Wel appen, niet afspreken ?

08-08-2020 19:14 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas geleden met een man uit eten geweest (platonisch!), waarbij er onverwacht een vonk oversprong.
Hij appt me nu elke dag, heeft uitgesproken dat hij me een interessante vrouw vindt en me graag beter zou leren kennen maar neemt niet het initiatief om af te spreken.

Ik heb eerder aangegeven dat ik hem wel graag wil leren kennen, maar platonisch voor nu, omdat hij net uit een huwelijk komt (volgens mij nog niet eens officieel gescheiden). Ik wil geen rebound zijn dus heb gesteld dat ik elkaar beter zou willen leren kennen maar dat hij eerst zijn oude relatie moet verwerken.

Hij appt me elke ochtend goedemorgen en elke avond, maar zelfs nadat ik vlakaf iets zei over afspreken kwam er niks concreets. Zo leren we elkaar natuurlijk ook niet kennen.

Wat is jullie idee hierover?
Stroopwafeltje1979 schreef:
08-08-2020 22:12
Maar heb m'n antwoord ook direct want hij gaat het nog eens met zijn ex proberen.
Joh... dat zeg ik ook al in eerdere reacties, dat t gewoon voor afleiding en aandacht was... hij zegt t alleen wat directer.. jammer maar on to the next!!!
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
08-08-2020 22:16
Joh... dat zeg ik ook al in eerdere reacties, dat t gewoon voor afleiding en aandacht was... hij zegt t alleen wat directer.. jammer maar on to the next!!!
Ja dank je. Je had gelijk en ik denk dat mijn onderbuikgevoel dat ook al zei ergens.
Next hoeft niet gelijk, het was een toevallig vlammetje dat oversprong, niet dat er morgen iemand op de bank moet zitten.
Alle reacties Link kopieren
Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, toch?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
08-08-2020 22:34
Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, toch?
Zeker.
Hij wilde verder ook geen contact meer gewoon als vrienden dus voor de vriendschappen dan wel 'next'.
Stroopwafeltje1979 schreef:
08-08-2020 19:26
Hij is weg bij zijn vrouw. Zij wilde een open relatie, hij heeft het geprobeerd maar wilde het echt niet. Zij heeft een nieuwe vriend. Hij is single nu.
-
Stroopwafeltje1979 schreef:
08-08-2020 22:12
Maar heb m'n antwoord ook direct want hij gaat het nog eens met zijn ex proberen.
-
Interessant.
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1979 schreef:
08-08-2020 22:39
Zeker.
Hij wilde verder ook geen contact meer gewoon als vrienden dus voor de vriendschappen dan wel 'next'.
Oh, best lullig dat de vriendschap dan ook niet meer hoeft.
In ieder geval heb je nu duidelijkheid, dat lijkt me prettig.
Alle reacties Link kopieren
oh au! Wel eerlijk dat ie het nu zegt, en inderdaad duidelijk. Toch niet leuk voor jou :(.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
08-08-2020 22:40
-

-
Interessant.
Scherp! Inderdaad interessant.
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1979 schreef:
08-08-2020 22:39
Zeker.
Hij wilde verder ook geen contact meer gewoon als vrienden dus voor de vriendschappen dan wel 'next'.
Gek hoor, dus het was echt alleen appen voor de aandacht?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees van wel.
Tijdens het eten voelde ik al wel aan dat hij enerzijds interesse had en anderzijds nog niet over zijn ex heen was. Ik zag het al voor me dat we zouden daten en de ex weer in beeld zou komen. Vandaar dat ik het ook af hield.

Ze hebben nu dus met elkaar gesproken en willen het een nieuwe kans geven. Omdat er tussen ons wat oversprong vind hij het niet juist om, al is het dan vriendschappelijk met mij af te spreken. Dat snap ik wel.

Hij zou wel graag willen blijven appen, maar dat vind ik dan net zo goed niet juist tegenover zijn ex en voor mij loopt dat uit op ofwel aandacht geven (zonder vriendschap of wat dan ook) ofwel op het wachtbankje mogen zitten voor het geval het niet werkt met ex. Lijkt me voor mij allebei niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, niet blijven appen. Je hebt wel iets beters te doen. :)
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
08-08-2020 23:54
Nee hoor, niet blijven appen. Je hebt wel iets beters te doen. :)
Dacht ik ook.
Maar ik ben wel blij dat ik het topic heb geopend en dankzij jullie duidelijkheid heb gevraagd. Ik word nu in elk geval niet meer aan het lijntje gehouden. Nu even niet leuk allemaal, maar het was maar één afspraak. Ik ben het vast snel vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven