Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:04
Voor date 1 was ze al verliefd maar hij was ook vaak online plus hij had vrouwen op insta dus ze haatte hem ook. En toen wilde hij videobellen en dat was ook een bottleneck. Dit is gewoon een heel complexe relatie.
En vergeet niet het hele drama om strandoutfit en een paar kilo aangekomen zijn, maar had ze niet al iemand anders ontmoet? En nu dus toch weer de saaie piet wie haar alleen maar naar de mond praat. The twists keep coming :popcorn:
En toch blijven we haar steunen, door dik (sorry) en dun
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:14
En toch blijven we haar steunen, door dik (sorry) en dun
Pun intended? :-D
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:12
Lees hier het drama van de hedendaagse man. The crisis of masculinity! Don't grab her by the pussy, maar doe je het niet of wacht je te lang dan ben je een cuck
Van alle tijden zeg ik je. Na het hof van Eden kwam er een duidelijke moeilijkheidsgraad bij maar daarna is de worsteling voor mannen en vrouwen min of meer hetzelfde door de jaren heen.
babbeleo schreef:
24-05-2020 20:23
Van alle tijden zeg ik je. Na het hof van Eden kwam er een duidelijke moeilijkheidsgraad bij maar daarna is de worsteling voor mannen en vrouwen min of meer hetzelfde door de jaren heen.
De crisis of masculinity is enerzijds van alle tijden ja, er is altijd wel een vorm van geweest. Alleen sinds mensen kunnen scheiden en vrouwen voor zichzelf kunnen zorgen (in theorie) zijn er een paar specifieke hordes bijgekomen die we nog niet echt getackeld lijken te hebben. Gelukkig zijn er praatgroepjes.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:02
Ik weet nog wel dat TO een paar weken geleden heel stellig was in haar hele niet-makkelijk zijn met seks. En we weten ook dat hij altijd heel goed naar haar luistert. Gevalletje careful what you wish for.
Paar weken geleden ? Toen bestond TO nog niet eens, Als je haar loept zie je dat ze pas op 20 mei haar Nick aangemaakt heeft.
creativeguy schreef:
24-05-2020 20:59
Paar weken geleden ? Toen bestond TO nog niet eens, Als je haar loept zie je dat ze pas op 20 mei haar Nick aangemaakt heeft.
Dan ben ik vast in de war met een paar iemanden anders
creativeguy schreef:
24-05-2020 20:59
Paar weken geleden ? Toen bestond TO nog niet eens, Als je haar loept zie je dat ze pas op 20 mei haar Nick aangemaakt heeft.
Deze nick is inderdaad 20 mei aangemaakt :)
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
24-05-2020 20:59
Paar weken geleden ? Toen bestond TO nog niet eens, Als je haar loept zie je dat ze pas op 20 mei haar Nick aangemaakt heeft.
Wat vertederend naïef.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:30
De crisis of masculinity is enerzijds van alle tijden ja, er is altijd wel een vorm van geweest. Alleen sinds mensen kunnen scheiden en vrouwen voor zichzelf kunnen zorgen (in theorie) zijn er een paar specifieke hordes bijgekomen die we nog niet echt getackeld lijken te hebben. Gelukkig zijn er praatgroepjes.
Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben, ik zie het leven nou niet als een aaneenschakeling van crises.
En een flink onderdeel van het leven -de man-vrouw aantrekkingskracht- is eerder zeer vermakelijk, vandaar ook mijn interesse in dit toch wat bizarre topic.
Van de onuitgesproken verwachtingen via het samen op de bank Netflix kijken naar de onvervulde verlangens.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
24-05-2020 20:59
Paar weken geleden ? Toen bestond TO nog niet eens, Als je haar loept zie je dat ze pas op 20 mei haar Nick aangemaakt heeft.
TO worstelt en komt boven en weer en weer
Alle reacties Link kopieren
Als ik alles heb gelezen, snap ik die verwarring van die man wel.

Je hebt bepaalde principes m.b.t. seks (welke dat zijn, geen idee). En vervolgens roep je in een van je posts dat je seks wil. In hoofdletters ook nog.

Het is toch niet zo moeilijk om een hint te geven dat je meer wil (knuffel, zoenen, tegen elkaar aanliggen tijdens avondje netflixen). Gewoon vragen of doen. Ga eens tegen hem aanliggen. Kijk wat er gebeurt. 100 euro wedden dat hij je niet wegduwt?
Hij heeft gewoon even bevestiging nodig dat het OK is.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:30
De crisis of masculinity is enerzijds van alle tijden ja, er is altijd wel een vorm van geweest.
Ik moest googlen wat het is. Geloof best dat het van alle tijden is, omdat er natuurlijk altijd onzekere figuren zijn en de losers uit die groep zullen graag de schuld bij anderen willen leggen.

Zoals to, die haar passiviteit verwijt aan de ander die ook passief is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven