind je hem respectloos dat hij gestopt is (vanwege geen condooms) en jou niet heeft gedaan? :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
23-05-2020 15:45
Goh.
En nu vind je hem respectloos dat hij gestopt is (vanwege geen condooms) en jou niet heeft gedaan? :sarcastic:
Ik vind het pas echt respectvol als hij je volledig nuchter kan 'doen'.
SonjaS schreef:
23-05-2020 14:28
Misschien had ie geen idee. Dat komt voor.

'Ondanks dat je brein niks meer opslaat, kan het zijn dat de mensen om je heen niet eens doorhebben dat jij middenin een blackout zit. Je kunt nog gewoon gesprekken voeren en bent min of meer een normaal persoon, met waarschijnlijk de dronkenmanstrekjes van dien.'
Hij was erbij dat ze zich volgooide.

Op zijn minst is er iets niet helemaal goed met zijn beoordelingsvermogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven