Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Alle reacties Link kopieren
https://dailyhive.com/vancouver/vancouv ... s-marriage
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Neemt ie misschien elke keer stiekem wat dingen mee, zilveren bestek, kandelaars, etc?

Verder snap ik het niet, als je naast elkaar in bed ligt kun je toch gaan zoenen en zijn pik strelen.... en dan kijken wat er gebeurt.
kikilove schreef:
22-05-2020 15:11
Heeeeel vreemd
Je bent allang gefriendzoned maar hou het nog een tijdje vol joh
Alle reacties Link kopieren
Owww, hoe heb ik dit topic over het hoofd kunnen zien!
Hier lijkt me toch wel een mouw aan te passen. Je wil overduidelijk dat het tot fysiek contact komt. "Gisteren tijdens een wandeling struikelde ik bijna, en toen hield hij me even vast, en dat voelde wel heel goed". Dan wil je het het wel hoor dat hij je aanraakt.

Hij ging douchen en vroeg of jij ook wilde douchen? Kom aan. Zeg enthousiast 'jah!' floep floep kleertjes uit en er bij in. De rest hoef ik toch niet uit te leggen?

Ben het ook eens met de eerdere suggestie, bij binnenkomst gelijk een welkomstzoentje op de mond. Een niet te schichtig zoentje doen dan he.
Murrmurr schreef:
21-05-2020 10:01
Wat voor schoenen zijn dat?
Ik denk dat het "roze schoentjes" zijn.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
22-05-2020 15:55
Je bent allang gefriendzoned maar hou het nog een tijdje vol joh
Hahaha, vroeger, had ik een vriendin die stevig in de friendzone zat waar zij wel uit wilde.
Ging ze, net gekleed maar toch wat aan de schaarse kant, vlak naast me zitten.
Vroeg ze aan me: 'als jij een vrouw wilt versieren, hoe doe je dat dan?'
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
22-05-2020 16:04
Owww, hoe heb ik dit topic over het hoofd kunnen zien!
Hier lijkt me toch wel een mouw aan te passen. Je wil overduidelijk dat het tot fysiek contact komt. "Gisteren tijdens een wandeling struikelde ik bijna, en toen hield hij me even vast, en dat voelde wel heel goed". Dan wil je het het wel hoor dat hij je aanraakt.

Hij ging douchen en vroeg of jij ook wilde douchen? Kom aan. Zeg enthousiast 'jah!' floep floep kleertjes uit en er bij in. De rest hoef ik toch niet uit te leggen?

Ben het ook eens met de eerdere suggestie, bij binnenkomst gelijk een welkomstzoentje op de mond. Een niet te schichtig zoentje doen dan he.
Haha dit Kiki!

En die man ziet je overduidelijk zitten hoor. Gefeliciteerd, je hebt een gentleman te pakken ;)
kikilove schreef:
22-05-2020 15:11
Nog even een update.

Er was de laatste date dus niks gebeurd. Volgende dag, dagje weg en dat was wel gezellig. Hij nodige mij daarna uit bij hem thuis voor een etentje of ik wilde blijven slapen, heb ik gedaan maar er is niks gebeurd. Hij ging douchen, vroeg of ik wilde douchen, hoorde hem nog parfum sprayen en daarna ging hij liggen, deed het licht uit en is gaan slapen.

Toch wel apart dit, hij houd het spannend en vroeg alweer of ik dit weekend weer wilde afspreken.

Geen seks is prima, maar knuffelen in bed/ zoenen vind ik wel gewoon iets normaals na 5 dates.

Heeeeel vreemd
Zou er ergens op een forum ook een onderwerp zijn waarin de to zegt, ik nodigde haar uit om bij mij te slapen, sprong onder de douche, maar ja... ze kwam er maar niet bijstaan en maakte ook geen aanstalten om naast mij in bed te kruipen. Heeeeel vreemd.
Trien30 schreef:
22-05-2020 16:31
Haha dit Kiki!

En die man ziet je overduidelijk zitten hoor. Gefeliciteerd, je hebt een gentleman te pakken ;)
Hoezo ben je geen gentleman als je initiatief neemt?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
22-05-2020 17:01
Zou er ergens op een forum ook een onderwerp zijn waarin de to zegt, ik nodigde haar uit om bij mij te slapen, sprong onder de douche, maar ja... ze kwam er maar niet bijstaan en maakte ook geen aanstalten om naast mij in bed te kruipen. Heeeeel vreemd.
We hebben wel in hetzelfde bed geslapen.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
22-05-2020 17:14
We hebben wel in hetzelfde bed geslapen.
En jij zoekt nul toenadering
Die man denkt dat hij niks "mag"
lilalinda wijzigde dit bericht op 22-05-2020 17:42
1.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
22-05-2020 17:14
We hebben wel in hetzelfde bed geslapen.
TO, het was overduidelijk. Hij wil jou, maar je gaat er niet op in. Vind jíj hem wel aantrekkelijk ? Want het lijkt erop dat jij niks wilt.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
22-05-2020 17:41
Vind jíj hem wel aantrekkelijk ?
Nee, zie OT
lilalinda schreef:
22-05-2020 17:21
En jij zoekt nul toenadering
Die man denkt dat hij niks "mag"
Dit denk ik ook. Waarom nodigt hij je anders in hemelsnaam uit om te blijven slapen? En waarom blijf jij slapen als je niks wil/doet?
kikilove schreef:
22-05-2020 17:14
We hebben wel in hetzelfde bed geslapen.
Dat verandert weinig aan mijn boodschap.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-05-2020 17:43
Nee, zie OT

Welles

kikilove schreef:
20-05-2020 14:31
Maar hij haalt echt het beste in mij naar boven. Dat merk ik mentaal heel erg, daarom wil ik het zo graag

Gisteren tijdens een wandeling struikelde ik bijna, en toen hield hij me even vast, en dat voelde wel heel goed, dus misschien voelt het heel anders als we intiem zijn. Geen idee nog

Als je dat zegt dan wil je wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-05-2020 17:43
Nee, zie OT
Jawel, ik vind hem steeds aantrekkelijker worden. Ik was aan het woelen in bed, toen pakte hij m’n arm en vroeg “ alles ok” en dat voelde goed.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
22-05-2020 18:05
Jawel, ik vind hem steeds aantrekkelijker worden. Ik was aan het woelen in bed, toen pakte hij m’n arm en vroeg “ alles ok” en dat voelde goed.
Nou dan zeg jij, 'alles ok' terug, 'maar met een zoen nog beter'.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
22-05-2020 18:05
Jawel, ik vind hem steeds aantrekkelijker worden. Ik was aan het woelen in bed, toen pakte hij m’n arm en vroeg “ alles ok” en dat voelde goed.
Waarom voer je dan geen flikker uit ? Waren jullie naakt ? In dat geval snap ik het helemaal niet dat je niks deed.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
22-05-2020 18:22
Waarom voer je dan geen flikker uit ? Waren jullie naakt ? In dat geval snap ik het helemaal niet dat je niks deed.
Nee pyjama aan gewoon. Ik kan hem moeilijk bespringen toch. We hebben nog niet eens gezoend na date ( 4!!!)
kikilove schreef:
22-05-2020 18:05
Jawel, ik vind hem steeds aantrekkelijker worden. Ik was aan het woelen in bed, toen pakte hij m’n arm en vroeg “ alles ok” en dat voelde goed.
Wat houdt jou tegen om eenmaal in bed toenadering te zoeken?
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
22-05-2020 18:30
Nee pyjama aan gewoon. Ik kan hem moeilijk bespringen toch. We hebben nog niet eens gezoend na date ( 4!!!)
Waarom zou dat voor hem anders zijn?
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
22-05-2020 18:30
Nee pyjama aan gewoon. Ik kan hem moeilijk bespringen toch. We hebben nog niet eens gezoend na date ( 4!!!)
Tussen geen actie en bespringen zit nog heel wat nuance. Hem zoenen, je pyjama uittrekken, hem strelen, zat mogelijkheden om te laten merken dat je hem wilt. Gewoon doen !
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
22-05-2020 18:30
Nee pyjama aan gewoon. Ik kan hem moeilijk bespringen toch. We hebben nog niet eens gezoend na date ( 4!!!)
Dan laat je die uit, dat zie je als je onder de dekens ligt toch niet. Komt ie wel achter.
Maar goed, eerst zoenen klinkt ook goed hoor. Bij de deur bij binnenkomst gelijk mee beginnen.
Gewoon vol op de mond (geen gelebber) zodat hij zich meteen goed welkom voelt.
"Fijn dat je er bent, ik heb er naar uitgekeken"
babbeleo wijzigde dit bericht op 22-05-2020 18:44
14.58% gewijzigd
Dit wordt zo'n mooi verhaal om aan de kids te vertellen later. Er was totaal geen aantrekkingskracht van beide kanten maar we hebben het godverdomme uitgezeten! Romantiek is niet dood

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven